Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

nyt alkaa meneen tunteisiin tää peli... eli tietääkö joku miksei mulla toimi online pelit? vastustajan löytää ja menee peliin mutta just ennen ensimmäistä aloitusta tulee "yhteys muihin pelaajiin on katkennut" ... jonkun kuukauden kestänyt jo tota. ja pääsee HUT:issa pelaamaan yksinpelejä ja -turnauksia, mutta ei jaksais pelata pelkästään niitä...

Itsellä oli joku aika sitten ihan sama homma... Eihän sulla soi hallissa omia biisejä? Itsellä lähti heti rullaamaan online pelit kun pelaan tuota peliä ihan NHL13 soittolistalla...
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Onko kukaan löytänyt tästä mitään muita ylimääräisiä (piilotettuja) bonuksia, kuin nuo joukkue bonukset? Meinaan, että onko hyötyä kerätä esim. Kaikkia NHL joukkueiden logoja ja pelipaitoja tai muuta vastaavaa. :rolleyes:
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Itsellä oli joku aika sitten ihan sama homma... Eihän sulla soi hallissa omia biisejä? Itsellä lähti heti rullaamaan online pelit kun pelaan tuota peliä ihan NHL13 soittolistalla...

ei soi omat kappaleet. online asetuksistakaan en oo löytäny mitään syytä miksei toimis...
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Itsellä oli joku aika sitten ihan sama homma... Eihän sulla soi hallissa omia biisejä? Itsellä lähti heti rullaamaan online pelit kun pelaan tuota peliä ihan NHL13 soittolistalla...

Ittellä pelittää omilla musilla hyvin. Ookko EA:lla töissä? :D
Voihan olla, että sulla jokin biisi tosiaan kaataa pelin, mutta itse en vastaavaan ole törmännyt enää tämän vuoden versiossa - aikasemmin ei pelittänyt, jos oli levykansi biisissä mukana. Eli, jos se biisi toimii muualla pelissä; sillä ei ole mitään tekemistä nettipelien toimimisen kannalta. Ennemminkin sattumasta kyse.
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Noni nyt kärähti piuhat lopullisesti ja pistin kaikki myyntiin. Elikkä myynnissä tällä hetkellä SOTW Nash, Spezza, Karlsson, Phaneuf, Marleau jne.

Harkinnu jo jonkun aikaa tätä ja pelannu toisella käyttiksellä ja joukkue 4 tähteä ja paras pelaaja on Bouchard. "C" Kortilla 85 kokonaisuus ;) ja voitosta voittoon menty. 13 viime ottelusta 1 tappio ja sekin oli semmoselle joukkueelle jossa oli muuan Pavel D. ja kumppanit.

Psst. puxeja myynnissä. en vielä tiedä paljonko tuleepi mut kiinnostuneet kyselkää.
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Meni hermot ja myin joukkueen. Pikaisesti nyt puckseja myynnissä. Ota pian yv:llä yhteyttä!!
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Meni hermot ja myin joukkueen. Pikaisesti nyt puckseja myynnissä. Ota pian yv:llä yhteyttä!!

Itse kanssa harkinnut, että pistäisi joukkueen lihoiksi ja Pucksit myyntiin... sanokaahan kokeneemmat, että mikä on käypä vaihtokurssi Puckseille, jos myisi vaikka 50k ja 100k köntissä?
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

ei soi omat kappaleet. online asetuksistakaan en oo löytäny mitään syytä miksei toimis...

Hmmmmmm. Luin myös jostakin foorumilta, että täytyy poistaa "pelitiedon työkaluista" kaikki NHL13 tallennukset.. Pitäis lähtiä sillä toimimaan.. :)
 
En oo ollu hetkeen aktiivinen markkinoilla niin rupes vähän mietityttään...

Katsoin tuossa että oli tullu uudet sotwit ja päätin mennä osteleen jumboja jos vaikka haikailemani parisen tai edes sotwi stamkosin sais.

Ekasta pakasta sotw markov, kolmannesta sotw st.louis.

St.Louisin laitoin myyntii 12h 300k osta-heti ja se kerkes vissiin sen 10sek olla kaupan ku joku osti sen :D

Menikö tuo teidän mielestä liian halvalla? Kaveri ei kuitenkaan myytäväksi sitä ostanut kun näkyy devilssiin vaihtaneen joukkueen.
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Noniin päätin sitten viimein hommata tämän nhl 13 ja kohta pitäisi aloittaa HUT pelimuoto kun se oli niin hyvä aijemmissa änäreissä (parannettavaa kyllä oli) Niin ajattelin että jos voisitte antaa jotain neuvoja aloittelijalle. Eli onko yleisesti pitkät pakit hyviä? Entäpä pitkät veskat? Ja mitä pakkauksia kannattaa ostaa ja onko välillä tässäkin jotain alennus pakkauksia myynnissä?

Ja mikä olisi hyvä ja halpa(about 3k/ukko) hyökkäyskolmikko? Entäpä halpa pakkipari ja veska?

Olen myös lukenut ettei tässä kannata mitään huippu jengiä tehdä kun paremmin pärjää 80-90 tasosilla pelaajilla.
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Minkälaisia pakkoja kannattaa ostaa kun ei oo nyt kaupassa noita alennuspakkoja? Ja millos niitä tulee suunnilleen? Onko odotettavissa tällä viikolla?

Ei oikein oo hirveän hyvää tuuria pakoissa ollut. Gaborik 87 paras, ja sitten joku tyyliin Pominville.. :D
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Noniin päätin sitten viimein hommata tämän nhl 13 ja kohta pitäisi aloittaa HUT pelimuoto kun se oli niin hyvä aijemmissa änäreissä (parannettavaa kyllä oli) Niin ajattelin että jos voisitte antaa jotain neuvoja aloittelijalle. Eli onko yleisesti pitkät pakit hyviä? Entäpä pitkät veskat? Ja mitä pakkauksia kannattaa ostaa ja onko välillä tässäkin jotain alennus pakkauksia myynnissä?

Ja mikä olisi hyvä ja halpa(about 3k/ukko) hyökkäyskolmikko? Entäpä halpa pakkipari ja veska?

Olen myös lukenut ettei tässä kannata mitään huippu jengiä tehdä kun paremmin pärjää 80-90 tasosilla pelaajilla.

Halvat pelaajat selviää sillä että pyörit vartin markerissa ja kattelet mitä hintaluokkaa kaikki on. Ja tuosta että "kannattaa ennemmin hommata 80-90 tason pelaaja" on kyllä aika laaja käsite. Sanotaanko että 80-86 ois sopivampi. 90 tasoiset kun tuppaavat maksamaan about 100 kertaa enemmän kuin jotku 85 tasoiset. Esim. Ehrhoff ~3500 ja Crosby ~350 000. (Hinnat ei välttämättä mennyt ihan nappiin mutta...so what)
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Nii millon nittä alennus pakkoja tulee kauppoihin.

+NYT tein hyvän löydön. Martin Havlat ostin 500 pucksilla ja myin 15 000 pucksia! :)
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Itse kanssa harkinnut, että pistäisi joukkueen lihoiksi ja Pucksit myyntiin... sanokaahan kokeneemmat, että mikä on käypä vaihtokurssi Puckseille, jos myisi vaikka 50k ja 100k köntissä?

Muutaman kaupan tehneenä, niin itsellä ollut kaikissa kaupoissa noin 10€ / 100k Puckseja. Olen ollut ostajana, että myös myyjänä. Tietysti itse ostin halvemmalla mitä lopulta sitten pois myin. Tälläkin hetkellä mulla olisi ~500k kiekkoa ylimääräisenä, mutta taidan pitää ne pesämunana, jos vaikka innostuisin vielä tästä EA:n ahneuksissaan raiskaamasta pelimuodosta.
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Terse.

Mitäs mieltä tän hetken kentällisistä?
Kemia on abauttiarallaa 92-93 riippuen veskasta.
Kokonaisuudessaan 83-86 luokan pelureita.

1.Kenttä
Kuniz - Kennedy - Dupuis <-- kemia 99
1.Pakit Szhulz ja Barker

2.Kenttä
Bergenhaim - cammalleri - stafford <-- kaikilla joukkue sama kemia 95
* <-- Steel ei kuulu joukkoon mut eipä oo parempaakaa näkyny
2.Pakit.
Sbisa - Anzer ja Carlson

3.kenttä
Steel - Wolski - D'agostini kem.99
korpikoski - Vrbata - Vermette
3.pakit. Sbisa - Dremer

4.kenttä korpikoski - Vrbata - Vermette kemia 95
Tilastot: 55 voittoa ja 24 häviötä, joista about puolet tai vähän yli on niitä missä olen voitolla pelissä esim 5-1 ja vastustaja katkasee yhteyden joka meinaa siis sitä että hävisin matsin tilastoissa ja yks tappio lisää. Menee hermo sellaseen paskaan.

Puckseja eioo oikee koskaa ollu yli 5000, matsista saa about 350-1250.

Turnauksia on voitettu hyvin mutta parissa tapauksessa finaalissa on katkastu taas yhteys ja se on merkitty sitte häviöks mulle.

Yleensä rökitän gretzky - selänne - koivu kentät paljon helpommin kun tasavahvat vääntäjät.

E:Veskat Neuvirth ja Peters

Tähän mennessä tullut ehkä 4-5 oikeasti parempaa vastustajaa joiden kanssa ollut älyttömän hyvää vääntöä.

Näkeekö muuten jostain nettisivulta noita muiden omia / muiden tiimejä / leaderboardeja yms?

ps. eilen tuli voitettua Season Opener josta voitoksi tuli Minihopea päck aivan turha ja 3k rahnaa, kelpaa.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Jos nyt joku kertoisi millonka tulee suunnilleen niitä tarjouspakkoja? Ja jos ei tule mitä kannattaa ostaa, kun store tilillä 30e
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Eepee
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]
Avuliasta porukkaa..​


yleensä ku o joku juhla esim joulu, pääsiäinen ja sillo ku änäri alko nii tuli et ei kukaa oikee tiiä.
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

No ei niistä pakoista voi oikeen koskaan tietää. Eiköhän niitä yleensä viikonloppuina tule.
 
Ylös Bottom