Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hexton13
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Last time tästä jutusta mutta haen metrin ratakiskoa ja väännän mallin,,,, jos ja kun ne kaikki 3 rankkarimaalia on tehty niillä luoduilla kuvioilla

mites ne puollustat ??? ja pelitilateissakin muutamat noista tallennetuista kikoista on semmosia että vaikka olis mikä puollustus guru uppoo ne 80%.


eli kerran vielä MOT kuuluutan reilua peliä tehdään vaan tekomaaleja. lopetan tämän jutun tähän.

Siis mitä ihmettä nyt taas... :D Ensinnäkin, rankkareissa ohjataan itse pelaajaa, eikä niihin mitään "kuvioita" voi edes luoda... :rolleyes: Se on rankkareissa yksinkertasesti kenttäpelaaja vs. molari, molempia ohjaa ihminen onlinessa, jos vastustaja tekee sulle 3/3 rankkuskabassa olet huono maalivahti tai vastustaja hyvä pelaaja, simple as that. :D Ja edelleen, tässä pelissä ei ole mitään maalintekotapaa mitä ei voi puolustaa pois, opetelkaa pelaamaan/puolustamaan, ja lopettakaa se itkeminen. :D Naurettavaa... :)
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Mä niin tuun takas HUT:tia pelaamaan tänään alan tahkoomaa sitä! Oliko EA:aalla joku vakooja linja ku ne sillo oli sen mun joukkueenki varastan ni jos sen sais bäckkii niiqu äkkii. ETUSIVUL nähää jätkät!! Tsemii kaikille.
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Toisekseen, tuskin kukaan TAHALLAAN hakee jotain pers-ohjuria, saa melkonen velho olla tässä pelissä jos tarkoituksella vetelee pelaajien luistinten kautta maaliin... :rolleyes:

Tuossa kohtaa repesin totaalisesti :D ...Täytyy pojat myöntää, että on harvinaisen viihdyttävää lukemista.

Noita lagipelejä tulee aika-ajoin vastaan, mutta vaikea sanoa mistä ne johtuu. Kikkaileeko vastustaja yhteyden kanssa vai onko syynä EA:n palvelimet. Toisaalta jos edellinen peli rullannut ongelmitta ja sitten seuraava lagittaa, niin voisi olettaa että vastapuolella surkea netti, sata torrenttia tippumassa yhtäaikaa tai sitten tekee koiruuksia.

Sen verran täytyy omaa virtuaaliheppiä pullistella, että NHL93 on eka sarjan peli jota tullut aikanaan tahkottua. Pitäkää lippu korkealla! ;)
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Noita lagipelejä tulee aika-ajoin vastaan, mutta vaikea sanoa mistä ne johtuu. Kikkaileeko vastustaja yhteyden kanssa vai onko syynä EA:n palvelimet. Toisaalta jos edellinen peli rullannut ongelmitta ja sitten seuraava lagittaa, niin voisi olettaa että vastapuolella surkea netti, sata torrenttia tippumassa yhtäaikaa tai sitten tekee koiruuksia.

Silloin kun mulla tulee lagipeli niin yleensä vieraspeli. Tosin ei läheskään joka vieraspeli mutta joskus. Kotipeleissä ei oo koskaan laginnut. Osaako kukaan sanoa millä perusteella tuo kotijoukkue valikoituu?
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Niin kerron OMAN mielipiteeni mitä pidän glitchmaaleina niitä on mm, Tallennetulla kuviolla tehdyt kuten sinun 1,snipe ehdottomasti.

paskamaaleja muutenvaan on tökkimällä tehdyt,luistimen/pelaajan tms TAHALLAAN haetut räkäpomput.

Gretzkyn 2 maali muuten juu komia oli !! sit oli varmaankin se +30 laakia joista ainakin 20 "hyvänä päivänä " olisi mennyt sisään.

joukkueilla EI juurikan ollut tasoeroa jos vertaa pelaajistoa,on siellä sullakin ne horttonit yms mitä minulla.

molemmat telomiset tuli muuten avo jäällä ja oli tahallisia EN kyllä suosittele sinuavastaan pelaamista kenellekkään,,, tulee mieleen vaan että

"pelikaanimies" on tehnyt paluun sen verran pitää voitto saada vaikka väkisin,,, itsekkin ihmettelen kun tyyppi ei 20 voitolla näy rankkingissa

olin 7 voitolla parhaimmillaan sadan joukossa,,,

niin niillä telomisilla sait selkeän edun minulta 2 +86 pelaajaa poissa et saanut edes jäähyä kummastakaan,,
Voi ***** toi sun kirjottelus naurattaa täällä asti. Kerrotko mulle minkälaiset maalit on "sallittuja"? Lämärit viivalta? Juu ja onko pelissä nykyään semmosia komentoja, joilla voi pelaajan teloa tahallisesti?

En jaksa lukee sun muita viestejä, jos vaikka olisit vastannut näihin jo, koska tuskin saisin selvää.
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Kokeile hakea se sun kokoonpanoon. Sotwit ei taida näkyä kokoelmassa.

Elikkäs sitä ei saa kokoonpanoo ku ei oo kokoelmassa. Onko tää joku EA:n paska buqi vai mitä ihmettä? Saanko sen pelaajan vie johonkin vai tä? :( Meni tohonki pelaajaan se 10k...
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Ei se minulle mikään ongelma ole. Ihan oma valinta pelata nykyisellä jengillä. Parhaillaan jossain sijalla 82 kävin vanhalla, noin 450k arvoisella 5* jengillä ennen uudelleen aloittamista.

no juu siis jos sulla pelaa sun lempi pelaajat nii eihän se sillon mikään ongelma ole arvostan sitä vain mutta jos noin hyvin pärjäsit miksi vaihdoit huonompaan jengiin vai oliko syynä se että hävisit kovilla äijjillä ?
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Voi jestas sä oot puupää.. Anteeksi, mä en vaan pysty seuraamaan enää sun vauhkoomista täällä foorumilla ilman mitään järkeä. Mitä kaikkea EA:n vakoojiakin sä oot täällä palstalla nähnyt yms.

Kaiken kyllä kruunasi toi sun julistaminen kun joku teki oikeen kolme maalia luistimella, aika mestari on, hullu EA:n vakoojahan siellä sua on rokottanut, glichbugiluistin maalillaan.

Muuten, Tappara_3, mites onko näkynyt muita tökkijä-armeijoita?

Siis tarkoitat jonne tökkijä-armeijoita ja kyllähän niitä tässä melkein joka toinen peli kohtaa alkaa vähän sääliksi käymään kun ihmiset ei osaa mitään muuta ostaa kun perus grabner,lombardi,raymond jne. tyylisiä pelaajia joiden luistelu on yli 90 että varmasti pääsee yksinläpiajo tilanteeseen ja siittä heittää sen glitch maalin ja sitten vahdata sitä uusintaa sen 15min mutta olen iloinen siittä että sinä et ole tullut vastaa ja joskus saa pelata myös pelejä sellaisia pelaajia vastaan jotka ovat ostaneet pelaajia joita oikeasti arvostavat esim: Vanek,Heatley,Getzlaf.... mutta kiitos kysymästä
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Siis tarkoitat jonne tökkijä-armeijoita ja kyllähän niitä tässä melkein joka toinen peli kohtaa alkaa vähän sääliksi käymään kun ihmiset ei osaa mitään muuta ostaa kun perus grabner,lombardi,raymond jne. tyylisiä pelaajia joiden luistelu on yli 90 että varmasti pääsee yksinläpiajo tilanteeseen ja siittä heittää sen glitch maalin ja sitten vahdata sitä uusintaa sen 15min mutta olen iloinen siittä että sinä et ole tullut vastaa ja joskus saa pelata myös pelejä sellaisia pelaajia vastaan jotka ovat ostaneet pelaajia joita oikeasti arvostavat esim: Vanek,Heatley,Getzlaf.... mutta kiitos kysymästä

Tätä voin kyllä kompata aika lailla 100 % 10 pelistä max 1 on jossa vastustaja ei käytä "jokatilanteessa" tökkimistä, ja tosiaan varmaaan runkataan sen uusinnan aikana sitä katsellaan,tosiaan AINA kun voi.

Joku kysyi mitkä maalit hyväksyn EDELLEN, ilman tallennettuja kuvioita tehdyt tää joku joka väittää ettei taktiikkaa voi tallentaa rankkareihin puhuu ihan PASKAA,näkeehän sen kun katsoo hidastukset siellä on punaiset merkit tallennetun kikan merkkinä, minulta niitä ei löydy.

se ea agenttihomma oli toki huuli mutta ihmeesti toki sain ilmais väinöni 3kk myöhässä,,,
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

NONI KERTOKAA NY MITEN TON PELAAJAN SAA JOSTAKI TAI PALAUTUUKO SE VAA AJALLAA KOKOELMAA TAI JOTAIN ? :D eli ongelma oli kun laitoin pelaajan vaihtopakkaan niin ei suostunu meneen myyntii ,joten laitoin jätkän kokoelmaan. NO nyt ei oo sit jätkää kokoelmaskaa vaan se on haihtunu kuin pieru saharaan. :D eli mitä ****** Ea? pitäiskö ottaa yhteyttä ea:n jätkii , vai miten teillä on käyny? Kiitos
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Tätä voin kyllä kompata aika lailla 100 % 10 pelistä max 1 on jossa vastustaja ei käytä "jokatilanteessa" tökkimistä


Taivas varjele mitä sieltä tulee, oletko sä oikeasti tosissasi? Sun mielestä on rehtiä peliä, taklata pelaajaa joka esim. nousee keskustaa pitkin, eikä tökkiä joka on selvästi tehokkaampi tapa vrt. taklaaminen.

Mietippä nyt, jos olet ollut joskus katsomassa jääkiekko-ottelua paikan päällä, pyrkiikö kaikki 170cm puolustajat taklaamaan 2m hyökkääjiä? Pyrkiikö takakarvaava hyökkääjä hyppäämään selkään kuten NHL 13 pystyy, jos on pienellä pelaajalla kiekko, iso äijä hyppää vaan selästä ja laittaa hyökkääjän pyörimään kolmoissluzilla ympäri kenttää.

Ja what the hell? Kuvioita rankkareissa? :D 1 pelaajalla se onkin huikeaa glichaamisbugittamista, onko se sitten hyväksyttävämpää josset näkisi silmissäsi näitä sun punaisia(?) kuvioviivoja siellä.

Valoja :D
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

EA tuuttaa noita kaiken maailman erikois- ja muita tarjouspakkoja sellaisella tahdilla, että heikompia hirvittää :eek: ...onko monikansallisen riistoyrityksen ahneudella mitään rajaa? :confused:

Turha toivoa, että hinnat ehtisivät vaihtokaupassa normalisoitua kun eiköhän heti kohta tule taas jotain uutta tarjousta kehiin. Itsellä muutama kappale SOTW kortteja myynnissä ja hiljaista on ostajien suhteen eikä viitsisi ilmaiseksikaan antaa :D ...Eilen joku onnekas sai ostettua Crosbyn 300k pucksilla. Itsellä ei just tossa kohdassa pucksit riittänyt.

Itsellä olisi edelleen tuolla SOTW Chara myynnissä, jos jotakuta kiinnostaa vaihto Crosbyyn niin vaihtotarjousta tänne päin tulemaan.
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Onko Chara liian hidas puolustaja 83 luistelullaan? SOTW versio on viellä hieman liian kallis. Vai pitäiskö vaan suoraan kerätä pukkeja ja ostaa tuo SOTW versio charasta?
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Hienoa, et joku on päässyt ns. juonesta kiinni. Jokaiseen hyökkäykseen/hyökkäyksen valmisteluun on olemassa puolustus millä sen tilanteen voi pelata pois. Itsellä yleensä soi omissa, kun olen omalla alueella tehnyt virheen. Silloin jää joku pelaaja aina vapaaksi. Ehkä kaikki eivät vain näe omia virheitään? Itse en edes ole hyvä pelaaja, mutta sillti näen jos teen pelissä virheen. Ja toivon että on olemassa joku pelaaja oikeassa kulmassa, joka pelastaa tilanteen..

Ja jos yhtään olette tietoisia EA SPORTSIN urakasta, mitä se muutti verrattuna vanhaan NHL12 peliin, missä oli glitchejä jne. EA SPORTS on jopa alentanut yhden ALOITUKSEN tehoa, koska se oli liian ylivoimainen (oli myös ylivoimainen NHL12.) Glitchejä on poistettu urakalla, ettekö ikinä ihmettele miksi ea palvelimet ovat välillä poikki. Siellä tehdään töitäkin. Se on sentään jättisuuri yritys (suosituimmat pelit taitavat olla FIFA13 ja NHL13), joka ei vaan lepää laakereillaan kuten esim. NTTGames. Joka on myös suuri yritys.

Ja edelleen, tässä pelissä ei ole mitään maalintekotapaa mitä ei voi puolustaa pois, opetelkaa pelaamaan/puolustamaan, ja lopettakaa se itkeminen. :D Naurettavaa... :)
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Eiköhän just loppunut joku Rare player packki niin eiköhän heti perään tuutata joku Hockey Ultimate Team Mega Pack

...itsekin hyvien korttien toivossa erehdyin tuhlaamaan 35k kiekkoja... Aivan sanonko mitä. Paras kortti 85 overall B.Morrow, saipahan edes sopimuskortteja :mad:
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Se on muuten aivan totta, että vaikka olisi kuinka luodut pelikuviot, niin tarpeeksi hyvin puolustamalla voi pitää vastustajan nollilla. Harva vaan meistä on niin hyvä puolustaja, että vastustaja ei ikinä tekisi maalia.

Ihan vaan mielenkiinnosta kysyn, että onkohan kukaan pelannu mua vastaan HUTissa? jengin nimi on Valkea Ori ja Penguinsin logo!
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Taivas varjele mitä sieltä tulee, oletko sä oikeasti tosissasi? Sun mielestä on rehtiä peliä, taklata pelaajaa joka esim. nousee keskustaa pitkin, eikä tökkiä joka on selvästi tehokkaampi tapa vrt. taklaaminen.

Mietippä nyt, jos olet ollut joskus katsomassa jääkiekko-ottelua paikan päällä, pyrkiikö kaikki 170cm puolustajat taklaamaan 2m hyökkääjiä? Pyrkiikö takakarvaava hyökkääjä hyppäämään selkään kuten NHL 13 pystyy, jos on pienellä pelaajalla kiekko, iso äijä hyppää vaan selästä ja laittaa hyökkääjän pyörimään kolmoissluzilla ympäri kenttää.

Ja what the hell? Kuvioita rankkareissa? :D 1 pelaajalla se onkin huikeaa glichaamisbugittamista, onko se sitten hyväksyttävämpää josset näkisi silmissäsi näitä sun punaisia(?) kuvioviivoja siellä.

Valoja :D

Pakko vastata vaikka ei näkömä kannataisi teinien kanssa vääntää,olet sen verran korkealla rankissa että varmaankin vastaasi on tullut "pari"

tökkijää,lähinnä tarkoitan että sitä harrastetaan KOKO 60 min onhan se tietty hirveen komeeta kun sillä saa sit sen maalin kaks kun se joko,

suoraan tökkäsystä tai viiden pelaajan 2 tolpan ja 1 yläriman kautta maaliin =) juu olen käynyt paikanpäällä jääkiekko-ottelussa aika useinkin

harvoin tosin oon 2 metristä hyökkääjää nähnyt =) löytysköhän edes nhl kaukalosta ? =) ja juu onhan se reilumpaa taklata olkapää olkapäätä

vasten kuten moosekselle kävi, huono säkä vaan " kun pisti käden väliin".

kerran vielä tuo rankkari juttu jos väität ettet ole törmännyt näihin "hypridi pyörimisiin" tms ihmettelen miten olet voittosi saanut eli tietänet

hyvinkin mitä tarkoitan,siinä on vissi ero kun minä REHELLISESTI harhautan tms kan sillä että vastustaja psistää sen limpun sentin reijästä

yläkulmaan vaikka olen sen tukkinut maalivahdilla , joka siis makaa tolpassa kiinni silti se mystisesti uppoaa kauhian vemputuksen jälkeen

just siihen yläpesään,,,,AIVAN varmasti tiedät että jos katsoo miten vastustaja maalit tekee, niin ns glitchit erottaa juuri niistä

punasista pilkuista mitkä sinne on tallennettu,,,en jaksa enää asiasta vääntää tässä on ikäkuilu 95% pelaajien kesken NIIN suuri ne ei ole

elänyt aikaa kun ei ollut youtubea mistä voi opetella parhaat glitchit,,,ai miksi minä en opettele olen liian vanha haluan voittaa pelaamalla!!

nyt en enää tätä asiaa kommentoi sano kuka mitä vaan,,,
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

kerran vielä tuo rankkari juttu jos väität ettet ole törmännyt näihin "hypridi pyörimisiin" tms ihmettelen miten olet voittosi saanut eli tietänet

punasista pilkuista mitkä sinne on tallennettu,,,en jaksa enää asiasta vääntää tässä on ikäkuilu 95% pelaajien kesken NIIN suuri ne ei ole

Melko mielenvikasta läpändeerusta!! Kannaattaa varmaan ihan silmälääkäriin mennä jos näkee punasia pilkkuja. Voit ihan itse käydä katsomassa sieltä pelikuvioiden luonnista pystyykö siellä tallentamaan kuviota rankkareihin. Ja sitten kun sanot, että yrität ennakoida sitä "tallennettua" kuviota niin vastustaja vie sut jälleen kahville elise ei olekkaan tallennettu.

Itse kyllä tekisin tallennettuja pelikuvioita jos riittäisi energia, on sen verran onnetonta pelata bottien kanssa kun suurimman osan ajasta ne säntäilee ihan missä sattuu.

Tää ei peliin liity, mutta on muuten todella vaikee lukea tekstiä kun rivittään sen noin.
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Mitä pitäis tehdä kun tulee tällanen teksti kun yritän pelata : 'Pelipaikaa 2. MV (ketju 1) pelaavan pelaajan
sopimus on umpeutunut. Sinun on päivitettävä tämä pelipaikka ennen jatkamista.' Mulla on kolme maalivahtia
ja kaikilla pitkä sopimus?
 
Ylös Bottom