Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 13 - HUT Trading Blockit

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kesler17
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 13 - HUT Trading Blockit

Myynnissä:


Logan Couture - 86
Jason Spezza - 87

Hakusessa:

Erik Karlsson
+ joku hyvä left käden OL
 
Vastaus: NHL 13 - HUT Trading Blockit

Myydään H. lundqvist

vaihdossa kelpaa J. Quick

Pistäkää privaviestiä jos kiinnostaa.

Edit: Lundqvist myyty
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 13 - HUT Trading Blockit

Ostaako porukka enimmäksee niitä korttipaketteja ja sieltä randomilla tulee joku hyvä pelaaja vai pelaatteko matseja ja ostatte huutokaupasta?
 
Vastaus: NHL 13 - HUT Trading Blockit

Mitä tää ea touhuaa taas!? Sylettää, kun ostin huutokaupasta illalla zetterbergin, kronwallin yms detroitin jäbiä datsyukin riinnalle, pucksit meni mutta seurantalistalta kun yritän niitä MUN HUUTOIHIN PÄÄTTYNEITÄ siirtää kokoelmaan niin "palvelinvirhe" tms. Jos nämäkin valuivat johonkin mustaan aukkoon niin räjähtää. Ja sama vaihtopakassa gaborikki joka on päättynyt, sitä ei saa uudelleen myyntiin tai takas koloelmaan... Tässä muutenkin jo soiteltu reilu kuukaus EAlle mun stanley cup palkintopakkojen katoamisesta....

Btw ettei topicin aiheesta karata niin vaihtotarjouksia saa heittää gaborikista, joku vilkas sentteri ja/tai moke.

-livehertz
 
Vastaus: NHL 13 - HUT Trading Blockit

Lopettelin tuossa HUTin pelaamisen ja myin pleikkarin niin jos joku haluaa ostaa hyviä pelaajia niin laita ihmeessä viestiä, löytyy yhteensä jotain 500 korttia; tuossa parhaimmat. Voin myydä vaikka koko PSN accountin niin saat kaikki pelaajat yms.

1. Kenttä
P. Marleau(C) - L. Couture(A) - J. Pavelski (SOTW)
Brent Burns - PK Subban

2. Kenttä
P. Sharp - V. Lecavalier(A) - M. Havlat
J. Bouwmeester - Dan Boyle

3. Kenttä
B. Dubinsky - J. Thornton - B. Ryan
Brent Seabrook - Matt Carle

Maalivahdit:
Marc-Andre fleaury
Ilja Bryzgalov
 
Vastaus: NHL 13 - HUT Trading Blockit

Eli tämmöinen on minun joukkueeni:


1. Ketju

J. Jokinen - T. Ruutu - J. Pavelski (SOTW) (C) (CAR)

A. Goligoski (SJS) - E. Johnson (SJS)

A. Niemi


2. Ketju

D. Paille - D. Krejci - N. Horton

K. Timonen (SJS) - J. Demers


3. Ketju

J. Abdelkader - D. Helm - P. Eaves (A)

C. Barker - J. Carlson


4. Ketju
N. Hagman - S. Koivu (A) - T. Selänne

T. Rask (SOTW)



Joo eli nyt löyty N. Horton P. Dupuisin tilalle. :D
Pakkipäähän on tullut muutosta mutta en jaksa nyt alkaa päivittelemään...
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 13 - HUT Trading Blockit

Elikkäs seuraavat herra vielä puuttuvat kokoonpanosta:

Zetterberg
Perry
Datsyuk

Ottakaahan yhteyttä!
 
Vastaus: NHL 13 - HUT Trading Blockit

Hei!

Ostetaan puckseja rahalla.

Toiminta käy näin, pucksit siirtyvät minulle. Minä siirrän someronsp:n (Säästöpankki) nettipankista sovitun summan rahaa myyjän tilille kun pucksit näkyvät omalla pelitililläni.

EN ole tullut kusettamaan ketään, pantiksi annan nimeni, facebookstatukseni (missä puh. nro. Asuinpaikka ja osoite ja nimi tietenkin. (mIRC olen jatkuvasti, joten siellä keskusteleminen reaaliajassa olisi plussaa kaupankäynnin yhteydessä.)

YKSITYISVIESTILLÄ ehdotuksia/hintapyyntöjä tulemaan, mielellään tänään jo.
Kiitos
 
Vastaus: NHL 13 - HUT Trading Blockit

Oisko kenelläkään myytävänä SOTW Selänne, SOTW Haataja, SOTW Salminen?

Ja muita ehdotuksia Hyvistä suomalaisista pelaajistakun nyt niitä keräilen :)

Mulla on jo:
Filppula, M.Koivu, Selänne, Korpikoski, Granlund, Armia, J.Jokinen, O.Jokinen, T.Ruutu, J.Ruutu, L.Petrell, J.Joensuu, J.Pitkänen, SOTW S.Salo, S.Salo, Lydman, Timonen, Vesa Toskala, Antero Niittymäki ja Niklas Bäckström

Elikkäs pakkeja pitäis saada :D Ja pari huippu mokee: Rinne, Lehtonen, Kiprusoff jne.
 
Vastaus: NHL 13 - HUT Trading Blockit

Oisko kenelläkään myytävänä SOTW Selänne, SOTW Haataja, SOTW Salminen?

Ja muita ehdotuksia Hyvistä suomalaisista pelaajistakun nyt niitä keräilen :)

Mulla on jo:
Filppula, M.Koivu, Selänne, Korpikoski, Granlund, Armia, J.Jokinen, O.Jokinen, T.Ruutu, J.Ruutu, L.Petrell, J.Joensuu, J.Pitkänen, SOTW S.Salo, S.Salo, Lydman, Timonen, Vesa Toskala, Antero Niittymäki ja Niklas Bäckström

Elikkäs pakkeja pitäis saada :D Ja pari huippu mokee: Rinne, Lehtonen, Kiprusoff jne.

multa löytyy ville leino, petteri nummellin , nyt noin alkuun ,mitä maksat?
 
Vastaus: NHL 13 - HUT Trading Blockit

Nyt löyty toews.


Hakusessa vielä sotw garrison.

Jos löytyy niin viestiä vaan tulemaan.

Voin antaa vaihdossa keith yandlen (Dallas paidassa) ja sopivan verran puckseja:)
 
Vastaus: NHL 13 - HUT Trading Blockit

multa löytyy ville leino, petteri nummellin , nyt noin alkuun ,mitä maksat?

leinohan ei hirveen kallis ole, enkä sitä tässä hakenutkaan kun on kuitenkin sen verran yleinen, että löytyy milloin vaan :D Eli etsin nuita SOTW versioita kun ei meinaa löytyä millään. Petun voisin ostaakin. Myytko 2k vai paljollako myisit?
 
Vastaus: NHL 13 - HUT Trading Blockit

leinohan ei hirveen kallis ole, enkä sitä tässä hakenutkaan kun on kuitenkin sen verran yleinen, että löytyy milloin vaan :D Eli etsin nuita SOTW versioita kun ei meinaa löytyä millään. Petun voisin ostaakin. Myytko 2k vai paljollako myisit?



ei irtoo noin halvalla ;) sitä oon pikkasen ettiny, irtoo joku 4-5k
 
Vastaus: NHL 13 - HUT Trading Blockit

Morjesta vaan taas! aattelin tehdä tälläisen että laitan tähän koko joukkueeni pelaajat,niihin saatte ja pitää ( :D ) ehdotella vaihtoja Sunnuntai iltaan asti. Tulen katsomaan tänne vaihtoehdotukset 2 tunnin väliajoin ja mieluiten yksityisviestinä ehdotukset tänne. Pelaajan/pelaajat laitan markettiin vasta sillon kun sopiva vaihtoehdotus löytyy. Pelaajat olen luokitellut keskihinnoin eli samanarvoisia tai muuten mieluisia vaihtoja tulemaan. Ps hakusessa steve stamkos/Pavel datsyuk/Zach parise/Henrik lundqvist tai sotw jason garrison eli jos näitä löytyy niin erittäin kiinnostunut olen ;) mutta siis asiaan eli vaihtojen kohteena:

Mv : tomas vokoun/ Richard bachman Puolustajat : Kris letang,Alexander edler,Tyler myers,Brent burns,Keith yandle ja jay bouwmeester

Hyökkääjät : JARI KURRI, JONATHAN TOEWS, CLAUDE GIROUX,Taylor hall,Matt duchene, Marian hossa, henrik sedin,rick nash,corey perry,Milan lucic,Ryan getzlaf ja mikkel boedker.


Vaihtoja rohkeesti tulemaan! :)
 
Vastaus: NHL 13 - HUT Trading Blockit

Myydään (kaikki 0 peliä pelattuna)
Giroux
SOTW Gagner
Kopitar
Sharp
Cammalleri
Plekanec

Vaihdossa Toews, Datsyuk. Puckseja voidaan laittaa väliin puolin ja toisin.
 
Ylös Bottom