Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 13 - keskustelua pelistä

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ollicas
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360] - keskustelua pelistä

Tuo on yksi löytämistäni glitch goaleista. On niitä jokunen lisääkin, mutta en niitä nyt taida julkisesti jaella. Pitäisi käydä varmaan youtubessa katsomossa ovatko muut jo tehneet videoita löytämistäni glitch goaleista.

Toisaalta en sitten tiedä onko tuo yllämainittu niin glitch, kun miettii, että onhan tuo aika tehokas IRL tuosta p-pisteiden välistä rannari.

Varsinkin jos siihen ehtii kaveri takatolpalle,mokke joutuu kyttäämään onetimeria sieltä myös...tuon 1.02 sliderin piti tuota vähentää,en sitten tiedä millasia kokemuksia muilla,omasta mielestä ei mene niin usein enään rannelaukaus ilman maskia tai syöttöpaikkaa takatolpalle...
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360] - keskustelua pelistä

Kurotus glitchaa pokecheckin ja taklauksen aina välillä. Luulisi että painopisteen siirto kokonaan toiselle puolelle tekisi kaatumisen hyvinkin todennäköiseksi, kun taklataan samaan suuntaan. Tuon takia tulee kohtuu paljon säbäkiertoja. Vieläkin kiekollisen maila sujahtaa heittämällä läpi pakin jaloista ja mailanvarresta(paitsi mailaa nostaessa) - voisi kuvitella että niitä hitboxeja ei ole mahdotonta toteuttaa viidessä vuodessa.
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360] - keskustelua pelistä

Vieläkin kiekollisen maila sujahtaa heittämällä läpi pakin jaloista ja mailanvarresta(paitsi mailaa nostaessa) - voisi kuvitella että niitä hitboxeja ei ole mahdotonta toteuttaa viidessä vuodessa.

Ei se olekaan, tämän EA Sports on myöntänytkin jossain haastattelussa. He ovat vain tehneet sen pelillisen ratkaisun, että realismin kustannuksella haluavat pitää jonkin sortin flown pelissään ja kasuaalit pelaajat ostajina. Muutamia hupimatseja viikossa pelaavia, luultavasti isointa ja myöskin eniten maksavaa osaa tuskin innostaa se ajatus, että pitäisi olla koko ajan kiekollisena ajattelemassa kropan ja liikuttamassa mailan asentoa, ettei tikku hakkaa johonkin ja kiekko karkaa. Ei nyt itseasiassa tule hirveän montaa urheilupeliä mieleen, missä sellainen perusasia kuin pelivälineen kuljetus olisi syletetty täysin manuaalisena pelaajalle. 2k-sarjan koriksissakin pelaaja vaihtaa automaattisesti kuljettavaa kättä sopivassa paikassa, vaikka ne kaikki harhautukset voi toki manuaalisestikin tehdä.
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360] - keskustelua pelistä

Näkyyköhän tuolla ios sovelluksella kaikki huutokaupassa olevat kortit vai ainoastaan sovelluksen sisällä? töissä kun on niin ei pääse testaamaan...

EDIT: Pari online turnaus voittoa mutta pokaaleja ei näy tuolla omassa kokoelmassa, onko muilla samaa vikaa?
Joukkuetilastot tuolla ylhäällä, onko ne voitto-tappiot-jatkoaika tappiot?, 4-18-4 on mun statsit :D kuitenkin pari turnaus voittoakin on kertyny,leadenbords näyttää statsit oikein.

Mikko Koivu painaa kiekon reppuun. Olin häviöllä tätä peliä 3-0, tämä oli 3-1 kavennus maali 3erässä mistä nousin jatkoille ja siellä ohi :)
http://www.easports.com/media/play/video/135390574
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360] - keskustelua pelistä

Noita online vs. pelanneena täytyy sanoa, että taitaa tässä versiossa olla paljon selvempi hyöty jos joukkuetta ohjaa useampi kuin yksi pelaaja. Lähinnä johtuen puolustuspelaamisen tehokkuudesta. Lähes kaikki tappiot tulleet tällaisia vastaan, jotka pelanneet 2-4 pelaajalla (plus 3 kertaa katkonut yhteydet EA:n servereille, ärsyttävää).
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360] - keskustelua pelistä

Noita online vs. pelanneena täytyy sanoa, että taitaa tässä versiossa olla paljon selvempi hyöty jos joukkuetta ohjaa useampi kuin yksi pelaaja. Lähinnä johtuen puolustuspelaamisen tehokkuudesta. Lähes kaikki tappiot tulleet tällaisia vastaan, jotka pelanneet 2-4 pelaajalla (plus 3 kertaa katkonut yhteydet EA:n servereille, ärsyttävää).
Mulla on kanssa 9 versuksesta 2 tullut "yhteys katkennut ea:n palvelimiin". Ärsyttävää tästä tekee vielä se, että ne ovat ainoat tappiot ja niissäkin olin johdolla. Eli perjaatteessa pitäisi olla puhdas saldo, mitta katkojen takia tullut 2 tappiota.
 
Re: NHL 13 [PS3/X360] - keskustelua pelistä

Mikä ***** tässä on että hutissa vastapuolen pelaajat luistelee tuplanopeutta vrt omiin pelaajiin?? Kemia mulla yli 90 kaikissa ketjuissa, ja juuri tuli 5-0 pataan pelaajalyq joka pelasi toisen pelinsä.. 12 hutissa kuitenkin yli tuhat pelattua peliä. Vituttaa.
 
Re: NHL 13 [PS3/X360] - keskustelua pelistä

Ja hutissa ei tule kiekkoja matseista.. nyt ea riittää.. ai että kun riittää! Nhl13 boxille, pyynti 25e.
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360] - keskustelua pelistä

Olen nyt sen verran pelannut, että peliin alkaa jo päästä sisään. Pelaajan liike tuntui alkuun todella tahmealta, pakilla ei ole kulmasta mitään asiaa karkuun, vaan kiekkoa on pakko laittaa kiireellä liikkeelle. Edellinen omistamani on 10 ja ero siihen on todella suuri. Kympissä oletusasetuksilla hidaskin pakki lähtee, kuin hauki rannasta. Edellistä on tullut jonkin verran pelattua ja se oli jo tempon osalta selkeästi realistisempi, mutta tässä mennään vielä harppaus eteenpäin. Pakkien hitaudesta johtuen puolustaminen on välillä suorastaan turhauttavan hankalaa, kun tuntuu siltä, että on koko ajan väärässä paikassa väärään aikaan. Simppeli estäminenkin tuottaa haasteita jähmeän liikkeen takia.

Positiivista oli myös huomata, että sumppujen läpi syöttäminen tai kuljettaminen ei onnistu läheskään yhtä helposti, kuin edellisessä, missä taitava kaveri purjehti koko puolustuksen läpi vetopaikkaan. Syötöt eivät sentään jää suoraan kaverin lapaan, vaan kimpoilevat melko realistisesti luistimista jne. Hyökkäyspeli vaatii enemmän ajatusta, kun sen syöttölinjan pitää oikeasti olla vapaa. Tekoäly polkee ilahduttavasti mukaan hyökkäyksiin, mikä oli kympissä suorastaan piinallinen ongelma. Eihän siinä tekoäly vahingossakaan aiheuttanut paitsiota, mutta nopea hyökkäykseen lähtö kaatui melkein aina siihen, kun tekoälykaveri lyö jarrut kiinni ennen siniviivaa. Nyt sinne mennään tosissaan ja kiekon saa kaverille vauhtiin.

Maalinteko tuntuu autenttisemmalta, vaikka tiettyjä ärsyttävyyksiäkin on ilmentynyt. Tekoäly tuntuu edelleen huijaavan tasoittaakseen pelejä. Ei sinänsä mikään yllätys, mutta tuo on asia, mikä on aina ärsyttänyt änäreissä eniten. Tekoäly tekee älyttömän määrän räkämaaleja. Vastustajan maalivahti ei sentään ole mikään puolijumala, kuten kympissä, missä 30 laukausta ei aina riittänyt edes yhteen maaliin. Toisia ärsyttää maalien satunnaisuuden tuntu, mutta se simuloi tosielämää paremmin kuin se, että vain onet uppoaa tms.

Alun turhautumisen jälkeen peli on alkanut maistua tosi hyvältä. Noita eri pelimuotoja en ole kauheasti koskaan jauhanut, koska kymppiä ei yksinkertaisesti jaksanut pelata konetta vastaan. Be a GM:ä kokeilin nopsaan, mutta en jaksanut vielä paneutua, kun ei ollut hajuakaan millä asetuksilla se kannattaa aloittaa ja mitä siinä pitäisi alussa tehdä. Halusin palkkakaton, mutta se olisi vaatinut jotain muutoksia joukkueisiin, joten jätin sen pois. Kadutti jälkikäteen ja aloitan varmaan uuden palkkakatolla ja mahdollisesti fantasy draftilla. Täytyy varmaan lukaista läpi joku opas tuosta Be A GM:stä, koska se kiehtoo selvästi enemmän, kuin pelkkä normikausi.

Nettiin en ole vielä uskaltautunut, mutta 12 tuli väännettyä kavereiden kanssa jonkin verran illanvietoissa. Kai sitäkin voisi muutaman arvopikapelin koklata ja katsoa, paljonko tulee kuokkaan. Sohvalla porukalla tämä on varmasti nannaa, kuten änärit aina.
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360] - keskustelua pelistä

Onko tässä sama kiekollisenpelaajan spurtti l3:sta kuin nhl12? Vai onko ollenkaan?
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360] - keskustelua pelistä

Eikun niin... paina ja pidä L3 pohjassa... Ja ilman kiekkoa sama.
Toi on kyllä paskin osa noita kontrolleja. Todella hankala painaa L3 pohjaan samalla, kun ohjaa johonkin suuntaan. Änärin hakkaaminen on myös takuuvarma keino saada ohjaimesta tatit mäsäksi. Se kumipäällinen tuppaa irtoamaan, kun hankalassa asennossa joutuu survomaan tattia pohjaan.

Edit. Ihmetyttää, miten jotkut tuntuvat pelaavan lähinnä saavutusten takia. Oli se sitten jotain kiekkoja, trophyja tai muita kunniamainintoja. Mulle on ihan sama, mitä hienoja nettimeriittejä peleistä irtoaa, pääasia että pelaaminen on kivaa. En ole ikinä ymmärtänyt jotain trophyhunttausta. En saa niin mitään kiksejä siitä, että yläkaulmaan tulee ilmoitus jostain saavutetusta trophystä.

Viittaan tällä lähinnä siihen, että jollain katkeksi kamelin selkä, koska jostain ei tullu jotain kiekkoja. Itku...
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360] - keskustelua pelistä

Varsinkin jos siihen ehtii kaveri takatolpalle,mokke joutuu kyttäämään onetimeria sieltä myös...tuon 1.02 sliderin piti tuota vähentää,en sitten tiedä millasia kokemuksia muilla,omasta mielestä ei mene niin usein enään rannelaukaus ilman maskia tai syöttöpaikkaa takatolpalle...

Omasta mielestäni tuo 1.02 slideri vaikutti todella paljon juuri noihin etukulma maaleihin. Tuon päivityksen jälkeen on ollut todella vaikea saada etukulmasta sisään kun on laitaa pitkin tullut hyökkäysalueelle. Tämä oli erittäin tervetullut päivitys, koska huomaisin omassa pelaamisessani että tuli yritettyä etukulmasta sisään vähän liian usein koska se oli niin houkutteleva vaihtoehto. Nyt hyökkääminen on paljon luovempaa ja monipuolisempaa, ei enää tee mieli yrittää etukulmasta, kun se tuskin menee sisään.


Tässä Nokelainen huitaisee näppärästi maalin roiskaisustani siniviivalta: Nokelainen maalaa | EA SPORTS

Onko näitä videoita helppo editoida siinä kun näitä uploadaa? En ole kauheasti koittanut säätää videoitani, mutta olisi kiva saada esimerkiksi hidastus videoon. Vinkkejä, ohjeita?
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360] - keskustelua pelistä

Onko näitä videoita helppo editoida siinä kun näitä uploadaa? En ole kauheasti koittanut säätää videoitani, mutta olisi kiva saada esimerkiksi hidastus videoon. Vinkkejä, ohjeita?

Ainakin ps3 samalla napilla jolla rajaat sen koko videon niin kelaat siihen pätkän jonnekin kohtaan mistä haluut sen hidastuksen ja painat sitä nappia. Sieltä käsin voi editoida videoo ja saat esimerkiksi hidastuksen.


Ja koska tekoäly rakastaa tehdä kyseenalaisella tavalla maaleja on tässä jälleen yksi esimerkki. Samasta pelistä toiseksi helpoimmalla tasolla tekoälyltä 3-1 turpiin. Tekoäly mole venyy kyllä, mutta omissa soi 3 kertaa ja kaikista jäi kusetuksen maku.
tekoalyn maali | EA SPORTS

Tuosta peli 1-0 kohta 2-0 kämänen siniviivaveto toiseen tekoäly pelaajan hanskaan ja kiekko kimpoaa maaliin. Videotarkistus vielä tilanteesta.
Ja kohta 3-0 aivan käsittämätön maali taas kone tulee laidasta melkein nollakulma todella surkea rystylaukaus ja mun molari (85) jättää koko etukulman auki ja kiekko maalissa.

Ja arvatkaa vaa ärsyttikö. Lopulta monen maalipaikan jälkeen laiha lohtu kun kavennus 3-1.
Muutenkin toi peli oli ihan outo mulla meni toistakymmentä vetoa hukkaan, kun aina tekoäly siirsi maalin edessä olleen pelaajan mun oman laukauksen eteen. Enkä voinut sille mitään.
No tähän asti mennyt tekoälyn kanssa ihan kelvollisesti, mutta toivottavasti ihan heti ei toista tommosta peliä tule.
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360] - keskustelua pelistä

Kannattaa varmaan laittaa tuonne verkko-ongelmien puolelle. Täällä hukkuu heti muuhun keskusteluun.
 
Ylös Bottom