Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 13 - keskustelua pelistä

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ollicas
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360] - keskustelua pelistä

Alkaa mennä lopullisesti hermot tähän be a pro pelimuotoon :mad:. Äskön oli peli Los Angelesia vastaan ja peli päättää sen jälkeen simuloida 2 viikkoa eteenpäin simuloimalla samalla useita pelejä. Kolmiota rämpytän, mutta ei se mitään auta. Tämä toistuu vielä jokaisen pelin jälkeen, joten mahtaa olla hauskaa kun peli simuloi kesken tärkeiden pleijareiden 2 viikkoa eteenpäin jonka aikana joukkue tippuu.

Melkonen bugi mutta ootko varma ettei pelaajas loukkaantunu tai joutunu jopa vilttiin ;) sillonha se automaattisesti kait simuloi eteenpäin jos et kentälle pääse.
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360] - keskustelua pelistä

Onko jollain tiedossa EA Sportsin palautesähköpostia tjsp. niin voisin vähän avautua. Ei tule pelaamisesta taaskaan yhtään mitään verkkopelien osalta kun nykii ja paukkuu vähintään 8/10 pelistä ja tulokset sen mukaisia.
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360] - keskustelua pelistä

Melkonen bugi mutta ootko varma ettei pelaajas loukkaantunu tai joutunu jopa vilttiin ;) sillonha se automaattisesti kait simuloi eteenpäin jos et kentälle pääse.

Ei sen kuuluisi niin tehdä siltikään vaikka et pelaa...siinä on tosiaan bugi kyseessä ja epäilen ettei poistu ennen kun aloittaa uuden be a pro:n.Ainakaan nyt ei tule muuta mieleen...jos sitten et tallenna ja koita ottaa uusiksi lataamalla tallennus,mutta tuskin toimii...


E: vaihdoin kuvakulman tuohon "korkea" kyllä siihen kameraan tottuu kun tarpeeksi pelaa :D tuossa livelähetyskulmassa ei näe mennä vaihtoon eikä kunnolla blokata vetoja,ainoat haitat,komian näköstä kyllä...
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360] - keskustelua pelistä

Älä paina kolmiota, simulointi pysähtyy seuraavaan peliin jossa pelaat. Jos ei meinaa pysähtyä, niin pidä pohjassa tai paina kerran, jos painat uudelleen niin se peruu sen.
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360] - keskustelua pelistä

Jees, nyt on GM:ää 52 ottelua takana. Canadiens keikkuu edelleen konferenssin kolmen kärjessä, vaikka sitten runkosarjan alun oma peli on aaltoillut suunnasta toiseen. Yksikään pelaajani ei ole pelannut lähellekään piste per peli-tahtia - Habsin sisäistä pistepörssiä johtaa Shattenkirk 31 pisteellä takanaan Pacioretty ja Cole 30 pojolla. Eniten maaleja on tehnyt Pacioretty.

Vaihtomarkkinoillakin kävi juuri vilskettä. Huikeat 0+3-tehot 50 pelissä kasaan saanut Raphael Diaz vaihtui Winnipegin ehdotuksesta Ron Hainseyhyn ja Nik Antropoviin. Jetsiin siirtyi samalla ensi kesän ykkösvaraukseni ja farmimies Patrick Holland. Ei huono vaihto, vai mitä? Hainseyn ja Antropovin kokonaisuudet ovat kumpikin päälle 80. Jotenkin minusta tuntuu, ettei kone ole vieläkään erityisen haka pelaajamarkkinoilla. Vaihtaa nyt joukkueensa kaksi parasta kaveria käytännössä vain Diaziin, joka oli muuten loistavassa ryhmässäni silkka kolmannen puolustajaparin tumpelo. Heh.
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360] - keskustelua pelistä

Olen ladannut kokoonpanot tuolta Petr Pucksin sivuilta! Pystyykö näillä "omilla" kokoonpanoilla aloittaamaan GM Connectedin?
vai alkaako se aina EA viimeisimmillä kokoonpanoilla?
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360] - keskustelua pelistä

Olen ladannut kokoonpanot tuolta Petr Pucksin sivuilta! Pystyykö näillä "omilla" kokoonpanoilla aloittaamaan GM Connectedin?
vai alkaako se aina EA viimeisimmillä kokoonpanoilla?
Mitään nettipelimuotoa ei voi aloittaa omilla kokoonpanoilla.
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360] - keskustelua pelistä

Olen ladannut kokoonpanot tuolta Petr Pucksin sivuilta! Pystyykö näillä "omilla" kokoonpanoilla aloittaamaan GM Connectedin?
vai alkaako se aina EA viimeisimmillä kokoonpanoilla?

Onnistuiko tuo lataaminen,millaset rosterit,onko siellä pelaajien ovr yms. kohdillaan?

EA:lla kestää aina noi rosterien teot sata vuotta eikä ne ole siltikään oikein,tympii! En onnistunut itse ainakaan saamaan noita rostereita käyttöön,koitin kyllä joillakin ohjeilla mutta peli ei tunnista tai "tieto on vioittunutta".


Jees, nyt on GM:ää 52 ottelua takana. Canadiens keikkuu edelleen konferenssin kolmen kärjessä, vaikka sitten runkosarjan alun oma peli on aaltoillut suunnasta toiseen. Yksikään pelaajani ei ole pelannut lähellekään piste per peli-tahtia - Habsin sisäistä pistepörssiä johtaa Shattenkirk 31 pisteellä takanaan Pacioretty ja Cole 30 pojolla. Eniten maaleja on tehnyt Pacioretty.

Vaihtomarkkinoillakin kävi juuri vilskettä. Huikeat 0+3-tehot 50 pelissä kasaan saanut Raphael Diaz vaihtui Winnipegin ehdotuksesta Ron Hainseyhyn ja Nik Antropoviin. Jetsiin siirtyi samalla ensi kesän ykkösvaraukseni ja farmimies Patrick Holland. Ei huono vaihto, vai mitä? Hainseyn ja Antropovin kokonaisuudet ovat kumpikin päälle 80. Jotenkin minusta tuntuu, ettei kone ole vieläkään erityisen haka pelaajamarkkinoilla. Vaihtaa nyt joukkueensa kaksi parasta kaveria käytännössä vain Diaziin, joka oli muuten loistavassa ryhmässäni silkka kolmannen puolustajaparin tumpelo. Heh.

Ei huono vaihto,vaikkakin Antropov nyt ainakin on kehittyvyydeltään tai pelaajatasoltaan aika tapissa,eli alamäkeen menee.Hainseyn kohdalla taitaa olla sama,mutta on niistä iloa pitkäksi aikaa,hyviä just sinne 2-3 ketjuihin jos ei muualle...voi olla että Jets hakee tilaa palkkakattoonkin tuolla treidillä.Aika sick kyllä välillä nuo tekoälyn vaihdot...Alfredsson ja Gonchar vaihdossa 1. kierroksen varaus ja joku Cogliano :D esimerkkinä tuossa bap-kaudellani.Molemmat taitaa noista olla jo yli 40,joten loppu häämöttää.

E:Tossa mietein että voisin kokeilla tuota connected juttua trophyjen toivossa,mutta ei oikein löydy liigaa jossa ei tarvitysisi joka päivä pelata pelejä,ennemmin kiinnostaisi se GM:n homma ja valmentajana olo...
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360] - keskustelua pelistä

Osaisiko joku sanoa, mistä johtuu, kun offlinessa pelatessa peli lagaa todella paljon. Jotain harhautuksia ei pysty tekemään, esim: Pyörähdysharhautusta. Onlineen kun siirtyy niin toimii moitteettomasti. Nimenomaan Be A Gm modessa ja Play Nowissa tämä ongelma.
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360] - keskustelua pelistä

Käsittämätöntä kuraa tää koko änärin nettipeli..HUT:issa pääsee ottelun alkuun ja "yhteys vastustajaan katkesi" joka kerta..kyrsii tommone! :D
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360] - keskustelua pelistä

Viikonloppuna tuli pelattua onlinessa kolme rankkariskabaa ja voitin niistä kaksi. Jotenkin oli helppoa, kun veska tuli liian eteen maalistaan, jolloin takana ammotti tyhjä maali.
Offlinessa en itse ole kokenut ongelmia lagaamisen kanssa.
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360] - keskustelua pelistä

Ei huono vaihto,vaikkakin Antropov nyt ainakin on kehittyvyydeltään tai pelaajatasoltaan aika tapissa,eli alamäkeen menee.Hainseyn kohdalla taitaa olla sama,mutta on niistä iloa pitkäksi aikaa,hyviä just sinne 2-3 ketjuihin jos ei muualle...voi olla että Jets hakee tilaa palkkakattoonkin tuolla treidillä.
Ainakaan lähtökohtaisesti en ajatellut pelata GM:ää tätä kautta pidemmälle, online alkaa taas noin kuukauden tauon jälkeen houkuttaa. Antropovin istutin nelosketjun keskelle ja Hainseyn kolmanteen pakkipariin. Piakkoin käynnistyviin playoffeihin ei voi lähteä muu kuin menestys mielessä, joten nämä kaksi hankintaa tulivat erittäin hyvään paikkaan. Tuo palkkakatto-selityksesi saattaa muuten hyvin pitää paikkansa.

Kesler17 sanoi:
Osaisiko joku sanoa, mistä johtuu, kun offlinessa pelatessa peli lagaa todella paljon. Jotain harhautuksia ei pysty tekemään, esim: Pyörähdysharhautusta. Onlineen kun siirtyy niin toimii moitteettomasti. Nimenomaan Be A Gm modessa ja Play Nowissa tämä ongelma.
Ihmeellisiä juttuja... itselläni ei ole tällaista ilmennyt, toivotaan, ettei jatkossakaan.

Tuo maalivahdin kiekonpeittoherkkyys on yllättäen yksi NHL 13:n parhaista uudistuksista. Säätämällä palkkia vasemmalle pelikatkoihin ei enää tuhraannu niin paljon aikaa kuin ennen. Tosin aika riskillä koneen molarit peliä avaavat. Hanskan liike suuntautuu usein taaksepäin, minkä seurauksena kiekko on osunut pariin otteeseen tolppaan. Äskettäin Brodeur heitti limpun jopa omaan verkkoon siniviivalta tulleen laukauksen jälkeen.
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360] - keskustelua pelistä

Käsittämätöntä kuraa tää koko änärin nettipeli..HUT:issa pääsee ottelun alkuun ja "yhteys vastustajaan katkesi" joka kerta..kyrsii tommone! :D

Eipä oo välttämättä pelissä vika, varsinkin jos boxilla pelailet niin saattaapi vika olla NAT asetuksissa. Ainakin äkkiseltään kuulostaa samalta ongelmalta jonka kanssa itse painiskelin aikoinaan..
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360] - keskustelua pelistä

Eipä oo välttämättä pelissä vika, varsinkin jos boxilla pelailet niin saattaapi vika olla NAT asetuksissa. Ainakin äkkiseltään kuulostaa samalta ongelmalta jonka kanssa itse painiskelin aikoinaan..

PS3:lla ja kokeilin eashl:ää myöskin,sama ongelma 3-4 kertaa ja viidennellä pääsi sparrin pukukoppin asti,sen jälkeen tuo toimi ihan ok.Nyt en ole kokeillut tuota HUT:ia,jotenkin menee kiinnostus vaan kun ei pääse pelaamaan,nyt ymmärrän teitä muista jotka painitte tuon onlinen toimimattomuuden kanssa :D Ehkä sitten keväämmällä alotan HUT:in uudelleen.

Muuten,mistä kannattaa lähteä liikkeelle tuon "hanki kaikki pelaaja ja joukkuetiedot" trophyn saavuttamiseksi,onko se taas växjö josta kannattaa lähteä liikkeelle,eli missä on helpoiten saatavilla/vähiten hankittavaa?
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360] - keskustelua pelistä

Ei vit. Pakko tulla taas avautumaan kun hajottaa tämä tekele niin paljon. En ymmärrä miten kukaan voi pelata muita offline-muotoja kuin Be a GM:ää pelit simuloiden tai Be a Prota. Taas tuli BaPiin kyllästyttyä aloitettua maailmanturnaus Suomella (tai Helsinki Lionsilla kun itseluoduilla joukkuilla pelailen). Ajattelin etten tällä kertaa suutu mistään bugeista yms. mitä väistämättä oli edessä. Ensimmäinen ottelu Kanadaa vastaan ja näillä slidereilla: Slider Set - NHL 13 Ultimate Rosters and Community Enchancements poikkeuksena oman maalivahdin reaktionopeus nostettuna täysiin ja maskin vaikutus nolliin. Ihan hyvin lähti käyntiin ja ensimmäisen erän jälkeen peli 0-0 ja laukaukset 15-5 itselleni (Kanada kunnostautui jäähyjen ottamisessa). Toisen erän alun jälkeen Kanada pääsee pyörittämään ylivoimaa, mutta Komarov pääsi kuitenkin laittamaan alivoimalla lukemat 1-0. Ehkä 2 minuuttia menee ja Kanada pääsee alueelle ja joku Crosby pyörii kulmassa ja heittää jonkunlaisen syöttö/tökkäyksen kohti maalia joka lipuu hitaaaaaaaaaaaaaaaaasti kohti Rinnettä joka tuijottaa kiekkoa ja ilmeisesti hypnotisoituu siitä. Kiekko lipuu suoraan patjojen välistä maaliin ja Rinne ei tee elettäkään, tuijottaa vaan kummissaan kiekkoa ja varmaan miettii että "ai pitikö mun jotain tehdäkin?" Ei siinä mitään, ohjain lentää naapuripitäjään ja 15 minuutin luovan tauon jälkeen konsoli takaisin päälle, ohjain noudettu ja revanssia käyntiin.

Toisella kerralla Kanada lyökin sitten ihan realistisen maalin, Crosby lataa kovan lämärin viivasta suoraan yläkulmaan, Rinteellä ei tosin maskia mutta silti ei mikään purnattava maali. Tasoitan aika nopeasti ja kolmanteen erään mennään tasoissa 1-1. Siellä sitten 2 minuuttia ennen loppua Getzlaf käy upottamassa tutun ja turvallisen etukulmarannarin ja Kanada vie voiton kun en pysty enää tasoittamaan. Laukaukset 30-15 Suomelle ja Rinteelle muikea torjuntaprosentti 86,87.

Aivan järkyttävää roskaa nuo sliderit. Ei niillä ole loppupeleissä mitään vaikutusta mihinkään jos CPU niin päättää. Kokeilin kerran pelata samaa turnausta niin, että olin muokannut Kiprusoffin ominaisuudet kaikki 99:n. Sliderit heitin omalle maalivahdille täysille ja aina lopputurnauksesta prosentit oli luokkaa 88-90. Kun taas pistää vastustajan maalivahdin reaktionopeuden yli 3, niin on aivan se ja sama onko maalissa Ilya Bryzgalov vai Viktor Fasth (EA:n attribuuteilla), jokatapauksessa tulee aivan ilmiömäisiä venymisiä ja loikkia eikä mikään mene sisään.

Kerran BaPissa alkoi rasittamaan se kun CPU-joukkuekaveri tulee vaihtoon ja sillä sekunnilla kun astut jäälle, vastustaja tekee maalin, tuloksena "Olit jäällä kun vastustaja teki maalin, saat miinusta ole hyvä!" ja tilastoihin F. Sen jälkeen pelasin pitkään pelkästään hyökkäyspäässä ja aina kun vastustaja pääsi omalle alueelle, hyppäsin vaihtoon. Tämä tuotti aika hyvin tulosta ja tehotilastossa oltiin hetkessä +30 lukemissa. Kerran kuitenkin simuloidessa yhden pelin, tuli tehotilastoon -4, joten seuraavaan peliin heitin huvin ja urheilun vuoksi kaikki sliderit itselle täysille ja CPU:lle nolliin sekä vaikeustason tiputin ammattilaiseen kun ei aloittelijaa enää saanut (en tiedä miksi). Minnesotaa vastaan pelasin ja samantien pelin alkuun Minnesota käy iskemässä 3 maalia, joista 2:ssa olin jäällä. Itse hyökkäyspäässä normaalislidereihin verrattuna ainoat erot olivat vastustajien taklauksien olemattomuus ja vain aavistuksen helpompi maalivahti. Lopulta hirvittävän vääntämisen jälkeen tuli 9-8 voitto.

Vastustajan maalivahdin reaktionopeusasetuksien 0 ja 2 välillä ei juuri lainkaan eroa tällä kertaa, kun taas joskus 0-asetuksella kaikki laukaukset menee maaliin. En oikeasti usko että osalla näistä slidereista on mitään vaikutusta jos CPU ei niin halua. Kun CPU haluaa pyörittää kiekkoa ja saada kaikki syöttönsä lämärivauhtia lavasta lapaan täydellisesti, se myös tekee niin, vaikka olisi vastustajan syöttötarkkuudet ja vastaanottamisen helppoudet nollissa. Kun CPU haluaa lyödä kiekon 100% tarkkuudella ranteella tai lämärillä maaliin, se myös tekee sen, vaikka olisi laukaustarkkuudet ja laukauksien voimakkuudet nollissa.

Olisiko liikaa pyydetty, että sliderit oikeasti vaikuttaisivat jossain määrin käytännössä? Osassa niistä kuten taklauksissa tai kiihdytysvauhdissa, näkee selkeän eron. Mutta osassa ei mitään vaikutusta. Mielestäni oman maalivahdin reaktionopeuden ollessa täydessä, pitäisi maalivahdin saada 15 laukauksesta 15 kiinni. Tai edes 30 laukauksesta 29. Niinhän se tuntuu menevän CPU:n reaktionopedessakin. Välillä tuntuu että olisi parempi laittaa maaliin Niittymäki (63 ovr) ja oma reaktionopeus nolliin, tuntuu että silloinkin tulee parempi torjuntaprosentti.

Toinen asia joka aiheuttaa massiivista v-käyrän nousua, on tuo PS3-versiossa esiintyvä tökkiminen/yleinen lagaus. Kahden eri kaverin Xbox-versiota kokeiltuani ei voi kuin ihmetellä miten PS3-versio on saatu näin pahasti sössittyä. Latausajat valikoissa 2 sekuntia lyhempiä, ei niin iso asia. Mutta itse se pelissä tapahtuva tökkiminen, Xboxilla ei merkkejäkään moisesta, mutta PS3:lla näissä normaaliotteluissa tuntuu että koko ajan on 2 sekuntia CPU:ta perässä. Ohjainlagiakin on kun koittaa vaikkapa syöttää, välillä ei tapahdu mitään vaikka selkeästi on R2:sta painanut, välillä syöttö lähtee 2 sekunnin päästä jne. Välillä ei lähde laukaukset lavasta yms. Luulin ensin, että kyseessä on joku uudistus joka liittyy tähän uuteen luistelumoottoriin, mutta kun kyseistä lagia ei esiinny lainkaan BaPissa niin eihän se voi siitäkään johtua.

Sen olen oppinut, että tuo pelin yleinen tökkiminen hyökkäyspäässä johtuu siitä maalinedustan ruuhkasta. Aina kun siellä alkaa ryminä ja se vimmattu sitominen, alkaa peli tökkiä ja pahasti, kuva pysähtyy 0,5 sekunnin välein ja on vaikea tehdä mitään muuta kuin laukoa kiekkoa maalia kohti. Syöttämisestä ei tule silloin yhtään mitään. Miksi näitä uudistuksia ei voi testata molemmilla konsoleilla? Muutenkin voisivat miettiä vielä uudestaan kuinka toteuttaa laitapelaaminen ja tuo maalinedusta, näyttää todella tönköltä ja kiinnipitämis- sekä estämisjäähyjä jaetaan pelkästään pelaajalle vaikka CPU rikkoisi aivan identtisellä tavalla sääntöjä.

En tiedä mikä siinä on ettei PS3-peleihin tunnuta panostavan samalla tavalla kuin Xbox-vastineihin. Formuloissakin Xbox-versiot ovat olleet ensinnäkin visuaalisesti ja toiseksi ruudunpäivitykseltä selkeästi parempia. Melkein toivoin, että ongelmat olisivat vain omassa konsolissani, mutta kun netistä lukee muilla PS3-omistajilla olevan aivan samoja ongelmia jatkuvalla syötöllä, pistää se todellakin harkitsemaan Xboxiin siirtymistä.

Mut ihan hyvä peli tämä muuten on, jatketaan kuran syömistä ja purraan vain hammasta.
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360] - keskustelua pelistä

Kerran BaPissa alkoi rasittamaan se kun CPU-joukkuekaveri tulee vaihtoon ja sillä sekunnilla kun astut jäälle, vastustaja tekee maalin, tuloksena "Olit jäällä kun vastustaja teki maalin, saat miinusta ole hyvä!" ja tilastoihin F.

Niin hemmetin tuttua touhua,tuolle ei voi mitään.Toisaalta itse pääsen välillä jäälle kun oma pelaaaja hyökkkää ja käytännössä vie kiekon maaliin :D

Sliderit tosiaan,ne EIVÄT TOIMI KUTEN PITÄISI be a pro:ssa,ei sitten vaikka kuka sanoisi ja mitä...niin paljon olen tahinut niiden kanssa ja vaikutus on olematonta.Se johtuu yksinään siitä että ensin on tehty gm ja sitten be a pro ja tässä välissä on jokin mennyt vikaan.


Ohjainlagiakin on kun koittaa vaikkapa syöttää, välillä ei tapahdu mitään vaikka selkeästi on R2:sta painanut, välillä syöttö lähtee 2 sekunnin päästä jne. Välillä ei lähde laukaukset lavasta yms. Luulin ensin, että kyseessä on joku uudistus joka liittyy tähän uuteen luistelumoottoriin, mutta kun kyseistä lagia ei esiinny lainkaan BaPissa niin eihän se voi siitäkään johtua.

Samat sanat taklaamisessa,se ukko miettii välillä turhan kauan taklaako vai ei,viivettä on selvästi ihan liikaa,toki se vaikeuttaa peliä mutta se on väärin että ukko taklaa vaikka olet irrottanut napista jo,eli taklauksen peruminen on sössitty.
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360] - keskustelua pelistä

Niin hemmetin tuttua touhua,tuolle ei voi mitään.Toisaalta itse pääsen välillä jäälle kun oma pelaaaja hyökkkää ja käytännössä vie kiekon maaliin :D

Sliderit tosiaan,ne EIVÄT TOIMI KUTEN PITÄISI be a pro:ssa,ei sitten vaikka kuka sanoisi ja mitä...niin paljon olen tahinut niiden kanssa ja vaikutus on olematonta.Se johtuu yksinään siitä että ensin on tehty gm ja sitten be a pro ja tässä välissä on jokin mennyt vikaan.




Samat sanat taklaamisessa,se ukko miettii välillä turhan kauan taklaako vai ei,viivettä on selvästi ihan liikaa,toki se vaikeuttaa peliä mutta se on väärin että ukko taklaa vaikka olet irrottanut napista jo,eli taklauksen peruminen on sössitty.

Sliderit ei mielestäni toimi missään muodossa, välillä. Oman maalivahdin osalta ei koskaan. Tuntuu vaan siltä että muodosta riippumatta, CPU on määrännyt etukäteen tietyt pelit jossa se on mahdollisimman veemäinen, oli sliderit missä asennossa tahansa ja tietyissä peleissä taas aivan täysi heittopussi.

Taklauksissa on muutenkin niin paljon väärin ettei pysty edes käsittämään. Taklaat kunnon vauhtien kera ja yhteentörmäys on samaa kaliiberia kun törmäisit ruuhkaisessa kaupassa toiseen ihmiseen. Sitten kun taklaat paikaltaan niin taklattava lentää kolmoiskierrevolttien kera kaukalon toiseen päähän. Taklausapu on itsellä kohdassa 3 ja se tuntuu ihan toimivalta. Toki usein tulee samaa tuskailtua, ettei taklaukset mene lainkaan niin kuin on itse ohjaimesta painanut.
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360] - keskustelua pelistä

Tuli aloitettua Be a GM Tähtipelaajalla ja Flyersilla, koska Supertähdellä ei voi vain pelata. Se on täyttä tuskaa ja epärealistista paskaa...bottien mokke aivan huikea, botit pistää sisään ihan jokaisesta paikasta ja taklaukset on ihan käsittämättömiä. :D Vaikka sekä botti, että sinä seisovat paikallaan jossain kulmassa kiekon kanssa, niin botti vähän tyrkkää ja sinä heität huikeaa volttia pitkin ränniä. Sitten toinen on läpiajot. -.- Olet polkemassa läpiajoon ja ehkä jopa pääset siihen, niin pari metriä ennen ratkaisua perässä laahaava botti hyppää suoraan jollain buustilla selkään ja sinä lennät joko päätyyn tai veskarin päälle. Eikä tuosta tule edes rankkua tai mitään muutakaan. :) Tähtipelaajalla pystyy sentään pelaamaan ihan siedettävää lätkää, mutta tuo fyysisyys kusee ja pahasti. Taklauksia tulee ihan oudoissa paikoissa ja oudoissa tilanteissa. Välillä ihan turhiakin tällejä. Ja aina se vastaanottava saa heittää voltin tai pari...oman jengin veskarikin on joskus täysin ameeba. Maalin eteen tulevat syötöt maalivahdin pitäisi yrittää katkaista, mutta ei se tee elettäkään. Rohkeasti vain pitäisi mennä väliin ja sulkea kiekkoa, tai ohjata mailalla muualle, mutta aina ne vaan toljottaa jos kulmasta tulee lättyä maalille ja sieltä sitten puikoista sisään. :P
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360] - keskustelua pelistä

Itse aloitin Bruinssilla GMän ja Supertähti. Voitin ekan pelin Phillyä vastaan 4-1, mutta Boychuk ja Peverley molemmat 10-päivää sivussa. Unohin tallentaa ja nyt sittem alotetaa alusta :D Muokkasin muuten noita slidereitä vähän nopeempaan ja vaikeempaan. Muokkasin myös vähän pelaajistoa esim. Hamilton, Yakupov, Brunner, Galchneyak. Näitä nuorempia kavereita.
 
Ylös Bottom