Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 13 - keskustelua pelistä

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ollicas
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 13 - keskustelua pelistä

Hei sellaista aateli kysyä että pystyykö NHL 13 pelaa netissä kaverin kanssa jotain toista vastaa kahelta eri pleikkarilta samalla puolella vai pitääkö pelata samalla koneella??
Pystyy, jostain online valikosta joukkuepeli, ja sitten vaan toivot ettei kukaan muu kun kaverisi tule puolellesi. Toimii niinkuin eashl sparripeli, paitsi pystyt pelaamaan joka pelaajalla niinkuin 1v1 peleissä.
 
Vastaus: NHL 13 - keskustelua pelistä

Pystyy, jostain online valikosta joukkuepeli, ja sitten vaan toivot ettei kukaan muu kun kaverisi tule puolellesi. Toimii niinkuin eashl sparripeli, paitsi pystyt pelaamaan joka pelaajalla niinkuin 1v1 peleissä.

Sparripeli on joukkuepeli, vain pikavalinta samaan valikkoon. Jos menee joukkuepeliin ja valitsee unranked pelin niin pystyy vaihtelemaan paikkaa.

Samoissa valikoissa pystyy luomaan oman pelihuoneen jonne ei pääse kuin kutsulla, joten vieraita sinne ei silloin eksy.
 
Vastaus: NHL 13 - keskustelua pelistä

Sparripeli on joukkuepeli, vain pikavalinta samaan valikkoon. Jos menee joukkuepeliin ja valitsee unranked pelin niin pystyy vaihtelemaan paikkaa.
Online valikosta joukkuepeliin, jolloin ei pelata eashl ukoilla, vaan valitun jengin ukoilla. Tietty niissäkin saa paikkalukituksen, mutta ainakin kahdella pelaajalla saa samanlaisen systeemin kun samalla koneella pelatessa kaverin kanssa. Itse olen pelannut kaverini kanssa joka pelasi eri pleikalla yhtä vastustajaa vastaan. Ja molemmat siis pelas joka paikalla.
 
Vastaus: NHL 13 - keskustelua pelistä

No niin taas kerran sai tämä tuotos veren kiehumaan toden teolla. 3 tuntia väsäsin uutta joukkuetta johon loin itse alusta loppuun kaikki pelaajat. 18 pelaajaa valmiina ja peli päättää sitten jäätyä, ajattelin kuitenkin että automaattinen tallennus toimii siinä jokaisen pelaajan hyväksymisen jälkeen, mutta kuten arvata saattaa: Eihän se tallenna! Taas meni pari tuntia elämästä hukkaan aivan turhaan.
 
Vastaus: NHL 13 - keskustelua pelistä

Nyt menee jo hermot tähän be a gm. Kun simuloin niin joukkueeni ei ole tehnyt kuukauteen yhtään ylivoimamaalia mutta joka kerta kun vastustajalla on yv niin verkko heiluu. Missä vika? Viimeisimmässä pelissä oli lähes koko viimeinen erä ylivoimaa tuloksena vastustajan av-maali.
 
Vastaus: NHL 13 - keskustelua pelistä

Erikoinen bugi tuli mulle vastaan torstaina, Minä pelaan Sharksilla ja tekoäly on NY Islanders. Toisessa erässä kiekko pyörii maalinedustalla ja Frans Nielsen pyörii maalialueella, kiekko menee maskin takaa maaliin, mutta tuomari menee puhelimeen tarkistamaan osuman. Lopulta tuomari hyväksyy maalin, mutta tulostaululla on edelleen 0-0 lukemat.
Katsoin uusintaa monesta kuvakulmasta ja huomasin, että kiekko kävi maalissa, mutta se tuli heti takaisin kentälle. Tarkemmin huomattuna kiekko leijui hetken maalissa ja tuli takaisin kentälle.:confused:
Voitin lopulta matsin rankkareilla.

Online-peleissä ja varsinkin rankkarikisoissa olen huomannut lagia.
 
Vastaus: NHL 13 - keskustelua pelistä

Online-peleissä ja varsinkin rankkarikisoissa olen huomannut lagia.
Täällä online on pelannut viime viikkoina, oikeastaan parina viime kuukautena, hyvin. Jopa kaiken mahdollisen sietokyvyn ylittänyt odota hetki-bugi ennen versus-peliä loppui alkuvuoden jälkeen kuin seinään. Ottelun latautuessa ruudulla saa viimein olla varma siitä, että peli käynnistyy!
 
Vastaus: NHL 13 - keskustelua pelistä

Erikoinen bugi tuli mulle vastaan torstaina, Minä pelaan Sharksilla ja tekoäly on NY Islanders. Toisessa erässä kiekko pyörii maalinedustalla ja Frans Nielsen pyörii maalialueella, kiekko menee maskin takaa maaliin, mutta tuomari menee puhelimeen tarkistamaan osuman. Lopulta tuomari hyväksyy maalin, mutta tulostaululla on edelleen 0-0 lukemat.
Katsoin uusintaa monesta kuvakulmasta ja huomasin, että kiekko kävi maalissa, mutta se tuli heti takaisin kentälle. Tarkemmin huomattuna kiekko leijui hetken maalissa ja tuli takaisin kentälle.:confused:
Voitin lopulta matsin rankkareilla.

Juu, tuohan on ihan tuttu bugi. Itsellekin käynyt muutaman kerran...huvittavan näköistähän se vähän on. Tuomari luistelee ensin sinne maalin luokse ja sen sijaan, että pitäisi levittää kädet, niin näyttääkin maalia ja silti menee vielä puhelimeen?? :D Sitten kun tulee puhelimesta takaisin kentälle, niin näyttää taas maalia ja kun siirrytään keskialoitukseen niin maalia ei olekkaan merkitty tulostaululle. Pari kertaa tuo on oikeastaan risonut aika paljon, kun kyseessä olisi ollut voittomaali, mutta pitää muistaa, että pelissä on aina EA - lisä. :p
 
Vastaus: NHL 13 - keskustelua pelistä

Heh. Pääsin Columbuksella pleijareihin ja huomasin että kotipelini pelataan Dallas Starsin areenalla. Onko Jacketsin halli remontissa vai mistä johtuu? :)
 
Vastaus: NHL 13 - keskustelua pelistä

Heh. Pääsin Columbuksella pleijareihin ja huomasin että kotipelini pelataan Dallas Starsin areenalla. Onko Jacketsin halli remontissa vai mistä johtuu? :)
Joukkue on niin huono että rahat loppu ja hallia ei ole varaa pitää. Ja joukkue muutti Dallasiin nimellä Dallas Star Jackets.
 
Vastaus: NHL 13 - keskustelua pelistä

Vs.-pelissä tuli 70-tasoinen peluri vastaan, ja jouduinkin tappioasemaan heti ottelun alussa. Maalia seuranneen aloituksen jälkeen heitin kiekon siniviivalta etanan nopeudella kaverin veskaria kohti ja sinnehän se meni. Tämän jälkeen vastustaja laukoi melko nopeasti johtomaalin, mutta tein tasoituksen 2-2:een täsmälleen samalla kaavalla kuin ensimmäisessä osumassani. Vastapuoli hallitsi ottelua mielin määrin, mutta onnistuin tekemään tilanteeksi 3-2 - tällä kertaa ns. ansaitulla maalilla. Mahtoi kaverilla olla huonot fiilikset matsin päätyttyä.

Seuraavassa pelissä tein niin ikään samanlaisen häkin. Vastustaja antoi kahdella miehellä painetta Francis Bouillonille, joka näin pakotettiin heittämään kiekko päätyyn. Bouillon taklattiin vedon jälkeen penkille ja nousi jäälle juhlimaan maalia. This is real hockey!

http://www.easports.com/media/play/video/152874917
 
Vastaus: NHL 13 - keskustelua pelistä

Vieläkö boxilta löytyy pelaajia kellä ei ole legenda3 taskussa? Jos näin on ja haluat laittaa mutkat suoriksi ja saada 30-40 peliä tunnissa, niin ota yhteyttä täällä yv tai live OooDR3AMooO
 
Vastaus: NHL 13 - keskustelua pelistä

Vieläkö boxilta löytyy pelaajia kellä ei ole legenda3 taskussa? Jos näin on ja haluat laittaa mutkat suoriksi ja saada 30-40 peliä tunnissa, niin ota yhteyttä täällä yv tai live OooDR3AMooO

Eikös saavutuksen tunne ole paljon mahtavampi jos ihan rehellisesti avaa sen legendakortin?

Etenkin kun se kortti ei tee pelimiestä vaan pelisilmä ja hyvät peukalot.
 
Vastaus: NHL 13 - keskustelua pelistä

Eikös saavutuksen tunne ole paljon mahtavampi jos ihan rehellisesti avaa sen legendakortin?

Etenkin kun se kortti ei tee pelimiestä vaan pelisilmä ja hyvät peukalot.

No joo, mutta tulee aika vastaan ton ehl kanssa. varsinkin nopeudessa ja kiihtyvyydessä tulee suurimmat erot legenda3 verrattuna.
 
Vastaus: NHL 13 - keskustelua pelistä

Morjesta. Tarttiisin jelppiä, liittyen tohon nhl be a gm pelimuotoon. Onko muilla ollut samoja ongelmia kun mulla be a gm:sä, eli kun lataan tallennuksen ja yritän normaalisti aloittaa pelaamista latauksen jälkeen ja valitsen matsin minkä haluun pelata ja siirryn matsiin, niin "ladataan" kohdassa, minkä jälkeen pitäs tulla "paina start aloittaaksesi matsin", niin peli jumittaa lähes joka kerta. Jumittaminen alkoi n. puol kuukautta sitten ja ennen ei ole ollut pelissä mitään vikaa. Nyt on alkanut jumittelemaan välillä päävalikkoihin ja erityisesti tuohon be a gm matsin latauskohtaan. Olen imuroinut ja puhdistanut pleikan ihan kokonaan ja tutkinut mistä mahtas johtua, oon myös poistanut turhaa muistia pleikalta ja tilttailu vaan pahenee. Nyt viimeks viikko sitten pääsin pelaamaan rangersilla matsin. Alkaa pikku hiljaa tosissaan vituttamaan ja voisitte kertoo vinkkejä mikä mahtas olla syy ja parannuskeino ? :) Epäilen itse että kiintolevy olis menossa paskaks, mutta muut pelit toimii ihan normaalisti.
 
Vastaus: NHL 13 - keskustelua pelistä

Hmm kenellään neuvoa....olen nyt pari kuukautta kärsinyt siitä että peli jäätyy ekalla tai toisella peli katkolla muissa pelimuodoissa esim rankkarikisassa jäätyy hetikun maalivahti luistelee maalille mutta niin
testasin levyä kolmella eri pleikalla kaikilla freezas sitten tänään ostinpa uuden levyn ja sama jatkuu....
 
Ylös Bottom