Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 13 - keskustelua pelistä

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ollicas
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360] - keskustelua pelistä

Hohoh, tuli ehkä erikoisin bugi vastaan online versus matsissa tähän mennessä. :D :D Pelasin Chicagolla New Jerseyä vastaan ja tilanne oli tasan 1-1. Pääsin laidasta läpi, mutta Brodeur torjui kiekon. Olin jo luovuttanut siinä vaiheessa ettei mene maaliin ja peli vihelletään poikki. Tekoäly kuitenkin puski päin Brodeuria ja kiekko meni minun pelaajan työntämänä maaliin vaikka kiekko oli jo maalivahdin räpylässä. Tuomari luisteli samantien nohevana paikalle ja näytti kädellä että maalihan se! Tuomari menee tarkistamaan vielä videolta ja näyttää että maali tuli. Kuitenkin tämän jälkeen näytetään kun Viktor Stalberg pyörähtää harmistuneena, kun maalia ei hyväksytä (nimenkin perässä maalisarakkeessa lukema 0 :D ) ja samaanaikaan Chicagon kotiyleisö hurraa maalin merkiksi??? Seuraa aloitus keskeltä ja totta tosiaan, maalia ei hyväksytty! :D Hiukan ristiriitaisat tapahtumat.

Seuraavassa pelissä myös bugi, tosin vähän tavanomaisempi. Peli jatkoajalla 2-2 tilanteessa, jatkoaika häämöttää loppua ja yhtäkkiä peli pomppaakin taas jatkoajan alkupuolelle ja aloitukseen omasta päästä. Näin kävi kolme kertaa ja vasta neljännellä kerralla jatkoaika meni loppuun asti ja rankkareille. Tuplapitkä peli piti pelata ennen kuin ratkesi voittaja. :D

Tollasta bugia itelle ei ole tullu vielä vastaan mutta joskus tuomari on hyväksynyt/ hylännyt maaleja jotka selvästi olivat/ eivät olleet maaleja, sitten toinen vähän samanlainen asia on selostus. Selostajat on aivan sekaisin etenkin jos pelaa Bap:ta jos joukkueesi pääsee 2 tai useamman maalin johtoon ja kun simuloit seuraavaan vaihtoon, simuloinnin aikana vastustaja pääsee tasoihin mutta joukkueesi tekee vielä 1 maalin johtoon. Kun pääset kentälle selostajat saattavat kehua kuinka vastustajan joukkue kavensi juuri yhden maalin päähän omasta joukkueestasi, vaikka minun joukkueeni pääsi yhden maalin johtoon. :S Ja samankaltaisia tilanteita on paljon jossa selostajat ovat aivan pihalla, mielestäni NHL ei tarvitse uusia selostajia vaan enemmän repliikkejä ja tekoälyä milloin he mitäkin sönköttävät, uudet selostajat vain aloittaisivat kaiken alusta ja uusilla selostajillakin olisi aluksi vähemmän repliikkejä kuin nykyisillä NHL-pelin sejostajilla joille on aina lisätty hieman uusia lauseita uusiin NHL:iin.
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360] - keskustelua pelistä

Tollasta bugia itelle ei ole tullu vielä vastaan mutta joskus tuomari on hyväksynyt/ hylännyt maaleja jotka selvästi olivat/ eivät olleet maaleja, sitten toinen vähän samanlainen asia on selostus. Selostajat on aivan sekaisin etenkin jos pelaa Bap:ta jos joukkueesi pääsee 2 tai useamman maalin johtoon ja kun simuloit seuraavaan vaihtoon, simuloinnin aikana vastustaja pääsee tasoihin mutta joukkueesi tekee vielä 1 maalin johtoon. Kun pääset kentälle selostajat saattavat kehua kuinka vastustajan joukkue kavensi juuri yhden maalin päähän omasta joukkueestasi, vaikka minun joukkueeni pääsi yhden maalin johtoon. :S Ja samankaltaisia tilanteita on paljon jossa selostajat ovat aivan pihalla, mielestäni NHL ei tarvitse uusia selostajia vaan enemmän repliikkejä ja tekoälyä milloin he mitäkin sönköttävät, uudet selostajat vain aloittaisivat kaiken alusta ja uusilla selostajillakin olisi aluksi vähemmän repliikkejä kuin nykyisillä NHL-pelin sejostajilla joille on aina lisätty hieman uusia lauseita uusiin NHL:iin.

Joo,tuo on kyllä kiva moka selostajilla,niiden tilannetaju menee viimisimmän tilanteen mukaan joten ne voi sekoilla välillä :D
Mullakaan ei ole erä alkanut alusta mut välillä tulee tilanne jossa simuloinnin kun pistää päälle,erä ei kulu lainkaan ja silti alotus on yhtäkkiä omasta päästä (yleensä sillon kun simulointi katkeaa siihen että alotuksessa en ole itse) jos se on ollut hyökkäyspäässä,varsinkin alivoimassa.Eli sekuntiakaan ei kulu mutta ihan kun peliä oltaisi pelattu yksi vaihto :D Tämä tosin ei häiritse itseäni ainakaan.Ainoa mikä tohon sopisi enään bugiksi olisi jos siinä tehtäisi maali vielä vaikka kello ei ole käynyt :D
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360] - keskustelua pelistä

Selasin juuri tämän viestiketjun läpi enkä löytäny vastausta,joten jos joku osaisi näihin vastata:

Olen pelannut n.200 onlinepeliä vaihtelevalla menestyksellä,mutta pari asiaa on jäänyt kaivamaan mieltä.

-Mun peleissä ei ole vielä KETÄÄN LOUKKAANTUNUT KERTAAKAAN???:eek: Ei siis oma eikä eikä vastustaja!!! Why??? Ei niitä loukkaantumisia kuulu joka pelissä tullakkaan mut ei yhtään 200 peliin??

-Myöskään kumpikaan siis minä tai vastustaja ole saanut 5min rangaistusta/ulosajoa???

Pelaan siis 99% 1 vs 1 ONLINE-pelejä.
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360] - keskustelua pelistä

Selasin juuri tämän viestiketjun läpi enkä löytäny vastausta,joten jos joku osaisi näihin vastata:

Olen pelannut n.200 onlinepeliä vaihtelevalla menestyksellä,mutta pari asiaa on jäänyt kaivamaan mieltä.

-Mun peleissä ei ole vielä KETÄÄN LOUKKAANTUNUT KERTAAKAAN???:eek: Ei siis oma eikä eikä vastustaja!!! Why??? Ei niitä loukkaantumisia kuulu joka pelissä tullakkaan mut ei yhtään 200 peliin??

-Myöskään kumpikaan siis minä tai vastustaja ole saanut 5min rangaistusta/ulosajoa???

Pelaan siis 99% 1 vs 1 ONLINE-pelejä.

100 peliä hutissa ja kerran (1!!!) vastustajan pelaaja loukkaantui.

En tiedä mihin ihmeeseen noita kuntoutuskortteja edes tarvitaan...
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360] - keskustelua pelistä

Selasin juuri tämän viestiketjun läpi enkä löytäny vastausta,joten jos joku osaisi näihin vastata:
Olen pelannut n.200 onlinepeliä vaihtelevalla menestyksellä,mutta pari asiaa on jäänyt kaivamaan mieltä.
-Mun peleissä ei ole vielä KETÄÄN LOUKKAANTUNUT KERTAAKAAN???:eek: Ei siis oma eikä eikä vastustaja!!! Why??? Ei niitä loukkaantumisia kuulu joka pelissä tullakkaan mut ei yhtään 200 peliin??
-Myöskään kumpikaan siis minä tai vastustaja ole saanut 5min rangaistusta/ulosajoa???
Pelaan siis 99% 1 vs 1 ONLINE-pelejä.
Sama homma. Minullakin menee kaikki änäriaika versus-pelien parissa eikä loukkaantumisia ole tullut ainuttakaan. Vai olisiko sittenkin yksi... Kuitenkin, kyllähän ne loukkaantumiset kuuluvat lajiin ja ovat osa urheilupelin realistisuutta. Mutta älkää missään nimessä vihjailko tästä EA:lle, koska sitten loukkaantuisi viitisen miestä per peli. Totuttua kun on, että tekijätiimi liioittelee usein uudistuksissaan; esimerkkinä NHL 11:een tulleet mailankatkeamiset.
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360] - keskustelua pelistä

Selasin juuri tämän viestiketjun läpi enkä löytäny vastausta,joten jos joku osaisi näihin vastata:

Olen pelannut n.200 onlinepeliä vaihtelevalla menestyksellä,mutta pari asiaa on jäänyt kaivamaan mieltä.

-Mun peleissä ei ole vielä KETÄÄN LOUKKAANTUNUT KERTAAKAAN???:eek: Ei siis oma eikä eikä vastustaja!!! Why??? Ei niitä loukkaantumisia kuulu joka pelissä tullakkaan mut ei yhtään 200 peliin??

-Myöskään kumpikaan siis minä tai vastustaja ole saanut 5min rangaistusta/ulosajoa???

Pelaan siis 99% 1 vs 1 ONLINE-pelejä.

Juu,tuo on tullut huomattua :D samat sanat be a pro ukolle.tekoälyn pelaamat pelaajat tosin loukkaantuu,mutta jokin moka tossa on pakko olla että pelaaja jota kontrolloi ihminen (offline & online),ei kertakaikkiaan loukkaannu.
Ulosajot,10 ja 5 minuutin jäähyt on myös hukassa.400 junnusarjan peliin yksi 5 minuutin jäähy nähtynä ja sekin tekoälyn tekemä (poislukien simuloinnin aikana tuleet ja nekin max. 5 min. penlatyjä).
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360] - keskustelua pelistä

Onko kellään kokemusta kuinka tätä pelataan rahasta virgi​n gamingin kautta? Toimiiko hyvin? Onko laillinen suomessa? Miten rahan siirrot? Tuli kyllä luettua tuolta sivulta, mutta onko jollain kokemusta?
 
Eikö muilla ole ongelmaa peliseuran löytämisessä HUTin puolelta? Ikuisuuksia (yli 30min) kestää monesti ennenkin löytyy pelaaja. Todella ärsuttävää.

Nyt 40min searchailtu.. kammottavaa.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Re: NHL 13 [PS3/X360] - keskustelua pelistä

Nyt 40min searchailtu.. kammottavaa.

Joo samaa välillä huomannu, että peliseuraa vaan ei löydy. Pro-playoffeihin yritin päivällä etsiä seuraa melkein kaksi tuntia... huoh. Missä mättää? Luulis että olis porukkaa ihan pelaamassakin.
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360] - keskustelua pelistä

Mulle on alkanut selviämään miksi tämä be a pro on niin hiton helppo olevinaan...Yksinkertaisesti pelissä ei ole mitään helppoa sinänsä.Tämä lintu-perspektiivin kamera tekee sen.
Pelasin pari peliä tolla "korkea" ja "matala" kuvakulmalla jossa kun saat kiekon,kamera menee selän taakse,kun taas menetät kiekon,kamera menee kohti toista päätyä mikä on kyllä ihan per**estä.Laitoin ea foorumillekin viestiä että tekisivät "lukitun" version tuosta kuvakulmasta mikä on selän takaa.Vaikeuttaa mulla ainakin peliä huomattavasti ja saa ihan uusia ulottuvuuksia kiekon hallintaan.On jopa jäkiekon näköstä toimintaa,taklaukset ja kaikki näyttää paljon,paljon paremmilta..saatika ne maalit ja lättysyötöt...Kunhan se kamera vain pysyisi siinä selän takana,taitaa olla turha toivo että sellasta fixausta tekevät...

E:Eli yksinkertaisesti pelaaja näkee aivan lian paljon tapahtumaa kentällä verraten vaikkapa oikean lätkään.Selvä syy miksi myös osataan ennakoida tilanteita jopa oikeita pelaajia paremmin...
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360] - keskustelua pelistä

Ohoh. Mistäs semmoset "oikeat" kokoonpanot olet saanu?

Joo, sori ramse, kesti vastata, kun en oo päässyt koneelle vähään aikaan. Eli itse niitä olen työstänyt, en vain voi niitä tänne jakaa, kun olen sellainen poropeukalo etten osaa..
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360] - keskustelua pelistä

Mulle on alkanut selviämään miksi tämä be a pro on niin hiton helppo olevinaan...Yksinkertaisesti pelissä ei ole mitään helppoa sinänsä.Tämä lintu-perspektiivin kamera tekee sen.
Pelasin pari peliä tolla "korkea" ja "matala" kuvakulmalla jossa kun saat kiekon,kamera menee selän taakse,kun taas menetät kiekon,kamera menee kohti toista päätyä mikä on kyllä ihan per**estä.Laitoin ea foorumillekin viestiä että tekisivät "lukitun" version tuosta kuvakulmasta mikä on selän takaa.Vaikeuttaa mulla ainakin peliä huomattavasti ja saa ihan uusia ulottuvuuksia kiekon hallintaan.On jopa jäkiekon näköstä toimintaa,taklaukset ja kaikki näyttää paljon,paljon paremmilta..saatika ne maalit ja lättysyötöt...Kunhan se kamera vain pysyisi siinä selän takana,taitaa olla turha toivo että sellasta fixausta tekevät...

E:Eli yksinkertaisesti pelaaja näkee aivan lian paljon tapahtumaa kentällä verraten vaikkapa oikean lätkään.Selvä syy miksi myös osataan ennakoida tilanteita jopa oikeita pelaajia paremmin...

Ite pelaan BaP samalla kuvakulmalla kun muutakin pelia eli voi hyvinkin johtua tuosta, vaikkei peli supertähdellä vaikea esim. BaG:ssäkään ole niinkään vaikea niin siinä sentään häviää otteluita välillä, on vaan tottunu pelaan ylhäältä päin kuvatusta perspektiivistä kuin ukon selän takaa, pitää kokeilla vaihtaa kuvakulmaa seuraavissa BaP otteluissa.

EDIT: nyt pari BaP ottelua pelattuna "korkea" -kameralla ja ei oo paljoa vaikuttanut, enää ei pysty tekemään sellasia syöttöjä seläntaakse ja välillä vastusta yllättää takaapäin, toisaalta harhauttamiset ja syötöt on helmpompia kun näkee paremmin maalivahdit ja puolustajat. Eli hyviä tilanteita tulee vähemmän kuin aikaisemmalla kamera kuvakulmalla mutta vedot ja syötöt onnistuu paremmalla prosentilla jolloin melkein joka ottelusta tulee roppakaupalla pisteitä.

Saatan kyllä silti alkaa pelaaman tällä kameratyypillä ainakin BaP:ta koska peli näyttää hienommalta. Huomasin myös että tuli paljon sellasia yllättäviä tilanteita mitä ennen ei ole melkein koskaan tullut, vaan pelit & maalit on yleensä ollut hyvin samankaltaisia mutta nyt sellasia "rumia" & "onnekkaita" maaleja, kiekonriistoja, syöttöjä ja menetyksiä mitä ei ennen offline-peleissä ole ainakaan mun kohalle paljon tullut.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360] - keskustelua pelistä

Ite pelaan BaP samalla kuvakulmalla kun muutakin pelia eli voi hyvinkin johtua tuosta, vaikkei peli supertähdellä vaikea esim. BaG:ssäkään ole niinkään vaikea niin siinä sentään häviää otteluita välillä, on vaan tottunu pelaan ylhäältä päin kuvatusta perspektiivistä kuin ukon selän takaa, pitää kokeilla vaihtaa kuvakulmaa seuraavissa BaP otteluissa.

EDIT: nyt pari BaP ottelua pelattuna "korkea" -kameralla ja ei oo paljoa vaikuttanut, enää ei pysty tekemään sellasia syöttöjä seläntaakse ja välillä vastusta yllättää takaapäin, toisaalta harhauttamiset ja syötöt on helmpompia kun näkee paremmin maalivahdit ja puolustajat. Eli hyviä tilanteita tulee vähemmän kuin aikaisemmalla kamera kuvakulmalla mutta vedot ja syötöt onnistuu paremmalla prosentilla jolloin melkein joka ottelusta tulee roppakaupalla pisteitä.

Saatan kyllä silti alkaa pelaaman tällä kameratyypillä ainakin BaP:ta koska peli näyttää hienommalta. Huomasin myös että tuli paljon sellasia yllättäviä tilanteita mitä ennen ei ole melkein koskaan tullut, vaan pelit & maalit on yleensä ollut hyvin samankaltaisia mutta nyt sellasia "rumia" & "onnekkaita" maaleja, kiekonriistoja, syöttöjä ja menetyksiä mitä ei ennen offline-peleissä ole ainakaan mun kohalle paljon tullut.

No siis hyvin pitkälti samat sanat :D peli muuttuu lähes 50% kun pelaa tolla kuvakulmalla.Itse haluaisin että se kamera jää siihen pelaajan selän taakse ns. lukittuna.sillon sä et tiedä tarkkaan mitä toisessa päässä kenttää tapahtuu,mikä taas tuntuu olevan hyvinkin lähellä sitä jos olet oikeasti kaukalossa.Tilanteita tulee ja yllättäviäkin.Joku saattaa esim. taklata selästä ihan yhtäkkiä,ei huomaa että sieltä joku tulee niskaan,tuotahan tapahtuu myös sm-liigassakin kun on pelejä nyt katellut...

E: vielä kun saatais noihin ne 5 ja 10 minsan penaltyt selästä taklaamisiin ja päähän kohdistuneisiin...:rolleyes:
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360] - keskustelua pelistä

Kylläpä yks versus peli voi pilata taas päivän... Vihu vetää siniviivalta 2 rannari maalia, ilman maskia, menee 3-0 johtoon. Pääsen vielä 3-2 kavennukseen toisen erän puolessavälin, mutta vihu päättää vaan alkaa pyöriä omaa maalia ympäri. No siinähän meni se viimeset erät sen jahtaamiseen ja team canadan maalivahdin upeisiin koppeihin. Miten yksinään voi kiekon saada vihun maalin takaa pois, kun omatkaan ei sinne oikein uskalla tulla? Botit menee suoraan puolustusasemiin.
Kannattaa siis varoa heppua nimeltä UniqAK, lähetti vielä pelin jälkeen viestiä, että helppo voitto, huhu!
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360] - keskustelua pelistä

Kylläpä yks versus peli voi pilata taas päivän... Vihu vetää siniviivalta 2 rannari maalia, ilman maskia, menee 3-0 johtoon. Pääsen vielä 3-2 kavennukseen toisen erän puolessavälin, mutta vihu päättää vaan alkaa pyöriä omaa maalia ympäri. No siinähän meni se viimeset erät sen jahtaamiseen ja team canadan maalivahdin upeisiin koppeihin. Miten yksinään voi kiekon saada vihun maalin takaa pois, kun omatkaan ei sinne oikein uskalla tulla? Botit menee suoraan puolustusasemiin.
Kannattaa siis varoa heppua nimeltä UniqAK, lähetti vielä pelin jälkeen viestiä, että helppo voitto, huhu!

Eikö tohon auta kun muuttaa joukkueen taktiikkaa lennosta,vaikka "kaikki peliin" ja palkit punaselle..sit odotat kun oma botti menee sinne maalin taakse (jos edes menee),otat jonkun toisen pelaajan ja menet toiselta puolelta vastaan.tjn.
E: niin ja voi kokeilla sitäkin että jäät itse sinne sinivivalle ja annat botin huitoa se kiekko pois siltä pelaajalta,boteilla on taipumus aina osua karvauksessa kiekkoon...
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360] - keskustelua pelistä

Kylläpä yks versus peli voi pilata taas päivän... Vihu vetää siniviivalta 2 rannari maalia, ilman maskia, menee 3-0 johtoon. Pääsen vielä 3-2 kavennukseen toisen erän puolessavälin, mutta vihu päättää vaan alkaa pyöriä omaa maalia ympäri. No siinähän meni se viimeset erät sen jahtaamiseen ja team canadan maalivahdin upeisiin koppeihin. Miten yksinään voi kiekon saada vihun maalin takaa pois, kun omatkaan ei sinne oikein uskalla tulla? Botit menee suoraan puolustusasemiin.
Kannattaa siis varoa heppua nimeltä UniqAK, lähetti vielä pelin jälkeen viestiä, että helppo voitto, huhu!

Kyllä näitä apinoita aina silloin tällöin tulee vastaan, valitettavasti. Eilen kohtasin vastaavanlaisen idiootin, tosin johdin peliä 3-1 ja kaveri päätti silti alkaa pyörimään omassa päädyssä. Ei ihan hirveästi kiinnostanut alkaa ryskimään sinne. Pelin jälkeen laittoi mulle viestiä "kuksugare!" :D. Helpoin tapa saada kiekko vastustajalta pois joka jää hannailemaan oman maalin taa, on kun antaa botin karvata kiekkoa pois ja itse menee vielä toisella pelaajalla eri puolelta karvaamaan, yleensä toimii. Ei näiden takia kannata päiväänsä pilata, pelin jälkeen vaan "submit player review" niin muistaa jatkossa paremmin ettei kannata samaa tyyppiä vastaan pelata.
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360] - keskustelua pelistä

Kyllä näitä apinoita aina silloin tällöin tulee vastaan, valitettavasti. Eilen kohtasin vastaavanlaisen idiootin, tosin johdin peliä 3-1 ja kaveri päätti silti alkaa pyörimään omassa päädyssä. Ei ihan hirveästi kiinnostanut alkaa ryskimään sinne. Pelin jälkeen laittoi mulle viestiä "kuksugare!" :D. Helpoin tapa saada kiekko vastustajalta pois joka jää hannailemaan oman maalin taa, on kun antaa botin karvata kiekkoa pois ja itse menee vielä toisella pelaajalla eri puolelta karvaamaan, yleensä toimii. Ei näiden takia kannata päiväänsä pilata, pelin jälkeen vaan "submit player review" niin muistaa jatkossa paremmin ettei kannata samaa tyyppiä vastaan pelata.
No kaverihan tekee vain itselleen hallaa jos kerta häviölläkin oli :P En itsekkään tee muuta kuin seison keskialueella tuollaisessa, kun vaarana on, että pelurit rynnivät liikaa vastaa jos kaveri tulisi omasta päädystä liian nopealla pelaajalla.
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360] - keskustelua pelistä

Joo semmosta kyselisin, en tiiä kuuluuko tämä viesti niin tähän ketjuun mutta lisäämpä tämän tänne kuiteskin niin eli sellainen ongelma olisi, että tein samalle ps3:selle 2 käyttäjän ja ajattelin pelata sillä sitten eri eashl tiimis kun ei kehtaa lähteä ykköskäyttäjän tiimistä. Sitten käynnistän pelin ja siinä lukee se ea tunnus pitää tehä ja kirjottaa salanat ja painan että hyväksyn ehdot niin sitten tulee että tietoja ei voida nyt hakea jotain tuommosta tulee että onko kellään tietoa tälläisestä. :(
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360] - keskustelua pelistä

Nyt ois taas potkittu epäaktiivisia pelaajia pari kappaletta pihalle, joten Skandiliigaan mahtuisi pari aktiivista ja kovaa pelimiestä!
Tulkaa juttelemaan #Skandiliiga @ IRCnet XS4ALL | Webchat // tai sitten pistäkää mulle viestiä Livessä :)
 
Ylös Bottom