Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 13 - keskustelua pelistä

Vastaus: NHL 13 [PS3/X360] - keskustelua pelistä

Minkälaisilla kuvakulmilla pelaatte BaPissa?

Ite pelaan Muokattu 2 ja 40/42/70 zoomiasetukset.
Pelaisin sillä takakuvalla mut se kameran pyöriminen tuottaa ihan jäätävää tuskaa ja se kun se pomppaa toiseen päätyyn kun ei ole kiekko lavassa...
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360] - keskustelua pelistä

Eka kausi Be A Pro:ta NHL:ssä takana...6 päivää siinä meni,nopein pelaamani kausi ikinä ja kun peli kestää n. puoli tuntia,siitä voi laskea.
76 peliä, 60+73 pistettä + Playoffseissa 10 peliä.
Kaiken maailman palkinnot tuli:
maalipörssi
pistepörssi
paras pelaaja
paras puolustava hyökkääjä
pelaajayhdistyksen paras
sisukkuutta ja urheiluhenkeä-pytty
Calder,eli paras tulokas...

Siinä ne tais ollakkin :D

otin nyt vetojen tarkkuutta yhen pois,ei mene muuten enään joka kuti sisään,maalia saa oikein hakea ja tehdä väkisin,tosin harhautus ennen vetoa uppoaa aivan liian helpolla...Siniviivabugi toimii tekoälyn ohjaamilla pelaajilla,mut muutenhan niiden maalinteko on vähän tönkköä...
Teen myös niin että katson ylivoimat,en simuloi,koska tuntuu että sillon uppoaa helpommin oman joukkueen vedot.Sama skenaario on ollut muistaakseni aina siitä lähtien kun tämä simulaatio tuli muiden ollessa kentällä.

Huomasin tossa pienen jutun joka vaikeuttaa entisestään omaa peliäni...en pelaa alivoimaa lainkaan ja ajattelin että laitan joukkueen jäähyherkkyyttä isommalle jotta muut saavat enemmän jääaikaa...no se tietysti syö mun peliaikaani aika hyvin,pelasin tossa just 3 pelissä n. 9 min. keskiarvolla kentällä ja jäin joka pelissä ilman pisteitä...
Tämä tuntuu olevan yksi syy miksi Be A Pro on niin helppo...siksi kun viiletät kaameita minuuttimääriä kentällä,ainakin se on osa syyllinen siihen...
Tokaa kautta aloittelen ja 3 tappiota heti putkeen...tekis niin mieli painaa tota "pyydä siirtoa" nappia,mut taidan kokeilla vasta jos joukkue ei pärjää :D

E:tuli sitten nähtyä se ottelurangaistuskin..ensin simuloinnin aikana Jekimovs teilaa ittensä pihalle,sit seuraavassa vaihdossa Johnson ajelee Buffalon pelaajan takapäin seinään ja pihalle...Se vielä huitasee kameraaa siinä käytävällä :D
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360] - keskustelua pelistä

No nyt alkaa versus-pelit luistamaan - viime 10 ottelussa olen aina päässyt kaukaloon saakka. Nuo neuvot yläpuolella tekivät kyllä tehtävänsä.

Aijai, kun saa taas naattia. Ironista, että näin pienistä asioista voi änärissä nauttia.
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360] - keskustelua pelistä

Olen ihmettellyt jo muutaman vuoden miten tässä pelissä jaetaan tuo Bill Masterton (sisukkuutta, urheiluhenkeä...) palkinto eli miten se siis toimii. Toinen on tuo Lady Byng palkinto, mutta se taitaa tulla siitä että teet mahdollisimman paljon pisteitä ja otat vähän jäähyjä.
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360] - keskustelua pelistä

Olen ihmettellyt jo muutaman vuoden miten tässä pelissä jaetaan tuo Bill Masterton (sisukkuutta, urheiluhenkeä...) palkinto eli miten se siis toimii. Toinen on tuo Lady Byng palkinto, mutta se taitaa tulla siitä että teet mahdollisimman paljon pisteitä ja otat vähän jäähyjä.

Se Bill Masterton jaetaan kun tervehdyt jostakin isommasta vammasta,näin olettaisin olevan irl. Mutta pelissä riittää ilmeisesti kun loukkaannut 2-3 kertaa kaudessa...Ihan yllätyksenä tuokin mulle tuli ja olen myös ihmetellyt miten sen saa,mutta muuta en kyllä keksi syyksi kuin sen että rikot ittesi ja tervehdyt ja jatkat sillä samalla tasolla kun ennen sitä...
Lady Byng taitaa olla just vähän jäähyjä ja paljon pisteitä,eli semmonen herrasmiespelaaja käytännössä... M.St louis ja N.Lidström hyvinä esimerkkeinä irl.Tosin se on hiton vaikea saada pelissä,jäähyjä tulee väkisinkin paljon.
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360] - keskustelua pelistä

Taas tänään pelattessa jouduin pelaamaan tv ruutua alaspäin (esim. jos olin vieras joukkue niin 1 ja 3 erät). Tätä on jatkunut nyt kolme päivää ja alkaa ottamaan jo pikkuhiljaa päähän :mad: Onko muilla ollut samaa ongelmaa?
 
NHL 13 [PS3/X360] - keskustelua pelistä

Taas tänään pelattessa jouduin pelaamaan tv ruutua alaspäin (esim. jos olin vieras joukkue niin 1 ja 3 erät). Tätä on jatkunut nyt kolme päivää ja alkaa ottamaan jo pikkuhiljaa päähän :mad: Onko muilla ollut samaa ongelmaa?

Ei ole kun vaihtaa kontrolleriasetuksista always up:in kehiin.
 
Re: NHL 13 [PS3/X360] - keskustelua pelistä

sborttipoju: Mene näyttöasetuksiin ja vaihda sieltä se joku "hyökkäyssuunta" kohta "mieluummin ylös".
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360] - keskustelua pelistä

Tein samassa versus-pelissä kaksi maalia lusikkapuolelta ennen hyökkäyspään sininiivaa. Mahtoi kaverilla olla hermot kireällä toisessa päässä. Maalivahtina pelasi Henrik Lundqvist, jolle muistan aiemminkin tehneeni käsittämättömän helppoja häkkejä. Sattumaa? Voi olla. Mutta on se pirullista, kun EA sanoo molarien olevan vuosi vuodelta kehittyneempiä ja venyvempiä. Noh, jälkimmäisessä on taas liioiteltu ja pahasti. Pieleen menee myös tekijöiden asiantuntijalausunto, että veskarit ovat tänäkin talvena realistisempia kuin koskaan. Aiemmissa änäreissä tämä on menetellyt, mutta kun kyseessä on NHL 13, asiasta ei voi keskustellakaan. Maalitilanteet, joissa oikeassa kiekossa tapahtuu ainakin 85 prosentin varmuudella torjunta, NHL 13:ssa limppu voi lirua sisään ihan koska tahansa. Okei - näin voi käydä myös oikeasti, mutta kyse on nimenomaan todennäköisyyksistä. Kärjistettynä NHL 13:ssa 5 km tuntinopeudella liruva kiekko nippa nappa hyökkäyssininiivan tuntumasta on järkevämpi tapa yrittää saada maali aikaan kuin vaikkapa klassinen 2-0-hyökkäys nokikkain vastustajan maalivahdin kanssa.

Ottakaa kantaa. Mitä mieltä olette?
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360] - keskustelua pelistä

Moro, nyt ois boxin puolella kortteja vaihossa! Eli siis haen enimmäkseen vaihtoja enkä myymistä. Joukkueen nimi on Neppailukerho.

Nämä kortit ovat nyt vaihettavissa:

J.Hansen (84 OL) x2
A.Cogliano (83 KH) x2
M.Knuble (83 OL)
A.Martinez (82 VP)
J.Demers (83 OP)
R.Whitney (85 VP)
D.Penner (83 VL)
J.Chimera (84 VL)
M.Boedker (83 OL)

Ja tiiän kyllä ettei oo mitään parhaimpia pelaajia, mutta jos jotakuta kiinnostaa vaihtaa johonkin niin laittakaahan ehdotuksia pelin puolella tulemaan! :)
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360] - keskustelua pelistä

Tein samassa versus-pelissä kaksi maalia lusikkapuolelta ennen hyökkäyspään sininiivaa. Mahtoi kaverilla olla hermot kireällä toisessa päässä. Maalivahtina pelasi Henrik Lundqvist, jolle muistan aiemminkin tehneeni käsittämättömän helppoja häkkejä. Sattumaa? Voi olla. Mutta on se pirullista, kun EA sanoo molarien olevan vuosi vuodelta kehittyneempiä ja venyvempiä. Noh, jälkimmäisessä on taas liioiteltu ja pahasti. Pieleen menee myös tekijöiden asiantuntijalausunto, että veskarit ovat tänäkin talvena realistisempia kuin koskaan. Aiemmissa änäreissä tämä on menetellyt, mutta kun kyseessä on NHL 13, asiasta ei voi keskustellakaan. Maalitilanteet, joissa oikeassa kiekossa tapahtuu ainakin 85 prosentin varmuudella torjunta, NHL 13:ssa limppu voi lirua sisään ihan koska tahansa. Okei - näin voi käydä myös oikeasti, mutta kyse on nimenomaan todennäköisyyksistä. Kärjistettynä NHL 13:ssa 5 km tuntinopeudella liruva kiekko nippa nappa hyökkäyssininiivan tuntumasta on järkevämpi tapa yrittää saada maali aikaan kuin vaikkapa klassinen 2-0-hyökkäys nokikkain vastustajan maalivahdin kanssa.

Ottakaa kantaa. Mitä mieltä olette?

2 helppoa maalia ottelussa, ei mitenkään uutta. Mutta kun otat huomioon sen paljonko laukauksia sinulla on yhteensä kaikissa peleissä (eikös sekin tuolta tilastoista näy?) niin aika pienistä prosentin kymmenyksistä puhutaan kuitenkin eli todennäköisyys tehdä tuolla tavalla maali on aikas pieni. Ne 2vsmaalivahti tilanteet on sitten asia erikseen kun maalivahti napsii gamesavereita aivan järjettömillä loikilla, siitä on realistisuus kaukana. Kyllä niistäkin uppoaa, mutta yleensä vain jos laukaus epäonnistuu ja lähtee hitaammin kuin onnistuneessa vedossa.
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360] - keskustelua pelistä

Kärjistettynä NHL 13:ssa 5 km tuntinopeudella liruva kiekko nippa nappa hyökkäyssininiivan tuntumasta on järkevämpi tapa yrittää saada maali aikaan kuin vaikkapa klassinen 2-0-hyökkäys nokikkain vastustajan maalivahdin kanssa.

Ottakaa kantaa. Mitä mieltä olette?

Itse en harrasta mutta tekoälyn ohjaamat joukkuetoverit tekee tuota ja tekevät maaleja tuolla tavalla :D..kait se idea on hakea pientä vetoa ja reboundia mut jostain syystä vastustajan mokke imee nämä kiekot.Uskoisin syynä olevan ns. "maalivahdin kiekon nopeuden tajuamattomuus". Testasin tätä ja huomasin että nämä eivät uppoa samaa tahtia jos laitat maalivahdin reaktiotaidon 0+1.Tämä on siis pakko olla melko isolla online peleissä...

E:Olen myös ea:lle laittanut viestiä että tekevät sliderin maalivahdeille.Kiekon nopeuden reagointi (tai mitä nimeä käyttävätkin) mitä isompi,sitä paremmin se reagoi kiekon nopeuteen,tällä hetkellähän se on se yksi ja sama melkeinpä...
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360] - keskustelua pelistä

Tuli vaihteeksi pelattua online pelejä ja niitähän tulikin pelattua lähes 10. Pelkkiä tappioita ja mukana 10-0 tuloksia, mutta kun sitten eräässä pelissä menin toisessa erässä 2-0 johtoon vastustaja quittaa. Online-passi pois tälläisiltä inisiöiltä ja tuplamaksu seuraavan änärin ostoon.:mad: KOKO ILLAN URAKKA HUKKAAN! Vastustaja oli vielä suomalainen. Tästä eteenpäin pelaan rehtejä Kanadalaisia vastaan jotka kunnioittavat lajia ja peliä. Säälittävää!:mad:
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360] - keskustelua pelistä

Oon pitänyt hieman taukoa NHL:n pelaamisesta, kun aloitin pelaamisen, niin aina offline otteluissa ja Moments Livessä maalin jälkeen peli tilttaa. Vastustaja saa mättää niin monta maalia kuin huvittaa, mutta kun itse onnistuu, niin kuva jää maalintekijän pärstään. Onlinessa tätä ongelmaa ei ole.

Laittaa ärsyttämään, kun en voi pelata Be a Prota tai Moments Liveä eteenpäin.
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360] - keskustelua pelistä

Tuli vaihteeksi pelattua online pelejä ja niitähän tulikin pelattua lähes 10. Pelkkiä tappioita ja mukana 10-0 tuloksia, mutta kun sitten eräässä pelissä menin toisessa erässä 2-0 johtoon vastustaja quittaa. Online-passi pois tälläisiltä inisiöiltä ja tuplamaksu seuraavan änärin ostoon.:mad: KOKO ILLAN URAKKA HUKKAAN! Vastustaja oli vielä suomalainen. Tästä eteenpäin pelaan rehtejä Kanadalaisia vastaan jotka kunnioittavat lajia ja peliä. Säälittävää!:mad:

urakka hukkaan? Kyllä siitä sulle voitto kirjautuu (vähintään 3-0 voitto kirjataan sinulle) jos vastustaja quittaa kesken pelin. Näitä riittää joka vuosi eikä asia varmaan muuksi muutu.
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360] - keskustelua pelistä

Tuli vaihteeksi pelattua online pelejä ja niitähän tulikin pelattua lähes 10. Pelkkiä tappioita ja mukana 10-0 tuloksia, mutta kun sitten eräässä pelissä menin toisessa erässä 2-0 johtoon vastustaja quittaa. Online-passi pois tälläisiltä inisiöiltä ja tuplamaksu seuraavan änärin ostoon.:mad: KOKO ILLAN URAKKA HUKKAAN! Vastustaja oli vielä suomalainen. Tästä eteenpäin pelaan rehtejä Kanadalaisia vastaan jotka kunnioittavat lajia ja peliä. Säälittävää!:mad:

Todella tympeää....
Tähän liittyen,mahtaisko toimia semmonen jos menee ja häipyy pelistä,joutuisi silti odottamaan sen ajan sivussa ennen kuin pääseee taas pelaamaan.
Esim. jos poistuu ajassa 10.00 ekaa erää,seuraavat 50 minsaa pitää olla aulassa? (jos ei ole tämmöstä käytäntöä jo olemassa) ...tämä nyt tietysti ihan pelkkä päähänpisto mutta kuitenkin :D
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360] - keskustelua pelistä

Veikkaanpa että tossa otti päähän se, että kerrankin kun tulee oman tasoinen vastustaja, niin se quittaa. Kun sitten itse on kestänyt ne 0-10 pelit ja oottanut oman tasosta vihua.

Edit:Ihan hyvä idea, toi että joutuu odottamaan jos poistuu, mutta ehkä se ois kumminki parempi että se odotus kestäis sen verran ku peliki ois kestänyt . Eli jaettas se jäljellä oleva aika neljällä.
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360] - keskustelua pelistä

Veikkaanpa että tossa otti päähän se, että kerrankin kun tulee oman tasoinen vastustaja, niin se quittaa. Kun sitten itse on kestänyt ne 0-10 pelit ja oottanut oman tasosta vihua.

Edit:Ihan hyvä idea, toi että joutuu odottamaan jos poistuu, mutta ehkä se ois kumminki parempi että se odotus kestäis sen verran ku peliki ois kestänyt . Eli jaettas se jäljellä oleva aika neljällä.

Jep.Meinasin että "pelin 50 minuuttia"...voisi olla ihan ehdotuksen arvoinen vaikka EA Forumille asti kenties...
 
Ylös Bottom