Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 13 - keskustelua pelistä

Vastaus: NHL 13 [PS3/X360] - keskustelua pelistä

onkos kukaan saanut toimimaan tuota nhl 13 sovellusta iphonella?

MUlla väittää että en olis missään liigassa vaikka olen ja hut osio ei toimi olleskaan.
 
NHL 13 [PS3/X360] - keskustelua pelistä

onkos kukaan saanut toimimaan tuota nhl 13 sovellusta iphonella?

MUlla väittää että en olis missään liigassa vaikka olen ja hut osio ei toimi olleskaan.

Mul toimii kuin rasvattu, varmista et oot kirjautunu oikeella käyttäjällä :)

Niin yksinkertainen appi ettei oikeestaa muu voi olla vikana.

Ohjelman poistoa ja uudelleenasennusta vois kokeilla kans?
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360] - keskustelua pelistä

Demoa tietysti jo aikasemmin pääs kokeilemaan, mutta nyt vähä fiiliksiä ekasta pelikerrasta.

Ensinnäkin täytyy sanoa, että tää peli on valovuoden edellä edeltäjäänsä ja ylivoimaisesti paras nhl peli.

Peli on erittäin monipuolista ja yleisestä ilmeestä ja pelikatkoista jne. tulee hyvä fiilis noin ottelun yleisilmeen kannalta. Tietysti hockey liigan puolella noi pelikatkot on ihan jonninjoutavaa mitä ne on kun ei niitä kuitenkaan katsota.

Hockey liigan sparripelin, kun pelas niin huomasi sen, että nyt pitää oikeasti tehdä järkevää peliä ja tehdä työtä sen eteen, että saa jotain aikaiseksi. Hyökkäyspäässä ehkä yksinvetäminen ranteella järkevää, mutta noin muuten syöttöpeli on tärkeää. Kiekko otetaan kylmästi pois jos lähtee yksin sooloilemaan, koska kiekon huitaisu lavasta on niin helppoa. Tämä avaa myös puolittaisia läpiajoja helposti, jos alin pelaaja ei ole "hereillä" kiekon kanssa.
Näin aluksi pelaajien arvojen ollessa matlat, ehkä pikkaisen voisi maalivahtia tehdä heikommaksi, mutta vain vähän. Nimittäin heti ekassa sparri pelissä tuli ottelun ratkaisu vasta 3 jatkoerässä pelin ollessa tasan 1-1. Kummallakin joukkueella oli kuitenkin paikkoja.

Maalinteko on nyt kuitenkin palkitsevampaa kun sen eteen joutuu tekemään työtä enemmän. Näin myös selkeästi tulee enemmän erilaisista tilanteista maaleja, kun se perus one-timer ei ole enään niin kannattavaa. Ei sillä että tekoälyä vastaan kyllä tein useampia one-timer maaleja vaikeustason vaihdellessa helposta vaikeimpaan.
Tuli kanss ahuomattua, että nuo lämärit kun lämäs vähänkin huonosta asennosta niin päätypleksit kolisivat tiuhaan tahtiin. Hyvä juttu vaan, että tulee ohilaukauksiakin.

Noissa momentti jutuissa näyttää olevan ihan kivasti erilaisia ja tasosia skenaarioita ja kun niistä saa puckseja palkinnoksi niin kannustaa niitäkin joskus menemään.

Ainoa oikeastaan miinus tällä hetkellä on se, että rangaistuksia tulee aivan liian vähän. Meinaan pelasin tekoälyä vastaankin tossa monta tuntia ja tekoäly otti tasan yhden kerran jäähyn kiekon pistämisestä katsomoon...
Noin muuten on hyvä, että niitä random tai estämisjäähyjä ei tuu niin helposti.

Ja tämä uusi versio on siis aidompaa lätkää ja aika kuluu rattoisast, mutta välillä vähän taukoakin pitäen tähän väliin pari erikoista taklausta ensimmäisestä pelistäni.

taklaus | EA SPORTS


voltti | EA SPORTS
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360] - keskustelua pelistä

onkos kukaan saanut toimimaan tuota nhl 13 sovellusta iphonella?

MUlla väittää että en olis missään liigassa vaikka olen ja hut osio ei toimi olleskaan.
On mulla, mutta mulla on padillä. Kyllä mullakin sanoo et en ois missää liigassa vaikka oon siin gm connected superliigassa.
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360] - keskustelua pelistä

EA kusi kyllä pahemman kerran noiden GM moden sopimusten kanssa, esim. Tim Thomas halusi4-vuotta ja 6.5miljoonan arvoisen cap hiti, että silleen. Marc Savard joka tuskin pelaa enää ikinä kok. 82, hyökkäys tietoisuus 90.
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360] - keskustelua pelistä

EA kusi kyllä pahemman kerran noiden GM moden sopimusten kanssa, esim. Tim Thomas halusi4-vuotta ja 6.5miljoonan arvoisen cap hiti, että silleen. Marc Savard joka tuskin pelaa enää ikinä kok. 82, hyökkäys tietoisuus 90.

Itellä bugitti niin että Penguins vaihtoi Crosbyn ohjastamaani Kingsien Fraisieriin jonka kok. on n. 73. :D Vaikka ei ne kokonaisuudet pajloa merkitse mutta arvatkaa lensikö kokiset.
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360] - keskustelua pelistä

Omalla kohdalla pettymys sarakkeeseen pääsee:

-Gm connected pelimuodossa ei voi komissaari "määrätä" toista gm:ää ottamaan muuta joukkuetta haltuunsa väliaikaisesti. Tämä oli toiveena, että olisi pystynyt vetää dynastyä parin kaverin voimin niin että vastustaja joukkueena olisi AINA ihmispelaaja. Noh ehkä ensi vuonna sitten.
-Jäähyjä tulee aikas vähän, siihen nähden minkälaisia sikapommeja kentällä heitetään.


Plussa

+ Pelillisesti huomattava tason nosto. Kiitos aika paljon uuden luistelumoottorin. Ei tarvii kustakkaan enään nhl12 suuntaan.
+ tätähän joutuu jopa harjoittemaan :D sen verran hukassa tänään olin

Neutraali

+- Veskat napsii kiekkoja turhan kovalla prosentilla. pieni (hyvin pieni) tason pudotus tähän nii hyvä tulee. silti kylläkin näin parempi, kuin viime vuonna.
+-Pelikatkot välillä aika hirveän näköistä, uusinnat toki hieman parempia kuin viime vuonna.
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360] - keskustelua pelistä

Onko muilla ongelmia aktivoida online passia pleikkarilla? Tulee vain että koodi väärin/ei käytössä.
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360] - keskustelua pelistä

Itellä bugitti niin että Penguins vaihtoi Crosbyn ohjastamaani Kingsien Fraisieriin jonka kok. on n. 73. :D Vaikka ei ne kokonaisuudet pajloa merkitse mutta arvatkaa lensikö kokiset.

häh? eipä :D
Mulla kun alotin be a pro:n,ekat treidit mitä tapahtu 3 päivässä:Selänne,Getzlaf vaihdossa Thornton,tokassa oli Crosby vaihdossa J.Jokinen ja 5 kierroksen varaus.Kolmannesa St. Louis vaihdossa Fraser ja King. Ja vielä Brodeur vaihdossa Giroux päikseen!? :D Että mitä? :eek:
E:toiv. muistan ihan oikein eikä puuuttunut varausvuoroja...kuitenkin aika hirveetä..mitään tee sitten enään uusimmilla rosteripäivityksilläkään :D no ehkä tulokkaita saisi nhl:ään...
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360] - keskustelua pelistä

Omalla kohdalla pettymys sarakkeeseen pääsee:

-Gm connected pelimuodossa ei voi komissaari "määrätä" toista gm:ää ottamaan muuta joukkuetta haltuunsa väliaikaisesti. Tämä oli toiveena, että olisi pystynyt vetää dynastyä parin kaverin voimin niin että vastustaja joukkueena olisi AINA ihmispelaaja. Noh ehkä ensi vuonna sitten.
-Jäähyjä tulee aikas vähän, siihen nähden minkälaisia sikapommeja kentällä heitetään.


Plussa

+ Pelillisesti huomattava tason nosto. Kiitos aika paljon uuden luistelumoottorin. Ei tarvii kustakkaan enään nhl12 suuntaan.
+ tätähän joutuu jopa harjoittemaan :D sen verran hukassa tänään olin

Neutraali

+- Veskat napsii kiekkoja turhan kovalla prosentilla. pieni (hyvin pieni) tason pudotus tähän nii hyvä tulee. silti kylläkin näin parempi, kuin viime vuonna.
+-Pelikatkot välillä aika hirveän näköistä, uusinnat toki hieman parempia kuin viime vuonna.


Yhdyn mielipiteeseesi, mutta nyt tuli taas mieleen miksi siirryn puoli vuotta sitten kokonaan onlineen: Tekoäly.
Tietokone ei voi tarkoituksellisesti syöttää kiekkoa väärään paikkaan tai pelata selkeitä virheitä. Mutta tätä pitää tosiaan harjoitella, Hutissa tuli hitonmoisen taistelun jälkeen 1-0 voitto jostain jenkistä. Loppuminuutit meni kuudella neljää vastaan. Ensimmäistä kertaa tuli fiilis että "Hei, täähän on oikeesti jännää." Tästä olin iloinen mutta en vain kestä tekoälyä.

Pelikatkot ovat vain iso vitsi, hienommathan ne on mutta harvemmin ne pelaajat menee tärkeän maalin jälkeen tyynesti vaihtoaitioon.
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360] - keskustelua pelistä

Eipä ne vieläkään oo oppinu korjaamaan tota EA:n palvelinten katkeamis ongelmaa kesken pelin. :mad:

Sanoppa muuta. ärh. Viis matsia, kolme voittoa ja 2 tappiota kun 2kertaa yhteydet poikki ea:n palvelimeen. Heti alkoi ***uttamaan. :D ehkä se tästä...
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360] - keskustelua pelistä

Onko tosiaan näin, että tässä uusimassa änärissä ei onnistu vs-liigojen teko entiseen malliin? Eli onko tuo Connected todella ainoa vaihtoehto verkkoliigan peluuseen :confused::mad:

Jos näin on niin:

- Jokaisessa liigassa on pakko olla 30 pelaajaa (muutoin valitsemattomia tiimejä peluuttaa kone) --> ei voi pelata esim. 12 tiimillä omaa liigaa :(
- Ottelumäärää ei pysty säätämään (kauden pituus AINA 82 matsia :eek:)
- Ottelut pelataan blokkeina, jotka kone on itse valmiiksi määrittänyt...

--> Tämä tulee käytännössä poistamaan 1 vs 1 liigat kokonaan pelistä (ainakin sellaisina kuin niitä vielä Nhl 12 oli mahdollista pelata)

Jos näin on todella asia, niin EI NÄIN EA :mad:
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360] - keskustelua pelistä

häh? eipä :D
Mulla kun alotin be a pro:n,ekat treidit mitä tapahtu 3 päivässä:Selänne,Getzlaf vaihdossa Thornton,tokassa oli Crosby vaihdossa J.Jokinen ja 5 kierroksen varaus.Kolmannesa St. Louis vaihdossa Fraser ja King. Ja vielä Brodeur vaihdossa Giroux päikseen!? :D Että mitä? :eek:
E:toiv. muistan ihan oikein eikä puuuttunut varausvuoroja...kuitenkin aika hirveetä..mitään tee sitten enään uusimmilla rosteripäivityksilläkään :D no ehkä tulokkaita saisi nhl:ään...
Be a GM-pelimuodossa ainakin on GM Brain toiminut todella realistisesti ja järkevästi, eikä yhtään naurettavia siirtoja ole tapahtunut. Onkohan tuo Be a Pro-pelimuoto sitten menty kusemaan siirtojen osalta?
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360] - keskustelua pelistä

Mistä saa aktivoitua online passin ? :eek:
Laiskana en jaksanut sitä heti iskeä kun peli sitä kyseli, enkä minä toivoton löytänyt paikkaa mihin tuon iskeä enään myöhemmin.
Joka valikon olevinaan kolusin läpi, mutta ei vaan osunut silmään.
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360] - keskustelua pelistä

Yhdyn mielipiteeseesi, mutta nyt tuli taas mieleen miksi siirryn puoli vuotta sitten kokonaan onlineen: Tekoäly.
Tietokone ei voi tarkoituksellisesti syöttää kiekkoa väärään paikkaan tai pelata selkeitä virheitä.

Kaksi sanaa: väärät asetukset. NHL12:ssa tekoälyn puukädet hätäroiskii kiekkoa kyllä jokaiseen ilmansuuntaan karvatessa, jos sliderit (etenkin kiekkokontrolli) on riittävän alhainen (lue nollassa). Huonoja purkuja, harhasyöttöjä, puhtaita karvausriistoja. Kaikkia löytyi, mutta ne piti osata kaivaa sieltä.

Johnny Superbman esittelee manuaalisen spin-o-raman. Tuota jo demossa tuli hämmesteltyä, että miksi ihmeessä tuo onnistuu vain mahdollisimman rumasti väärään suuntaan. Mielestäni aito spin-o-rama on nimenomaan rystyn kautta tehty hyvin dynaaminen liike, jossa terävällä jarrutuksella ja siitä suoraan rystykautta jatkuvalla pyörähdyksellä viedään pakkia. Tämä NHL13 versio on spinoraman antiteesi, suorin vartaloin käännytään takaperinluisteluun ja sieltä löysän näköisesti takaisin. Vauhti pysyy koko ajan samana, mutta etenkin tuo takaisinpyörähdys näyttää tulevan tekoälylle joka kerta täytenä yllätyksenä "ai se ei jatkanutkaan takaperinluisteluaan päätylaitaan asti". Noh, ehkä tämä sopii tällaiseen arcade-höntsyilyyn tottuneelle pelaajistolle kuin nenä päähän. Suoraan syötöstä vetoja spämmänneet "one-noijat" voivat nyt kastella hipstereitään tämän kikan avulla.

Tässä vielä aitoa tavaraa:
The Savardian spin-o-rama.
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360] - keskustelua pelistä

Kyllähä tää hyvä peli on. Eilen kerkisi 6sparria ja 2klubia pelata tehoilla 1+0 (pakilla alotuksesta suoraan lämärillä), 2voittoa(mv/pakki) ja joukkuepeli tais jäädä jonnekki B:n tienoille. Vaikeeta on mutta ihan hyvä vaan, eipähä tarvii vinkuu "sama peli vuodesta toiseen" hokemaa. :cool:

Maalivahdilla pelaaminen helpottunut huomattavasti, en tiiä johtuuko se sitten ettei kenttäpelaajilla voi tehä samanlaisia riplailuja vai että mv:n liikuttaminen on ainaki miusta helpompaa/sulavampaa. Bottiveskat napsii kyl hyvällä %:lla koppeja mut ei se haittaa, onpaha ainaki tekemistä sen maalin saannin eteen.
Puolustaminen on viel vähä kankeeta ku ei meinaa saada aina pakkia oikeeseen asentoon ja maltti on selkeetä valttia. Sitä aika harvoilla tuolla sparrissa tuntuu olevan, ku ei vaan tajuta pitää oikeella pakilla oikeeta puolta vaan pitää väkisi yrittää himopommeja miun puolustamaan pelaajaan. Botit on viel vähä arvotus mut ainaki syöttöjä ne tuntuis osaavan paremmin laittaa ja bottipakit ei väännä aina sitä lämäriä siniviivasta.
Syöttämisen vaikeus on plussaa ja poket toimii paljon paremmi. Chop on kanssa loistava lisäys.
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360] - keskustelua pelistä

Ensimmäinen be a pro peli pelattu Sarnia Stingin paidassa ja se päättyi 5-6 vierasjoukkueelle. Maaleja siis syntyi, mutta ykköskenttä minä - yakupov - galchenyuk jäätiin ilman pisteitä. Ovatko muut huomanneet että omat musat kuuluvat tässä pelissä vielä huonommin kuin aikaisemmin?
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360] - keskustelua pelistä

Mul toimii kuin rasvattu, varmista et oot kirjautunu oikeella käyttäjällä :)

Niin yksinkertainen appi ettei oikeestaa muu voi olla vikana.

Ohjelman poistoa ja uudelleenasennusta vois kokeilla kans?

Ei auttanut poist ja asennus. Origin tiliähän tässä käytetetään eiköstä juu?

EDIT: pitikös early relase version hakkineiden saada korttipusseja ilmaseksi? mulla ei ainakaan oo tullu mitää niitä.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Ylös Bottom