Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 13 - keskustelua pelistä

Vastaus: NHL 13 - keskustelua pelistä

Morjesta. Tarttiisin jelppiä, liittyen tohon nhl be a gm pelimuotoon. Onko muilla ollut samoja ongelmia kun mulla be a gm:sä, eli kun lataan tallennuksen ja yritän normaalisti aloittaa pelaamista latauksen jälkeen ja valitsen matsin minkä haluun pelata ja siirryn matsiin, niin "ladataan" kohdassa, minkä jälkeen pitäs tulla "paina start aloittaaksesi matsin", niin peli jumittaa lähes joka kerta. Jumittaminen alkoi n. puol kuukautta sitten ja ennen ei ole ollut pelissä mitään vikaa. Nyt on alkanut jumittelemaan välillä päävalikkoihin ja erityisesti tuohon be a gm matsin latauskohtaan. Olen imuroinut ja puhdistanut pleikan ihan kokonaan ja tutkinut mistä mahtas johtua, oon myös poistanut turhaa muistia pleikalta ja tilttailu vaan pahenee. Nyt viimeks viikko sitten pääsin pelaamaan rangersilla matsin. Alkaa pikku hiljaa tosissaan vituttamaan ja voisitte kertoo vinkkejä mikä mahtas olla syy ja parannuskeino ? :) Epäilen itse että kiintolevy olis menossa paskaks, mutta muut pelit toimii ihan normaalisti.


Kait sulla on kaikki uusimmat päivitykset jne? Sitten seuraavaksi ehdotan sitä "NHL12 konstia" eli tallennat itse pelin ennen kun alotat pelaamaan,älä mene katsomaan edes ketjuja vaan tallennuksen jälkeen heti suoraan peliin.Ja tarkotan että tallennat manuaalisesti vaikak peli tekeekin sen automaattisesti.Toimi ainakin NHL12:ssa jäätymisien suhteen loistavasti,voi toimia myös tässä 13...
 
Vastaus: NHL 13 - keskustelua pelistä

Kait sulla on kaikki uusimmat päivitykset jne? Sitten seuraavaksi ehdotan sitä "NHL12 konstia" eli tallennat itse pelin ennen kun alotat pelaamaan,älä mene katsomaan edes ketjuja vaan tallennuksen jälkeen heti suoraan peliin.Ja tarkotan että tallennat manuaalisesti vaikak peli tekeekin sen automaattisesti.Toimi ainakin NHL12:ssa jäätymisien suhteen loistavasti,voi toimia myös tässä 13...

Kiitos paljo, on nyt 3 peliä päässy pelaamaan, näyttäs toimivan noin :) Ihan sama homma oli NHL 12 kanssa, mutta eri latausvalikossa. EA:lla vissiin hakusessa toi miten tehdään sellainen peli, mikä ei rasittavasti just latauskohtaan jumittais.
 
Vastaus: NHL 13 - keskustelua pelistä

Kait sulla on kaikki uusimmat päivitykset jne? Sitten seuraavaksi ehdotan sitä "NHL12 konstia" eli tallennat itse pelin ennen kun alotat pelaamaan,älä mene katsomaan edes ketjuja vaan tallennuksen jälkeen heti suoraan peliin.Ja tarkotan että tallennat manuaalisesti vaikak peli tekeekin sen automaattisesti.Toimi ainakin NHL12:ssa jäätymisien suhteen loistavasti,voi toimia myös tässä 13...

Suosittelen tätä myös siihen jos aikoo luoda omia pelaajia. Aikaisemmin ketjussa avauduin kun peli jäätyi ja 18 luotua ukkoa hävisi bittiavaruuteen koska luotin sokeasti EA:n automaattitallennukseen. Seuraavalla kerralla tallensin pelin heti alussa ja luodut pelaajat tallentuivat automaattisesti heti luomisen jälkeen kun painoi sen "Hyväksy muutokset" tjsp.
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360] - keskustelua pelistä

Xbox.comista se helposti löytyy, kunhan tuonne kirjautuu Live-tunnuksellaan. Sitten vaan kliksuttaa Lisää jonoon -linkkiä sille verkkopelikoodille, niin se ladataan boksille automaattisesti seuraavan kerran, kun konsoli on netissä.

Terve itellä samanlainen ongelma tuon verkkokoodin kanssa että tarvis varmaankin ladata uudelleen jostain mutta mistä mä löydän ps3 puolella noi ladatut tiedostot että voin ladata tuon verkkokoodin sitä kautta uudelleen? vai toimiiko homma tällä kaavalla? tarvis nopee apuu! :)
 
Vastaus: NHL 13 - keskustelua pelistä

Suosittelen tätä myös siihen jos aikoo luoda omia pelaajia. Aikaisemmin ketjussa avauduin kun peli jäätyi ja 18 luotua ukkoa hävisi bittiavaruuteen koska luotin sokeasti EA:n automaattitallennukseen. Seuraavalla kerralla tallensin pelin heti alussa ja luodut pelaajat tallentuivat automaattisesti heti luomisen jälkeen kun painoi sen "Hyväksy muutokset" tjsp.

Oho,tosi hyvä pointti muuten :)
Eli se pirun tallennusbugi ei vieläkään ole saatu kuriin.Keksein tuon NHL12 ihan sattumalta,peli jäätyili niin pirusti aina ottelun alkuun kunnes muistin että pc:llä piti tallentaa aina itse,muutoin jos kone kaatui tms. joutui rämpimään aina ihan hiton pitkältä pelit uusiksi,joten kokeilin samaa sitten NHL12:ssa :)

E: Eli sanoisin: Älkää luottako pelin automaattitallennukseen,varmistaka aina tallentamalla itse että se on myös tallennettu.
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360] - keskustelua pelistä

Terve itellä samanlainen ongelma tuon verkkokoodin kanssa että tarvis varmaankin ladata uudelleen jostain mutta mistä mä löydän ps3 puolella noi ladatut tiedostot että voin ladata tuon verkkokoodin sitä kautta uudelleen?
Periaatteessa samalla tavalla menee. PS3:lla latauslista löytyy seuraavasti: Käyttäjätietojen hallinta -> Tapahtumien hallinta -> Latauslista.

Lisätietoja ohjekirjassa.
 
Vastaus: NHL 13 - keskustelua pelistä

Sanoisin: Älkää luottako pelin automaattitallennukseen,varmistaka aina tallentamalla itse että se on myös tallennettu.
Näinpä juuri. Minullakin on kokemusta automaattisen tallennuksen kaatumisesta. Eikä se iso homma ole seivata peliä itse.
 
Vastaus: NHL 13 - keskustelua pelistä

Tänään sitten sain be a gmssä pakettiin kauden 2013/2014. Ekalla kierroksella play-offseista pihalle. St. Louis Bluesin pomo oli kuitenkin kauteen tyytyväinen,vaikka ensimmäisellä kaudella Stanley Cupin voitinkin. Jouduin kokemaan melkoisen järkytyksen kun 44 vuotias Teemu Selänne päättää jatkaa uraansa. Winnipegistä kaveri löytyi, 14 maalia viime kaudella. Pakko hankinta nuoreen hyökkäykseen jossa kapellimestarina häärii 89 kokonaisuuden omaava Vladimir Tarasenko. Näillä mennään.
 
Vastaus: NHL 13 - keskustelua pelistä

Mitä voin tehdä, kun ei toiminu Stanley Cup editionin koodit mistä olisi saanut HUT paketteja. Olen yrittäny ottaa EA:han yhteyttä viestien avulla, mutta vastausta ei kuulu mistään. Onkohan GameStopilla jotain velvollisuutta asiassa, että voisi hakea uudet koodit?
 
Vastaus: NHL 13 - keskustelua pelistä

Mistä ihmeestä löytyy offline-peleille asetus, että rangaistuslaukauksissa maalivahtia ohjataan itse?
 
Vastaus: NHL 13 - keskustelua pelistä

Mistä ihmeestä löytyy offline-peleille asetus, että rangaistuslaukauksissa maalivahtia ohjataan itse?
Tätä joskus itsekkin kysellyt täällä saamatta vastausta. Mutta luulisin että ei ole mahdollista koska online ja A.I matseissa on kamera laukojan selän takaa niin ei tarvita kun yksi ruutu, mutta jos pelaa offline VS matsia niin siitähän tarttis sit saada joku split screen moodi että toinen näkis ohjata maalivahtia.
 
Vastaus: NHL 13 - keskustelua pelistä

Tätä joskus itsekkin kysellyt täällä saamatta vastausta. Mutta luulisin että ei ole mahdollista koska online ja A.I matseissa on kamera laukojan selän takaa niin ei tarvita kun yksi ruutu, mutta jos pelaa offline VS matsia niin siitähän tarttis sit saada joku split screen moodi että toinen näkis ohjata maalivahtia.

Joo, näin mäkin aattelin että ei varmaan olekaan loppujen lopuks mahdollista nimenomaan tuon asian takia. Harmi, mutta ei voi minkään. Se split screen rankkariskabassa on kyllä aika nihkeä omasta mielestä.
 
Vastaus: NHL 13 - keskustelua pelistä

Asetukset -> Valitse puolet ja neliöllä kun lukittautuu paikkaan mv niin pystyy torjumaan offline-pelissä rankkarin. Aiheuttaa valikossa edestakaisin hyppimistä mutta näin ainakin onnistuu.
 
Vastaus: NHL 13 - keskustelua pelistä

Asetukset -> Valitse puolet ja neliöllä kun lukittautuu paikkaan mv niin pystyy torjumaan offline-pelissä rankkarin. Aiheuttaa valikossa edestakaisin hyppimistä mutta näin ainakin onnistuu.

Hmm...käyköhän tässä muuten myös niin että jos lukittaudut vaikka KH,niin kone ampuu rankkarit muilla pelaajilla automaattisesti ja itse vain sillä KH? Normaalissa rankkarikisassa siis...?
 
Vastaus: NHL 13 - keskustelua pelistä

Mistäköhän johtuu että kaverini on saanut olla joka kerta kotijoukkue kun pelaamme online matseja vastakkain? Pelaamme arvopelejä ja takana nyt noin 50 matsia ja kertaakaan en ole vielä itse saanut olla kotijoukkue :confused:
 
Vastaus: NHL 13 - keskustelua pelistä

Mistäköhän johtuu että kaverini on saanut olla joka kerta kotijoukkue kun pelaamme online matseja vastakkain? Pelaamme arvopelejä ja takana nyt noin 50 matsia ja kertaakaan en ole vielä itse saanut olla kotijoukkue :confused:
Oletan, että etsitte samaan aikaan peliä ja sillä tavalla yritätte toisenne löytää. Jos näin on, niin enpä osaa tuohon vastata. Saman olen kyllä huomannut HUT:n puolella, jossa itse pääsen kaveriani vastaan olemaan kotijoukkue yhdeksässä pelissä kymmenestä. Mahdolliset teoriat pelaajan tasosta yhteyden laatuun on mietitty, mutta mikähän lienee totuus.
 
Ylös Bottom