Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 13 - keskustelua pelistä

Vastaus: NHL 13 - keskustelua pelistä

Bugi 1 : Kun esim.myyn/vaihdan pelaajan johonkin toiseen, tulee ilmoitus että kokoonpanot ei kelpaa. Sitten kun muokkaan kokoonpanoja, ja yritän lähteä pois niin sanoo että kaikissa kentissä ei ole pelaajia, joten pitää käyttää apuvalmentajan parasta kokoonpanoa, jotta pääsee esim.Ahl:Sta Nhl:ään, tai toisin päin. Tämä ärsyttää varsinkin siinä vaiheessa, kun on esim.Ahl:ssä siirtänyt nuoria pelaajia kokoonpanoon, ja saanut kentät uuteen uskoon, niin sitten kaikki menee vit****.[/COLOR]
Ootko varma että kun oot vaihtanut jonkun pelaajan, olet myös korvannut aukon jonka se jättää jonnekkin ylivoima tai alivoima ketjuun?
E:Ja ei tarvii pistää samaa viestiä kahteen ketjuun.
 
Vastaus: NHL 13 - keskustelua pelistä

Juu meni vahingossa kahteen paikkaan, olin jo laittanut toiseen, kunnes huomasin vasta tämän ketjun. Juu olen kyllä laittanut kaikki ketjut täyteen. Ongelma yleensä/aina ilmenee siinä vaiheessa, kun pelaajat vaihtuu niin farmista/kuin änäristä. Niin se ei päästä käsin muokkaamaan kuin esim.farmia,sitten kun yritän L/R2:lla mennä änäriin, niin väittää että kaikki ketjut ei ole täynnä. Vaikka just olen farmissa laittanut ja tarkastanut. Ja sitten vasta pääsee kun käyttää paras kokoonpano toimintoa :-(. Toivottavasti joku ymmärtää selityksestä mitään. Ja sama ongelma on niin xbox360:lla kuin Ps3:lla. Ja tekee siis aina. Koneet on päivitetty, samaten rosterit.
 
Vastaus: NHL 13 - keskustelua pelistä

Moro Kaikille

Onkos kenelläkään muulla ollu vastaavia ongelmia ? Ainakin omalla kohdalla on pari erittäin ärsyttävää bugia tässä 13:sta. Itse olen tälläinen sunnuntai pelailija joka pelailee silloin tällöin, ja ei niin tosissaan. Tykkään rakennella joukkueita, ja vaihdella pelaajia. Pelaan yleensä Be A Gm muotoa. Siinä nyt viime päivinä huomannut pari ärsyttävää bugia, joihin toivoisin muutosta tulevaan ajatellen.


Bugi 1 : Kun esim.myyn/vaihdan pelaajan johonkin toiseen, tulee ilmoitus että kokoonpanot ei kelpaa. Sitten kun muokkaan kokoonpanoja, ja yritän lähteä pois niin sanoo että kaikissa kentissä ei ole pelaajia, joten pitää käyttää apuvalmentajan parasta kokoonpanoa, jotta pääsee esim.Ahl:Sta Nhl:ään, tai toisin päin. Tämä ärsyttää varsinkin siinä vaiheessa, kun on esim.Ahl:ssä siirtänyt nuoria pelaajia kokoonpanoon, ja saanut kentät uuteen uskoon, niin sitten kaikki menee vit****.

Bugi 2: Managerin maineen väheneminen, heti kun yksikin vaihtokauppa epäonnistuu. Mun mielestä aivan liian helposti huononee maine :(

Tähän vielä pieni kevennys/toive uuteen änäriin Be A gm muodossa voisi lisätä pelaajasopimusten tekemisen/uusimisen/vuosien lisäämisen kesken kauden, myös kesäkaudella voisi olla mahdollisuus lisätä pelaajille lisää vuosia :)

Itsekki BeaGM:n pelaajana toi bugi1 on ainaki lähes sama mihin itellä menee hermo :mad: Kun treidaan ukkoi änäri kokoonpanost, ja meen muokkaa kenttiä niiku se poistuessa käskee mennä, on "oletus joukkueena" ahl joukkue, ja kun siirryn L/R2 näppäimel änärin puolelle ni joutuu laittaa parhaat kentät et pääsee muokkaa nhl puolen kenttiä. Ja kun laittaa parhaat kentät niin kaikki tarkat muokkaukset mitä on tehny katoaa. Samalla saa alkaa täyttää myydyn toverin paikkaa ja samalla muokkaa kaikki kentät yli- ja alivoimasta lähtien uudestaa.... Toivottavasti tosta saa jotain selkoa mitä yritän sanoo :)
 
Vastaus: NHL 13 - keskustelua pelistä

Itsekki BeaGM:n pelaajana toi bugi1 on ainaki lähes sama mihin itellä menee hermo :mad: Kun treidaan ukkoi änäri kokoonpanost, ja meen muokkaa kenttiä niiku se poistuessa käskee mennä, on "oletus joukkueena" ahl joukkue, ja kun siirryn L/R2 näppäimel änärin puolelle ni joutuu laittaa parhaat kentät et pääsee muokkaa nhl puolen kenttiä. Ja kun laittaa parhaat kentät niin kaikki tarkat muokkaukset mitä on tehny katoaa. Samalla saa alkaa täyttää myydyn toverin paikkaa ja samalla muokkaa kaikki kentät yli- ja alivoimasta lähtien uudestaa.... Toivottavasti tosta saa jotain selkoa mitä yritän sanoo :)

Se on juurikin näin. Sama ongelma minulla aina :(
 
Vastaus: NHL 13 - keskustelua pelistä

Tuli tänään pelattua pari peliä offlinessa ja toiseen niistä sattui parit bugit. Ensimmäinen monelle tuttu, että kun tulee aloitus, niin pari pelaajaa seisookin siellä vaihtoaition edessä, eikä aloituksessa. Mutta toinen olikin sellainen, mitä ei koskaan ole itselleni sattunut, varmaan aika yleinen, mutta itse tapasin tämän ensi kertaa, otin vielä talteen sen: Faceoff | EA SPORTS <- Tämä sama toistui vielä heti seuraavassakin aloituksessa, mutta sen jälkeen ei enään tullut. :D
 
Vastaus: NHL 13 - keskustelua pelistä

Tuli tänään pelattua pari peliä offlinessa ja toiseen niistä sattui parit bugit. Ensimmäinen monelle tuttu, että kun tulee aloitus, niin pari pelaajaa seisookin siellä vaihtoaition edessä, eikä aloituksessa. Mutta toinen olikin sellainen, mitä ei koskaan ole itselleni sattunut, varmaan aika yleinen, mutta itse tapasin tämän ensi kertaa, otin vielä talteen sen: Faceoff | EA SPORTS <- Tämä sama toistui vielä heti seuraavassakin aloituksessa, mutta sen jälkeen ei enään tullut. :D
Haha :D Mulla ei oo käyny tolleen, mutta on käyny silleen että mulla oli vaan 2 pakkii kentällä eikä ketään alotuksessa :D
 
Vastaus: NHL 13 - keskustelua pelistä

Ei v*ttu taas mitä saatanan paskaa... Saako tässä näitä v*tun aivottomia paskiaisia puolustamaan mitenkään? Taas tuli joku surkimus vastaan 1v1 pelissä ja peliajan 5 minuuttia kului kokonaan kiekko vihun päädyssä. 2-0 johtoon ja sitte alko se helvetin ea tasotus taas... Siis miten vitussa voi olla mahdollista että kun on 3v3 hyökkäys niin botit pysähtyy omalle siniviivalle. Siis en vaan v*ttu voi käsittää... Joka v*tun kerta ne botit jäi siihen siniselle eikä tullut puolustamaan vaikka taktiikatkin oli kunnossa. Sitte botit otti 8minaa jäähyjä, mulle 3 tolppaa ja maalivahti torjui 2 läpäriä hirveellä heittäymisellä. Sitte tää vihu jonka puolustus oli vain kamikaze taklimista meni voittamaan mut 4-2 kun oma moke onnistu hörppimään 2 siniseltä tulevaa vetoa pujuista ja loput 2 tulikin sitte niistä 3v1 tilanteista...
Ei v*ttu mä en kyllä koske näihin 1v1 peleihin enää ikinä..

Kiitos.
 
Vastaus: NHL 13 - keskustelua pelistä

Tänään on kyllä ollut aikamoista lagia kun pelasin 1 vs 1 pelejä. Kaikki hävisin. Syötöt meni päin honkia (vaikka syötin oikeaan suuntaan) botit ei tehneet puollustuksessa mitään, hyökätessä hahmon kontrollointi oli tahmeaa. Yhdestä matsista oli pakko poistua lagin takia. Huomasin matseissa saman kaltaisuuksia. Vastustaja meni kaikissa peleissä maalinkulmaan ja siitä tökkäsi ja se oli lähes tulkoon varma maali. Toivotaan että jatkossa lagimatseja olisi vähemmän.
 
Vastaus: NHL 13 - keskustelua pelistä

...v*ttu saatanan paskaa v*tun paskiaisia helvetin vitussa v*ttu v*tun v*ttu...

Kiitos.

Olehyvä. :D

Muttajoo, aika tuttu tunne, itsekään en ole netissä enään 1v1 pelejä pelannut vähään aikaan, jotenkin tahmeaa, menee aina rageamiseksi ja bottejakin vastaan on kivempaa pelata, kun on itselleen hyvät sliderit. Netissä jotain jos nykyään tulee pelattua niin rankkareita tai sparreja. Tosin jälkimmäinenkin menee joskus pelleilyksi, you know. :)
 
Vastaus: NHL 13 - keskustelua pelistä

V**taa nämä online pelit, tai oikeastaan tämä järjestelmä.

Oon rankingeissa sijalla #12, ja voitoista saan yleensä 0-3pistettä. Tappioista taas lähtee se 76pistettä. Kysyn vaan että miten v**ssa mä voin nousta rankingeissa? Voittosuhde täytyy olla yli 25:1, niin nousee aina muutamalla pisteellä rankingeissa eli käytännössä pysyt samalla sijalla kun seuraavaan on yli 100pistettä eroa.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 13 - keskustelua pelistä

Oon rankingeissa sijalla #12, ja voitoista saan yleensä 0-3pistettä. Tappioista taas lähtee se 76pistettä. Kysyn vaan että miten v**ssa mä voin nousta rankingeissa?

Veikkaisin että voit nousta pelaamalla samantasoista kumppania vastaan. Hakemalla omaa matsia jos ei heti omaa tasoa löydy. Saanko kysyä millä tasolla olet?
Jos ei taas oikeaa vastustajaa löydä niin turha peliä syyttää :)
 
Vastaus: NHL 13 - keskustelua pelistä

Veikkaisin että voit nousta pelaamalla samantasoista kumppania vastaan. Hakemalla omaa matsia jos ei heti omaa tasoa löydy. Saanko kysyä millä tasolla olet?
Jos ei taas oikeaa vastustajaa löydä niin turha peliä syyttää :)

Pelihän laajentaa vastustajan leveliä sitä laajemmalle haarukalle mitä kauemmin peliä etsitään. Itse olen aina omatoimisesti katkaissut pelinhaun about 10 sekunnin jälkeen, jotta vastustaja olisi aina suunnilleen samoilla leveleillä. Pysyy pelit mielekkäinä molemmille osapuolille.
 
Vastaus: NHL 13 - keskustelua pelistä

Pelihän laajentaa vastustajan leveliä sitä laajemmalle haarukalle mitä kauemmin peliä etsitään.

Näinhän se tekee, mutta eikö tuossa voi luoda oman pelisession? Vai oliko niin että vain hupipeleissä tuo onnistuu.
Kuitenkin tuo sinun antamasi ohje pätee myös omissa peleissäni. Ei ole mitään järkeä pelata reilusti alemmalla tasolla pelaavia vastaan.
 
Vastaus: NHL 13 - keskustelua pelistä

Näinhän se tekee, mutta eikö tuossa voi luoda oman pelisession? Vai oliko niin että vain hupipeleissä tuo onnistuu.
Kuitenkin tuo sinun antamasi ohje pätee myös omissa peleissäni. Ei ole mitään järkeä pelata reilusti alemmalla tasolla pelaavia vastaan.

Omassa sessiossa tulee mun mielestä ihan random-vastustaja kehiin, mutulla sanoisin ettei mitään filttereitä ole silloin käytössä. Ainakin niin nopeasti tuntuu löytyvän vastus aina kun oman huoneen on perustanut :)
 
Vastaus: NHL 13 - keskustelua pelistä

Lisäksi tietääkseni oman rankatun pelisession voi luoda vain silloin, jos ei ensin haulla löydä vastustajaa. Joskus joissain aiemmissa osissa session luominen vielä onnistui, ja sillä tavallahan sai kätevästi olla kotijoukkue jokaisessa pelissä.

V**taa nämä online pelit, tai oikeastaan tämä järjestelmä.

Oon rankingeissa sijalla #12, ja voitoista saan yleensä 0-3pistettä. Tappioista taas lähtee se 76pistettä. Kysyn vaan että miten v**ssa mä voin nousta rankingeissa? Voittosuhde täytyy olla yli 25:1, niin nousee aina muutamalla pisteellä rankingeissa eli käytännössä pysyt samalla sijalla kun seuraavaan on yli 100pistettä eroa.
Mitä noihin pistemenetyksiin tulee, niin mitä matalatasoisemmalle vastustajalle häviät, sitä enemmän pisteitä menetät. Sama pätee sitten tietysti voitosta saatuihin pisteisiin, joten kuten tuossa jo vähän vastattiinkin, niin saadaksesi vähintään kohtalaisia pisteitä voitosta, tulee vastustajan olla suunnilleen samalla tasolla kuin sinä. Paras vaihtoehto tietysti olisi ainakin jonkin verran korkeammalla tasolla oleva vastustaja, mutta sellaisen löytäminen on vain ihan sattumaa, joten parasta lieneekin ehkä juuri aloittaa haku alusta, jos lähitasoilla olevaa vastustajaa ei heti löydy. Silloin ei ainakaan ole pelkoa selkeästi alempitasoisemmasta vastustajasta ja suurista pistemenetyksistä.
 
Vastaus: NHL 13 - keskustelua pelistä

On tää vaa hassu peli...alotin ton EA Cupin Suomella, ja mun lohkossa oli Ruotsi, Tshekki ja Saksa. 2004 vuoden World Cup tyyliin ja toisessa lohkossa siis Venäjä, Kanada, USA ja Slovakia. Pelaan siis supertähdellä ja tietokoneen vaikeustaso ja oppimiskyky täysillä, sekä 10min erillä. Haluan, että pelissä on myös pituutta kun pelataan lyhyitä 4-6 ottelun turneita.

Ekassa pelissä vastaan Saksa ja tuloksena 9-2 voitto? :D Luulin, että kone olis osannu tarjota vähän tiukempaa vastusta, mutta Saksa oli aika paska.

Toisessa ottelussa vastaan Ruotsi ja se oli tiukka! Ruotsi puolusti satakertaa paremmin kuin Saksa ja käytti paikkansa hyödykseen. Ruotsi johtikin peliä 4-1, mutta sain kammettua tasoihin 4-4 ja seurasi jatkoaika. Siellä Ruotsi tekikin sitten voittomaalin, lämäri viivasta kimposi maalintakaa laidasta toiselle takatolpalle ja siitä helposti tyhjiin sitten sai laitettua Sedin. Vähän ketutti, koska Ruotsi teki kaksi maalia joita edelsi ihan helekutin sikamainen selästä taklaaminen hyökkäyspäässä jonka takia saivat kiekon ja tehtyä maalin. Tuo jatkoaikamaali oli yksi sellainen, mutta ei auta valittaa, koska EA:n tuomarilinja tiedetään...

Lohkon vikassa pelissä tuli vastaan Tshekki ja en tiedä tarjosiko EA taas jotain helekutin etua mulle!? Ekan erän ekat 5 kutia ja peli mulle 4-0. -.- Vokoun oli ihan rukkanen maalilla, kaksi maalia oli sellaisia mitkä meni viivasta lämärillä ihan raakana sisään, eikä ollut edes maskia. Tshekki oli sitten koko pelin loppuun asti ihan aneeminen ja voitin 10-2. :D En tiedä tarjoaako kone tahallaan tasoitusta välillä vai mitä, mutta tsiisus!

Puolivälieriin tuli vastaan Kanada, joka sentään oli suhteellisen tiukkaa peliä päästä päähän. Rinne maalilla tosin oli hyvä ja mulle pari onnekasta häkkiä takasivat helpon näköisen 6-1 voiton. Kanadan hyökkäykset oli kuitenkin mielikuvituksettomia, joten vähän enemmän olisin odottanut Supertähti tasolta ja tietokoneen vaikeustaso täysillä + vastassa Kanada. Usein Kanadan hyökkäykset oli vain yksilösooloja, ainut maalikin tuli aidolla tavalla = kiekkoa maalille viivasta ja sieltä taisi Heatley ronkkia irtokiekon sisään.

Välierissä sitten taas Saksa, en tiedä miten sinne selvisivät, mutta ajattelin, että ovat varmaan vähän parantaneet otteitaan...ja paskat. Voitin 11-1. :D Ei vaan voi ymmärtää.

Finaalissa tuleekin vastaa Ruotsi joka ei ole hävinnyt kertaakaan. Hävisin sen edellisen siis jatkoilla 5-4, joten voi varmaan odottaa tiukkaa finaalia, ellei sitten EA taas tarjoa jotain paskaa sieltä?

Tämän viestin pointti oli se, että millä tavalla tuollainen lyhyt turnaus olisi kaikkein järkevintä pelata?? Vai onko tuo edes pelattavassa kuosissa ollenkaan? Eihän noissa 9-2, 10-2 ja 11-1 voitoissa ole mitään järkeä kun kahdeksan maailman parasta joukkuetta pelaa vastakkain. -.- Ruotsikin tosin voitti Saksan simuloinnissa 9-1. Kuitenkin edelleen siis se supertähti vaikeustasona ja koneen vaikeus ja oppiminen täysillä + 10min erät. Vai onko vaan niin, että EA on kussut nää offline turnaukset jotenkin?
 
Vastaus: NHL 13 - keskustelua pelistä

Ei mulla ainakaan tule kovin usein noita yli 5 maalin voittoja. Joko olen aivan umpisurkea tai sitten sliderien säätäminen auttaa. Pelaan sillä toiseksi vaikeimmalla tasolla muutenkin. Sen tosin huomasin yhdessä EA Cupissa että jollain Tanskalla oli helpompi voittaa Kanada ja muut kovat maat kuin Suomella. En tiedä pelaanko sitten Suomella liian vaikeasti ja yritän jotain liian hienoa kun taas Tanskalla pelasin aika suoraviivaista, paljon vetoja maalia kohti -peliä. Useammin kyllä upposi sellainen siniviivasta patjoihin kohdistuva lämäri Tanskalla kuin Suomella.

Toinen asia minkä luulen vaikuttavan on se, että Suomella on helpompi pitää kiekkoa hallussa kuin Tanskalla. Kiekon hallussa pitäminen taas tuntuu vaikuttavan siihen miten paljon tekoäly antaa sitä kuuluisaa tasoitusta.
 
Vastaus: NHL 13 - keskustelua pelistä

Joo, no nyt äsken pelasin tuon finaalin Ruotsia vastaan ja kyllähän se tiukka peli oli. Voitin pelin 4-3 varsinaisella, ja kaksi maalia tein alivoimalla, johon peli ratkesikin. Ruotsin ylivoima oli ihan hirveää skeidaa. Pari kertaa saivat myllyn päälle, mutta muuten eivät päässeet edes hyökkäysalueelle, kai sitten puolustin niin hyvin, mutta yhdellä AV:lla sain jopa kolme läpiajoa, tosin niistä en saanut mistään sisään. Kaksi niistä läpiajoista tuli silloin kun Ruotsin pakit lähti juuri silloin vaihtoon kun hyökkäjä menetti kiekon hyökkäys siniviivalla, siinä oli helppo laittaa kaveri läpi. Ruotsilla oli yhteensä kuusi ylivoimaa (niillä tekivät vain yhden maalin) ja sain niiden aikana varmaan kuusi läpiajoa, joista kaksi hyödynsin.

Kai tuo Ruotsi-Suomi on sitten ainut pari, missä peli pysyy tiukkana, kun kaikki muut pelit repesi vähintään viiden maalin voittoihin...
 
Ylös Bottom