Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 13 - keskustelua pelistä

Vastaus: NHL 13 - keskustelua pelistä

Mitähän tähän sanoisi: Lydman uses The Force - NHL 13 - YouTube Ehdottomasti vammaisin ja huvittavin bugimaali, minkä olen tässä pelissä nähnyt. Peli ilmeisesti päätti, että nyt se maali tulee keinolla millä hyvänsä. Online versuksessa "tein" tuon.
Tuosta tulee mieleen ainakin NHL 12:ssa nähdyt tilanteet, joissa maalivahti oli torjumassa lähestyvää kiekkoa kilpikädellään, muuta juuri ennen kuin kiekko olisi osunut kilpeen, siirtyikin maalivahdin käsi sekunnin sadasosassa pois kiekon tieltä, ja kiekko oli maalissa. NHL 13:ssa sitten taas on pari kertaa tullut vastaan maalivahdin hidastettu heittäytyminen. Maalivahti lähtee tekemään normaalia desperation-heittäytymistä, mutta kesken kaiken maalivahdin liike ilmassa lähes pysähtyy, jolloin maalivahti on juuri sopivalla korkeudella lauotun kiekon torjumiseksi, ja osuman jälkeen sitten vauhti jatkuu normaalina jään pintaan.
 
Vastaus: NHL 13 - keskustelua pelistä

Mulla oli kans vähän saman tyyppistä ongelmaa(tosin myös aikaisempien asetus-sarjojenkin kanssa)mutta ite löysin ratkaisun tekemällä pleikkariin kokonaan uuden käyttäjäprofiilin ja aloin pelaamaan sitä kautta. Ei oo sen jälkeen jumittanut et en tiedä kuin yksittäinen ratkasu tää sitten oli et toimiiko muilla:)

Koitinpa tätäkin. Kaksi peliä toimi loistavasti ja olin huojentunut, kunnes kolmannessa tuli normi jäätyminen.
 
Vastaus: NHL 13 - keskustelua pelistä

Sit saa olla...NHL 14 jo kuitenkin varattuna. Odotellaan ja unohdetaan tämä roska.
 
Vastaus: NHL 13 - keskustelua pelistä

Sit saa olla...NHL 14 jo kuitenkin varattuna. Odotellaan ja unohdetaan tämä roska.

Täysi alustus nollaa kaiken mutta nopea alustus vain pyyhkii tallennukset peleistä mutta esim änärissä ei pyyhi muuta kuin verkkokokoonpanot asetukset ja asetussarjan. Joten ei pyyhi käyttäjiä yms.
 
Vastaus: NHL 13 - keskustelua pelistä

1. Oletko varma?

2. Harrastan taktiikkojen näpräämistä. Ilmaisinkin asian, että niiden näpräämisellä ei valitettavasti ole tai ei ainakaan tunnu olevan juurikaan merkitystä. Ampiaiskarvauksen haluan kyllä itsellenikin. En sitten tiedä enkö muka ole löytänyt niitä asetuksia jo. Alea iacta est.

Lagaaminen voi olla kyllä osasyynä vastustajien ajatustenlukutaitoon, mutta mihinkään muuhun se ei vaikuta. Ja kerrohan ihmeessä miten momentum vaikuttaa toisistaan täysin riippumattomissa otteluissa niinkin kauan kuin 20 peliä samalla kun pisteitää kertyy nolla ottelun tapahtumista ja lopputuloksesta huolimatta? Sitä paitsi momentum pitää, tai ainakin pitäisi ansaita eikä saada lahjaksi arvalla heti ensimmäisestä aloituksesta alkaen. :)

EDIT: Hassua vaan että itse en lagaamisesta hyödy oli kuinka nopea tai hidas yhteys.
Online vs peleissä ei oo mitään bottien parannus systeemiä ym. Valitse taktiikka joka sopii juuri sinun pelityyliisi. Koita myös noudattaa sitä taktiikkaa jonka olet laittanu niin ne botitkin pelaa jotenkin paremmin siellä. Tosin tässä pelissähän on naurettavan huonot noi botti puolustajat, mutta niin on kyl aina ollut...

Itse olen pelannut 29 online ja olen kaikki ottelut voittanut.. 4,35TMK ja 0,33PMK.

Kokeileppa piruuttaan tälläisiä asetuksia:
Hyökkäys normaali
Puolustus edustan suojaus
P.Paine Porrastus
Alivoima Pieni Neliö
Ylivoima Sateenvarjo/Aluepainostus

Karvaus - Laidaton puoli
Paine - Punainen
Puolustus 1-4
Ja laita sijoittuminen 1 alle keskikohdasta jotta botit on hieman alempana.

Yksi pelaaja karvaa aktiivisesti kiekkoa pois punaviivan luona ja loput pitää oman siniviivan kiinni. Tämä puolustus on toiminut itselläni ainakin.
Vastustajan laukaukset per ottelu n.8. Päästetyt maalit 0,33 maalia per ottelu. Alivoima 100%. Painosta vain tiukkaan puolustukseen ja nopeisiin vastahyökkäyksiin, jos vastustaja pelaa hyvää puolustusta myös niin pyri nopeasti maalille tai hyvillä syötöillä tekemään se maali.

Tämä taktiikka on toiminut itselläni parhaiten:
Minnesotalla, NY Rangers, Edmonton ja Sharkseilla.
Toivottavasti auttoi.
 
Vastaus: NHL 13 - keskustelua pelistä

Kysytään uudestaan joko olis jo selvinnyt, mitä ne golden ticketit hutissa on?
 
Vastaus: NHL 13 - keskustelua pelistä

Kun pelaan verkkojoukkepeliä onlinessa, niin olen huomannut, että joillakin itsetehdyillä maalivahdeilla ei ole kypärää päässä :confused:.
Itse olen selannut kaikki mahdolliset asetukset, mutta en silti saa kypärää mitenkään pois päästä :(.
Tiedättekö, miten kypärän saa pois?
 
Vastaus: NHL 13 - keskustelua pelistä

Tuli bongailtua netistä, että suomalainen FINSeRe aloittaa NHL youtube kanavan ja aloittaa myös livestreamaamisen twitchiin. Näitä NHL youtube kanavia tai livestream lähetyksiä ei ole kovinkaan montaa, joten on mielenkiintoista nähdä mitä tuosta tulee ja millaista sisältöä on luvassa.

Kyseinen livestreamaaminen ainakin alkaa huomenna, kun Hansulinho ja kyseinen herra pelaavat näytösottelun livenä huomenna Twitchissä kello 22 aikaan.

Täältä voi seurata ottelua huomenna livenä ja lätistä chatissa: FINSeRe

Ps. Hansulinho oli viime vuoden MM-kisojen 3. ja FINSeRe 5., joten on lupa odottaa mielenkiintoista ottelua. :)
 
Vastaus: NHL 13 - keskustelua pelistä

*****, että mä vihaan tätä tasotussysteemiä! -.-

Eilen illalla pelattiin kerhossa 3vs3 peliä ja bottiveskoilla jotain ihan paskoja Ruottalaisia vastaan. No tottakai niitten veska otti kaiken kiinni niillä fukin hypyillään, ja meiän veska pomputti ja lirutti koko pelin ajan. Ne tais voittaa 3-1...seuraava peli sitten, ja taas samat Ruottalaiset vastaan ja voitettiin 9-0...heti kun ei ollut mitään tasotussysteemejä pelissä niin tuloskin oli ihan oikenlainen.

Sitten äsken pelasin 1vs1 HUT:ssa, aika huono kaveri tuli vastaan, ja tasoitussysteemi osui taas maalivahteihin. Kaverin Rask oli kuin jumala, ja meikäläisen Crawford pomputti ihan jatkuvasti. Vastustajakin selvästi huomasi sen, ja sen taktiikka oli vaan luistella mun alueelle, ja laukoa kiekkoa maalille. Pari maaliahan se tekikin tuolla tyylillä, että Crawford syöksyi ihan ääliömäisesti vastaan, varmaa kolme metriä irti maalista, ja torjuu mehevän riparin patjoistaan suoraan vastustajalle. Kaksi se teki noin, ja yhden YV:llä onetimerilla. Alkaa vähän ketuttaa kun meikäläinen hallitsee ja saa paikkoja koko pelin ajan, mutta mistään ei itellä mene sisään ja sitten kaveri saa noita helppoja.

Peli oli 3-1, kun mentiin kolmanteen erään, sain tehtyä ehkä puolessavälissä erää kavennuksen (vihdoin) ja 11sek ennen loppua tasoituksen. Pääsin Williamsilla läpiajoon, niin tottakai hänen lähin pakki vähän tönäisee Williamsia selkään, ja kaveri selällään. -.- Kiekko jatkoi liukua kohti päätyä, ja meikäläisen toinen laituri ehätti kiekkoon juuri kun se on nollakulmassa, lauoin vaan maalille, ja kiekko Raskin pujuista patjan kautta häkkiin. :D

Jatkoajalle mentiin, kerettiin ehkä 1min sitä pelata ja PUM, yhteys katkesi. :rolleyes:

Ja ai, että kun mä tykkään noista mokeista. Varmaan aika moni huomannut tai tietää, että jos syöttää kiekon bottiveskaria kohti, niin se jäätyy ihan täysin. Tähän tapaan: goalies | EA SPORTS
 
Vastaus: NHL 13 - keskustelua pelistä

Joo ei sitä kyllä voi pistää sen piikkiin että ois huono häviäjä, mulle on jopa pari tyyppiä 1v1 pelin jälkeen lähettäny jotain paihoittelujaan kun on voittanut jollain ripulimaalilla vaikka oisinki hallinnu lähes koko pelin. Tietty se peli sujuis paljon paremmin, jos ei menettäis hermoja vaikka niistä 30 laukauksesta ei ykskään menis sisään.
Yks rasittava maali on se mikä tehdään suoraan alotuksesta, pusketaan eteenpän ja toinen ottaa kiekon ja luistelee pakkien ohi ennenu ne on ees tajunnu että peli on alkanu ja sehän on sitte läpiajo...
 
Vastaus: NHL 13 - keskustelua pelistä

Hekottakaa vain ja muistuttakaa, että tämä on pelkkä peli, mutta pelihuumorini on yhä enemmän koetuksella, minkäs muunkaan kuin EASHL:ssä tapahtuvien käsittämättömien kämmäyksien takia.

Tässä muutamia meille(kin) käynyttä asiaa viime aikoina (ja huom., näitä tapahtuu meille nykyisin todella usein):

-bottimaalivahdit ja -pakit tekevät enemmän omia maaleja kuin aiemmin
-jäähyjä ei vihelletä koskaan, ukkoni naama teurastetaan ja jalkoja vedetään alta jatkuvalla syötöllä, ei rangaistuksia
-tuttu, mutta harmittava bugi: teemme maalin, joka ei ilmesty tulostaululle, seuraavalla pelikatkolla maalin jälkeinen uusinta näkyy uudestaan, ei vieläkään maalia
-veskarimme imee lähes joka pelissä maaleja, joita ei voi sanoin kuvailla
-kaveri tekee maaleja, joissa kiekko pomppii parin perseen ja parin kypärän kautta maaliin, ja maalivahti ei ole edes aikeissa torjua mitään
-luistelen kohti omaa päätyä laidan läheisyydessä, ja yhtäkkiä löydän itseni vaihtopenkiltä katsomassa pelin tapahtumia. Jäälle paluusta ei tietenkään ole toivoa ennen seuraavaa pelikatkoa.

Ja niin edelleen. Okei, jos kaikki kentällä olevat pelaajat olisivat aina ihmispelaajia, tällaisia ei pääsisi näin useasti tapahtumaan. Mutta on tämä raivostuttavaa. :mad:
 
Vastaus: NHL 13 - keskustelua pelistä

Tulipas jännä bugi, kun menin online-otteluun, niin en saanut itse pelata, vaan botit hoitivat pelin...
 
Vastaus: NHL 13 - keskustelua pelistä

Tulipas jännä bugi, kun menin online-otteluun, niin en saanut itse pelata, vaan botit hoitivat pelin...
Ja voitto tuli kotiin? Vai jaksoitko katsoa?
Pitääpä taas änärin lopussa joku päivä laittaa hauskimmat videot ja kuvat tänne. Ehkä yks hauskin oli kun jäin BaPissa sidotun vihun ja seinän väliin silleen pitkittäin. No, etin sen kuvan myöhemmin...
 
Vastaus: NHL 13 - keskustelua pelistä

Mikähän mahtaa olla ongelmana, kun ei kuulu ollenkaan tuomarin pillin vihellykset, kun tulee pelikatko? Aattelin että pelilevyssä on vika, mutta sama vika jatkuu vielä NHL 14 Demossa:confused:
 
Vastaus: NHL 13 - keskustelua pelistä

Mikähän mahtaa olla ongelmana, kun ei kuulu ollenkaan tuomarin pillin vihellykset, kun tulee pelikatko? Aattelin että pelilevyssä on vika, mutta sama vika jatkuu vielä NHL 14 Demossa:confused:
Kokeiles jollain kuulokkeilla vaikka, ni saa tietää että onko kaiuttimissa jotain vikaa.
 
Ylös Bottom