Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 13 - keskustelua pelistä

Vastaus: NHL 13 [PS3/X360] - keskustelua pelistä

Mites se nyt menee noitten oman proon boostien ja -slottien avaamisen kanssa. Lasketaanko niihin saavutuksiin ainoastaan NHL-pelit vai AHL/NHL-pelit vai miten? Viime painoksessa kusin homman kun aloin junnusarjasta pelaamaan BAP:ta ja niistä ei achievementit ainakaan auennut enkä silloin jaksanut enää uutta uraa alkaa tahkoamaan korkeammalta sarjaportaalta. En nytkään vitsisi turhaan koittaa, joten voisko joku kertoa miten asia on?
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360] - keskustelua pelistä

Mites se nyt menee noitten oman proon boostien ja -slottien avaamisen kanssa. Lasketaanko niihin saavutuksiin ainoastaan NHL-pelit vai AHL/NHL-pelit vai miten? Viime painoksessa kusin homman kun aloin junnusarjasta pelaamaan BAP:ta ja niistä ei achievementit ainakaan auennut enkä silloin jaksanut enää uutta uraa alkaa tahkoamaan korkeammalta sarjaportaalta. En nytkään vitsisi turhaan koittaa, joten voisko joku kertoa miten asia on?

Siellä se taitaa lukea pelissäkin, pelkät NHL:n runkosarjan ja pudotuspelien matsit. Mutta esim pelkästään viimeisen erän pelaaminen riittää. Joten voit simuloida kaksi erää ja pelata vimosen ja se lasketaan.
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360] - keskustelua pelistä

Mites se nyt menee noitten oman proon boostien ja -slottien avaamisen kanssa. Lasketaanko niihin saavutuksiin ainoastaan NHL-pelit vai AHL/NHL-pelit vai miten? Viime painoksessa kusin homman kun aloin junnusarjasta pelaamaan BAP:ta ja niistä ei achievementit ainakaan auennut enkä silloin jaksanut enää uutta uraa alkaa tahkoamaan korkeammalta sarjaportaalta. En nytkään vitsisi turhaan koittaa, joten voisko joku kertoa miten asia on?

Voit myös pistää vaikeustasoksi tulokas ja ne tulee silti. Ite pelaan aina alusta jonkun sekunnin/minuutin ja ne lasketaan :)
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360] - keskustelua pelistä

Jos jaksatte avata noita niin se on aika helppoa. Vaikeustasoksi tulokas, sliderit kaikki ihmiseltä tappiin ja koneelta alas. Sitten liitytte vaikka esim. viimeiseksi neljäksi minuutiksi mukaan ja paukutatte rannetta yläkulmaan.
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360] - keskustelua pelistä

Mitenkäs nuo season ticketin ostajille luvatut HUT gold pakkaukset saa oikein käyttöön? Itse ostin ticketin mutta mitään luvattuja ilmaisia korttipakkauksia ei ole näkynyt. :confused: Jos ne jonkun koodin meinasivat siihen sähköpostiin lähettää millä on rekisteröitynyt EA:lle niin itellä ei kyseinen sähköposti oo ollu vuosiin tominnassa eikä sitä onnistu vaihtaa kun aina herjaa jotain.
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360] - keskustelua pelistä

Mitenkäs nuo season ticketin ostajille luvatut HUT gold pakkaukset saa oikein käyttöön? Itse ostin ticketin mutta mitään luvattuja ilmaisia korttipakkauksia ei ole näkynyt. :confused: Jos ne jonkun koodin meinasivat siihen sähköpostiin lähettää millä on rekisteröitynyt EA:lle niin itellä ei kyseinen sähköposti oo ollu vuosiin tominnassa eikä sitä onnistu vaihtaa kun aina herjaa jotain.

Taitavat ilmestyä HUT:in Storeen sinne jonon jatkeeksi oikeaan laitaan ne ilmaiset.
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360] - keskustelua pelistä

Kyllä ne menee, juuri sopivalla prosentilla, eihän se hauskaa olisi jos jokainen uppoaisi sisään ;) realistisuus katoaisi. En suosittele missään nimessä NHL12:sta palaamista nämä pelit ovat ihan eri planeetoilta :D

Meneehän ne jollain prosentilla, mutta yleensä niissäkin maalivahti on ollut jollain tavalla mukana... kiekko vain menee sopivasti jostain kainalosta tms.

Tämän kaltaisia itse kokeillut TODELLA monta kertaa, mutta käytännössä ei juuri yksikään ole mennyt sisään. Jos tällaisen saa pelissä tehtyä niin kyllähän noista pitäisi mennä sisään vähän enemmän kuin yksi sadasta.

Goalies111111 | EA SPORTS

Yksi pelien suola on osata rankaista vastustajaa näistä merkkausvirheistä mistä päästään 2-1 tai 2-0 hyökkäyksiin. Kyllä nuo oikeat NHL-ammattilaisetkin aika kovalla prosentilla näistä tekee.

Muuten äärimmäisen iloinen miten monipuolisesti maaleja tulee, mutta jos kerran kaksi pelissä onnistuu lähes täydellisen paikan luomaan hyviä pelaajia vastaan... tulisi niistä pystyä heiluttamaan sitä verkkoa. Ihan eri asia kuin että jokainen one-timer uppoaan kuten NHL 12.
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360] - keskustelua pelistä

Tietääkö jotain hyviä muokkaussivustoja, joissa on listattuna nhl-joukkueiden maali,sisääntulo yms. musiikit. Maalitorvet on vissiin nhl:n puolella oikein?
Sitten sm-liigaan sama homma ja maalitorvet jopa myös ladattavana.

Kiitos etukäteen
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360] - keskustelua pelistä

Ei noissa veskoissa ole oikein mitään järkeä enään. Taidolla rakennetuista paikoista menee sisään vain murto-osa, veskojen reaktionopeus on aivan naurettava, kuin myös liikkuvuus.

Harmi että en tajunnut tallentaa replaytä, mutta siis...
Pelasin EASHL:ssä pakkina ja vedin lämärin (power 91) maskin takaa patjoihin, veska pudotti alas maskin takia. Joukkuekaveri ohjasi vedon p-pisteen alakaarelta yläpesää kohti, arvatkaas vaan heilahtiko räpylä äänennopeutta hipovalla vauhdilla? :D

Valitettavan usein peleistä tulee sellaisia, että me pyöritetään vastustajan päässä koko peli ja vetoja on parhaimmillaan 3-5 kertaisesti. Maalipaikkoihin kuuluu läpiajoja, onetimereitä, ranteita p-pisteen kaarelta ja lämäreitä maskista. Silti pelistä tulee yllättäen 2-2 peli kun vastustaja upottaa kymmenestä vedosta pari pomppua maaliin.
Nostaisivat vaikka maskin vaikutusta maalivahtiin niin olis bueno.
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360] - keskustelua pelistä

kyllähän tässä välillä ihmetyttää että miten mistään oikeasti selvistä paikoista ei kiekkoa maalia saa mutta kyllä siniviivan jälkeen pystyy rannarin yläkulmaan heittämään ilman maskia.
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360] - keskustelua pelistä

Nyt lakkasi tulemasta kiekkoja HUT peleistä ja tulee tappio tilille vaikka ottelun voittais. Kellään muulla vastaavaa vikaa?
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360] - keskustelua pelistä

Nyt lakkasi tulemasta kiekkoja HUT peleistä ja tulee tappio tilille vaikka ottelun voittais. Kellään muulla vastaavaa vikaa?
Sama homma. Tappio tulee näkymään sinne yläriville mutta jos menee katsomaan Leaderboardseja niin siellä voitot ja tappiot on merkattu oikein. Eilen illalla alkoi ja tänään päivällä jatkui. Jäi sitten saamatta noin 4000 pucksia kun en heti tuota huomannut.
 
Vastaus: NHL 13 (ps3) hupipeli ystävän kanssa

QoS ominaisuus on kans ihan näppärä. Ainakin omasta Asuksen purkista pystyy laittamaan, että priorisoi aina peliliikenteen eli pitää huolen siitä, ettei lagaa, vaikka palvelin imuttaisi torrentteja samaan aikaan.

Mun ei tosin tarvii sitä käyttää, kun 100/100 kaista riittää muutenkin kohtuu hyvin. :D

Edit. Tuo DMZ toimii vain siinä tapauksessa, että Pleikan IP ei vaihdu eli sen MAC-osoitteelle pitää käydä asettamassa myös staattinen IP. Olisi aika kiva ominaisuus tuossa konsolissa, kun pystyisi asettamaan kiinteän IP:n.

Ai että pleikassa ei pysty laittamaan staattista IP:tä? Omituista jos näin, koska silloin oma reitittimeni ei ainakaan toimisi PS3:n kanssa, koska muuten pitäisi käydä joka kerta kun PS3:n käynnistää käydä tarkistamassa, että IP:t PS3:n ja reitittimen asetuksissa menevät yhteen. Reitittimeni (D-link Dir 600) port forwardingissa pitää määrittää myös IP, jolle portit avataan. Tämän takia olen joutunut laittamaan xboxiini staattisen ip osoitteen, jottei se aina vaihtuisi. Olen myös asettanut xboxini tuohon DMZ juttuun, jotta varmasti toimisi. Erikoista on se, kun pelaan CoD: Black Ops ja siellä kun pelaa netissä, niin lobbyssä näkyy NAT:n tila ja se on aina moderate, enkä tiedä miten saisin sen auki. Kaikki portit on avattu ja xbox on myös DMZ tilassa, mutta en ole huomannut tämän Black Opsin moderate NATin vaikuttavan mihinkään. Pääsen helposti peleihin, eikä ole lagia. Lieneekö sitten pelin NAT tulkinta jotenkin erilainen, koska kun testaan Xboxin omista asetuksista xbox live yhteyttä, niin se ei koskaan herjaa mitään NAT:ista.


EDIT: Näköjään oli jo vastattu, että kyllä PS3:n IP:n saa staattiseksi... Hyvä homma.

Jottei ihan menisi OT:ksi, niin mielestäni tässä NHL 13 saa yksin läpi tilanteista huomattavasti helpommin pelattua maalivahdin ihan ulos tilanteesta ja vedettyä kiekon tyhjään reppuun, kuin esimerkiksi NHL12. Se onkin sitten ehkä ainoa alue missä on kehitys mennyt tähän suuntaan. Välillä myös kun siniviivalta lämää, niin maalivahti on ihan väärässä kulmassa odottamassa ja ei reagoi mitenkään kun kiekko viuhahtaa ohi maaliin. Tähän kyllä tarvitaan maskia ja vaikuttaa ihan realistiselta, että maalivahti ei maskin läpi näe mistä se kiekko on tulossa.
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360] - keskustelua pelistä

Sama homma. Tappio tulee näkymään sinne yläriville mutta jos menee katsomaan Leaderboardseja niin siellä voitot ja tappiot on merkattu oikein. Eilen illalla alkoi ja tänään päivällä jatkui. Jäi sitten saamatta noin 4000 pucksia kun en heti tuota huomannut.

Okei voisko joku vinkata, kuhan tuo alkaa taas toimia normaalisti. Tai onko tuohon mitään muuta keinoo, et se alkaa toimii?
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360] - keskustelua pelistä

Millä tavalla tuon ennakkotilaajan edun saa itselleen koodin syöttämisestä eteenpäin?
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360] - keskustelua pelistä

Jahaas 1.02 versio ilmestynyt, mitäköhän parannuksia pitää sisällään?

Ainakin sen, että Be a Pro:ta on mahdotonta pelata. Kone jäätyy lähes joka pelissä --> joutuu tekemään järjestelmän palauttamisen.

Siis ihan oikeesti! Toimiiko tässä pelissä ylipäänsä mikään pelimuoto??! :rolleyes:
On se perhana kumma juttu, GO EA! VMP!
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360] - keskustelua pelistä

Itelläni tuli aika outo bugi vastaan ku pelasin Be a Prota, joka ottelun jälkeen kun ollaan siinä sivulla mistä pystyy selailee kaikkia tilastoja ja näkyy myös vähän kalenterista että mitä otteluja on, niin Start -näppäin ei reagoinut yhtään? o_O? eli ei pystynyt tallentaan ym. No onneks on automaattitallenus. Käynnistin pelin uudestaan ja sen jälkeen kaikki napit toimi ihan normaalisti.

Noista jäätymisistä sen verran että ittelläni on jäätyny peli vasta kerran ja aika monta tuntia oon ehtiny pelata, että on varmaan aika levy kohtasia noi jäätyilyt.
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360] - keskustelua pelistä

Vaikka vastustajan tekoäly tässä toimiikin melko mukavasti (vertailukohtana 10, joka sai näkemään punaista), niin pakko hieman avautua.

Ensinnäkin vastustaja on jatkuvasti ihan älyttömän agressiivinen karvauspelissään. Oman maalin taakse höökii aina kaksi pelaajaa, vaikka vastustaja johtaisikin peliä. Hallittuun hyökkäykseen lähteminen on aika hankalaa, kun omalla hyökkäysalueella on yleensä kolmen pelaajan karvaus. Vaatii yleensä vähintään kaksi syöttöä, että pääsee omalta siniviivalta pois. Sen jälkeen onkin aika tyhjää, kun vastustajan hyökkääjät ovat ties missä sen sumppukarvauksen ansiosta. Sumputtaminen tosin jatkuu myös puolustuspäässä. Suora laukaus on usein paras ratkaisu, kun syötöt tuppaavat jäämään aina vastustajan lapaan tai jalkoihin. Huvittavin aspekti liittyy kuitenkin irtokiekkoihin. Vastustaja rynnii irtonamuihin täysiä kolmen pelaajan voimin, mistä seuraa todella urpon näköinen junnuhäröpallo. Ei mitään jakoa, että maalin eteen pomppaavaa riparia pääsisi kauhomaan sisään ennen kuin kasa lihaa on sylissä.

Eikä siinä mitään, jos omat tekoälykaverit pelaisivat edes vähän samalla tavalla, mutta etenkin puolustuspäässä ero on ihan älytön. Vastustajan hyökkääjät saavat rauhassa pelata tekopaikoille, omien puolustajien agressiivisuudesta ei ole tietoakaan. Pahiten tämä näkyy ohjauksissa ja reboundeissa, mistä vastustaja kauhoo useimmat maalinsa. Suora laukaus yläbörsään on myös aika yleinen, kun pakki ei tee mitään estääkseen suoraa vetoa. Laukausta ohjaavaa hyökkääjää harvoin sidotaan mitenkään ja ripareissa on aina vastustajan hyökkääjä ensimmäisenä. Omat hyökkääjät on kyllä aina sidottuna, kuin bondage-leikeissä parhaimmillaan. Reboundeihin kun yrittää lähteä, niin tuntuu kuin kaveri olisi liimattu hihasta puolustajaan.

Tekoäly tekee myös paljon enemmän puhtaita räkämaaleja, kuten jotain rystyroikkuja siniviivalta, jotka maalivahti auliisti imeskelee sisään. Itse en ole tehnyt vastaavia vielä ensimmäistäkään.

Muista osista kokeneena ei myöskään se yllättänyt, että vastustaja aloittaa tappiolla ollessaan pelin loppupuolella aina ihan älyttömän myllytyksen. Kuteja satelee jatkuvasti ja ottelun laukausmäärä jopa tuplataan viimeisellä kympillä. Todennäköisesti, jotta se tuleva maali ei pudota torjuntaprosenttia ihan naurettaviin lukemiin, mikä silti on omalla veskarilla kauden paskimpia.

Kaikkia näitä osasi kyllä odottaa ja olin valmistautunut henkisesti siihen, että tekoälyä vastaan ei yksinkertaisesti jaksa pelata, kuten kympissä kävi hyvin nopeasti. Perinteisistä ärsyttävyyksistään huolimatta 13 lienee nautittavin änäri tekoälyä vastaan ikinä. Kiitos tästä kuuluu pitkälti entistä realistisemmalle fysiikalle. Pelaajan kontrollointi tuntuu siltä, kuin ohjaisi oikeasti sata kiloista lihakimppua ja pelaajien välillä on aidon tuntuisia - joskaan ei överisti liioiteltuja - eroja.

Rankkarit ovat jotenkin ihan älyttömän vaikeita. En osaa yhtään kontrolloida sitä ukkoa tuosta rankkarikamerasta. Ero aiempiin tuntuu siinä vielä jotenkin paljon isommalta.
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360] - keskustelua pelistä

Rankkarit ovat jotenkin ihan älyttömän vaikeita. En osaa yhtään kontrolloida sitä ukkoa tuosta rankkarikamerasta. Ero aiempiin tuntuu siinä vielä jotenkin paljon isommalta.

Rankkarikameranhan voi vaihtaa NHL13:ssa miksi haluaa. Itsellä käytössä "Classic" eli sama kuin pelatessa.
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360] - keskustelua pelistä

Onko tietoa onko HMP:lta tulossa jälleen musiikkipakettia änäriin?
Olivat viime vuonnakin kaikista laadukkaimpia mitä löysin netistä ja siinä oli myös junnusarjojen ja AHL:n laulut, jotka ovat erityisen mukavia jos pelaat Be a Prota!
 
Ylös Bottom