Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 13 - keskustelua pelistä

Vastaus: NHL 13 [PS3/X360] - keskustelua pelistä

Onko tietoa onko HMP:lta tulossa jälleen musiikkipakettia änäriin?
Olivat viime vuonnakin kaikista laadukkaimpia mitä löysin netistä ja siinä oli myös junnusarjojen ja AHL:n laulut, jotka ovat erityisen mukavia jos pelaat Be a Prota!
Jaa-a. Ite vedin tän Cycloniac's NHL 13 Music Pack - Operation Sports Forums, ja HMP11/12 paketeista niitä biisejä mitä tuosta ei löytynyt.
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360] - keskustelua pelistä

Laitoin tuossa merkille että haiskahtaisko vähän bugilta kun aika hyvällä prosentilla tuntuis menevän maaliin kun hyökkäyspään alotuksesta kiekko pakille ja heti lämäri veskarin räpylä käden ylänurkkaan, lähes joka toisessa hut pelissä on tullut tismalleen samanlaisia maaleja.
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360] - keskustelua pelistä

Laitoin tuossa merkille että haiskahtaisko vähän bugilta kun aika hyvällä prosentilla tuntuis menevän maaliin kun hyökkäyspään alotuksesta kiekko pakille ja heti lämäri veskarin räpylä käden ylänurkkaan, lähes joka toisessa hut pelissä on tullut tismalleen samanlaisia maaleja.
Mä tein kans aamulla kaks sellaista samassa pelissä, ihan identtisiä. Tekoälyn pelaajat reagoi siinä jotenkin hitaasti ja jäävät maskiin ihmettelemään. Mä tosin vedin snäpyllä molemmat, en lämännyt. Onhan tuo oikeastikin paras mahdollinen paikka laittaa suora veto sisään. Tekoälyn puolustus pelaa tuon huonosti, kun käytännössä aina pääsee laukomaan hyvästä paikasta, jos voittaa aloituksen keskustan puolella olevalle pakille.
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360] - keskustelua pelistä

Minun be a pro urani näyttää toimivan normaalisti tuon 1.02 patchin jälkeen
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360] - keskustelua pelistä

Minun be a pro urani näyttää toimivan normaalisti tuon 1.02 patchin jälkeen

Miten tuo ei toimi? Mulla toimii ihan täydellisesti ja haluaisin tietää miten teillä ei toimi,missä kohtaa se jäätyy,tapahtuuko muutakin?

Kokeilkaa nyt ensimmäiseksi ottaa se nettijohto irti,toiseksi,kun lataatte be a pro:n,katsokaa asetukset kuntoon (kiekon koko ei pysy,kuvakulma ei pysy siinä mihin viimeksi jätit) sitten menet ja tallennat manuaalisesti ja alat pelaamaan...noin aluksi.

E: niin ja jos on omia musiikeita,ne kuuleman mukaan jumittaa myös,joten oletusasetukset sinnekin.(en muuten ole itse vielä kokeillut omia,enkä kokeile)

EE: Millasia kuvakulmia porukalla on? Ite käytän tuota muokattu 2 ja järjestyksessä 40,45,58.
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360] - keskustelua pelistä

Onkohan EA:n palvelimet vielä näin julkasun jälkeen ihan tukossa kun joka toinen peli katkee kesken pelin ja tulee ilmotus "Yhteys EA:n palvelimelle katkennut". Harmittaa kun menee online statsit kuraks, kun nuo merkataan aina tappioiks. Katkooks muillaki tollee kesken pelin? Ja nettiyhteyshän itellä aina ihan kunnossa, ei se katkee koskaa. Ainoastaan yhteys tonne EA:lle. PS3 versio kyseessä.
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360] - keskustelua pelistä

Laitoin tuossa merkille että haiskahtaisko vähän bugilta kun aika hyvällä prosentilla tuntuis menevän maaliin kun hyökkäyspään alotuksesta kiekko pakille ja heti lämäri veskarin räpylä käden ylänurkkaan, lähes joka toisessa hut pelissä on tullut tismalleen samanlaisia maaleja.

Menee n. 7/10 sisään, varsinkin, jos kyseessä kilven puoli. Aloituksesta kiekko keskellä olevalle pakille (pitää olla lapa kentän puolella tietty), siitä etuviistoon b-pisteiden väliä kohti spurttinappulan avulla, lämäri takaylänurkkaan ja sisällä on.

Hanskan puolelta mokke torjuu joskus tuon. Kilven puolelta tolppa/ohilaukaus melkeinpä ainoa pelastus.

Muokkaus: pitihän tuo äkkiä tehdä sellanen maali :p http://www.easports.com/media/play/video/136156233

muokkaus 2: Itseasiassa en tiedä miten hyvin tuo menee, jos tolppien välissä seisoo 85+ mokke? Ei oo tullut pariin päivään pelattua nettipelejä. Muilla kokemuksia?
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360] - keskustelua pelistä

Minkäslaisilla slidereillä porukka täällä pelailee?

E: Etenkin syöttö- ja laukausasetukset kiinnostais tietää
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360] - keskustelua pelistä

Menee n. 7/10 sisään, varsinkin, jos kyseessä kilven puoli. Aloituksesta kiekko keskellä olevalle pakille (pitää olla lapa kentän puolella tietty), siitä etuviistoon b-pisteiden väliä kohti spurttinappulan avulla, lämäri takaylänurkkaan ja sisällä on.

Hanskan puolelta mokke torjuu joskus tuon. Kilven puolelta tolppa/ohilaukaus melkeinpä ainoa pelastus.

Muokkaus: pitihän tuo äkkiä tehdä sellanen maali :p varma | EA SPORTS

muokkaus 2: Itseasiassa en tiedä miten hyvin tuo menee, jos tolppien välissä seisoo 85+ mokke? Ei oo tullut pariin päivään pelattua nettipelejä. Muilla kokemuksia?

Puolustuspään aloitustaktiikaksi aggresiivinen, niin aika hyvin pääsee blokkaamaan tuon vedon.
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360] - keskustelua pelistä

Onkohan EA:n palvelimet vielä näin julkasun jälkeen ihan tukossa kun joka toinen peli katkee kesken pelin ja tulee ilmotus "Yhteys EA:n palvelimelle katkennut". Harmittaa kun menee online statsit kuraks, kun nuo merkataan aina tappioiks. Katkooks muillaki tollee kesken pelin? Ja nettiyhteyshän itellä aina ihan kunnossa, ei se katkee koskaa. Ainoastaan yhteys tonne EA:lle. PS3 versio kyseessä.

Tukossa tai miten vaan, oisko 3 tai 4 kertaa tehnyt saman. Erittäin ärsyttävää.

e: Tänään ei meinaa joko toimia ollenkaan tai löydy vastustajia... Tai "yhteys vastustajaan katkennut"
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360] - keskustelua pelistä

Mistä löytäis valmiit pelikatko musiikit??
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360] - keskustelua pelistä

Mistä löytäis valmiit pelikatko musiikit??

Riippuu mitä etsii.. Yleisiä pelikatkobiisejä vai tietylle joukkueille tarkoitettuja? Itselläni on työn alla jälleen kerran SM-liigan joukkuekohtaiset musiikkipaketit tälle kaudelle.
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360] - keskustelua pelistä

On vain valitettavasti varsin huono äänenlaatu tuossa paketissa. Ainakin pelikatkomusiikkien osalta kannattaa mielummin ladata joku muu, mahdollisesti vanhempikin paketti tuolta samalta foorumilta, jossa laadun kanssa ei olla menty mokaamaan.

Samaa mieltä kaikissa äänissä mitä latasin. Oli pienoinen pettymys. Varsinkin introt ovat laimeita. Ongelma on siinä että tässä on turhaan haettu halliefektiä vaikka peli tekee sen automaattisesti. Nyt tulee sitten tuplana toi kohina.

Lisätään nyt vielä että on siellä silti tosi hyviäkin juttuja ja paljon tiimien areenakohtaisia musiikkeja.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360] - keskustelua pelistä

"Yhteys EA:n palvelimelle katkennut" "Yhteys EA:n palvelimelle katkennut" "Yhteys EA:n palvelimelle katkennut" "Yhteys EA:n palvelimelle katkennut""Yhteys EA:n palvelimelle katkennut"...... ei jumalauta mitä meininkiä EA:lta. Alkaa vähän meneen hermot. NHL12:ssa noin tapahtui muistaakseni kerran koko vuoden aikana, nyt tapahtunut n. 15 kertaa 3päivän aikana. Pitänee varmaa pelata vielä toistaseks tota 12, kun tää on niin paska raakile.
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360] - keskustelua pelistä

Minkäslaisilla slidereillä porukka täällä pelailee?

E: Etenkin syöttö- ja laukausasetukset kiinnostais tietää
Mulla on kaikki laukausasetukset +2.Ja hyvin toimii ei mene joka kuti sisään,tosin junnusarjaa pelaan vielä,en tiedä miten toimii sit nhl:ssä.Jos vaikeutta haluaa lisää,kannattaa nostaa sitä aggressiivisuutta reilusti.Mulla se muutti oman pelin lähes täysin (BAP).
Voisin laittaa kuvan tänne mun slidereista jos tässä kerkeän,löysin aika hyvät säädöt be a pro:n pelaamiseen siten että myös omat tekee maaleja yms.
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360] - keskustelua pelistä

Mulla on kaikki laukausasetukset +2.Ja hyvin toimii ei mene joka kuti sisään,tosin junnusarjaa pelaan vielä,en tiedä miten toimii sit nhl:ssä.Jos vaikeutta haluaa lisää,kannattaa nostaa sitä aggressiivisuutta reilusti.Mulla se muutti oman pelin lähes täysin (BAP).
Voisin laittaa kuvan tänne mun slidereista jos tässä kerkeän,löysin aika hyvät säädöt be a pro:n pelaamiseen siten että myös omat tekee maaleja yms.

Pistä ihmeessä kuvakaappausta jos vaan mahdollista. Olisi mukava aloittaa tuo BAP kunnon slider säädöillä siten, että ei tarvitsisi yksin koko joukkuetta kantaa eteenpäin :)
 
Ylös Bottom