Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 13 - keskustelua pelistä

Vastaus: NHL 13 [PS3/X360] - keskustelua pelistä

Mitä vi**ua oikeasti? Tässä pelanut jo 12 riittävän paljon ja todennut kun valmentaja heittää aina neljän pelin jälkeen kakkosketjuun kun kausi on alkanut! :mad:

Sitten sama perse jatkuu kanssa 13:sta!
Sanotaan näin:

"kun pelaat joukkueesi fanien edessä, vaadimme parasta. Sinulla on hyviä puolia joukkuepelaaminen mutta tilastot eivät ole hyvät"

Mitä ****** oikeasti? Nytten neljän pelin jälkeen on tilastot:

4:peliä
3:Maalia
9:Syöttöä
-/+:9

Pelaan tähtipelaajalla, 12 ei ollut muutosta vaikka teit 12 maalia ja 5 syöttöä kauden alussa mutta aina ***** kakkosketjuun ja minkä ***** takia, tilastot kuulemma kusee.

Mutta sitten kun pelaat sen noin kymmenen peliä niin pääset ykkösketjuun takaisin ja vaikka pelaisit sen jälkeen ihan perseesti viisi peliä ykkösketjussa niin tulee "huomautus" vasta.

Onko muut törmäneet samaan?

Milläs ukolla pelaat..työmyyränä ja voimahyökkääjänä se sattaa heittää 2 ketjuun jos et yksinkertaisesti taklaa/blokkaa tarpeeksi vaikka tilastot näyttää A/A/A...ei tohon oikein muuta selitystä keksi näin hätäseen...jos saat 1.ketjuun päästyä 4-5 peliin putkeen A/A/A,niin pitäisi olla ns. varma paikka 1.ketjussa.Jos tohon väliin tulee yksikin peli jossa on esim.joukkuepeli C,niin se on melko varma tiputus 2 ketjuun,näin oli 12:ssa ja uskon että on myös 13:ssa...
e:Itellä 12:ssa se ei rankaise helpolla jos on B,mut C tuli valittamista melkeinpä heti 4 pelin sisään...
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360] - keskustelua pelistä

Milläs ukolla pelaat..työmyyränä ja voimahyökkääjänä se sattaa heittää 2 ketjuun jos et yksinkertaisesti taklaa/blokkaa tarpeeksi vaikka tilastot näyttää A/A/A...ei tohon oikein muuta selitystä keksi näin hätäseen...jos saat 1.ketjuun päästyä 4-5 peliin putkeen A/A/A,niin pitäisi olla ns. varma paikka 1.ketjussa.Jos tohon väliin tulee yksikin peli jossa on esim.joukkuepeli C,niin se on melko varma tiputus 2 ketjuun,näin oli 12:ssa ja uskon että on myös 13:ssa...
e:Itellä 12:ssa se ei rankaise helpolla jos on B,mut C tuli valittamista melkeinpä heti 4 pelin sisään...
Itse pidän tästä tarkkalaukojasta, eli teen maaleija tai nippailen syöttöjä lapaan. Helvetin harvoin olen se kakkos syöttäjä.

Edit: Siis minulla on tilastot osiossa melkein aina a+ muissa se nelos tila ehkä mutta yleensä sekin on A mutta niin se on ympäri ***** kauden peleissä mutta toi alku aina kusettaa et tiput kakkosketjuun ja siellä panet paskojen kanssa sen 10 peliä ja sitten pääset hakkaa kunnolla tilastoja. Mäkin olin aivan helvetin paska ilman malkinia pittsburgissa kun pelasin 12:sta

Kuitenkin kuvittelisi että änärissä jos teet 4 pelissä 3 kolme maalia ja 9 syöttyä niin riittäisi, taklauksetin ovat ihan sarjn top5 luokkaa. mutta siis tämä sama paska käyty jo nhl 12:stä kaudet melkein kymmenen lävitse.

Jos oikeasti ykkösketjun kaveri tekee 4 pelissä pisteet 12 niin EN uskos että pelaaja joutuu kakkosketjuun, oli sen rooli mikä tahansa!
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360] - keskustelua pelistä

Onkohan tohon HUT-pelimuotoon tulossa jonkunnäköistä etähallintasysteemiä muille kuin Applelle? Ihan p*rseestä käydä pleikkarilla kyttäämässä korttikauppoja.
 
NHL 13 [PS3/X360] - keskustelua pelistä

Pleikkaripuolen Sm-liiga rosterit on Tapparaa, Tepsiä ja Jypiä vaille valmiina pelaajaluonnin osalta. Jos jollakulla kiinnostaa tehdä nuo joukkueet tai edes yksi noista niin yhteyttä YV:llä. Jos joku joka vielä tietäis pelaajista kunnolla niin aina parempi, voisi tehdä myös pelaajien kokonaisuudet samalla. Ne toki säädän parhaani mukaan lopussa niille joukkueille joita ei ole vielä säädelty. Itsellä vaan tulee jo tuo pelaajanluonti korvista. Ei noissa toki menisi kun maksimissaan parisen tuntia kun nuo pelaajat luo. No katsellaan jos täällä olis innokkaita liigaa seuraavia ihmisiä. Nimi toki mainitaan sitten kun rosterit tulevat Puckpointiin jakoon. :) Tarkoituksena olis saada mahdollisimman tasaiset ja laadukkaat liigarosterit tehtyä.
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360] - keskustelua pelistä

Itse pidän tästä tarkkalaukojasta, eli teen maaleija tai nippailen syöttöjä lapaan. Helvetin harvoin olen se kakkos syöttäjä.

Edit: Siis minulla on tilastot osiossa melkein aina a+ muissa se nelos tila ehkä mutta yleensä sekin on A mutta niin se on ympäri ***** kauden peleissä mutta toi alku aina kusettaa et tiput kakkosketjuun ja siellä panet paskojen kanssa sen 10 peliä ja sitten pääset hakkaa kunnolla tilastoja. Mäkin olin aivan helvetin paska ilman malkinia pittsburgissa kun pelasin 12:sta

Kuitenkin kuvittelisi että änärissä jos teet 4 pelissä 3 kolme maalia ja 9 syöttyä niin riittäisi, taklauksetin ovat ihan sarjn top5 luokkaa. mutta siis tämä sama paska käyty jo nhl 12:stä kaudet melkein kymmenen lävitse.

Jos oikeasti ykkösketjun kaveri tekee 4 pelissä pisteet 12 niin EN uskos että pelaaja joutuu kakkosketjuun, oli sen rooli mikä tahansa!

oot ihan oikeessa,ainoastaan jos siinä 2-ketjussa on parhaat kaverit tai se on jotenkin valmentajan räätälöimä ns.1 ketju,voi pelata hyvin pisteitä tekevät kaverit irl...4 peliin 3+9 on ihan törkeän hyvät tilastot ja jos siihen päälle hoitaa muutkin osa-alueet,ihmettelen kyllä miten 2 ketjun voi joutua...ite pelaan aina supertähdellä kuitenkin.
Kai sulla on muuten netistä ladatut kaiki päivitykset yms.
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360] - keskustelua pelistä

oot ihan oikeessa,ainoastaan jos siinä 2-ketjussa on parhaat kaverit tai se on jotenkin valmentajan räätälöimä ns.1 ketju,voi pelata hyvin pisteitä tekevät kaverit irl...4 peliin 3+9 on ihan törkeän hyvät tilastot ja jos siihen päälle hoitaa muutkin osa-alueet,ihmettelen kyllä miten 2 ketjun voi joutua...ite pelaan aina supertähdellä kuitenkin.
Kai sulla on muuten netistä ladatut kaiki päivitykset yms.
Olen hakenut päivitykset ja tuota juttua siis pitää muistaa että se tekee ainoastaan kauden alussa tuon, muissa kohdissa ei tee paitsi jos pelaa oikeasti huonosti monta peliä.
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360] - keskustelua pelistä

mikähän on vikana kun en pääse onlineen? valittaa vaan "tilitietoja ei voida noutaa" ??
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360] - keskustelua pelistä

en oo aikasemmissa peliversioissa pelannut tota EASHL ollenkaan joten voitteko valaista että mitä meinaa ku äsken ennen pelin alkua tuli joku "Playoff Champ" juhlaseremonia? Oliko ne vastustajat voittanu jonku mestarien liigan? Ihmettelen kovasti jos näin on, jätkät oli kaikki kokonaisuudeltaan väh. 75 ja me kaverin kanssa pyöriteltiin niitä koko pelin ja oon ite kokonaisuudelta 60 ja kaveri 57.. hävittiin sitte ku 4sek ennen loppua vastustaja vaa luisteli pakkien ohi ku oli niin saatanan nopea ja tasotti pelin ja sitte tottakai jatkoajalla veskari syötti pakin luistimesta omiin. laukaukset oli jotain 35-9 meille vaikka tommosilla ukoilla pitäis pystyä voittaa 10-0 joka peli tämmösiä meikämanneja vastaan.

edit. ja vielä itse pelimuodosta ni on kyllä ihan kivaa vaihtelua noihin online versus peleihin. ootteko miten nopeesti saanu kehitettyä tota jätkää? mulla on nyt tosiaan se taso 60 ja menee varmaan nhl 14 julkasupäivään asti että oon ees lähelläkään tasoa 80..
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360] - keskustelua pelistä

en oo aikasemmissa peliversioissa pelannut tota EASHL ollenkaan joten voitteko valaista että mitä meinaa ku äsken ennen pelin alkua tuli joku "Playoff Champ" juhlaseremonia? Oliko ne vastustajat voittanu jonku mestarien liigan?
Aina kuukauden lopussa tulee playoffit, joissa täytyy voittaa 4 vai 5 ottelua peräkkäin. Kuukauden aikana pelatut pelit vaikuttavat siihen osallistuuko joukkue Amatööri-, Ammattilainen- vai Eliitti-Playoffeihin. Jos voittaa nuo Playoffit niin jokasen kotipelin alussa nostetaan viiri kattoon ja jäässä lukee Amateur, Pro tai Elite Champs.
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360] - keskustelua pelistä

Onkohan tohon HUT-pelimuotoon tulossa jonkunnäköistä etähallintasysteemiä muille kuin Applelle? Ihan p*rseestä käydä pleikkarilla kyttäämässä korttikauppoja.

On tulossa androidille ainakin, tarkempaa tietoa ei ole.
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360] - keskustelua pelistä

Itse aloitin huvikseni tässä Pudotuspelit-moodin Torontolla, supertähdellä ja tosipelaajalla. :)

Laitoin Toronton Floridan tilalle, joten ekalla rundilla tuli vastaan New Jersey Devils...johdin sarjaa 2-0, mutta Devils tasoitti sarjan 2-2. Tämän jälkeen vein kaksi seuraavaa ja 4-2 otteluvoitoin meikä siis jatkoon.

Toisella kierroksella vastaan tuli sisukas Boston Bruins, joka kuitenkin hävisi meikäläisen Torontolle kaikki ekat neljä peliä putkeen, vaikka toki tiukkoja olivatkin ja pääsin siis suoraan 0-4 otteluvoitoin konferenssifinaaleihin.

Kolmannella kierroksella vastaan asettuu NY Rangers, mutta sitä sarjaa en ole vielä kerinnyt aloittaa, tiukka sarja varmasti tulossa...
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360] - keskustelua pelistä

Itse aloitin huvikseni tässä Pudotuspelit-moodin Torontolla, supertähdellä ja tosipelaajalla. :) Laitoin Toronton Floridan tilalle, joten ekalla rundilla tuli vastaan New Jersey Devils...johdin sarjaa 2-0, mutta Devils tasoitti sarjan 2-2. Tämän jälkeen vein kaksi seuraavaa ja 4-2 otteluvoitoin meikä siis jatkoon.Toisella kierroksella vastaan tuli sisukas Boston Bruins, joka kuitenkin hävisi meikäläisen Torontolle kaikki ekat neljä peliä putkeen, vaikka toki tiukkoja olivatkin ja pääsin siis suoraan 0-4 otteluvoitoin konferenssifinaaleihin.Kolmannella kierroksella vastaan asettuu NY Rangers, mutta sitä sarjaa en ole vielä kerinnyt aloittaa, tiukka sarja varmasti tulossa...
Itse pelaan playoff moodia myös (Bostonilla).Konferenssifinaalit menossa Devilsiä vastaan, Lännessä Chi-Nsh. Oli se aika kiva kun ekassa pelissä Seguin loukkaantu kolmeksk kuukaudeksi. Chara ollut todellinen hirmu! 13 peliä 5maalia ja 4 syöttöä.Onko muuten SM-Liigaan kultakypärät takaisin?
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360] - keskustelua pelistä

Miten hutissa voi tallentaa joukkueen taktiikat?
Ei vissiin mitenkään, sama koskee GM Connectedia, tai sitten en oo vaan löytäny niitä kummastakaan... :D Ihan perseestä kyllä kun joutuu ennen jokasta matsia käydä ne taktiikat läpi ja asettaa mieleisekseen. :mad:
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360] - keskustelua pelistä

Ei vissiin mitenkään, sama koskee GM Connectedia, tai sitten en oo vaan löytäny niitä kummastakaan... :D Ihan perseestä kyllä kun joutuu ennen jokasta matsia käydä ne taktiikat läpi ja asettaa mieleisekseen. :mad:

Sieltä päävalikon asetusvalikosta muokkaatte AI:tiedoston haluamaksenne GMC:tä varten, ja Connectedin valikoista lataatte sen AI-tiedoston tiimillenne.
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360] - keskustelua pelistä

Sieltä päävalikon asetusvalikosta muokkaatte AI:tiedoston haluamaksenne GMC:tä varten, ja Connectedin valikoista lataatte sen AI-tiedoston tiimillenne.
Ahaa, hyvä tietää, thanks! :D Mut HUTissa ei vissiin sit kumminkaan oo mahollista asettaa noita ennakkoon mitenkään..? :(
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360] - keskustelua pelistä

Ahaa, hyvä tietää, thanks! :D Mut HUTissa ei vissiin sit kumminkaan oo mahollista asettaa noita ennakkoon mitenkään..? :(

En tiedä, voisiko olla niin, että jos rakennat sen AI:n sille tiimille jonka paitaa käytät...Koskaan ei voi tietää EA:sta :)
 
NHL 13 [PS3/X360] - keskustelua pelistä

Mites toi puckpointti on ihan juntturassa? Sieltä vissiin pitäs nää rosterit jossain vaiheessa kuitenki löytyä? vai onko joku muu jakelu?
Rosterit laitetaan jakoon vasta valmiina. Sivukin on vielä vaiheessa. Otappa yhteyttä jos kiinnostaa tehdä noita puuttuvia joukkueita tai suosikkijoukkueen (Jokerit tehty) pelaajille kokonaisuuksia.
 
Ylös Bottom