Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 13 - keskustelua pelistä

Vastaus: NHL 13 [PS3/X360] - keskustelua pelistä

Sama aika monella muullakin, eilen yritettiin monta kertaa parin vastustajan kanssa aloittaa Connected-matsia mutta joka kerta luuppasi.

Molemmat buutattiin boxit jonka jälkeen pelit sujuivat normaalisti. Yhden onnistuneen matsin jälkeen sama ongelma toistui muttaa buuttaus toimi taas lääkkeenä.

Et kandee kokeilla ettei tarvi simulointiin vajota :)

jep mutta koitettiin pelata jo toissapäivänä tota peliä, sit päätettiin et antaa olla ja pelataan huomenna (eilen). siinähän sitä koitettiin ja sama vaan jatkui..
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360] - keskustelua pelistä

jep mutta koitettiin pelata jo toissapäivänä tota peliä, sit päätettiin et antaa olla ja pelataan huomenna (eilen). siinähän sitä koitettiin ja sama vaan jatkui..

Varmasti jatkuikin, niin meilläkin kunnes ne boxit uudelleenkäynnistettiin. Kunhan nyt mainitsin koska meillä se auttoi ongelmaan.
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360] - keskustelua pelistä

Mitä helvettiä EA? Olipa hyvä päivitys, koska nykyään aina kun menen 1vs1 online arvopeliin (tai HUT) niin kun kiekko tippuu jäähän niin menee noin 2 sekuntia ja ottelu alkaa alusta alotuksella. Tämä sitten toistuu niin kauan kunnes lähden pelistä menemään. Ennen tätä patchia ei luonnollisesti samaa ole tapahtunut. Kellään muulla samaa ongelmaa/tietoa miten siitä pääsisi eroon?
Mulla ei ole käynyt mitään tuollaista, koputetaan puuta ja toivotaan ettei jatkossakaan.

Sen sijaan kyrsii entistä enemmän se, että varsinkin keskialoituksesta pääsee nykyisin lähes poikkeuksetta suoraan läpiajoon. Näin ainakin kärkipään pelaajia vastaan. Justiinsa tuli sadas voitto plakkariin, mutta kaikkien näiden bugien sun muiden keskellä ei paljon lohduta.
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360] - keskustelua pelistä

Moro. Olis kysymys tosta maalivahdin väsymisesta hut pelissä. Varmasti keskusteltuki jo mutta en löytäny vastausta. Eli tiedän että maalivahti väsyy hävityn pelin jälkeen, mutta miten sen väsymisen saa pois? Oon vaihtanut maalivahdin pois ja pelannu pelin ja silti sielä säilyy väsyminen. Oon nyt koittanu jo mielestäni vaikka mitä, ja kokoonpanossa taitaa olla nyt 4 maalivahtia joista kaikki on väsynyt yhden pelin verran.
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360] - keskustelua pelistä

Moro. Olis kysymys tosta maalivahdin väsymisesta hut pelissä. Varmasti keskusteltuki jo mutta en löytäny vastausta. Eli tiedän että maalivahti väsyy hävityn pelin jälkeen, mutta miten sen väsymisen saa pois?
Väsymys poistuu vain, jos väsynyt maalivahti on ottelussa varamaalivahtina.
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360] - keskustelua pelistä

Mulla ei ole käynyt mitään tuollaista, koputetaan puuta ja toivotaan ettei jatkossakaan.

Sen sijaan kyrsii entistä enemmän se, että varsinkin keskialoituksesta pääsee nykyisin lähes poikkeuksetta suoraan läpiajoon. Näin ainakin kärkipään pelaajia vastaan. Justiinsa tuli sadas voitto plakkariin, mutta kaikkien näiden bugien sun muiden keskellä ei paljon lohduta.

Tuotahan taasen korjattiin päivityksessä. Enää ei onnistu läpiajo suoraan aloituksesta niin helposti kun tekoäly runttaa kiekollisen miehen laitaan helpommin.
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360] - keskustelua pelistä

Tuotahan taasen korjattiin päivityksessä. Enää ei onnistu läpiajo suoraan aloituksesta niin helposti kun tekoäly runttaa kiekollisen miehen laitaan helpommin.
Ai... tänään olen nelisen peliä pelannut eikä muutosta ole mielestäni tullut. Miten tuo laitaan runttaaminen muuten liittyy koko juttuun? Siis tarkoitin nimenomaan, että kaverit tulee aika lailla kaukalon keskeltä läpi, ei laidoilta.
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360] - keskustelua pelistä

Ai... tänään olen nelisen peliä pelannut eikä muutosta ole mielestäni tullut. Miten tuo laitaan runttaaminen muuten liittyy koko juttuun? Siis tarkoitin nimenomaan, että kaverit tulee aika lailla kaukalon keskeltä läpi, ei laidoilta.

Siitä en tiedä, itse tarkoitin sitä kun jotkut on suoraan aloituksesta syöttänyt laitaan, josta laituri painaa läpiajoon kun tekoäly ei reagoi vielä hyökkäykseen millään tavalla. En ole kyllä huomannut ainakaan omissa peleissä, että kukaan olisi päässyt suoraan aloituksesta keskeltä läpi.
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360] - keskustelua pelistä

Jatkoa hut maalivahdin väsymiselle. Eli onko voimassaolevalle kokoeenpanolle 2 maalivahdin paikkaa? ei siis riitä jos maalivahti on vilttiketjussa. No jos pitää olla, niin mistä sen voi vaihtaa, koska en löydä. Toiseksi en päääse enään pelaamaan pelejä koska pelipaikkaa 2. mv (ketju 1) pelaajan sopimus on umpeutunut. Olen käynyt kaikki pelaajat läpi ja uusinu sopimukset sekä vilttiketjun mutta en löydä kyseistä pelaajaa. Täytyy sanoa, että ohjeet on aivan onnettomat.
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360] - keskustelua pelistä

Jatkoa hut maalivahdin väsymiselle. Eli onko voimassaolevalle kokoeenpanolle 2 maalivahdin paikkaa? ei siis riitä jos maalivahti on vilttiketjussa. No jos pitää olla, niin mistä sen voi vaihtaa, koska en löydä. Toiseksi en päääse enään pelaamaan pelejä koska pelipaikkaa 2. mv (ketju 1) pelaajan sopimus on umpeutunut. Olen käynyt kaikki pelaajat läpi ja uusinu sopimukset sekä vilttiketjun mutta en löydä kyseistä pelaajaa. Täytyy sanoa, että ohjeet on aivan onnettomat.

Veskarin kohalla y, niin pääset 2 kassariin käsiks. :)
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360] - keskustelua pelistä

Ihan käsittämätöntä, että ES sports pystyy vuodesta toiseen ylittämään itsensä näissä bugeissa/glitcheissä jne.

Ihan oikeesti pystyykö tota "super mega mageet" GM connectedia edes pelaamaan? Kun yritetään kavereitten kanssa pelata kautta botteja vastaan, niin jokainen peli alkaa teleporttauksilla ja noin 5min jälkee peli sitten keskeytetään.

Vtu moro!
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360] - keskustelua pelistä

Mitenkäs, oon taistellu koko päivän ton änärin kanssa että pääsisi verkkoon pelaamaan, xbox liveen ym. rekisteröitynyt, pelin online passin rekisteröiny mutta herjaa vain että pelaajaprofiililla ei ole oikeuksia? Vituttaa ku pari tuntia taistellu sen kanssa jo...
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360] - keskustelua pelistä

Väsymys poistuu vain, jos väsynyt maalivahti on ottelussa varamaalivahtina.

Tämäkin on kyllä niin ihme juttu.Ei mitään tekemistä irl kiekon kanssa :D


E:Tuntuisi toimivan nuo offlinepelit päivityksen jälkeen kumman hyvin..mitään suurempaa ei ole tullut eteen.Hylkään kyllä suosiolla nyt jo kaikki onlinepelit,HUT:in poistin jne.ei vaan jaksa noita bugeja ja muita hemmetin vikoja enään kytätä...Pelaamme siis peliä,emme ihmisiä tästä eteenpäin :D
 
NHL 13 [PS3/X360] - keskustelua pelistä

Mitenkäs, oon taistellu koko päivän ton änärin kanssa että pääsisi verkkoon pelaamaan, xbox liveen ym. rekisteröitynyt, pelin online passin rekisteröiny mutta herjaa vain että pelaajaprofiililla ei ole oikeuksia?
EA:n urheilupelien verkkotoimintoihin taidettiin vaatia 18 vuoden ikä. Tarkista siis itse konsolin ja Live-tunnuksesi lapsilukkoasetukset.
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360] - keskustelua pelistä

Ihan käsittämätöntä, että ES sports pystyy vuodesta toiseen ylittämään itsensä näissä bugeissa/glitcheissä jne.

Ihan oikeesti pystyykö tota "super mega mageet" GM connectedia edes pelaamaan? Kun yritetään kavereitten kanssa pelata kautta botteja vastaan, niin jokainen peli alkaa teleporttauksilla ja noin 5min jälkee peli sitten keskeytetään.

Vtu moro!

Edellisellä sivulla tätä keskustelua jo käyty, itsellä auttoi se kun kaikki pelaajat käynnisti boxin uudelleen.
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360] - keskustelua pelistä

EA näköjään julkaissut kokoonpanopäivityksen, jossa änäri miehet siirtyvät niihin Euroopan jengeihin minne ovat menneet. :)

Tässä pari videota (taas) mun kesken olemasta Liiga-kaudesta: Finnish style | EA SPORTS ja Dumari on nuija | EA SPORTS Tästä jälkimmäisestä "pommista" seurasi ulosajo, ja vastaavanlainen tilanne kävi vielä toistekkin samassa pelissä, ja siitäkin tuli ulosajo. :D Tiedä sitten millä tuomarit oli lahjottu...
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360] - keskustelua pelistä

Edellisellä sivulla tätä keskustelua jo käyty, itsellä auttoi se kun kaikki pelaajat käynnisti boxin uudelleen.


Huomattiin, että tämä warppaaminen ja jäätyminen johtuu yhdestä tietystä pelaajasta. Pelaa langattomalla netillä. Voisiko silti tuo boottaaminen auttaa ?
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360] - keskustelua pelistä

Huomattiin, että tämä warppaaminen ja jäätyminen johtuu yhdestä tietystä pelaajasta. Pelaa langattomalla netillä. Voisiko silti tuo boottaaminen auttaa ?

No eipä se kokeilu haittaa. Ehkä sen yhden pelaajan kannattaisi harkita sitä langattomuutta uudelleen. Vaikka kuinka vakuutellaan että nettipelit toimivat langattomalla (saati sitten mokkulalla) niin kyllä meidän connectedissa on jouduttu kaikki piuhattomat pelaajat vaihtamaan pois armottoman lägin takia.
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360] - keskustelua pelistä

Morjesta, meikäläinen tässä päätti alotella kohtapuoliin Be A Pro -uran ja tuli mieleen nuo sliderit. Elikkäs onko jollain antaa jotkut järkevät sliderit, jotta saisi pelistä mahdollisimman realistisen tuntuisen, eikä tarvitsisi itse kannatella jengiä aina. 2. vaikeimmalla vaikeustasolla olisi tarkoitus pelailla.

Kiitosta.
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360] - keskustelua pelistä

EA näköjään julkaissut kokoonpanopäivityksen, jossa änäri miehet siirtyvät niihin Euroopan jengeihin minne ovat menneet. :)

Tässä pari videota (taas) mun kesken olemasta Liiga-kaudesta: Finnish style | EA SPORTS ja Dumari on nuija | EA SPORTS Tästä jälkimmäisestä "pommista" seurasi ulosajo, ja vastaavanlainen tilanne kävi vielä toistekkin samassa pelissä, ja siitäkin tuli ulosajo. :D Tiedä sitten millä tuomarit oli lahjottu...

Harvinaisen surkea päivitys kyllä EA:lta, jos eivät muuta tee kuin lisää lockout pelaajat tämänhetkisiin joukkueisiin. Samalla olisivat saaneet päivittää myös eliittiliigojen kokoonpanot ajan tasalle. No, onneksi näiden tekeminen onnistuu manuaalisestikin..
 
Ylös Bottom