Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 13 - keskustelua pelistä

Vastaus: NHL 13 [PS3/X360] - keskustelua pelistä

Itse tuli aloitettua tuossa viikonloppuna HUTin pelaaminen ja täytyy sanoa, että kyllä olen siihen jo aivan koukussa :D Semmoista pitäisi vaan kysästä, että miten nuo leaderboardit toimii siinä, kun ei näytä mun profiilille/joukkueelle minkäänlaista rankingia siellä. Pitääkö olla tietty määrä pelattuja pelejä vai mitenkä?
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360] - keskustelua pelistä

Pelaan nyt toista Be a GM kautta Calgarylla ja monenlaiset bugit tullut vastaan tässä ja muissa pelimodeissa, mutta nyt ehkä se ihmeellisin tuli nähtyä. Onko muilla ollut kokemuksia tällaisesta tilanteesta kun tuomari käy maalin tarkistamassa videolta ja sen sitten hyväksyykin, mutta maali ei näy silti näy kun ottelutilastoissa jossa näkyy 2. ja 3. erissä Calgaryn kahden tehdyn maalin tekijät ja syöttäjät (luonnollisesti), mutta kun nämä kaksi maalia laittaa yhteen on maaleja yhteensä 1. ( ? :D ) Ottelun hävisin sitten 3-1. Jos ei saanut tästä selkoa niin katsoopi tosta kuvasta.

Välillä näin tapahtuu, itsellä vain kerran onlinematsissa mutta kuuleehan noista aina välillä.

Itse tuli aloitettua tuossa viikonloppuna HUTin pelaaminen ja täytyy sanoa, että kyllä olen siihen jo aivan koukussa Semmoista pitäisi vaan kysästä, että miten nuo leaderboardit toimii siinä, kun ei näytä mun profiilille/joukkueelle minkäänlaista rankingia siellä. Pitääkö olla tietty määrä pelattuja pelejä vai mitenkä?

Jep, rankingin viimeiset eivät siellä näy, kun nouset ylemmäs niin sijoituskin ilmaantuu leaderboardseille. Pelimäärää ei muistaakseni ole, näkyvissä on vain tietty kappalemäärä ranking-listalle sijoittuneita.
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360] - keskustelua pelistä

Jep, rankingin viimeiset eivät siellä näy, kun nouset ylemmäs niin sijoituskin ilmaantuu leaderboardseille. Pelimäärää ei muistaakseni ole, näkyvissä on vain tietty kappalemäärä ranking-listalle sijoittuneita.

Ahaaa okei, eli menee siis vähän erilailla kun Versuksessa? Kiitoksia tiedosta! :)

EDIT: tai no en tiedä onko se sen erilaisempi ku VS.-modessakaan, nähtävästi nyt tarpeeks pojoja kun näkyy oman jengin sijoituskin!
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360] - keskustelua pelistä

HUT pelaajat hei!

3x 5000 pucksin pakkaa,2+ 7500 pucksin pakkaa vai 1x 15000 pucksin pakka?? Mistä paras hyöty?
Tarkotus olis myydä pelaajat ja hommata habsien pelaajia tilalle,muutama kallis pelaaja vielä hommaamati.Cole+Pacioretty+Price nyt ainakin.

Vai kannattaako tosta 15000 pucksista joka mulla on kasassa hommata suoraan vaikka pacioretty?

Nin ja mitä turnausta se tarkottaa kun trophyissä on "voita kuukausitainen turnaus" tarkalleen,eli minkä niminen turnaus,niitä tuntuu olevan niin paljon nyt...?


E:Tulin siihen tulokseen että tuo 7500 pucksin pakkaus on paras,ostin sen,sain D.Doughtyn,myin sen 15000 pucksilla ja ostin PK SUBBANIN 1500 pucksilla!? joku hullu menetti siinä ainakin 7000 pucksia :D

Nyt alkaa kerääntyä myytävää ja muutenkin pucksit hyppimään siellä yli 10000 kunhan pelaat ensin 100 peliä ja kikkailet hiukan...

Vielä pitäs löytää C.Price halvalla....37000 kiekkoa on vähän liikaa vielä :D
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360] - keskustelua pelistä

Melkoista puuhastelua nämä tuomarien vihellykset. Viime pelissä kaverin pakit sohivat kiekkoa toisilleen maalin takana, vaikka heille oli tulossa rangaistus. Tarkoitan siis, että tuomari ei pistä peliä poikki pelkästä kiekkoon lyömisestä, vaan se pitää ottaa kunnolla haltuun.

Toinen hauska tilanne syntyi, kun Price luisteli maalin taakse hakemaan kiekkoa. Carey piti kiekkoa lavassaan, kunnes vastustaja törmäsi häneen. Selostaja totesi Pricen ottaneen kiekon räpyläänsä ja aloitus tuli omalle alueelleni.
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360] - keskustelua pelistä

Millainen karvausasetus pitää olla, että kaksi jätkää menee karvaamaan yhtä kiekkollista? Moni pelaaja käyttää tota versus peleissä, joten haluaisin itsekkin kokeilla.
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360] - keskustelua pelistä

Onko kellään tietoa mistä saisi uusimmat sm liiga rosterit? Puckpointin lock out rosteri ajoi asiaansa hyvin mutta nyt sitten kun play offit alkavat pikkuhiljaa olla käsillä niin kaipaisi uutta rosteria. EA:n tehtävähän olisi päivittää näitä rostereita.... Ja muuten, oliko puckpointilta tulossa joku iso kansainvälinen rosteri paketti? Onko projekti jäissä vai mikäs siinä on nyt tilanne?
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360] - keskustelua pelistä

On tainnut yksi futispelaaja eksyä änäriin. Ensin esitetään loukkaantunutta, mutta heti maalin synnyttyä noustaan terveenä tuulettamaan. Parantuminen | EA SPORTS
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360] - keskustelua pelistä

Melkoista puuhastelua nämä tuomarien vihellykset. Viime pelissä kaverin pakit sohivat kiekkoa toisilleen maalin takana, vaikka heille oli tulossa rangaistus. Tarkoitan siis, että tuomari ei pistä peliä poikki pelkästä kiekkoon lyömisestä, vaan se pitää ottaa kunnolla haltuun.

Toinen hauska tilanne syntyi, kun Price luisteli maalin taakse hakemaan kiekkoa. Carey piti kiekkoa lavassaan, kunnes vastustaja törmäsi häneen. Selostaja totesi Pricen ottaneen kiekon räpyläänsä ja aloitus tuli omalle alueelleni.

Samaa olen kironnut myös jokusen kerran. Välillä maalivahtikin saa torjua laukauksia eikä peli mene poikki vaikka jäähy tulossa jos kiekko ei jää haltuun. Samaten ärsyttää kun omat pelaajat lakkaa saamasta syöttöjä kiinni siinä vaiheessa on siirretty rangaistus tulossa.
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360] - keskustelua pelistä

Samaa olen kironnut myös jokusen kerran. Välillä maalivahtikin saa torjua laukauksia eikä peli mene poikki vaikka jäähy tulossa jos kiekko ei jää haltuun. Samaten ärsyttää kun omat pelaajat lakkaa saamasta syöttöjä kiinni siinä vaiheessa on siirretty rangaistus tulossa.
Eihän pelin kuulukaan mennä poikki maalivahdin torjunnoista.
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360] - keskustelua pelistä

Juuri pääsemässä läpi Live momentsia "Smith pitää Predatorsin nollilla", kunnes kolmannessa erässä Shane Doan ottaa tässä pelissä harvinaisen 5+20. Arvatkaapa saako vastustaja maalin ekalla rannarillaan. :mad:
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360] - keskustelua pelistä

Juuri pääsemässä läpi Live momentsia "Smith pitää Predatorsin nollilla", kunnes kolmannessa erässä Shane Doan ottaa tässä pelissä harvinaisen 5+20. Arvatkaapa saako vastustaja maalin ekalla rannarillaan. :mad:
Joo ei noita ees kannata yrittää, ainakaan pucksien takia. EA on selvästi tehnyt jonkun oman tasotussysteemin tohon :p Varsinkaan noissa moke haasteissa ei oo mitään järkeä, koska se on vain tuurista kiinni. ´´
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360] - keskustelua pelistä

Eihän pelin kuulukaan mennä poikki maalivahdin torjunnoista.

Tällä tarkoitin sitä, että maalivahti saa torjua kiekon ja laittaa sen uudestaan peliin mutta silti ei mene aina peli poikki vaikka jäähy olisi tulossa. Kyllä tuossa vaiheessa kuuluisi tuomarin viheltää aina pelikatko.
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360] - keskustelua pelistä

Tällä tarkoitin sitä, että maalivahti saa torjua kiekon ja laittaa sen uudestaan peliin mutta silti ei mene aina peli poikki vaikka jäähy olisi tulossa. Kyllä tuossa vaiheessa kuuluisi tuomarin viheltää aina pelikatko.

Onko tässä eri sääntö kuin pitkässä kiekossa,eli pitkää ei tule jos maalivahti ottaa kiekon?
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360] - keskustelua pelistä

Tuleekos sm-liigaan vielä jonkinlainen kokoonpanopäivitys?
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360] - keskustelua pelistä

Viikonloppuna tuli pelattuna tiukka online-matsi, hävisin HIFK:lla Nashvillelle 1-2, online-rankkareissa tuli köniin ja pari hyvää matsia tuli pelattua AI:ta vastaan.
Vaikka seuraavasta änäristä ei ole kuulunut mitään, niin mulla olisi pari ehdotusta pelin presentaatio-puoleen.

Ensi syksyn versiossa voisi Fifa-sarjan tapaan olla Matchday-ominaisuus, jolla tosielämän tapahtumat saadaan integroitua peliin. Lisäksi kaksi selostajaparia olsi hvyä, sillä se toisi vaihtelua eikä tarvitsisi aina kuunnella samoja repliikkejä. Muuten minä pistän selostuksen pois ja alan selostaa itse:cool:.
 
Ylös Bottom