Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 13 - keskustelua pelistä

Vastaus: NHL 13 - keskustelua pelistä

Ohoho...Paul Bissonnette,ovr. 78 HUT:issa myyty 10 000 Pucksilla :D olis pitänyt pyytää enemmän varmaan?
Paras kauppani silti ikinä HUT:issa.Taitaa olla aika harvinainen kortti,ei yhtään myynnissä ja itsellekin tuli eteen vasta ekan kerran.
Sain canucksien pelipaidastakin 5000 pucksia.

Millasia summia olette itse saaneet korteista?
 
Vastaus: NHL 13 - keskustelua pelistä

Ohoho...Paul Bissonnette,ovr. 78 HUT:issa myyty 10 000 Pucksilla :D olis pitänyt pyytää enemmän varmaan?
Paras kauppani silti ikinä HUT:issa.Taitaa olla aika harvinainen kortti,ei yhtään myynnissä ja itsellekin tuli eteen vasta ekan kerran.
Sain canucksien pelipaidastakin 5000 pucksia.

Millasia summia olette itse saaneet korteista?

Ohhoh! :D

Oma ennätys Varakapteenin kortista 7 000 pucksia.
 
Vastaus: NHL 13 - keskustelua pelistä

Ohhoh! :D

Oma ennätys Varakapteenin kortista 7 000 pucksia.

Ne on muuten varmaan arvokkaampia kuin kapteenikortit koska niitä on paljon myynnissä...noillakin saa c:llä +2 kaikkiin ja A:lla +1 kaikkiin,kannattava ostos.
Tuo Bissonnette meni heti kaupaksi,joku ketä kerää koko joukkuetta varmaan sen osti...harvinaisuuksista kannattaa pyytää paljon :)

Muuten...tuokin mikä on meneillään; 6 st louisin pelaajaa-turnaus...hokasin että ei tarvitse olla kentällä niitä 6,vaan riittää että ne on kokoonpanossa,eli siellä "alarivissä"joten niihin ei tarvitse tuhlata sopimuksia :D.
Pelasin just tuon turnauksen pelkillä penguinsin ukoilla...aika makeat pojot tulee kun tuplat (n.1250/matsi) +2000 turnausbonus :p
 
Vastaus: NHL 13 - keskustelua pelistä

Ne on muuten varmaan arvokkaampia kuin kapteenikortit koska niitä on paljon myynnissä...noillakin saa c:llä +2 kaikkiin ja A:lla +1 kaikkiin,kannattava ostos.
Tuo Bissonnette meni heti kaupaksi,joku ketä kerää koko joukkuetta varmaan sen osti...harvinaisuuksista kannattaa pyytää paljon :)

Muuten...tuokin mikä on meneillään; 6 st louisin pelaajaa-turnaus...hokasin että ei tarvitse olla kentällä niitä 6,vaan riittää että ne on kokoonpanossa,eli siellä "alarivissä"joten niihin ei tarvitse tuhlata sopimuksia :D.
Pelasin just tuon turnauksen pelkillä penguinsin ukoilla...aika makeat pojot tulee kun tuplat (n.1250/matsi) +2000 turnausbonus :p


Haha, aika hyvin!
 
Vastaus: NHL 13 - keskustelua pelistä

Kymysys:

Olin menossa illan viettoon kaverini luo ja nappasin änärin ja kapulan mukaan. Luotiin sitten kaverin pleikkarille uusi käyttäjä, ja kirjauduin sillä sisään omalla psn tunnuksella Ajateltiin pelailla online matseja, mutta peli pyysi online passin koodia?!
Onko peli+aktivointikoodi+psn tili kiinni vaan yhdessä konsolissa? :(
 
Vastaus: NHL 13 - keskustelua pelistä

Kymysys:

Olin menossa illan viettoon kaverini luo ja nappasin änärin ja kapulan mukaan. Luotiin sitten kaverin pleikkarille uusi käyttäjä, ja kirjauduin sillä sisään omalla psn tunnuksella Ajateltiin pelailla online matseja, mutta peli pyysi online passin koodia?!
Onko peli+aktivointikoodi+psn tili kiinni vaan yhdessä konsolissa? :(
Eikös se heitä siitä suoraan Storeen ja tarjoa onlinepassia ladattavaksi? Näin ainakin itselläni muistaakseni mennyt. Eli se koodi on jo syötetty omalla pleikkarilla mutta se täytyy sitten ladata sinne kaverin koneeseen myös. Ei siis tässä vaiheessa enää kysy koodia vaan lataus onnistuu pelkästään klikkaamalla.
 
Vastaus: NHL 13 - keskustelua pelistä

Kymysys:

Olin menossa illan viettoon kaverini luo ja nappasin änärin ja kapulan mukaan. Luotiin sitten kaverin pleikkarille uusi käyttäjä, ja kirjauduin sillä sisään omalla psn tunnuksella Ajateltiin pelailla online matseja, mutta peli pyysi online passin koodia?!
Onko peli+aktivointikoodi+psn tili kiinni vaan yhdessä konsolissa? :(
Latauslistasta varmaan voi ladata sen online passin ja sit pitäs toimia.
 
Vastaus: NHL 13 - keskustelua pelistä

AIVAN! :D

Kiitoksia paljon tästä! Eipä tullut moinen mieleen... Jälleen kerran yhtä asiaa viisaampina. Kaveri jo suunnitteli että ensi kerralloille pitää tehdä uudet psn tunnukset :D Nytpä pelit onnistuvatkin ihan normaaliin tapaan.
 
Vastaus: NHL 13 - keskustelua pelistä

Joo kyllähän NHL 14 saa parantaa ja paljon tästä! Välillä pistää ihan kunnolla kyrsimään tää peli...tekoäly on mielestäni ihan hirveä. Ensinnäkin ne bottien supertaklaukset ja supervoimat ja "joka kuti yläC" jutut helevettiin, aiheuttavat vaan harmaita hiuksia, ja tuovat epärealistisuutta peliin! Toinen on maalivahdit...usein käy niin, että jos kiekko jää maalin eteen pyörimään, niin veskari vaan pyyhkäisee sen siitä sivuun, tottakai botin/kaverin lapaan ja kiekko verkossa. Eli tehkää niille veskareille edes jonkunlaiset aivot!! Vielä on kyllä valitettavaa moken seikkailuista...todella usein kun vastustaja vaikka AV:lla purkaa niin miksi sen moken täytyy lähteä niin kauas seilailemaan maalistaan hakemaan kiekkoa?? Siitä ei ole mitään hyötyä, koska AINA vastustaja karvaa lankusta vaikka niillä olisi AV, joten mokella on sitten melkein pakko heittää norsua keskikentälle = 75% tod. näk. botit saa sen ja purkaa uudelleen. Jos yrität syöttää mokella siellä jossain hevonkuusessa maalilta, niin se syöttö lähtee liian usein minne sattuu ja joskus jopa botin lapaan, jolloin tyhjä börsä kiittää. Huono syöttö johtuu varmaan siitä, että tulee veenmoinen kiire laittaa se kiekko jonnekin kun botti on tulossa hirveällä vauhdilla kiekkoa pitävän veskan päälle jossain laidan lähettyvillä. Toinen on se, että jos kiekko ammutaan ränniin, niin se mokke voisi mennä sinne maalin taakse ottaakseen sen kiekon...usein käy niin, että se vaan menee sinne seisomaan ja antaa kiekon mennä ohi, MIKSI??? Botti tulee toiselta puolelta, ottaa ränniä pitkin tulevan kiekon, heittää sen maalille, ja jälleen tyhjä maali kiittää. Näinkin on siis käynyt muutaman kerran. Sitten toinen melko ärsyttävä juttu on se, että joskus YV:llä on viivalle tuleva syöttö mennyt päin persettä ja lähtenyt lipumaan omaa maalia kohti ja vastustajan AV:n kärkiäijä tottakai lähtee pinkomaan sen perään, mutta vaikka veskarilla olisi aikaa ja tilaa vaikka kuinka tulla sitä kiekkoa vastaan ja vaikka sulkea se, tai ottaa haltuun ja heittää keskialueelle, niin se vain rauhallisesti katselee kun kiekko lipuu sitä kohti, botti polkee ja saa sen kiekon pari metriä ennen meikäläisen maalia kiinni ja heittää kiekon yllättäen sinne ylähyllylle! Näin on käynyt pari kertaa. ELI MISSÄ ON MUKA MAALIVAHDIN TEKOÄLY?? Ei se ainakaan älykäs ole, ei todellakaan...siinä nyt jotain, mitä saa EA parantaa!! PRKL!! :mad:

Loppuun vielä video totaalisesta jäätymisestä kovan tällin jälkeen ihan erän lopussa...lihakset kai kramppas, tiedä häntä: bad injury | EA SPORTS
 
Vastaus: NHL 13 - keskustelua pelistä

On tää kyllä kertakaikkisen raivostuttava peli aina välillä. Aina kun luulet löytäneesi täydelliset sliderit, joilla laukaukset menevät tasan, AI ei huijaa (syötöt ei mene aina perille, jokainen veto ei lähde yli 200 km/h lavasta jne.), oma maalivahti ei päästä helppoja maaleja sekä onnistut itse tekemään maaleja niistä paikoista joista pitäisikin upota, niin heti muutaman pelin jälkeen homma muuttuu taas aivan kokonaan. AI pyörittää peliä alivoimalla ja jokainen syöttöyritykseni katkaistaan, siinä missä AI saa kaikki syötöt onnistumaan lavasta lapaan (vaikka menisi minun pakkini luistimen läpi), irtokiekot liukuu magneettisesti suoraan AI:n lapaan ja AI ei edes yritä muuta kuin reboundeja ja etukulmavetoja. Laukaukset tietenkin ylivoimasesti minulle, mutta AI torjuu kaiken ja oma maalivahti ei mitään. On kyllä yksi maailman tyydyttävimmistä tunteista kun kuittaa AI:n tekemän bugimaalin samanlaisella. Joku köykäinen ranneriipaisu siniviivalta ja jostain syystä juuri sellaista ei se AI:n maalivahti saa kiinni (kaikki onetimerit sun muut nappaa kyllä ilman mitään ongelmia).

Ei se haittaisi ollenkaan jos AI tekisi vähän hienompia maaleja, mutta kun aina ne samat. Nyt tosin eilen pelasin Venäjää vastaan Suomella ja siinä AI teki aika komean maalin. Kolmella kahta vastaan tilanteesta. Piristävää oli nähdä, ettei se ensimmäinen kaveri siitä koittanut vain etukulmasta vetää vaan päätti passata keskelle ja vieläkään ei veto lähtenyt vaan vasta kolmas kaveri päätti laukoa ja kiekko häkkiin. Näitä mielellään lisää.
 
Vastaus: NHL 13 - keskustelua pelistä

Kahteen ylempään viestiin,olen täysin samalla linjalla...
Maalivahdeilla ei ole aivoja.Yksinkertaisesti niillä ei ole aivoja kiekon liikkeiden suhteen.
Toinen mikä on syvältä,omat bottipakit ei ainakaan be a pro:ssa tee maaleja niillä hirveillä siniviivalämäreillä kuten vastustajan bottipakit.Samoin niiden syötön haltuunotto viivassa ei vain toimi.Ainoa mikä niillä toimii,on karvaus omassa päässä,ne osuu välillä kiekkoon ja blokkaa laukauksia,hyvä! mutta se ei vain riitä jääkiekossa.
Nämä on kait ne isoimmat suuret miinukset pelissä...Mutta puhutte ihan asiaa,samasta asiasta on keskustelua ea:n foorumillakin ja oikeastaan aika samat sanatkin sinne on laitettu,mitä nopeasti selailin siellä ketjuja.Nämä kaikki on kyllä pelin tekijöiden tiedossa.
Tunnetusti EA ei jaa meille vastakaikua mistään tulevasta tai mitä pitäisi korjata tai korjataan...Meidän pitää aina vaan odottaa ja odottaa että jotain tapahtuu.This sucks! Jokavuotista ja ennen kaikkea lähes raivostuttavaa toimintaa ettei he halua olla tekemisissä pelin fanien kanssa yhtään enempää kuin nyt ovat.Lisä'ksi he valitsevat kenen kommentit saavat jotain aikaiseksi...sille ei ole myöskään perusteluja mistä ne valitsevat tai minkä takia.
Itsekin jo 1000 peliä pelanneena (NHL13) bottien kanssa voisin jakaa ajatuksia pelin kehityksestä mutta ei,ei kiinnosta...



Muuten,tein isoimmat kaupat ikinä HUT:issa..T.Hall viikon tähti lähti uuteen paikkaan 175 000 pucksilla :p Sain tuon siitä 15000 maksavasta pakasta.

Olin ensin kokonaiset 30 tuntia (yhteensä 2:ssa vuorokaudessa tuplapucksien kera) pelannut jotta sain 50 000 kasaan sitä isompaa pakkaa varten josta tulee 12 pelaajaa...ja arvatkaas mitä...hukkaan meni :D M.Richards ja D.Bolland oli kaksi yli 85 ovr. ukkoa pakasta...Loput täyttä kuraa niinsanotusti...Mutta sainpas pucksit takasin tolla T.Hall kaupalla.
Päätin etten osta mitään erikoispakkoja ennen kun mulla on väh. 3 kertaa se vaadittava pucksimäärä tai pakasta tulee väh. 20 pelaajaa...

Olen myös huomannut että pakoista tulee hyviä pelaajia vasta 3:lla ostokerralla,eli ekat 2 pakkaa saattaa olla lähes tyhjänpäiväsiä.
Onkohan tässä jokin jippo joka saa pelaajat maksamaan useammasta kuin yhdestä...vähän haisee homma...sopisi niin EA:n rahankeruun ajattelutapaan :D
 
Vastaus: NHL 13 - keskustelua pelistä

Olen myös huomannut että pakoista tulee hyviä pelaajia vasta 3:lla ostokerralla,eli ekat 2 pakkaa saattaa olla lähes tyhjänpäiväsiä.
Onkohan tässä jokin jippo joka saa pelaajat maksamaan useammasta kuin yhdestä...vähän haisee homma...sopisi niin EA:n rahankeruun ajattelutapaan :D

Jos toi saakeli olis totta, niin sitten mulla on saatanan huono tsägä. Paras pelaaja mitä oon saanu n. 30 pakkauksesta on Jason Spezza. Sitten löytyy Silfverberg, Landeskog, Kronwall ja Tuomo Ruutu. Selänne ja muutkin löytyvät mutta yhtään yli 87 pelaajaa ei ole :D
 
Vastaus: NHL 13 - keskustelua pelistä

Jos toi saakeli olis totta, niin sitten mulla on saatanan huono tsägä. Paras pelaaja mitä oon saanu n. 30 pakkauksesta on Jason Spezza. Sitten löytyy Silfverberg, Landeskog, Kronwall ja Tuomo Ruutu. Selänne ja muutkin löytyvät mutta yhtään yli 87 pelaajaa ei ole :D

Taisi olla toka pakka jota ostan 15000 pucksia ja sieltä tuli tuo T.Hall...nyt varmaan 5-6 pakkaa ja ei yhtään mainittavaa pelaajaa...A.Mcdonald ST.Luis Bluesin laituri 83 ovr. taisi olla paras...vaihda joukkue-kortteja tulee ja sopimuksia liiaksikin..vaihtopakkakin pursuaa täyttä :D Pitänee odotella et ne ryövätään sieltä :D Pari 15 kestoa on tullut...
Ostin muuten viikon tähden Stewartin (stl blues) 5000 pucksilla suoraan!? kuka hullu myy noin halvalla :D kun laitoin sen myyntiin ja 22000 meni alle 5 minuuttiin :D

Crosby,Malkin,Letang ja Fleury pitäs vielä hankkia,olis pens täysi...
Pelasin tossa taas ajankuluksi tota ihan ekaa turnausta ja huomasin ettei pelaajien harjoitusboostit kulu,mikseivät kulu? Bouwmeesterille laukaukseen +3 ja kesto on ja pysyy 1:ssä...vai kuluuko nuo vallan onlinepeleissä? Samapa tuo silti,ei nuo tulokastason pelit vaadi kun pelaajat,oli arvot mitä tahansa :D

Mulla on nyt 5 kentällistä,jokasessa pelaajien sopimus yli 20 peliä...odotellessa sitä seuraavaa happy hour:ia :p
 
Vastaus: NHL 13 - keskustelua pelistä

Taisi olla toka pakka jota ostan 15000 pucksia ja sieltä tuli tuo T.Hall...nyt varmaan 5-6 pakkaa ja ei yhtään mainittavaa pelaajaa...A.Mcdonald ST.Luis Bluesin laituri 83 ovr. taisi olla paras...vaihda joukkue-kortteja tulee ja sopimuksia liiaksikin..vaihtopakkakin pursuaa täyttä :D Pitänee odotella et ne ryövätään sieltä :D Pari 15 kestoa on tullut...
Ostin muuten viikon tähden Stewartin (stl blues) 5000 pucksilla suoraan!? kuka hullu myy noin halvalla :D kun laitoin sen myyntiin ja 22000 meni alle 5 minuuttiin :D

Crosby,Malkin,Letang ja Fleury pitäs vielä hankkia,olis pens täysi...
Pelasin tossa taas ajankuluksi tota ihan ekaa turnausta ja huomasin ettei pelaajien harjoitusboostit kulu,mikseivät kulu? Bouwmeesterille laukaukseen +3 ja kesto on ja pysyy 1:ssä...vai kuluuko nuo vallan onlinepeleissä? Samapa tuo silti,ei nuo tulokastason pelit vaadi kun pelaajat,oli arvot mitä tahansa :D

Mulla on nyt 5 kentällistä,jokasessa pelaajien sopimus yli 20 peliä...odotellessa sitä seuraavaa happy hour:ia :p
Kiusallista luettavaa! :D Mä alan pikkuhiljaa olemaan katkera :D Onko siellä nytten muuten joku korttipakka 48h myynnis?
 
Vastaus: NHL 13 - keskustelua pelistä

Ihmeellisiä vihellyksiä on tullut taas vaihteeksi. Laukauksen jälkeen kiekko jää jonnekin sivuverkkoihin, maalinedustan mailaviidakosta huolimatta limppu jää liisterin lailla paikalleen. Sitten kun viimein olen lyömässä sitä sisään, tuomari viheltää pelin poikki. Tässä siis selostajavaljakkokin kummastelee katkon viheltämistä. EA taitaa todella olla tietämätön lajin säännöistä, mikä tulee ilmi varsinkin (laita)taklauksissa. Joskus saa niitata törkeästi selkään, joskus ei. Sellaista virtuaalilätkää olisi hienoa pelata, jossa joutuisi oikeasti miettimään kunkin tilanteen mahdollisia seurauksia. Eiku... ei mitään. Itse asiassa tätähän meidän SM-liigammekin nyt on.
 
Vastaus: NHL 13 - keskustelua pelistä

Kysymys offline be a prosta.
Aloitin omatekemällä äijällä uran, nyt NHL:ssä pelattu 10 peliä, ja kaikki tavoitteet amatööri 3-korttia varten on saavutettu, eli kaikki mittarit on 100%

Mutta kortti ei vaan korotu amatööri 3:lle, vaan kokonaispalkissa lukee 85%, mit vit?

Onko muilla kokemuksia, korottuuko se ajan myötä kuten kuuluu, vai onko tämä ura nyt tiltannu?

Danke schön jo etukäteen :)
 
Vastaus: NHL 13 - keskustelua pelistä

Kiusallista luettavaa! :D Mä alan pikkuhiljaa olemaan katkera :D Onko siellä nytten muuten joku korttipakka 48h myynnis?

Nääh,kyllä tää homma mullakin kusee vielä...hemmetin pakat,nyt on jäljellä joku 30 000 pucksia eikä mitään järkevää,ei siis yhtään mitään...I.White (84) mainitsemisen arvoinen ehkä...
Tällä hetkellä ei oo mitään isompaa pakkaa myynnissä,yleensä ne tulee just happy hour:in tms. aikana,tai ainakin sillon niitä on varmasti...




Kysymys offline be a prosta.
Aloitin omatekemällä äijällä uran, nyt NHL:ssä pelattu 10 peliä, ja kaikki tavoitteet amatööri 3-korttia varten on saavutettu, eli kaikki mittarit on 100%

Mutta kortti ei vaan korotu amatööri 3:lle, vaan kokonaispalkissa lukee 85%, mit vit?

Onko muilla kokemuksia, korottuuko se ajan myötä kuten kuuluu, vai onko tämä ura nyt tiltannu?

Danke schön jo etukäteen :)

Mulla oli 12:ssa semmonen bugi että tuo jäi jumiin siihen kohtaan johon olin pelannut eashl-ukolla,eli johonkin ammattilainen 2.Tuskin kuitenkaan tästä on kyse...Epäilen että sulla näyttää ne saavutukset 100% mutta todellisuudessa ei ole sitä,meinaan et mulla on Legenda tuossa ja maalit tulee vasta 50% kohdalla,se palkki ei mulla ole vielä ikinä ollut 100%,silti Legenda.
Tähän en keksi muuuta syytä kuin että tuo valehtelee...Aiemmin ihmettelin jo tuota että miten pelinrakentajalla tuossa kohtaa vaaditaan 300 maalia ja 50 syöttöä ennen kun pelaajan taso nousee...Luulisi sen olevan toisinpäin :D










Tänään pelailin vähän HUT:ia..se on hemmetin hauskaa niin kauan kunnes menet onlineen pelaamaan,siinä menee kyllä se loppukin hauskuus pelaamisesta.Jos ei tule vastaan jotain bugipeliä tai vastustajaa joka taitaa nämä jutut,peli lagaa niin maan vitusti.
Paras kai lopettaa koko pelimuoto...ei tossa voi saavuttaa yhtään mitään. Pelasin 10 peliä ja 10 häviötä...joukkueella jonka kemia on 94,keskimääräinen ovr. 86...toivotonta,pakit ei tee mitään ja jos tekee,peli lagaa just sillon kun pitäs puolustaa..Hermothan tossa vaan menee.
Maalivahdilla muuten torjuntaprosentit alle 80? Fleury ja Vokoun,ei ne nyt noin huonoja pitäs olla joten jossain on mätää.
Kuulin myös että jossakin vissiin ihan ea:n sivustolla on jokin opetusjuttu miten tuossa pelimuodossa pärjää mutta kiinnostus lopahti kun kulin sanat "bugilaukaus",maalivahdilla joku "länget-bugi" ja näitä pitäisi osata käyttää??? mitä ****** :D Haluan pelata jääkiekkoa,en mitään bugien opettelusählyä :D
Be A Pro kutsuu taas.Kunhan tuo siirtoikkuna NHL:ssä sulkeutuu,alotan GM:n tahkoomisen.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Ylös Bottom