Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 13 - keskustelua pelistä

Vastaus: NHL 13 - keskustelua pelistä

Todella virkistävä peli. Pitkä aika kun viimeksi olen kunnolla päässyt pelaamaan kyseistä pelisarjaa. Tunnelma pelissä on mielestäni todella hyvä. Kontrollit tuntuu hyviltä ja pikku hiljaa nekin hallitsee. Jossain arvostelussa mainittiin että musiikit ovat huonoimmat mies muistiin mutta ainakin omasta mielestäni (punk rock fanina) musiikit on todella maittavat. Niin ja minusta tuo musiikki tyyli ei liiemmin eronnut PS2 ajan NHL musiikeista. Kommentaattorit on ihan ok mutta jo kahdessa matsissa kuulin samat jutut. Animaatiot on hyvin toteutettu mutta välillä nekin bugittavat.
 
Vastaus: NHL 13 - keskustelua pelistä

Tuolla on parin viikon ajan kyselty pelaajien prioriteetteja:

EA Forums

Jos ei lontoo taivu niin meikä voi välittää toiveet eteenpäin.

Tämä on niin turhaa..arvatkaas uppoaako normaalin suomipojan kommentti tuonne sekamelskaan...ei kannata tuonne avautua.Mielestäni EA:n pitäisi tehdä jokaselle pelimuodolle ja jopa AI:n parannuksille/kehittelyille omat ketjunsa kokonaan.Tätä he eivät tee,koska helpompi siirtää roskakoriin yksi ketju.
Taas annetaan toivonkipinä että saa asiansa perille mutta tuskinpa...

E:Noh,en mene vannomaan etteikö jotain kehitystä tehdä tuonkin ketjun perusteella...Be A Pro:hon ei tule mitään ainakaan NHL14,en itse ainakan jaksa uskoa...sen mitä voisivat tehdä on puolittaa kaiken be a pro-ukolta ja pelikelloa myös säätää pienemmäksi.
 
Vastaus: NHL 13 - keskustelua pelistä

Tämä on niin turhaa..arvatkaas uppoaako normaalin suomipojan kommentti tuonne sekamelskaan...

Aina kannattaa antaa palautetta, sitä antamatta ei ainakaan saavuta yhtään mitään.

Joka vuosi EA on tuonut pelaajien toivomia ominaisuuksia peliin, ikävä kyllä ne toivotuimmat jutut ovat yleensä aika turhia. Ehkäpä tilanne muuttuisi jos sinäkin kävisit listaamassa toivomuksiasi?
 
Vastaus: NHL 13 - keskustelua pelistä

Aina kannattaa antaa palautetta, sitä antamatta ei ainakaan saavuta yhtään mitään.

Joka vuosi EA on tuonut pelaajien toivomia ominaisuuksia peliin, ikävä kyllä ne toivotuimmat jutut ovat yleensä aika turhia. Ehkäpä tilanne muuttuisi jos sinäkin kävisit listaamassa toivomuksiasi?

Kyllähän minä olen noita tuonne laittanut ja sainkin vastauksen "ei voida toteuttaa NHL13" kun kysyin tuota kameralukitusta be a pro-ukon selän taakse.Jos se tulee NHL14,niin olen aika otettu...saa nähdä.
 
Vastaus: NHL 13 - keskustelua pelistä

Yleensä ensimmäisestä kuvasta on oikeasti voinut nähdäkin jotain uutta, mutta ei sitten tällä kertaa. NHL 11:ssä ja NHL 12:ssa yksi pelin markkinoinnin suurimmista teemoista olivat taklaukset ja fysiikkamoottori, ja nyt yhden välivuoden jälkeen on ainakin ensimmäisen kuvan perusteella palattu tuttuihin mainoslauseisiin. No, mukavaa jos kontaktifysiikoita ja usein naurettavan typerän näköisiä taklausfysiikoita jälleen kerran parannellaan/muokataan, vaikka aika lailla tässä on katseet suunnattu jo seuraavaan sukupolveen ainakin omalta osaltani ja eiköhän myös itse NHL-tiiminkin osalta.
 
Vastaus: NHL 13 - keskustelua pelistä

Yleensä ensimmäisestä kuvasta on oikeasti voinut nähdäkin jotain uutta, mutta ei sitten tällä kertaa.
Joo, aika vaatimaton kuvakaappaus vaihteeksi. Markovin luistelu vain toinen käsi kiinni mailassa näyttää taas hauskalta, vaikka tietysti tuo riippuu tilanteesta. Grafiikoita ei ilmeisesti ole ainakaan radikaalisti kehitetty, mikä on toisaalta hyvä uutinen. Ennen PS4:n aikakautta olisi tärkeää saada jääkiekkopelin perusasiat parempaan kuosiin.
 
Vastaus: NHL 13 - keskustelua pelistä

Joo, eipä tuosta paljoa näy. Tietty taklaustilanteessa ei ole clippausta laisinkaan, jäsenet ei näytä menevän toistensa sisään eikä läpi kuten aiemmin. Ehkäpä pelaajat ovat vihdoin oikeita objekteja, ei hitboxeja joihin liitetyt grafiikat eivät aina toimi oikein.

Tämähän mahdollistaisi esim polvi-polvi osumat ja pienet fyysiset kahnaukset vaikkapa laidassa. Toivotaan näin.

Markovin (?) luistelu näyttää myös uudelta, olisiko eri luistelutyylit tulossa peliin.
 
Vastaus: NHL 13 - keskustelua pelistä

Mikähän mättää, kun pelaan GMC liigassa jossa vaikeistaso on vaikeimmalla, mutta pelit on ihan naurettavan helppoja. Ensinnäkin vihun moke seisoo missä sattuu ja bottipakit ei yleensä poketa tai taklaa ollenkaan. Tämän lisäksi mun alotus prosentti on 100... Oon nollannut sliderit, vaikka ne oli perusasetuksilla jo valmiiksi + liigan vaikeistaso on vaihdettu helpoimmalle ja siitä takas vaikeimmalle mutta ei auttanut. Hetken kyllä nauratti noi 22-0 pelit, mutta kun pistepörssin top10 on varmaan 5 mun pelaajaa ni alkaa mennä jo yli...

E:Kyllä toi kuva ihan hienolta näyttää, ilmeisesti taklauksia on taas paranneltu, kun kuvassa toi näyttää aika aidolta. Tässä änärissä kun avojääpommeista vihu pomppaa yleensä ilmaan, eikä kaadu maahan niinku kuulus.
 
Vastaus: NHL 13 - keskustelua pelistä

Mikähän mättää, kun pelaan GMC liigassa jossa vaikeistaso on vaikeimmalla, mutta pelit on ihan naurettavan helppoja. Ensinnäkin vihun moke seisoo missä sattuu ja bottipakit ei yleensä poketa tai taklaa ollenkaan. Tämän lisäksi mun alotus prosentti on 100... Oon nollannut sliderit, vaikka ne oli perusasetuksilla jo valmiiksi + liigan vaikeistaso on vaihdettu helpoimmalle ja siitä takas vaikeimmalle mutta ei auttanut. Hetken kyllä nauratti noi 22-0 pelit, mutta kun pistepörssin top10 on varmaan 5 mun pelaajaa ni alkaa mennä jo yli...

Bottipeleistä taidat puhua gmc:ssä?

Vaihda vaikeustaso "oma nhl"-settingeistä vaikeimmaksi, se vuotaa joskus gmc:ssä cpu-peleihin oli liigan vaikeustaso mikä tahansa.
 
Vastaus: NHL 13 - keskustelua pelistä

Be a gm:ssä tuli sitten tiputtua toisella kierroksella seitsemännen pelin jälkeen. Peli ratkesi kun Teemu Selänne otti kolmannessa erässä ulosajon. Hieno tapa päättää ura? selanne game misconduct | EA SPORTS

EDIT: Selänne ei lopettanutkaan vaan päättää jatkaa myös kaudella 2014-15 :D.
 
Vastaus: NHL 13 - keskustelua pelistä

Be a gm:ssä tuli sitten tiputtua toisella kierroksella seitsemännen pelin jälkeen. Peli ratkesi kun Teemu Selänne otti kolmannessa erässä ulosajon. Hieno tapa päättää ura? selanne game misconduct | EA SPORTS

EDIT: Selänne ei lopettanutkaan vaan päättää jatkaa myös kaudella 2014-15 :D.

Pelaan kolmatta kautta GM moodia ja muistaakseni selänne tuli vastaan detroit paita päällä. :D
 
EASHL

Laihan Laukojat hakee hyökkäykseen maalintekijää ja pelinrakentajaa. Puolustukseen tarvittaisiin myös yksi pari pakkia lisää ei väliä pelityylillä :)

Yhteydenotot minulle yksityisviestillä tai PSN: Bornari
 
Vastaus: NHL 13 - keskustelua pelistä

First Look: The Vision of Hockey | EA SPORTS

NHL 14 traileri ja ensimmäiset uudistukset julki. Muutamia nopeita poimintoja:

- FIFA:sta tutut pelaajien fysiikat ja online-divisioonat, nyt jokaisella EASHL- tai HUT-ottelulla on merkitystä.
- Luistelua pyritään viemään taas eteenpäin.
- Vastaliikkeenä uudistetulle taklaamiselle hyökkääjät pääsevät tekemään uusia harhautuksia nappi+vasen tatti kombinaatiolla. Kolikon kääntöpuolena on, että pelin julkaisun aikaan uusilla harhautuksilla pystytään kehittämään lähes varmasti uusi bugimaali..
- Tappeluita yritetään viedä ties kuinka monetta kertaa Fight Night -pelien tapaisiksi.
- Be a Pro -pelimuotoa pelaaville on jotain kaukalon ulkopuolista höttöä tarjolla. Haastatteluja yms.
 
Vastaus: NHL 13 - keskustelua pelistä

First Look: The Vision of Hockey | EA SPORTS

NHL 14 traileri ja ensimmäiset uudistukset julki. Muutamia nopeita poimintoja:

- FIFA:sta tutut pelaajien fysiikat ja online-divisioonat, nyt jokaisella EASHL- tai HUT-ottelulla on merkitystä.
- Luistelua pyritään viemään taas eteenpäin.
- Vastaliikkeenä uudistetulle taklaamiselle hyökkääjät pääsevät tekemään uusia harhautuksia nappi+vasen tatti kombinaatiolla. Kolikon kääntöpuolena on, että pelin julkaisun aikaan uusilla harhautuksilla pystytään kehittämään lähes varmasti uusi bugimaali..
- Tappeluita yritetään viedä ties kuinka monetta kertaa Fight Night -pelien tapaisiksi.
- Be a Pro -pelimuotoa pelaaville on jotain kaukalon ulkopuolista höttöä tarjolla. Haastatteluja yms.

Kyllähän nuo ihan oikeita asioita korjailee, mutta kuinka hyvin.. Toivottavasti tuohon be a prohon panostetaan kunnolla eikä mitään yhtä ja samaa koko ajan. Olisi viimeinkin se toiminto, että voi aloittaa mistä tahansa liigasta ja nousta NHL:ään. Tappelut on aina ollut huonoja, enkä jaksa uskoa, että niitä kehitettäisiin hyviksi. Taklaukset ja jäähyt toivottavasti saataisiin realistisemmiksi ja toivottavasti saisivat tuon luistelun niin hyväksi, ettei siihen tarvitsisi enää puuttua. Minkälainen tuo FIFAn fysiikka on? Osaako joku valaista, kiitos.
 
Vastaus: NHL 13 - keskustelua pelistä

First Look: The Vision of Hockey | EA SPORTS NHL 14 traileri ja ensimmäiset uudistukset julki. Muutamia nopeita poimintoja:
Ainoa silmään pistävä ja todella NHL 12:sta eroava ominaisuus oli tuo tappelun jälkeinen animaatio, muut mailalla pelleilyt ovat aika tarpeettomia lisäyksiä. Pitkästä aikaa NHL:n trailerissa on kuvaa myös oikean elämän jääkiekosta, joka vei yli puolet videon kestosta. Mutta nythän on toki vasta huhtikuu, joten annetaan se anteeksi.

NHL 14 tullee sisältämään pääasiassa jonneille suunnattuja uusia, kivoja harhautuksia jne. Ja nyt puhun nimenomaan gameplaysta. Tässäkin tulee tietysti huomioida PS4, jossa varmasti on tekijöiden suurin fokus tällä hetkellä.
 
Ylös Bottom