Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 13 Peliapu

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mokkajay
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 13 Peliapu

Tuhoa profiilisi ps3-tallennuksista ja käynnistä peli - sitten onnistuu taas. Huom. menetät avatuista kiekkokaupan tehosteista kaikki paitsi ostetut, mutta saat ne takaisin yhden pelin jälkeen.
 
Vastaus: NHL 13 Peliapu

näköjää viimeyön aikana on kaikki tietoni hävinneet ja boostit lukkiutuneet. NHL ku laitto sisään, tuli se sama mikä ensimäisellä kerralla tuli kun levyn sisään laittoi eli "tuo nhl-12 profiili" vastasin kieltävästi kun olen jo niin kerran tehnyt. EASHL- saapuessani huomasin boosti paikkojen olevan auki mutta kyseisen nappulan alla oleva +1, +3, +5 boostit olivat kaikki lukkiutuneet. Kaikki tietoni olivat nollaantuneet mutta kortti pysyi supertähti3:sena riittääköhän tähänkin se A arvosanan saaminen, jotta boostit palautuu? Otteluakaan en ole vielä kokeillut, katsotaan joko se toimisi. Olisiko minun kannattanut alussa tuoda nhl12 profiili vai olisiko kaikki statsini lähteneet?

EDIT: kyllä nuo näköjään aukesivat. onneksi.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Kertokaas mulle millä ihmeellä saan vastustajalta kiekon pois puolustustilanteessa? :D tietokone pyörii kuin Karuselli ja omat jätkät on kankeita ku mitkä.
 
Vastaus: NHL 13 Peliapu

Miten ihmeessä pelin aikana ruudun vasempaan reunoihin tulevista viesteistä pääsee eroon, jottei niitä tulisi ollenkaan? Siihen pomppii aina niitä ohjeita,
kuinka aloituksissa pitää oikeata tikkua veivata jne. Apua! Kiitos!
 
Miten ihmeessä pelin aikana ruudun vasempaan reunoihin tulevista viesteistä pääsee eroon, jottei niitä tulisi ollenkaan? Siihen pomppii aina niitä ohjeita,
kuinka aloituksissa pitää oikeata tikkua veivata jne. Apua! Kiitos!

Muutat vaikeustasoa astetta vaikeammaksi. Nuo on vsin helppoimmalla vaikeustasolla.
 
Vastaus: NHL 13 Peliapu

Ok. Eli olen aloitellut Be A Gm:ää tossa eilen, ja aika ymmälläni olen kun siirroista, vaihdoista ja yleisestä rahankäytöstä ei ollut mitään asiaa/apua. Ensimmäinen kerta kun kyseistä pelimuotoa testailen, ja Vancouver Canucks on joukkue. Meinasin ensimmäiseksi hankkia muutaman lupaavan nuoren, jotta olisi tulevaisuudessakin pleijareihin asiaa. Pienehköä paniikkia aiheutti tuo, kun jätetään pelaaja yksin istumaan ja miettimään mitäs helvettiä tässä nyt kannattaisi tehdä, ostaa vaiko vaihtaa, vai kenties vaan pelata? Jos siis olisi mahdollista, voisitteko kertoa vinkkejä, taktiikoita jne.

-Taikina-
 
Vastaus: NHL 13 Peliapu

Nyt noppeesti apuja!


Pelissä ollessa ketjut vaihtuvat itsekseen/tietokone vaihtaa vaikka käytössä ketjunvaihdoissa on asetus käsivalintainen. Hirveä vitutus kun koko ajan väärät pelaajat jäällä ja ei saa keskittyä peliin rauhassa kun joutuu vaihtelemaan ketjuja takaisin tietokoneen takia. Miten siis saa tuon itsekseen ketjunvaihtelun loppumaan!?!?!
 
Ylös Bottom