Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 13 (PS3) HUT turnauksesta kiinnostuneita ?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kellog
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 13 (PS3) HUT turnauksesta kiinnostuneita ?

Stenis, olen japeziin yhteydessä ja kyselen koska pääsee pelaamaan pronssisarjan. Jos venyy pahasti, on myös luovutusvoitto mahdollinen.
Siirrän pucksit tilillesi, kun asiaan saadaan ratkaisu.

Mun puolesta voidaan vaikka heittää kolikkoa tai pelata vaan yks peli ei oikeen pronssipeli kiinnosta...

Mun puolesta voidaan vaikka heittää kolikkoa tai pelata vaan yks peli ei oikeen pronssipeli kiinnosta...

No, sopikaa keskenänne. Onhan tuossa jaossa kuitenkin vielä enemmän puckseja kuin yhdessäkään EA:n nettipeliturnauksessa ;)

Voitte pelata yhden pelin, koti ja vieraspelit, heittää kolikolla tai ihan mitä haluatte. Kertokaa vaan kun homma selvä, niin palauttelen pucksit.

Ensiviikon loppuun asti voin odotella, kenelle pronssipalkinnon palautan, sitten en enää jaksa asiaa murehtia.

Voin palauttaa 2.500 p. "pelaamismaksun" heti kun laitatte jonkin arvottoman kortin myyntiin ko. hintaan ja ilmoitatte siitä minulle.

Jos nyt onnistutte jollain kolikolla ratkaisemaan tai vaikka "1. maalista poikki" -ottelulla pelaamaan pronssisijasta, maksan 6.500 p.
pronssipalkinnon kyseisin sijan saavuttaneelle heti kun siitä ilmoitatte.

Ensiviikon loppuun asti voin odotella, kenelle pronssipalkinnon palautan, sitten en enää jaksa asiaa murehtia.

Voin palauttaa 2.500 p. "pelaamismaksun" heti kun laitatte jonkin arvottoman kortin myyntiin ko. hintaan ja ilmoitatte siitä minulle.

Jos nyt onnistutte jollain kolikolla ratkaisemaan tai vaikka "1. maalista poikki" -ottelulla pelaamaan pronssisijasta, maksan 6.500 p.
pronssipalkinnon kyseisin sijan saavuttaneelle heti kun siitä ilmoitatte.

Sanotaan vaikka että olin neljäs anna pucksit japezille :)

Pidä se järjestäjän palkkiona :)

Jaa, no kiitokset. Jos muutat mielesi, niin ilmoittele ; )

Tässä vaiheessa en nyt enää itsekään suuremmin jaksa puckseja keräillä, ensi syksynä sitten mahdollisesti uudestaan....

Ylös Bottom