Vastaus: NHL 13 [PS3/X360 Hype]
Mr. Vastaus: NHL 13 [PS3/X360 Hype]
Crazy-boyn tekstiä lukiessani muistin viimein kertoa sen, että monesti kun olen miettinyt pelaamista NHL 12:n ja FIFA 12:n välillä, olen laittanut jälkimmäisen levyn koneeseen.
Mulla on vähän sama juttu...menee tuo Gran Turismo 5 koneeseen nykyään useammin kuin änäri...
Kuitenkin,olen niin "jumissa" tuohon Be A Pro:hon,et pakko sitä on ajan kuluksi pelata...
Jospa seuraavassa pelissä saisi aloittaa oman uran vaikka sm-liigasta,nyt toteutui tuo ns. haave,et alottaa juniorisarjasta...
Vähän tuota omaa NHL-pelailua,urasta ei oikein voi puhua:
Olen alottanut nyt 4 kertaa Be A Pro:n ja joka kaudella pelattu nhl:ään asti kunnes on tapahtunut joku maaginen bugi ja vienyt ilon koko touhusta tms.
Ekalla kerralla se oli tuo perstaklaus,kertakaikkian pystyi taklaamaan yli 400 kertaa kaudessa,mikä oli hyvin epärealistista,sit tuli joku päivitys ja uusiksi koko touhu...
Tokalla kerralla peli jäätyili ihan törkeän paljon kunnes keksin tuon tallennus-jutun millä sen voi ohittaa,eli tallentaa aina ennen kuin menet "pelaa seuraava ottelu" jne...
kolmannella kerralla mun kiekkokortti jumitti tokalla nhl-kaudella tähtipelaajan 2. tasoon,ei siis millään edennyt vaikka kaikki saavutukset yms. oli kohdallaan,epäilin sen johtuvan onlinessa pelailusta ja kun sitä kautta oli parannuspaikat kaikki auki...silloin selvisi että kun avaat yhdenkin parannuspaikan onlinessa,ne menevät ns. jumiin,jolloin bap:ta pelatessa niitä ei saa auki,vaan ne pitää avata onlinessa,samoin kiekkokortti pitää saada Legenda 3 jos meinaa offlinessa saada saman kortin...tämän älysin kun tuo jumitti juuri siihen kohtaan jossa mulla oli eashl:ssä pelit meneillään.
Samaan syssyyn tuli seuraavanlainen bugi: pelasin yhdessä kaudessa 134 peliä ja tein niissä 100 maalia ja syötin muistaakseni 186...
yhdellä kaudella pelin mukaan,mut tilastot oli kyllä normaalisti katkennut 82 peliin/kausi
sillon aukesi myös nuo legendojen merkkipaalut,mikä oli varsin hölmöä...
No nyt neljäs on sitten noista kaikista oppia ottaen ihan puhtaalta pelin omalta pohjalta alotettu,ainoa et uusin normaali päivitys (poistaa mm. ne hirveät perstaklaukset) ja rosterit jostakin kuukauden takaa...Enkä muuten laita nettikaapeliakaan kiinni kun tätä pelaan sattuneista syistä...nyt 3:s kausi OHL:ssä just alko ja saas nähdä..pelaan siihen tokan kauden alkuun jossa jumitti viimeksi tähtipelaaja 2. kohdalla vähintään...Vi**u jos vielä tulee sama,niin on kyllä ihme peli...