Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 13 Ultimate Hockey Team [Xbox360]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja saunis
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 13 Ultimate Hockey Team [Xbox360]

Kertokaas miten taktiikan saa tallennettua? Ei jaksais ennen matsia vaihella niitä.
 
Vastaus: NHL 13 Ultimate Hockey Team [Xbox360]

Minkälaisia tarjouksia löytys A.Ovechkinista? Entä löytyskö joltakulta stamkosta yms\hintaan?
 
Vastaus: NHL 13 Ultimate Hockey Team [Xbox360]

On radulov. Paljon
maksat? jos kärppä logo jostain löytyä on hintaan?
 
Vastaus: NHL 13 Ultimate Hockey Team [Xbox360]

Jos nyt sitten leikitellään ajatuksella, että ostaisin sinulta noita pisteitä, niin paljonko niihin menee euroja per 10.000 puck'sia? ;)
 
Vastaus: NHL 13 Ultimate Hockey Team [Xbox360]

Myynnissä olis Marchand 85 Bostonin paidassa, mielestäni aika halpa hinta kun heti saa ostettua 4700 ja pyynti on semmoiset 2500 pucksia. ei muuta kun tarjoamaan!
 
Vastaus: NHL 13 Ultimate Hockey Team [Xbox360]

Moro! Ostin Granlundin joukkueeseen ja se tietenki eka pelissä loukkaantu ni miten saan sen parannettua vai paraneeko se itestään? Kun Granlundin tiedoissa oli että paraneminen vie 7...7 mitä? Päivääkö? Peliä? Pelasin varmaan 10 peliä ja se oli edelleen loukkantunut. Miten voin käyttää niitä kortteja pelaajille esim. "+3 Vartalovamma"?!?! Aloin vasta pelaan peliä ja oon vielä vähän avuton?
 
Vastaus: NHL 13 Ultimate Hockey Team [Xbox360]

Kyllä tämän vuotinen Hut-muoto on kustu ahneuksissaan ihan tosissaan. Edellinen hut mitä olen pelannut oli Nhl 11. Ensinnäkin tuo pelaajien ura. Miksi se ei voi kulua? Nyt starbat on ja pysyy. Tästä johtuen rivimiesten myyntiarvot käytännössä ottaen nollassa, kun voi vetää omassa joukkueessa neljä ketjullista sotw-gretzkyjä. EA:lla dollarin kuvat vilkkuneet silmissä kun tätä peliä tehtiin.

Ja tuo pelaajien kehitys; miksi sekin on kustu noin? yhtään kehityskorttia en ole jaksanut käyttää kun eipä niitä jaksa olla koko ajan laittamassa.

Kiitos EA:lle tästä kikkareesta.
 
Vastaus: NHL 13 Ultimate Hockey Team [Xbox360]

Moro! Ostin Granlundin joukkueeseen ja se tietenki eka pelissä loukkaantu ni miten saan sen parannettua vai paraneeko se itestään? Kun Granlundin tiedoissa oli että paraneminen vie 7...7 mitä? Päivääkö? Peliä? Pelasin varmaan 10 peliä ja se oli edelleen loukkantunut. Miten voin käyttää niitä kortteja pelaajille esim. "+3 Vartalovamma"?!?! Aloin vasta pelaan peliä ja oon vielä vähän avuton?

Loukkaantumiset (kesto peleinä siis) saa pois juuri niillä korteilla, täytyy natsata loukkaantumisen kanssa tottakai. Vartalovammaan vartalokortti etc. Ainoa pelimuoto jota ei tule pelattua joten muut saa korjata jos olen väärässä :)
 
Vastaus: NHL 13 Ultimate Hockey Team [Xbox360]

Mitä pitäis tehdä kun tulee tällanen teksti kun yritän pelata : 'Pelipaikaa 2. MV (ketju 1) pelaavan pelaajan
sopimus on umpeutunut. Sinun on päivitettävä tämä pelipaikka ennen jatkamista.' Mulla on kolme maalivahtia
ja kaikilla pitkä sopimus?
 
Vastaus: NHL 13 Ultimate Hockey Team [Xbox360]

Mitä pitäis tehdä kun tulee tällanen teksti kun yritän pelata : 'Pelipaikaa 2. MV (ketju 1) pelaavan pelaajan
sopimus on umpeutunut. Sinun on päivitettävä tämä pelipaikka ennen jatkamista.' Mulla on kolme maalivahtia
ja kaikilla pitkä sopimus?
Ihan se toinen ketju olisi varmasti riittänyt. Nykyään muutenkin nähnyt, että kun on jotain asiaa änäristä niin uusi käyttäjä heittää sen jokaseen änäriketjuun. :)
 
Vastaus: NHL 13 Ultimate Hockey Team [Xbox360]

EDIT ei enää mitää.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Ylös Bottom