Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 13 Ultimate Hockey Team [Xbox360]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja saunis
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

saunis

New Member
Korttien myynti-,osto- ja vaihtopaikka. Myös muu HUT-keskustelu tottakai suotavaa.

Hakusessa olisi Tapparan logo ja vieraspelipaita (valkoinen). Kaikki pelaajat löytyy, joten auta saamaan joukkue täydelliseksi.

Jos joltain löytyy niin laita myyntiin.
Maksan 10000 EA-pucksia per tuote.
 
Vastaus: NHL 13 Ultimate Hockey Team [Xbox360]

just olin kanssa avaamassa ketjua, ehdit ensin.

Pelicans logo ja paidat, laittakaas myyntii kohtuu hinnalla + pelaajia tietty.

Aika hyvin saanu puckseja kerättyä ostamalla ja myymällä, esim: pelaaja x osta heti 8000, laitoin lähtö hinnaks 19900 ja hinta nous 23350 :D
 
Vastaus: NHL 13 Ultimate Hockey Team [Xbox360]

Täällä on toinen ostaja Pelicansin logolle ja paidoille.
 
Vastaus: NHL 13 Ultimate Hockey Team [Xbox360]

Täällä olisi ostaja TPS pelipaidoille ja logolle ! Osa pelaajista myös puuttuu.
 
Vastaus: NHL 13 Ultimate Hockey Team [Xbox360]

just olin kanssa avaamassa ketjua, ehdit ensin.

Pelicans logo ja paidat, laittakaas myyntii kohtuu hinnalla + pelaajia tietty.

Aika hyvin saanu puckseja kerättyä ostamalla ja myymällä, esim: pelaaja x osta heti 8000, laitoin lähtö hinnaks 19900 ja hinta nous 23350 :D

Täällä on toinen ostaja Pelicansin logolle ja paidoille.

Nyt ois kaupassa Pelsujen kotipaita myynnissä. Lähtöhinta 7000 ja kymppitonnilla lähtee samantien omaksi. Monopoli asema markkinoilla tällä hetkellä koko SM-liiga tuotteiden osalta, joten hinnoittelu on sen mukaista :)
 
Vastaus: NHL 13 Ultimate Hockey Team [Xbox360]

Nyt ois kaupassa Pelsujen kotipaita myynnissä. Lähtöhinta 7000 ja kymppitonnilla lähtee samantien omaksi. Monopoli asema markkinoilla tällä hetkellä koko SM-liiga tuotteiden osalta, joten hinnoittelu on sen mukaista :)

ai se on sun, 700 saat siitä. Saahan sitä hinnotella :D
 
Vastaus: NHL 13 Ultimate Hockey Team [Xbox360]

Nyt ois kaupassa Pelsujen kotipaita myynnissä. Lähtöhinta 7000 ja kymppitonnilla lähtee samantien omaksi. Monopoli asema markkinoilla tällä hetkellä koko SM-liiga tuotteiden osalta, joten hinnoittelu on sen mukaista :)
Tuskin se ihan 7000:lla menee kaupaksi. Itse voin siitä maksaa 1000 pucksia.
 
Vastaus: NHL 13 Ultimate Hockey Team [Xbox360]

Löytyykö Ilveksen pelaajia, logoa tai pelipaitoja keltään? Jos löytyy nii voin ostella pois.
 
Vastaus: NHL 13 Ultimate Hockey Team [Xbox360]

Onko muilla samaa ongelmaa, että kun yrittää huutokaupasta ostaa tuotetta osta nyt-hinnalla, niin juuri kun on vahvistanut ostamisen se sanoo että yhteys ea-palvelimiin katkennut. Ja sama jatkuu vaikka sammuttaisi Boxin.
 
Vastaus: NHL 13 Ultimate Hockey Team [Xbox360]

Teemu Selänne hakusessa, tarjoan 4500 heti aluksi.

-Selänne plakkarissa
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 13 Ultimate Hockey Team [Xbox360]

olisko jollain GRANLUNDIA 75? :) voisin vaihtaa Rajalaan72, Armiaan71 tai Vataseen74. Pucksit aika loppu.
 
Vastaus: NHL 13 Ultimate Hockey Team [Xbox360]

Jeesakkaas hiuka tyhmää... Miten saan mun kassarin tosta "uupumus" tilasta pois? Emery ja khabibulin molemmat vetää zetaa ja imuroi kaiken..:P
 
Vastaus: NHL 13 Ultimate Hockey Team [Xbox360]

Jeesakkaas hiuka tyhmää... Miten saan mun kassarin tosta "uupumus" tilasta pois? Emery ja khabibulin molemmat vetää zetaa ja imuroi kaiken..:P



Ainakin niin, että toinen istuu vaihtopenkillä. En tiedä onko tuohon mitään muuta keinoa.
 
Ylös Bottom