Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 14 Aktiivi GM Connected liiga (PS3)

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Miksu65
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 14 Aktiivi GM Connected liiga (PS3)

Pahoittelen Peetu mutta Nashville on mennyt jo ns parempiin suihin....

PSN : TJurvanzouh

IRCnicki TeeJii,TeeJay tai mitälie muunnoksia

Joukkue siis Predators
 
Vastaus: NHL 14 Aktiivi GM Connected liiga (PS3)

Ok. Katoin tuolta ekasta viestistä ja näytti olevan vapaana. Otetaan buffalo sit.
 
Vastaus: NHL 14 Aktiivi GM Connected liiga (PS3)

Moro! Montreal mulle. PSN: Dreemus
Laitan liigaan pyynnön illalla kunhan töistä pääsen.
 
Vastaus: NHL 14 Aktiivi GM Connected liiga (PS3)

Flamesilla voisin tulla spelailee, mikäli oli vielä vapaana?
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 14 Aktiivi GM Connected liiga (PS3)

LIIGA TÄYNNÄ, LOISTAVAA!!! Nyt vaan pelaan loput pelit, sykli vaihtuu huomenna klo 21!
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 14 Aktiivi GM Connected liiga (PS3)

Hienoa! Mulla ois viel devilssiä vastaan, onkohan päivällä/illalla paikalla??
 
Vastaus: NHL 14 Aktiivi GM Connected liiga (PS3)

Ja muistutetaan vielä että kaikki pingviinien pelit menee siis simuun.. Pelin pitäisi tulla postiin maanantaina. Toivotaan että ei tuu loukkaantumisia.
 
Vastaus: NHL 14 Aktiivi GM Connected liiga (PS3)

Mä en kerkee ennen klo 18 huomen pelata ennen klo 21 kyllä. Jääkiekkoturnaus aamusta kuuteen asti.
 
Vastaus: NHL 14 Aktiivi GM Connected liiga (PS3)

Montreal kaipailee hieman muutoksia liigan asetuksiin. Vois yrittää saada realistisempaa pelaamista. Tuli hieman nopeasti jo kypsyttyä ja lopetettua, mutta katsotaan jos jotain muutosta saataisiin aikaiseksi.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 14 Aktiivi GM Connected liiga (PS3)

Onko sykli vaihdettu? menikö paljon pelejä simun? Mikäs asetus tässä liigassa on väärin, ku Dreemus sitä valitteli?

Ja sit niihin ikäviin uutisiin, ei jumaleuta tullut se peli vielä tänäänkään.. Sai kyllä olla viimenen kerta ku säästän parikymppiä sen takia että ostan yksityiseltä, 12 päivää maksusta niin kuvittelis jo pelin kohta tulevan..
 
Vastaus: NHL 14 Aktiivi GM Connected liiga (PS3)

Pistän tänne myös, Edmoton on huomenna peli valmiudessa 12 alkaen---21 asti .. Tulen irkkiin myös sitte
 
Vastaus: NHL 14 Aktiivi GM Connected liiga (PS3)

Onko sykli vaihdettu? menikö paljon pelejä simun? Mikäs asetus tässä liigassa on väärin, ku Dreemus sitä valitteli?

Ja sit niihin ikäviin uutisiin, ei jumaleuta tullut se peli vielä tänäänkään.. Sai kyllä olla viimenen kerta ku säästän parikymppiä sen takia että ostan yksityiseltä, 12 päivää maksusta niin kuvittelis jo pelin kohta tulevan..
Joo sykli vaihdettiin eilen, ei sieltä kauheesti mennyt simuun.
No eiköhän se peli jo huomenna ilmesty, torstaina olis tarkoitus vaihtaa sykli illalla.
 
Vastaus: NHL 14 Aktiivi GM Connected liiga (PS3)

Jaahas.. Ei kaveri sit päässy laittaan ollenkaan postiin. Lupas palauttaa rahat mutta siinä menee varmaan toiset 2 viikkoa :mad: .. Joten kaippa se sit pitää joukkue luovuttaa jollekkin joka pääsee heti pelaamaan... :mad: Kiitoksia ja anteeksi, kuvittelin tosiaan sarjaan ilmottautuessani että maksusta olis 2 viikon päästä jo peli hyppysissä. Käyn perjantaina joko ostaan kaupasta tai sit tilaan oikeasta pelikaupasta, joten maanantaina olen sit peleillä mut se on varmaan jo liian myöhäistä. Toivotaan että pääsen varalistalle ja sitä kautta mahdollisesti sit pelaamaan?
 
Vastaus: NHL 14 Aktiivi GM Connected liiga (PS3)

Jaahas.. Ei kaveri sit päässy laittaan ollenkaan postiin. Lupas palauttaa rahat mutta siinä menee varmaan toiset 2 viikkoa :mad: .. Joten kaippa se sit pitää joukkue luovuttaa jollekkin joka pääsee heti pelaamaan... :mad: Kiitoksia ja anteeksi, kuvittelin tosiaan sarjaan ilmottautuessani että maksusta olis 2 viikon päästä jo peli hyppysissä. Käyn perjantaina joko ostaan kaupasta tai sit tilaan oikeasta pelikaupasta, joten maanantaina olen sit peleillä mut se on varmaan jo liian myöhäistä. Toivotaan että pääsen varalistalle ja sitä kautta mahdollisesti sit pelaamaan?

Juu ilman muuta.
 
Vastaus: NHL 14 Aktiivi GM Connected liiga (PS3)

Ja koskas tulee sim joka eilen piti olla 21:00?

Ja missä on väki irkistä?
 
Vastaus: NHL 14 Aktiivi GM Connected liiga (PS3)

Columbuksen GM tais lähteä liigasta eikä sitä ole merkitty viellä alotusviestiin? Korjatkaa jos olen ihan väärässä. :rolleyes:
 
Ylös Bottom