Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 14 GM Connected (2014)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Juspew
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 14 GM Connected (2014)

Gm connected-pelimuotoa ei ole tullut vielä kokeiltua, joten jos paikkoja jäljellä, voisin tulla mukaan.

Voisin tulla myös mukaan jos vielä mahtuu. Vielä on vähän ongelmia netin kanssa, mutta tilanne korjautuu alkuviikosta.

Voisin tulla myös mukaan jos vielä mahtuu. Vielä on vähän ongelmia netin kanssa, mutta tilanne korjautuu alkuviikosta.

Kyllä mahtuu. Ja porukkaa kerätään sen mukaa miltä tuntuu. Kysynpä, haluatteko pelata bottipelejä, vai ainoastaan ihmispelaajia vastaan?

Kertokaapa yv:llä tai ketjussa PSN-tunnuksenne, jotta pääsen niitä laittelemaan osallistujalistaan.

Mielellään ihmistä vastaan.

Näimpä. Olen täysin samaa mieltä, mutta haluamme aloittaa mahd. Nopeasti joten alussa muutamia bottipelejä saattaa tulla ellei paikkoja saada nopeasti täytettyä.

Viimeksi muokannut moderaattori:

Mä voisin kysellä porukkaa mukaan hattrick.org foorumilta. Lisäksi jos tiedät jotain tyyppejä, jotka omistaa änärin niin kyselkää vaan mukaan!

Mä voisin kysellä porukkaa mukaan hattrick.org foorumilta. Lisäksi jos tiedät jotain tyyppejä, jotka omistaa änärin niin kyselkää vaan mukaan!

Just näin! (: kaikki mahdollinen porukka kerätään nyt! :)

Muutkin vaan kyselemään porukkaa.

Muistakaa , että kun 20 pelaajaa on kasattu, niin päästään aloittelemaan!

[FONT=lucida grande, tahoma, verdana, arial, sans-serif]Halukas liittymään liigaan. Psn: [/FONT]thefinkiller

ENSIMMÄINEN ARVOTA KÄYNNISTYY JUURI NYT!

Kun löydätte oman varausvuoronne listasta, niin lähettäkää varausnumeronne pituinen lista joukkueista jolla haluaisitte pelata.

Ylös Bottom