Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 14 "GSOE"-keskustelua

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja milesizdead
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

milesizdead

KonsoliFIN Alumni
Liigan kolmas pelikausi käynnissä!


Sääntömuutoksia edelliseen kauteen:

- Kenttäpelaajien minuutit täytyy laskea rajojen sisään rangaistusten jälkeenkin, eli pitäkää ne kurissa alusta asti.
- Aloituksiin vaihtelua, ei pelkkää sitomista. Jos ei aloitukset suju niin reenatkaa/treidatkaa paremmat aloittajat tiimiin.
- Waiverit on päällä, pitäkää siis kokoonpanossa varamiestä niin ei tule niin paljon ongelmia loukkaantumisten sattuessa omalle kohdalle.

Liiga simuloidaan eteenpäin joka Torstai about klo 2200, viikossa pelataan 2 viikon tikkeri eli 5-8 peliä normaalitilanteessa.

Pelatun kauden jälkeinen kausi simuloidaan päivän aikana eteenpäin prospektien kehityksen ja GM-taitojen esiintuomiseksi, eli peli/simu/peli/simu/peli-meiningillä saadaan viisi kautta pakettiin hokin elinkaaren aikana.

Liiga jatkuu ensi hokissa X1:sen puolella, 360 jää historiaan.

Joukkueiden kokoonpanot ja trading blockit:

http://www.konsolifin.net/bbs/xbox-...14-gsoe-joukkueen-tiedot-vaihtomarkkinat.html

Tässä divarit ohjastajineen: (xbl/Kfin)

PacificAnaheim-Promptr/pr0mpt3r
Calgary-/Colorado-
Edmonton-Zubru/Zubru Dallas-
la-Minnesota-kapise/kapise
Phoenix-K1de/k1deNashville-Jamppuu/jamppuu
San Jose-taotao11/11St Louis-Dgmtzr/dgmtzr
Vancouver-agih/agihWinnipeg-Sisu Ardor/Sisu Ardor
AtlanticBoston-Vilperi/vilperiMetropolitanCarolina-myllari95/mjullar
Buffalo-Mikimi/mikimColumbus-
Detroit-VesyHarkins/HarkinsDevils-
Florida-Raw Arnold/Islanders-Vesinokka/vesinokka
Montreal-shrekitys/Rangers-milesizdead/milesizdead
Ottawa-temeee/cozzyPhiladelphia-fakiiri
Tampa-Pittsburgh-l4zz1l/l4zz1l
Toronto-Kuninqas/kuninqasWashington-/

[TD="width: 86"] Central [/TD]
[TD="width: 86"] Chicago-tonps/tonps [/TD]

Edellisen liigan säännöstö, tässäkin voimassa:

Liigan periaatteet ja perussäännöt:

Kalenteriviikon aikana pelataan kaksi viikkoa pelin kalenteria, eli pelejä tulee viikossa normaalisti 4-8.

Kaikki pelit pelataan. Simuloidaan vain hätätapauksissa koska simuissa loukkaantumiset ovat varsin yleisiä. Jos GM tietää ettei pääse pelaamaan, laitetaan CPU-pelit päälle jotta vastustaja pääsee pelaamaan AI:ta vastaan.

Jos bottipelejä/simulointeja kerääntyy yhdelle GM:lle liikaa, vaihdetaan aktiivisempi mies tilalle. Lomamatkat, muutot etc tottakai poikkeuksia sääntöön. Niistäkin kuitenkin ilmoitus etukäteen jotta muut pelaajat ja liigan vetäjä kerkeävät tilanteeseen varautua. 90% peleistä täytyy pelata.

Liigaan ei pääse mukaan mokkulalla, kiinteä ja vakaa nettiyhteys pakollinen peli-ilon maksimoimiseksi sekä mahdollisimman tasavertaisen sarjan mahdollistamiseksi. 4G-yhteyden kanssa voidaan tehdä poikkeus, jos osoittautuu että pelit sujuvat ilman lagia ja katkeiluja.

Yhteydet ja pelin katkeamiset:

Pelien aikana mahdollisuuksien mukaan muu talouden nettiliikenne minimaaliseksi, FB/Streamit/Downloadit pois päältä jotta pelit ovat mahdollisimman sulavia ja reiluja. Googlaamalla löytyy tapoja optimoida reititin konsolille, sekä portteja avaamalla että kaistaa priorisoimalla. Tehkää nuo jos vain mahdollista.

Jos peli lägää reilusti, kannattaa ottaa toinen GM partyyn ja neuvotella pelin katkaisemisesta, koska tuloksiahan ei quitatusta pelistä tule. Modeemien ja konsolien buuttaus ja uusi yritys.

Jos peli katkeaa, katsokaa pelin tilanne ja pelikello, aloittakaa uusi peli ja pelatkaa sopupelinä sama tilanne taululle ennen tosipelaamisen jatkamista. Tehdyt maalit siis lasketaan, pelin quittaaminen tarkoituksella tappiotilanteessa ei siis tuo mitään etua, pelkästään lisänöyryytystä.

Herrasmiessäännöt/juustopykälät jäällä:

- Liiga pelataan herrasmiessäännöillä, eli kaikki vilunki, vilppi ja juustoilu on kiellettyä. Pelataan siistiä, hyvännäköistä ja -oloista kiekkoa niin kaikille jää hyvä maku suuhun peleistä.
- Keskialueen sitomisaloituksesta seuraava helppo läpiajomaali pannassa, peli ei anna mahdollisuuksia sen pysäyttämiseksi joten jätetään pois pelityylistä.
- Muutenkin aloituksiin vaihtelua, ei pelkkää sitomista joka aloitukseen. Jos ei aloitukset suju, niin pelaajakaupoille/faceoff-treeneihin mars.
- Heittäytymiset/polviblokkaukset vain omassa päässä, ei kuulu hyökkäysalueen pelaamiseen. Pätee syötönkatkoihin sekä molken päälle loikkaamisiin.
- Molke on molke, ei kenttäpelaaja. Ei siis käytetä blokkaamaan vastustajan pelaajaa pitkäkiekkotilanteissa.
- Maalivahdin voi ottaa kontrolliin läpiajotilanteissa, muuten pelataan normaalisti lukitsemattomilla pelaajilla.
- Maalivahdilla Y-nappi heittäytyminen on kielletty
- Maalivahdilla ei avata peliä jos vastustajan pelaajia on lähellä antamassa painetta. Kiekko menee lähes automaattisesti omille joten riskiä on vähemmin kuin oman pään aloituksessa.
- Hyökkäysalueelle mentäessä boardaus kielletty. Omassa päässä ja laitapelissä hyökkäysalueella y-napin käyttö tietenkin sallittua.
- Bugiranteen käyttö kiellettyä, eli kiekkoa ei säbämäisesti saa viedä pelaajan kropan taakse (molken näkökulmasta), koska se edelleenkin aiheuttaa koodivirheen takia "maskiefektin" molkelle, ja avaa vetopaikkoja kohtuuttomalla prosentilla.
- Läpiajoissa saa käyttää luovuutta, ei pelkkää rystykämmenetukulmaa. Puolustavan pelaajan kannattaa silti treenata molken haltuunottoa läpäreitä varten koska luovuus helposti unohtuu osalta pelaajia tiukassa paikassa.
- Aikaa ei pelata omassa päässä johtoasemassa. Peli tekee kiekon riistosta lähes mahdottoman jos siitä ei halua luopua, joten ei käytetä sitä hyväkseen.
- Alivoimalla kiekkoa purkuun, hyökätä saa toki jos vastustaja antaa siihen mahdollisuuden, mutta mitään vauhdin hakemista omalta alueelta ei hyväksytä. Kiekkoa päätyyn ja puolustamaan, aivan kuten oikeassakin kiekossa. Aika monessa pelissä nähnyt (omissa ja utubessa) että pelityyli ei muutu mihinkään av:llä, korjataanhan tilanne.
- Pelkkien ripareiden hakeminen koko pelin ajan käy tylsäksi pidemmän päälle, tottakai saa maalille laukoa jos uhkaa kiekonmenetys mutta kohtuus kaikessa.
- Muukin järjenkäyttö sallittua, tässä liigassa haetaan realismia joka suhteessa. Voi pelata normaaleja VS-matseja jos voitto on kaikki kaikessa.
- Taklauspeli, vaikka onkin mukavaa uudistuneella fysiikalla, järkevään kondikseen. Aina ei tarvi lanata pelaajaa lasarettiin, etenkin myöhäiset taklaukset kiekotonta kohtaan ovat, pelikieltojen puuttuessa, hieman arveluttavia. Fyysistä saa olla mutta taas realismia hakien.


Peluutukset:

- Peluuttakaa molempia maalivahteja vaikka peli ei yhden molken peluuttamisesta rankaisekaan. Kakkosmolkelle vähintään 15 pelattua peliä per kausi! Maalivahtien vaihtaessa joukkuetta pelattujen pelien määrä ei saa nousta yli 72:n. Eli muutama bonuspeli sallitaan.
- Peluuttakaa kaikkia kenttiä, ei tuplaketjutuksia.
- Keskiarvomaksimit peliminuuteille D:27 mins F:23 mins. Tilannetta tarkkaillaan satunnaisesti pistokokein, pelikieltoa tulee tikkeri kerrallaan minuuttien ylittyessä.

Rangaistukset:
0-15 sekunnin ylitys keskiarvossa -> 1 pelin pelikielto
16-30 "" -> 2 peliä
31-60 "" -> 4 peliä
61-90 "" -> 6 peliä
91-120 "" -> 12 peliä
121-> "" -> 24 peliä

Rangaistuksen kärsimisen jälkeen TOI pitää silti pudottaa rajojen sisään, eli rangaistus ei nollaa tilannetta pelaajan kohdalla


Vaihdoista ja sopimuksista:

- Tehkää järkeviä vaihtoehdotuksia, kaikki tulee komissaarille hyväksyttäväksi ja vievät aikaa joten ei viitsisi turhaan aikaa tuhlata järjettömiin treideihin.
- Käyttäkää Trading Blockia jos haluatte eroon jostakin pelaajasta, sieltä on muiden helppo katsoa ketä on "pölkyllä".
- Vapaiden agenttien tarjouksia ei voi mitenkään järkevästi rajoittaa, joten ystävällisesti pyydän että niissä pysyttäisiin järkevyyden rajoissa. Jos itsesensuuri ei toimi niin meidän on pakko siirtyä foorumeilla hoidettavaan FA-frenzyyn ensi hokin liigassa.


Jälkipeli pidetään pois foorumeilta, jos on jostain kanssapelaajasta jotain sanottavaa, hoidetaan se privaviestein. Yritetään pitää ketju kunniallisena, tavoitteena pitää moderaattorit kiireettöminä koko talven ajan!
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 14 "GSOE"-keskustelua

En tiedä onko tälläsessä mitään järkeä, fantasy drafti ja nykyiset pelaajat rankattais jonkinlaiseen järjestykseen ja draftin jälkeen heikoin sais valita joukkueen ensin ja niin edespäin. Näin jos siis halutaan tasoittaa eroja.

Itselle käy myös tämän liigan startti systeemi.
Mutta mitään valmiiksin tehtyä lohko jakoa en kyllä kannata. Tuo taulukko tuolla toisessa ketjussa, aika tasaiselta mielestäni näyttää. En ole vastaan myöskään sitä vaikka näillä jokkueilla jatkettaisiin, kokoonpanot oikeat tai fantasy.
 
Vastaus: NHL 14 "GSOE"-keskustelua

Tulevan kauden systeemistä vielä selkoa miten pelit jakautuu ja miten playoffeihin pääsy sekä niiden eteneminen muuttuu.

Konferenssien tasapaino siis muuttuu, Idän muodostuessa 16 joukkueen konferenssiksi ja Lännen typistyessä 14 joukkueeseen. Joukkueista Winnipeg siirtyy Länteen ja Detroit sekä Columbus Itään. Divisioonia on kuuden sijasta enää neljä, molemmissa konferensseissa kaksi kappaletta. Idässä divisioonien koko on kahdeksan joukkuetta ja Lännessä puolestaan seitsemän. Runkosarja pysyy edelleen 82 ottelun mittaisena, joskin otteluiden jakautumisen rakenne eroaa hieman konferenssien välillä.

[TABLE="width: 500, align: left"]
[TR]
[TD][/TD]
[TD]Itä
[/TD]
[TD]Länsi
[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Divisioonan sisällä
[/TD]
[TD]5 kertaa 2 joukkuetta vastaan ja 4 kertaa 5 joukkuetta vastaan = 30 peliä
[/TD]
[TD]5 kertaa 5 joukkuetta vastaan ja 4 kertaa 1 joukkuetta vastaan = 29 peliä
[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Konferenssin sisällä (ei oma divisioona)
[/TD]
[TD]3 kertaa kaikkia vastaan = 24 peliä
[/TD]
[TD]3 kertaa kaikkia vastaan = 21 peliä
[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Toista konferenssia vastaan
[/TD]
[TD]2 kertaa kaikkia vastaan = 28 peliä
[/TD]
[TD]2 kertaa kaikkia vastaan = 32 peliä
[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Yhteensä
[/TD]
[TD]82
[/TD]
[TD]82
[/TD]
[/TR]
[/TABLE]

Suurin ero aiempaan on siinä, että nyt toistakin konferenssia vastaan pääsee pelaamaan useammin.


Playoffeihin etenee jokaisesta divisioonasta kolme parasta joukkuetta. Tällöin molemmissa konferensseissa on kuusi joukkuetta. Viimeiset kaksi playoff-paikkaa molemmissa konferensseissa täyttävät divisioonakärkien jälkeen kaksi eniten pistettä kerännyttä joukkuetta konferenssissa. Playoffit pelataan edelleen konferenssien sisällä ja konferenssien voittajat kohtaavat Stanley Cup finaaleissa. Pleijariparit jakautuvat seuraavasti molemmissa konferensseissa.

Playoffien ensimmäinen kierros pelataan teoriassa divisioonan sisäisesti. Konferenssin voittaja saa kuitenkin vastaansa konferenssin viimeisenä pudotuspeleihin selvityneen joukkueen, joka saattaa olla eri divisioonasta. Esimerkki on teoriaa selkeämpää, joten tässä esimerkki miten playoffien ensimmäinen kierros muodostuisi tämän kauden GMC-sarjamme runkosarjassa. Oletetaan, että Columbus ja Detroit ovat pelanneet koko kauden Idässä ja Winnipeg Lännessä.

Länsi (divisioonat A ja B)

Chicago (B1) - Calgary (A4)
Colorado (B2) - St. Louis (B3)
Edmonton (A1) - Winnipeg (B4)
Phoenix (A2) - Anaheim (A3)

Itä (divisioonat C ja D)

Washington (D1) - Montreal (C5)
Columbus (D2) - New Jersey (D3)
Boston (C1) - Florida (C4)
Ottawa (C2) - Tampa Bay (C3)

Kuten huomataan, divisioonien toiseksi ja kolmanneksi sijoittuneet kohtaavat aina avauskierroksella. Toisesta kierroksesta eteenpäin mennään SC-finaaleihin asti nykyisellä kaavalla, jossa jäljellä olevista joukkueista konferenssin eniten pisteitä kerännyt kohtaa vähiten pisteitä keränneen.


Näitä kannattaa jokaisen tutkia ja pyrkiä sisäistämään ensi kauden uudistuksia pohtiessa, muutokset tulevat kuitenkin liigankin rakenteeseen vaikuttamaan.
 
Vastaus: NHL 14 "GSOE"-keskustelua

Koska tosiaan uuden jaon myötä interkonffipelejä tulee enemmän, oma vaatimaton mielipide on se, että jatketaan samoilla tiimeillä fantasyrosterein. Tunneside kohtaisi liigan tasoittamisen siis.

Olen joitakin fantasyrostereita ajanut nykyhokissa, ja siellä ei tosiaan tasaisuus aina toteudu, mutta tämä epäkohta on EA:lla tiedossa ja todnäk saadaan toimimaan ensi hokissa. Jos ei oikein toimi vieläkään niin voidaan luoda uutta liigaa niin kauan että rosterit näyttävät tasaisilta.

Voidaan sitä projektia varten koota vaikka pieni komitea joka partyssä ("season pass"-version omaavia liigalaisia) yhdessä puntaroi joukkueiden tasaisuutta, näin saataisiin muitakin mielipiteitä kehiin eikä komissaarin puolueettomuutta tarvi kyseenalaistaa :)
 
Vastaus: NHL 14 "GSOE"-keskustelua

Samoilla joukkueilla ja fantasy kuulostaa myös hyvältä.
 
Vastaus: NHL 14 "GSOE"-keskustelua

Itse kannatan, että mennään oikeilla rotereilla ja varataan joukkueet eli samalla tavalla kuin tänäkin vuonna. Ei vain olisi samaa fiilistä itsellä, kun Crosbyt, Kanet, Datsyukit ym. supertähdet seikkailee heti alkuunsa ympäri liigaa.

Itsellekin muodostunut tietynlainen kiintymys Anaheimiin, mutta ei sen pitäisi maailmaa kaataa, jos vaihdellaan joukkueita. Vaihtelu virkistää ettei tule niitä reaktioita, että kyllästyy siihen samaan logoon siinä rinnassa. Oikeilla rostereilla tietää, mitä tulee saamaan, kun joukkueen valitsee.

Itseltäni siis ehdoton EI fantasylle.
 
Vastaus: NHL 14 "GSOE"-keskustelua

Itse olen Skrelin kassa samoilla linjoilla. Joukkueet voi ainakin mun puolesta laittaa kiertoon, kunhan ei heti alkuun laiteta koko pakkaa fantasylla sekaisin.
 
Vastaus: NHL 14 "GSOE"-keskustelua

Rosterien tasoittaminen olisi sinällään hyvä asia, mutta mielestäni se ei ole juurikaan vaikuttanut tuloksiin, että aloitimme eri tasoisilla jengeillä. Hyvät pelaajat pelaavat joukkueella, kuin joukkueella ja sitten on loput. Itsekin tunnistaa GM:t joukkueen mukaan jo, mutta ehkä me viksut nörtit osataan pyyhkiä vanha joukkue pois ja opetella kantavihollisen uusi logo.

Oikeilla rostereilla vaan ja työkoneiden arvonta alussa. Kummeli: Työkoneiden arvonta - Juna - YouTube
 
Vastaus: NHL 14 "GSOE"-keskustelua

Liityn myös samaan joukkoon NoMadMAdNoNoNoMadMaNdoDoNo:n kanssa. Oikeita rostereita siis kannatan ja joukkueet voidaan sitten vaikka arpoa uusiksi vaikkakin vanhoillakin joukkueilla pelaaminen olisi ok. Se on ihan sama, että millä joukkueilla tuolla pelataan, niin nuo samat jätkät pelaavat siellä kärkipäässä. Oikeissa rostereissa on sitä fiilistä!
 
Vastaus: NHL 14 "GSOE"-keskustelua

Kuten vanhemmassa ketjussa sanoinkin jo, olin itse alkuperäisten rosterien kannattaja liigan aloittaessa. Kun huomasin mikä määrä pelaajakauppoja tehtiin jo ensimmäisen kauden aikana niin muutin mieleni. Tässä pelimuodossa niillä pelaajilla on kuitenkin merkitystä oli peukalot minkälaiset tahansa.

Keskustellaan rauhassa, äänestetään viisaampina.

p.s. Nomadnomandodododododo voi milloin tahansa kertoa täginsä tarinan, tuntuu kaikkia huvittavan sen verran :)
 
Vastaus: NHL 14 "GSOE"-keskustelua

Kait vastaan myös vailla sen kummempaa sanottavaa. En osaa sanoa kumpi olisi parempi vaihtoehto.. Ärsyttäähän se suunnttomasti kohdata joku Chicagon roosteri oli puikoissa kuka tahansa, kun maaleja pystyy mättämään ukoilla helpommin. Floridaa tai Islanderssia vastaan puolestaan on paljon helpompi lähteä vaikka sijoitus olisi kuinka korkea. Kuten nuo pari edellämainittua niin onhan siellä muitakin kovia pelureita heikoilla roostereilla kärkipäissä. Itseäni kiinnostaisi päästä näkemään miten sijoitukset muuttuisivat jos fantasyn puolelta saataisiin oikeasti tasaiset kokoonpanot kaikille..

Jos näillä tiedoilla ja tuntemuksilla pitäisi äänestää niin löisin 55%-45% suhteessa samat tiimit, mutta arvotut roosterit. Osittain vierastan myös ei-oikeilla roostereilla pelaamista, mutta milezin tapaan kun treidiruletit ovat niin kovasti tiimejä kuitenkin muokanneet, niin ajatukseni on muuttunut hitusen.
 
Vastaus: NHL 14 "GSOE"-keskustelua

Mulle on periaatteessa ihan sama onko fantasyt vai oikeat. Tärkeintä olis saada tickien kierto nopeammaksi joku 5pv pitäs kyllä riittää max 8 pelin pelaamiseen. Jos ei kerkee niin sitten bottia vastaan viimesenä päivänä sais pelata vaikka tunti pari ennen simua jos ei ole onnistunut peliajat. Jos kausia ei tule enemmän niin ei tässä oo varauksilla ja iällä mitään merkitystä. Eikä sedin kerkeä pyytää 41 vuotiaana 11 vuoden jatkosopimusta niinkuin olen kuullut kaverin liigassa käyvän :D.
 
Vastaus: NHL 14 "GSOE"-keskustelua

Tietenkin se että GTA 5 tulee samaan aikaan suunnilleen kuin 14 niin voi olla että ei hirveästi harmita jos tahti ei nopeudu Uudet konsolit (millon lie olikaan tulossa) voi kans lievittää sitä odottamisen tuskaa mitä välillä on, tällä hetkellä ei ole mikään kiire päästä pelaamaan, en tiedä miks.
 
Vastaus: NHL 14 "GSOE"-keskustelua

tällä hetkellä ei ole mikään kiire päästä pelaamaan, en tiedä miks.


Siksi, koska kausi on vuoristorataa ja olet lopulta 9. Edellä Montreal ja takana Toronto :)


Tickien pituus on mielestäni jopa ihan hyvä vaikka tuntuukin siltä, että saisi tulla nopeammin pelejä. Usein joutuu odottamaan sen 4-5 päivää uusia matseja. Saattaa olla, että nopeammalla rytmillä voisi kyllästyä hieman nopeammin varsinkin niiden osalta, jotka ottaa enemmän turpaan. Pienen tauon jälkeen sitä aina uskoo, että nyt tulee voittoja. Mikäli taukoa ei pahemmin tulisi, niin ehkä sitä myös kyllästyisi häviämiseen nopeammin.

Tuleeko uusi konsoli tämän vuoden lopussa? Miten liigan sitten käy?
 
Vastaus: NHL 14 "GSOE"-keskustelua

Mulle on periaatteessa ihan sama onko fantasyt vai oikeat. Tärkeintä olis saada tickien kierto nopeammaksi joku 5pv pitäs kyllä riittää max 8 pelin pelaamiseen. Jos ei kerkee niin sitten bottia vastaan viimesenä päivänä sais pelata vaikka tunti pari ennen simua jos ei ole onnistunut peliajat. Jos kausia ei tule enemmän niin ei tässä oo varauksilla ja iällä mitään merkitystä. Eikä sedin kerkeä pyytää 41 vuotiaana 11 vuoden jatkosopimusta niinkuin olen kuullut kaverin liigassa käyvän :D.

Tästä on aika monta kertaa väännetty jo :)

Tämä nykyinen on ollut kaikin puolin toimiva järjestelmä, jos se tarkoittaa sitä että osa pelimuodosta jää kokematta niin sen kanssa on elettävä.

Nyt mennään kolme kautta vuodessa tahdilla, jos tahtia kiristetään 7pv->5pv meiningillä niin pelattujen kausien määrä nousisi yhdellä. Enemmän simuttuja pelejä, loukkaantumisia, bottipelejä, hankalammin seurattava tikkerin vaihto jne. Yhden kauden takia ei mun mielestä ole vaivan väärti.

Noille varausvuoroille jne ei tule mitään virkaa jos ei kaikki laiteta työkkäriin anomuksia sisään ja aleta vääntämään tikkeriä päivässä :) (pomo himassa ei meillä ainakaan diggailisi vaikka itse näin voisin tehdäkin)
 
Vastaus: NHL 14 "GSOE"-keskustelua

Tuleeko uusi konsoli tämän vuoden lopussa? Miten liigan sitten käy?

Todnäk Marraskuussa joulumarkkinoille. Taaksepäin yhteensopivuudesta 360-pelien kanssa ei ole vielä varmuutta, 21.5. on uuden konsolin julkistamispäivä, silloin ehkä jotain infoa tipahtelee. (klo 20 tilaisuus livenä Livessä, party pystyyn ja kuolaamaan)

Liiga jatkuu, itselle ainakin jää 360 hyllyyn alkuperäisen xboxin viereen joka tapauksessa vaikka uusi konsoli haetaankin julkkaripäivänä. NHL15-liiga sitten uudella sukupolvella.
 
Vastaus: NHL 14 "GSOE"-keskustelua

Ei se nopeampi tahti kyllä ole yhden kauden väärti. Uusi sarja systeemi on kyllä hyvä vanhaan verrattuna. Heikommassa lännessä vaan pääsee vuosi vuodelta helpommin jatkoon :D. Edellistä kommenttia ei tosin kannatta liian tosissaan ottaa, vaikka siinä pieni totuuden siemen ehkä mukana onkin (itä on tasaisempi, pelaajien taidoista en pysty sanomaan onko konfferensien välillä eroa). Fantasy halukkuus riippuu itselläkin erittäin paljon siitä että minkälaiset arvot on eri pelaajilla ja joukkueiden tasoerot. Viime vuonnahan ne ovr oli etukäteen tiedossa niin varmaan tänäkin vuonna.
 
Ylös Bottom