Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 14 "GSOE"-keskustelua

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja milesizdead
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 14 "GSOE"-keskustelua

Onkos tuota Zubrua näkyny viime aikoina? Joku vois vinkata vähän, jos sattuu tuntemaan.
Kyllähän täällä tulee pyörittyä, työt vain verottavat postailua. :)

Vaikka Philadelphiassa asiat saatiin hienosti rullaamaan, sydän vetää silti kohti Albertaa. Eli edessä on paluu parin vuoden jälkeen Edmontoniin.

Listapäivitys tähän voisi olla jees kuten Miles tuolla aiemmin lupailikin johonkin väliin!

Näköjää Dallas ei ollu kiinnostunu jatkamaa sopimusta, joten uutena kaupunkina New York ja joukkueena Islanders. Sopimukseen vaikutti suuresti tuleva muutto uuteen Barclays Centeriin, jolloin GM pääsee seuraamaan Brooklyn Netsin pelejä.

Eli Stetsonille jäi Atlanticista joukkueen poimiminen.

Seuraavat, ja viimeinen rypäs:

sandaah
mylläri
cptneksu
jarski
cardiac
payjay
maagiset
dgmtr
sisu

[TD="width: 86"]m4zer[/TD]

Viimeisessä ryppäässä ei tarvi enää välittää divareista mitään, nappaa vain mieleisensä jäljelläolevista.

Eli Stetsonille jäi Atlanticista joukkueen poimiminen.

Seuraavat, ja viimeinen rypäs:

m4zer
sandaah
mylläri
cptneksu
jarski
cardiac
payjay
maagiset
dgmtr
sisu

Viimeisessä ryppäässä ei tarvi enää välittää divareista mitään, nappaa vain mieleisensä jäljelläolevista.

Valinta suoritetaan kuitenkin tossa järjestyksessä?

Olen siis liigan neljänneksi paskin pelaaja :D. Se Islandersin floppikin meni jo. Kylläpä kiinnostaa jäljellä olevat.

Olen siis liigan neljänneksi paskin pelaaja :D. Se Islandersin floppikin meni jo. Kylläpä kiinnostaa jäljellä olevat.

Kuten alussa mainitsinkin, niin korien sisältö on aina satunnainen. Jonkun tehtävä se on aina olla siellä pohjalla, ei se phoenix itselle mikään dream team ollut :)

Kuten alussa mainitsinkin, niin korien sisältö on aina satunnainen. Jonkun tehtävä se on aina olla siellä pohjalla, ei se phoenix itselle mikään dream team ollut :)

Viimeks olin kolmanneks viimenen ja nyt oon selvästi noussu. On siellä onneks vaihtoehtoja. Mitenkähän lie varaukset heittelehtii kun fantasioidaan. Siis ne oikeesti varatut pelaajat esim Barkov.

Viimeinkin :) Calgarystä tuli kolmen kauden jälkeen potkut. M4ZER oli heittämässä jo pyyhkeen kehään kunnes Philadelphia osoitti kiinnostusta Calgaryn entistä GM:ää kohtaan. Sopimus saatiin aikaiseksi ja kattaa kokonaiset kuusi kautta. Sopimusta kirjoittaessa minulle esitettiin yksi pyyntö. Koskien tulevia kausia Philadelphiaan halutaan saada faneja palveleva miehistö. Viimeiset kolme sanaa, jotka minulle mainittiin asiaan liittyen olivat: Legion of Doom.

Omistajat eivät vain tulleet maininneeksi sitä, että ensimmäisellä kaudella ei pääse vaikuttamaan koko miehistöön, joten jäänee tuomipäivänkentän kasaaminen sitten myöhemmäksi.

Divisioonan vastustajista M4ZER kommentoi: Rehtiä porukkaa koko sakki. Lupa odottaa miellyttäviä pelihetkiä tuleville kausille. :D

Koska potkut Calgarystä ovat tiedossa kauden päätteeksi hankin itselleni jo Flyersin tamineet ja kulkuvälineet. Vapaita lippuja olis tarjolla myös Eaglesin peleihin, mikäli ostaa Flyersin kausikortin.

Tiukkojen analyysien jälkeen löin nimeni Devilsin pahviin. Kovalchukin kanssa päätyyn asti. Eiku...

Ylös Bottom