Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 14 "GSOE"-keskustelua

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja milesizdead
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 14 "GSOE"-keskustelua

Elikkäs tossa pikasesti laskeskelin noita peliaikoja valmiilta porukoilta. Suluissa tarkka sekuntimäärä yhden desimaalin tarkkuudella, joka luonnollisesti pyöristetään kuinka koulussa opetetaan. Yritin tarkasti kahtoo, mutta virheitä voi olla. Kattokaa ny joku muuki viä varoiks.

Buf: tosiaan mikimin ilottamat
Boedker 23:20 (19,9s)
Staal 23:17 (16,6s)


Los Angeles:

Parise 25:25 (25,2s)
Backstrom 25:00
Atkinson 23:22 (22,1s)

Pittsburgh:

Hedman 27:07 (6,6s)
Plekanec 23:10 (9,9s)
Hamonic 27:20 (19,9s)

Washington:
Richards 23:27 (26,6s)
Eriksson 23:07 (6,6s)

Lisäykset:

Montreal:

K. Alzner (101,22s)
C. Fowler (18,72s)
P. Bergeron (7,5s)
M. Pacioretty (46,14s)

Dallas

L. Eller (26,64s)
 
Vastaus: NHL 14 "GSOE"-keskustelua

No pärskele, vielä muutama peli sitte olivat rajojen sisässä, mutta enpä ihmettele pakkien osalta ylityksiä, kun on sellata AV rumbaa ollu. Hamonic tosin oli saigonilla juuri, notta en kerenny edes peluuttaa alemmissa ketjuissa, mutta samapa tuo. Hamonic ja Hedman pelas kakkospakkiparina (paitsi AV:t), mutta Savardin loukkaantumisten myötä oli ketjut menny uusiks ja eipä niitä tullu katottua ni pelasivat sitten jonku kolme peliä ykköspakkiparissa ja AV:lla ni ei ihme. Laitetaan ukkoa sivuun, ei tunnu missään kun ei oo vakavat ylitykset! :D Ja samaan hengenvetoon voinki todeta, notta hyvä laittaa Plekanec pelin ajaks vilttiin, kun ei nuo aloitukset tunnu onnistuvan ja Los Angelesin kanssa tehtiin treidiäkin. Eli Pittsburghista lähti laituri A.Shaw ja sentteri Brown Losiin ja sieltä matkaa toivottavasti hyvä aloittaja Horcoff ja laituri Condra Pittsburghiin.

Tuli vaan mieleen kun mulla on neljä ukkoa saigonilla, niin mites tuo noitten rankkua saaneiden vilttiin laitto onnistuu, kun kaikki on yhden suunnan sopimuksilla olevia pelaajia ja ei voi laittaa waiwereiden takia farmiin ja ei palkkakatto anna myöden nostaa korvaavia käiveröitä ehkä kokoonpanoon ?! Tutkin asiaa kunhan on simmailtu, tosin lähden kohta töihin ja palaan "sorvin ääreen" huomenna klo 22 jälkeen tai sitten vasta torstaina.
 
Vastaus: NHL 14 "GSOE"-keskustelua

Tuli vaan mieleen kun mulla on neljä ukkoa saigonilla, niin mites tuo noitten rankkua saaneiden vilttiin laitto onnistuu, kun kaikki on yhden suunnan sopimuksilla olevia pelaajia ja ei voi laittaa waiwereiden takia farmiin ja ei palkkakatto anna myöden nostaa korvaavia käiveröitä ehkä kokoonpanoon ?! Tutkin asiaa kunhan on simmailtu, tosin lähden kohta töihin ja palaan "sorvin ääreen" huomenna klo 22 jälkeen tai sitten vasta torstaina.

Olisiko vapareissa ratkaisu ongelmaan?
 
Vastaus: NHL 14 "GSOE"-keskustelua

Olisiko vapareissa ratkaisu ongelmaan?

Viimeisimmän treidin myötä mulla on 0.7milj. palkkakatossa vapaata ja kun tosiaan on nuo neljä ukkoa saigonilla, niin en saa millään vaihdettua kerralla noita kaikkia kolmea sivuun, ainakin näin äkkiseltää katottuna näyttäs siltä. Tuo on kyllä paska, että vaikka ois 2-suuntanen sopimus, niin loukkaantunutta ukkoa ei voi pudottaa nhl kokoonpanosta pois... Tai sit waiwerit pois päältä tämän "rankkutikin" ajaks, niin sitten voi laittaa kovapalkkasta ukkoa farmiin. Pitää vielä katsoa, kunhan simu pyörähtäny.
 
Vastaus: NHL 14 "GSOE"-keskustelua

Viimeisimmän treidin myötä mulla on 0.7milj. palkkakatossa vapaata ja kun tosiaan on nuo neljä ukkoa saigonilla, niin en saa millään vaihdettua kerralla noita kaikkia kolmea sivuun, ainakin näin äkkiseltää katottuna näyttäs siltä. Tai sit waiwerit pois päältä tämän "rankkutikin" ajaks, niin sitten voi laittaa kovapalkkasta ukkoa farmiin. Pitää vielä katsoa, kunhan simu pyörähtäny.

Waiverit on pois päältä näitä rosterikikkailuja varten, siitä ei tarvi huolehtia. Eiköhän pelikiellot ole riittävä rangaistus, pelaajien menettäminen muille olisi jo liikaa :)
 
Vastaus: NHL 14 "GSOE"-keskustelua

Waiverit on pois päältä näitä rosterikikkailuja varten, siitä ei tarvi huolehtia. Eiköhän pelikiellot ole riittävä rangaistus, pelaajien menettäminen muille olisi jo liikaa :)

Toi on yks vaihtoehto ja yks on se, ett pelaa niukemmalla miehistöllä nuo rangaistuspelit pois. Tosin en oo varma mussuttaako EA, jos ei oo riittävästi ukkoi puettuna peliin. :) Taitaa valittaa. :) En oo tosin tyypännyt. Siis vielä korjauksena ett voi kuulua ihan sääntöihin ett tuo määrä pitää olla puetuna peleihin.. eikä siis EA mussuta tyhjästä. ;)
 
Vastaus: NHL 14 "GSOE"-keskustelua

Tänään Stetsoni sitten ampumahiihtoa ennen tai jälkeen. Se on klo 17-18. Kyllä, ampumahiihto on huikea laji. Huomenna alkaakin sitten se paras laji.




Otetaan tossa kuuden pintaan peli pois niin pääsen manaamaan kun on huippuäijät loppukauden sivussa.
 
Vastaus: NHL 14 "GSOE"-keskustelua

Pikku hiljaa alkaa kyllä mennä hermot tähän minotauriin. Boksilla kun on samaan aikaan ei saa mitään vastausta ja ei sit tietenkään täälläkään mitään ilmotusta... Mun puolesta kyl uutta jätkää kehiin, kuten milez jo uhkailikin.

EDIT. Ei kyl pysty enää roikkumaan boksilla odottelemas et joku ehkä ilmestyy paikalle, eli jos joku näkee minokinin boksilla niin vois tänne laittaa viestiä niin voin sitten mennä pelaamaan...
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 14 "GSOE"-keskustelua

Jamppuu saatko yksityisviestejäni? Joko ei suostu lähettämään, tai sitten en osaa...
 
Vastaus: NHL 14 "GSOE"-keskustelua

Karlsson yli ja pistin ennenkuin katoin menemään jo Carolinaan 27,41 mitä se nyt sitten onkaan sekunneissa. vajaa 30s

Ala-asteen matikalla sain 24s. Ihan ok määrä yli siihen nähen että kolmosparissa suurimman osan ajasta pitäny.
 
Vastaus: NHL 14 "GSOE"-keskustelua

1. CGY
2. NYI
3. Caps
4. Carolina
5. Pittsburgh
6. PHX
7. STL
8. NSH
9. BOS
10. MIN
11. WPG
12. Canucks
13. Philly
14. Buffalou
15. Ducks
16. Deadmonton
17. LA
18. Tampa

Paska tikki ja turpaan tuli. Nyt ei pääse Payjay huutelemaan kuinka on kohdeltu kaltoin kun voitti helposti 3-0. Ei mulla ollu mitään rakoa.

Mun laskujen mukaan Subban huilaa 12 peliä ja Vlasic 6 peliä.
 
Vastaus: NHL 14 "GSOE"-keskustelua

1. CGY
2. NYI
3. Caps
4. Carolina
5. Pittsburgh
6. PHX
7. STL
8. NSH
9. BOS
10. MIN
11. WPG
12. Canucks
13. Philly
14. Buffalou
15. Ducks
16. Deadmonton
17. LA
18. Tampa
19. Detroit

Oli jakoja Tampalla mutta vedot ohjautu koko ajan päin. Takatolppapaikkoja ei tullu yhtään siinä mielessä toimi puolustus ja toimi ylipäätään ukot paremmin kuin kahdessa ekassa sinua vastaan. Koko ajan tosin tiesin että meidän ero ei oo kahen pelin jälkeen mikään 10-2 maaleissa jos ea:lla ei ois momentuminsa pelissä. Tuo peli nyt kuulu minun voittaa oli mulla ehkä kuitenkin enemmän niitä paikkoja vaikka ne aika ryppäissä välillä tulikin.
Vähän pisteitä mutta hyvä tikki oli pelata ekaan verrattuna tämä oliko tämä toinen vai kolmas. Pelimääristä päätellen kolmas mutta ei näitä erota enää mones menossa kun tappioita tulee koko ajan.
 
Ylös Bottom