Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 14 "GSOE"-keskustelua

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja milesizdead
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 14 "GSOE"-keskustelua(Tiimejä vapaana)

Tampa huomenna illalla valmiudessa jossei mee pilluhommiks. Tänään niin rankka kohmelo ettei pysty.

No onko silakan tuoksua sormissa ? Osaatko sanoa kelloaikaa pääsetkö linjoille miten, jos ei tänään ni huomenna ois saatava peli poissssh näillä näkymin :)

EDITTIÄ : OK, tuun hetimmiten ite linjoille kunhan käyn kaupassa pikaisesti! Varmaan siinä vähän jälkeen kasi oon boxilla!
 
Vastaus: NHL 14 "GSOE"-keskustelua(Tiimejä vapaana)

1. Ducks
2. STL

3 pts. Surkeaa.

@ CAlgary2-5 L
@ Edmonton 4-1 W
@ Vacouver 2-5 L
vs Los Angeles 2-1 SOL
@ Winnipeg 0-1L
vs Chicago 4-3 L
 
Vastaus: NHL 14 "GSOE"-keskustelua(Tiimejä vapaana)

Peli Tampaa vastaan taputeltu, 3-0 häviö. Oli kyllä hienoa peliä, omassa päässä Lehner on viime pelit imeny kaiken sisään. Tässä pelissä 5 laukausta ja 3 maalia :D Yks maskiton lämäri ja sitten ohjaus ja en muista kolmatta. Tampan päädyssä Tokarski otti kaiken kiinni. Ei auttanu mikään, pommitti viivalta, syötteli takatolpalle tai sitten kiemurteli sooloillen vetopaikkaan niin kiekko osu joko vastustajan miehiin tai sitte Tokarski kaappas kiinni. Turhauttavaa! Noh, pelailen huomenna nuo botit pois ni sit on tikki taputeltu. Enää 19 peliä kun Gaborik palaa, 21 kun saan Ribeiron takas ja vaan 43 Seminin paluuseen :D Pakistoon Savard onneks 5 pelin päästä. Olin jo hetken että mahtavaa, loukkaantu viides mies kun Desharnais talutettiin laitataklauksen seurauksena ulos ja pääs 5min ylivoimaa pelaamaan. Ei kuitenkaan jääny saigonille, tosin ei ois yllättäny viides mies enää yhtään :) ... Vedot mulle 27 - 14 , hyökkäysaika 10.08 - 4.05, alotukset 14 - 8. Mutta ei niin ei, randomgeneraattori ei ollut tänään puolellani.
 
Vastaus: NHL 14 "GSOE"-keskustelua(Tiimejä vapaana)

Jooh Nashville sai pelattua pari peliä. Vieraskiertueella siirryttiin Dallasiin jossa oli tahmeaa. Dallas siirtyi 2-0 johtoon kun keskeltä ei pidetty ukkoa kummassakaan maalissa. Botteja ei voi opettaa oikeen tohonkaan. Vituttaa kun itse näkee mistä se maali aina tulee mut mitään ei voi. Tai sit oon valinnu väärän ukon millä ite pakitan. Noh joka tapauksessa sain Palmierin ja Frattinin maaleilla vielä tasotettua 4min enne loppua mutta 38 sek ennen loppua unohtui Ron Hainseyltä Glencross takatolpalle enkä saanut toisella pakilla pidettyä Voracekkia joka syötti. Toiseen peliin matka jatkui Winnipegiin jossa Sisu Ardor asettui vastaan. Molemmat lätkäs kakkosmoket kehiin ja Leighton hoiti hommat hienosti. Crosby aloitti maalin teon ja sitten meni sieltä sun täält Berglundeil ja Bergenheimeil. Päättykö peli sitten 4-1? luokkaa. Hyvin sai minuutteja tasoteltua vaikka oli pelko perseessä että Leihgton yhtäkkiä päästää pari kun oli kahden maalin johtoa ja jarrukentät kehissä...

Vielä tässä tickissä Shrekityksen Montreal. Koska pelattais?

Seuraavaan tickkiin sellanen tieto että Nashville lähtee pe aamuna ja palaa su iltana reissusta joten maanantaina varmaa pääsee tickkiä availeen
 
Vastaus: NHL 14 "GSOE"-keskustelua(Tiimejä vapaana)

1. Ducks
2. STL
3. Minnesota
4. Caps
5. WPG

Ei vaan Jamppua vastaan uponnut vedot vaikka miten yritin. Molemmilla oli 19, mutta mulla tais hyökkäysaikaa olla melkein tuplasti, ois varmaan pitänyt laukoa enemmän.
Tässä vielä ootellaan, että maalintekijät Marleau ja Franzen toipuvat pelikuntoon. Vielä noin 20 peliä jäljellä molemmilla.

PS. Phaneuf on kyllä ollut kovassa iskussa, kiitokset vielä vilbertolle treidistä :).
 
Vastaus: NHL 14 "GSOE"-keskustelua(Tiimejä vapaana)

1. Ducks
2. STL
3. Minnesota
4. Caps
5. WPG
6. NYI

Ei tainnu tulla yhtää pistettä koko tickis. Oli kyllä niin huonoa peliä pääosin, ettei pärjäis ees japanin naisten maajoukkueelle noilla esityksillä.

Backlundista ja Staalista otettais mielellää tarjouksia vastaa
 
Vastaus: NHL 14 "GSOE"-keskustelua(Tiimejä vapaana)

Toronto jäljellä. Sopiikos sulle huomenna esim. 20.00?
 
Vastaus: NHL 14 "GSOE"-keskustelua(Tiimejä vapaana)

Shrekitys onko jotai ehdotusta? Huomen klo 20 esim? Vai käykö keskipäiväl?
 
Vastaus: NHL 14 "GSOE"-keskustelua(Tiimejä vapaana)

Samaa kyselee buffalo..miten montreal linjoilla huomenna?
 
Vastaus: NHL 14 "GSOE"-keskustelua(Tiimejä vapaana)

1. Ducks
2. STL
3. Minnesota
4. Caps
5. WPG
6. NYI
7. PHI

Surkeeta menoo. Itku meinas jo tulla, mutta päätin sit kans vetää taktiikat, mitä oon vältellyt. Torontoo vastaan ainakin toimi. Pitää kattoo vielä pitää sitä hioo yhdellä tekijällä.
Seuraava tikki näyttää suunnan. Erikoista oli että nämä voimakentät 3/4 olivat ratkaisemassa viime pelin.
 
Vastaus: NHL 14 "GSOE"-keskustelua(Tiimejä vapaana)

1. Ducks
2. STL
3. Minnesota
4. Caps
5. WPG
6. NYI
7. PHI
8. Det

Tukkaan tuli oikeastaan joka suunnasta. Ei kai tässä muuta. Täytyy koittaa pikku hiljaa parantaa peliä.
 
Vastaus: NHL 14 "GSOE"-keskustelua(Tiimejä vapaana)

1. Ducks
2. STL
3. Minnesota
4. Caps
5. WPG
6. NYI
7. PHI
8. Det
9. FLA

Meinas unohtua laittaa tänne, kun pelattuna ollut jo parin päivän ajan tämä tikki.
 
Vastaus: NHL 14 "GSOE"-keskustelua(Tiimejä vapaana)

1. Ducks
2. STL
3. Minnesota
4. Caps
5. WPG
6. NYI
7. PHI
8. Det
9. FLA
10. VAN
 
Vastaus: NHL 14 "GSOE"-keskustelua(Tiimejä vapaana)

Tampa tänää kaheksan aikaan matsattavissa. Sabres sillon linjoilla?
 
Ylös Bottom