Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 14 "GSOE"-keskustelua

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja milesizdead
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 14 "GSOE"-keskustelua

1.Buf
2.PIT

Jooooh, surkein tikki aikoihin. Tais tulla turpaan reilusti, oisko ollu 1-4-1. Viimesin peli Devilsejä vastaan. Alkoi mielestäni Pittsburghin hallinnalla ja kesti oikeastaan ekat pari erää. Sitten 1-1 tilanteessa Devilsin ukoilla oli jonkinsortin momentum päällä, on veemäinen tunne kun ohjaat omia ukkoja ja kukaan ei tottele ohjaussuuntia OIKEIN jos nyt ylipäätään ukon sais edes liikkumaan maalin takaa rynkyttämästä ja vastustajalle silminnähden tulee vauhtia lisää ja AI pelaa vituilleen. Turhauttava tunne kun ei ukot tottele ja ei mahda sille maalille sitten mitään. Noh, onneksi Devils laski yv:lle kolmannessa puolivälin jälkeen ja pääsin tasoittamaan 2-2 ja jatkoajalle mentiin. Sielläpä sitten pelattiinkin AV:lla ja kohta kaks vajaalla ja hirvee pyöritys 5-3:sta...eihän sitä kauaa kestäny ja turpaan. Oli kyllä paikkoja tehdä maaleja lukuisia ensimmäisen ja toisen erän aikana, mutta ei taas vaihteeks mene sisään mistään...

Ehkä tämä draama on kirjoitettu näin, koska enää yksi ottelu ja Gaborik on takaisin pelissä, jospa se siitä sitte taas tulis nousukausi (tod. näk. lähtee Gabo tai joku muu tärkee äijä välittömästi saigonille).
Seuraavan kerran peleillä näillä näkymin työkiireiden takia lauantai-iltana.

Mulla ois vielä Montreal jäljellä, millon kerkeisit pelata tuon?

Ticki mennyt mukavasti 3-1-0 saldolla tähän mennessä. Ykkösketju Benn-Couture-Perry on ollut vaarallinen ja Benn onkin iskenyt joka matsissa maalin ja yhteensä tehot 5+2 neljään matsiin mitä on täällä pelannut. Saa nähä kauan hyvä vire kestää.

1.Buf
2.PIT
3.PHI

Hyvin Broad Streetin pojat tahkoaa kohti paikkaa pudotuspeleissä! Tikin saldo puhdas 6-0-0.

D.Sedinkin on herännyt kun rupesin miestä kaupittelemaan muualle. Ehkäpä Ruotsin "pojalle" pitää antaa uusi mahdollisuus. :)

1.Buf
2.PIT
3.PHI
4.Ducks
5.Bruins
6.NYI

e. Treidiketjuun päivitetty joukkueen tarpeet

Viimeksi muokannut moderaattori:
1.Buf
2.PIT
3.PHI
4.Ducks
5.Bruins
6.NYI
7.NYR

Losin kanssa väännettiin jo toissapäivänä ottelu, kingsin ilmiömäinen molke Italiasta ( nimen perusteella) teki kaikkensa rangersin kaatamiseksi, ja siinä onnistuikin. NYR jäi nollille ja Kings teki kaksi helppoa takakulmamaalia kun omat botit surrasi kulmissa jättäen maalinedustan tyhjäksi. Meikä pilkki keskialueella laiturin kanssa tottakai, kuka nyt puolustaa jaksaa. Joka tapauksessa, 0-2 tappio siis.

Viimeinen matsi Coloradoa vastaan, hämärä kotikirous pelissä kun NYR sai aloituksista ehkä kolme matsin aikana. Muuta lägiä ei näkynyt, pelkät aloitukset. Ehkä mä en vain osaa lennua vastaan :) Anyways, parilla helpolla lämärimaalilla ja Smithin takuuvarmoilla torjunnoilla Rangers vei pisteet maalein 3-2.

4-1-0 saldona siis, täytyy olla tyytyväinen kun vertaa normimeininkiin Broadwayllä.

Heii! Riittäisköhän mulla vaan tohon boxiin ac adapterin vaihto vai onkohan koko boksi romurautaa... Boxi siis sammuttaa ittesä hetken sen jälkeen ku on käynnistetty. Adapteriin syttyy punainen valo kun tämä tapahtuu. Pointtina kuitenkin et pelaamaan en tällä hetkellä pääse. :confused:

Washington olisi täällä vielä jäljellä, eli koskas gm olisi linjoilla? Itse olen ollut nyt kolmena päivänä melko tasaisesti peleillä, mutta ei ainakaan samaan aikaan ole näkynyt. Tänäänkin luultavasti siinä viimeistään klo 17:30-18 olen itse linjoilla. Mitään klo 23 pelejä en ala sitten pelaamaan, että ihan ennakkoon tiedoksi.

Heii! Riittäisköhän mulla vaan tohon boxiin ac adapterin vaihto vai onkohan koko boksi romurautaa... Boxi siis sammuttaa ittesä hetken sen jälkeen ku on käynnistetty. Adapteriin syttyy punainen valo kun tämä tapahtuu. Pointtina kuitenkin et pelaamaan en tällä hetkellä pääse. :confused:

Voipi olla, että riittäisikin. Näyttäisi olevan järkevän hintainenkin.

Edmonton linjolla n. 15.45-17.00. Mahdollisesti myös illalla, joskus yhdeksän jälkeen. Vastassa vielä Vancouver, LA Kings ja Dallas.

Washington olisi nyt linjoilla. Mutta jos et nyt pääse niin voisin klo 17.30 pelata sen pois. Mutta viimestään 17.40, koska klo 18 pitäisi jo olla liikkeellä.

Ylös Bottom