Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 14 "GSOE"-keskustelua

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja milesizdead
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 14 "GSOE"-keskustelua

Jepjep ite oon lopettanu varmaan kaks kertaa bottipelin ku on tullu ihnisvastustaja linjoille ja kiree aikataulu. Bottipelejä taitaa tosiaan olla kahteen kauteen huikee 4-5 ja itelle ei ainakaa oo noilla parilla pisteellä ollu merkitystä missää vaiheessa. Ja on botille tullu joskus hävittyäki.
 
Vastaus: NHL 14 "GSOE"-keskustelua

Jeah, käyhän noita bottihässäköitä. Onneksi niitä bottipelejä on niin vähän yleensä, että suurempia ongelmia ei pääse syntymään.



Pelien aikana mahdollisuuksien mukaan muu talouden nettiliikenne minimaaliseksi, FB/Streamit/Downloadit pois päältä jotta pelit ovat mahdollisimman sulavia ja reiluja. Googlaamalla löytyy tapoja optimoida reititin konsolille, sekä portteja avaamalla että kaistaa priorisoimalla. Tehkää nuo jos vain mahdollista.

Jos peli lägää reilusti, kannattaa ottaa toinen GM partyyn ja neuvotella pelin katkaisemisesta, koska tuloksiahan ei quitatusta pelistä tule. Modeemien ja konsolien buuttaus ja uusi yritys.

Jos peli katkeaa, katsokaa pelin tilanne ja pelikello, aloittakaa uusi peli ja pelatkaa sopupelinä sama tilanne taululle ennen tosipelaamisen jatkamista. Tehdyt maalit siis lasketaan, pelin quittaaminen tarkoituksella tappiotilanteessa ei siis tuo mitään etua, pelkästään lisänöyryytystä.


Buf/Det-taisteluparille, Mikimi ei voi vierittää vastuuta perheelle koska säännöissä selvästi mainitaan muun liikenteen tsekkaaminen ennen peliä. Myöskään keskustelun ohjaaminen pelitapaan, silloin kun puhutaan vain keskeytyksestä ja mitä tapahtui sen jälkeen, ei ole tarpeellista eikä hedelmällistä. Säännöissä ei missään mainita, että voisi lägätessä vain poistua pelistä ja päättää itse, että uusi peli aloitetaan nollatilanteesta. Tilanteessahan olisi kenties auttanut tuo ohjeistus hypätä samaan partyyn ja sopia tilanne selkeästi ennen uutta yritystä. Olisi kenties säästytty tältäkin väännöltä taas.

Koska tässä on kyse tyypillisestä sana vs sana-tilanteesta, otetaan kompromissirangaistus käyttöön: Seuraavassa BufDet-kohtaamisessa Buffalo antaa kaksi maalia Detroitille heti pelin alkuun.
 
Vastaus: NHL 14 "GSOE"-keskustelua

No näin toimitaan. Mutta tiedoksi jatkossa ettei löydy headsettiä joten keskustelut viestein tai täällä. Siinä mielessä vika varmaan oli mun etten tarkistanut ennen peliä onko muita koneita auki kun peli pelattiin suoraan ottawa matsin perään jossa ei mitään ongelmaa ollut. Luulisi silti vastustajankin kellojen soivan että jossain mättää jos keskialueelta pääsee suoraan mun viiden pelaajan ohi ilman estelyjä ja saa syötellä vapaasti takakulmalle kenenkään estämättä. :D kumma ettei onnistunut enää siinä vaiheessa kun mullakin yhteys toimi... :)
 
Vastaus: NHL 14 "GSOE"-keskustelua

No näin toimitaan. Mutta tiedoksi jatkossa ettei löydy headsettiä joten keskustelut viestein tai täällä. Siinä mielessä vika varmaan oli mun etten tarkistanut ennen peliä onko muita koneita auki kun peli pelattiin suoraan ottawa matsin perään jossa ei mitään ongelmaa ollut. Luulisi silti vastustajankin kellojen soivan että jossain mättää jos keskialueelta pääsee suoraan mun viiden pelaajan ohi ilman estelyjä ja saa syötellä vapaasti takakulmalle kenenkään estämättä. :D kumma ettei onnistunut enää siinä vaiheessa kun mullakin yhteys toimi... :)


Niin, sanoit tuossa aiemmessa viestissä, että jos olisit heti alussa alkanut chattaamaan, koko peli olisi mennyt ohi. Erätauolla on 30 sekunttia aikaa kirjoittaa, että "lagaa, vaihdetaan hostia" yms, mutta et voinut sitä kirjoittaa koska peli menee sekaisin? Tai itse olen toiminut niin, että jos lagaa niin kirjoitan vaikka kesken pelin sen viestin, niin kestä sen 10 sekunttia. Edelleen ihmetyttää, miten et pelin alussa sanonut mitään, vaikka siinä vaiheessa kun menit johtoon 1-0, että peli lagaa.

Niin ja toinen peli. Et voinut ennen peliä kertoa, että et meinaa antaa kolmea maalia eteen, etkä esimerkiksi erätauolla voinut mainita asiasta mitään, koska sulla menee peli ihan sekasi? Ei jumalauta mitä selityksiä. Hallihin kumpaakin peliä mielin määrin, vein toisessakin pelissaä laukaukset 10-40 ja hyökkäysalueajan 5:00, 12:00, niin miten tuo "lagi" näyttänyt sinuun peliin yhtään vaikuttavan.

Ihan hienoa toimintaa komissaarilta tuo rangaistus, mutta onhan tämä nyt helvetin asiallisita jos kaverit alkaa quittailemaan ko ollaan kolmen maalin tappiolla, koska peli "lagaa". Ja varsinkin siinä vaiheessa ko ollaan menty eka itse johtoon ja pelataan jo toista erää.
 
Vastaus: NHL 14 "GSOE"-keskustelua

Ihan hienoa toimintaa komissaarilta tuo rangaistus, mutta onhan tämä nyt helvetin asiallisita jos kaverit alkaa quittailemaan ko ollaan kolmen maalin tappiolla, koska peli "lagaa". Ja varsinkin siinä vaiheessa ko ollaan menty eka itse johtoon ja pelataan jo toista erää.

Ymmärrän kiukun, mutta eiköhän tämä keissi ole taputeltu. Lisään sääntöihin vielä bonuspykälän tästä lagihelwetistä. Kyllähän se on aika nopeasti selvä jo pelin alussa, onko peli liian laginen vai no. Vaikka jättäisi kundit seisomaan kentälle viestin kirjoittamisen ajaksi, niin ei kai tässä liigassa kukaan ole niin...ilkeä, etteikö itsekin alkaisi jarruttelemaan hyökkäykseenlähtöä huomatessaan toisen vain idlaavan. Itsellä ollut useita tapauksia omissa peleissä, missä toinen on joutunut menemään ovelle, vastaamaan puhelimeen tai vaihtamaan paristot kesken matsin. Eihän se mukavaa ole jos ne sattuu kesken pelin, mutta joskus elämä tulee lätkän eteen.

Noh, tänään on kaunis kevätpäivä, eiköhän siirretä ajatukset aurinkoisemmille laitumille.
 
Vastaus: NHL 14 "GSOE"-keskustelua

Elikkä Toronto tulee tänään pelaamaan loput pelit siinä 18.30 aikoihin. Tänään siis tikki vaihtuu 22.00 joten be there. Ilmotelkaa tänne monelta käy. Thänks!
 
Vastaus: NHL 14 "GSOE"-keskustelua

Detroitin gm voisi kun kerta nyt täällä foorumeilla vierailee, niin tosiaan vastata ja ilmoitella että oletko tänään tulossa miten peleille? Syklin viimeinen päivä tosiaan, enkä ala kokoiltaa ainakaan boxilla päivystämään. Kiitos.
 
Vastaus: NHL 14 "GSOE"-keskustelua

Elämä heittelee ja aikaa ei löydy enää näille peleille. Kaikki pelit tuli pelattua eikä vissiin kertaakaan kukaan joutunut mun botteja vastaan takomaan. Nyt kuitenkin on parempi jos saadaan Tampaan joku aktiivisempi kaveri puikkoihin.

Kiitos kaikille peleistä ja jos boksilla näkyy niin saa laittaa kutsua peliin jos palaa käämit random vastustajiin. Katotaan jos kesäkaudella tekis comebackin, mutta nyt ei tosiaan aika riitä.
 
Vastaus: NHL 14 "GSOE"-keskustelua

Elämä heittelee ja aikaa ei löydy enää näille peleille. Kaikki pelit tuli pelattua eikä vissiin kertaakaan kukaan joutunut mun botteja vastaan takomaan. Nyt kuitenkin on parempi jos saadaan Tampaan joku aktiivisempi kaveri puikkoihin.

Kiitos kaikille peleistä ja jos boksilla näkyy niin saa laittaa kutsua peliin jos palaa käämit random vastustajiin. Katotaan jos kesäkaudella tekis comebackin, mutta nyt ei tosiaan aika riitä.

Tattista, yksi hyvä pelimies taas katoaa oikean maailman puolelle. Snif.

Sana taas kiertämään, Tampa vapaana.
 
Vastaus: NHL 14 "GSOE"-keskustelua

Raw arnold. Laitoin boxin puolella viestiä, eli online viimestään klo 20.00. Tai myös nyt heti käy.
 
Vastaus: NHL 14 "GSOE"-keskustelua

Mun piti tänään pelata vikat pelit pois, mutta tulikin yllättävä este. Hoitakaa mun botin raiskaus nätisti ja poikia vahingoittamatta! Pahoittelut Tao ja Zubru :/
 
Vastaus: NHL 14 "GSOE"-keskustelua

Raw arnold. Laitoin boxin puolella viestiä, eli online viimestään klo 20.00. Tai myös nyt heti käy.

Sillä laitoin isolla tuon Detroitin, kun ajattelin jos et ole sattunut aiempia viestejä huomaamaan. Ja mieluummin viestit tänne kuin boxille, kun ei sitä boxia välttämättä aina päällä käytä, tai ainakaan juuri siten että ehtisi sitten sopivaan aikaan peleille.
 
Vastaus: NHL 14 "GSOE"-keskustelua

Colorado vielä jälellä ja Chicagon botti. Tulen boksille jahka kerkeän, varmaan menee noin puoli ysin tienoille.
 
Vastaus: NHL 14 "GSOE"-keskustelua

1. PIT
2. PHI
3. Ducks
4. CAR
5. NY
6. WPG
7. Canucks
8. Devils
9. NSH
10. NYI
11. LA
12. OTT
13. EDM
 
Vastaus: NHL 14 "GSOE"-keskustelua

1. PIT
2. PHI
3. Ducks
4. CAR
5. NY
6. WPG
7. Canucks
8. Devils
9. NSH
10. NYI
11. LA
12. OTT
13. EDM
14. PHX
 
Vastaus: NHL 14 "GSOE"-keskustelua

Mites tampan kanssa toimitaan. Pelaanko bottipelin vai onko uusi ohjastaja tiedossa vielä tälle illalle?
 
Vastaus: NHL 14 "GSOE"-keskustelua

Niin, sanoit tuossa aiemmessa viestissä, että jos olisit heti alussa alkanut chattaamaan, koko peli olisi mennyt ohi. Erätauolla on 30 sekunttia aikaa kirjoittaa, että "lagaa, vaihdetaan hostia" yms, mutta et voinut sitä kirjoittaa koska peli menee sekaisin? Tai itse olen toiminut niin, että jos lagaa niin kirjoitan vaikka kesken pelin sen viestin, niin kestä sen 10 sekunttia. Edelleen ihmetyttää, miten et pelin alussa sanonut mitään, vaikka siinä vaiheessa kun menit johtoon 1-0, että peli lagaa.

Niin ja toinen peli. Et voinut ennen peliä kertoa, että et meinaa antaa kolmea maalia eteen, etkä esimerkiksi erätauolla voinut mainita asiasta mitään, koska sulla menee peli ihan sekasi? Ei jumalauta mitä selityksiä. Hallihin kumpaakin peliä mielin määrin, vein toisessakin pelissaä laukaukset 10-40 ja hyökkäysalueajan 5:00, 12:00, niin miten tuo "lagi" näyttänyt sinuun peliin yhtään vaikuttavan.

Ihan hienoa toimintaa komissaarilta tuo rangaistus, mutta onhan tämä nyt helvetin asiallisita jos kaverit alkaa quittailemaan ko ollaan kolmen maalin tappiolla, koska peli "lagaa". Ja varsinkin siinä vaiheessa ko ollaan menty eka itse johtoon ja pelataan jo toista erää.

Jep ja sillä tarkoitin tuota viimeistä yritystä jolloin peli saatiin pelattua, en sitä ensimmäistä jossa sait tehdä kentällä mitä huvittaa minun ukkojen toimiessa pujottelukeppeinä. Ja mulla on viesti-ilmoitukset pois päältä jatkuvasti ettei häiritse jos joku laittaa viestiä kesken pelien. Tämä käy ilmi tästä ketjusta jo aiemmin jos jaksaa lukea. Mitä tulee siihen quittaamiseen ja kusettamisväittämiin niin yhtä laillahan olisin voinut ottawaa vastaan häipyä kesken pelin jos meinaat että omasta päästäni keksin tuon lagin. Ja jos olisin halunnut kusettaa niin samalla olisin kai voinut sanoa ettet edes tehnyt neljää maalia ja väittää vaikka pelin olleen tasan. Nyt kerroin niin kuin asia meni. Herää kyllä kysymys miksi sitten et voittanut tuota hyvin toiminutta peliä vaikka hallitsit sitä mielestäsi mielin määrin? Voiko johtua mitenkään siitä että minullakin oli mahdollisuus puolustaa normaalisti ilman viivettä... Kyllä sitä hyökkäysalueaikaa tosiaan kertyy kun pyörii yhdellä ukolla pitkin aluetta tai saa tarpeeksi ylivoimaa. Yhtäläiset mahdollisuudet oli molemmilla voittaa, sinulla jopa paremmat kun sait 5-3 ylivoimaakin pelata mutta et saanut siitäkään maalia vaikka hallitsit mielin määrin.

No, mulla ei tästä keissistä enempää. Nyt saatiin sentään sinutkin tänne niin voi jatkossa sopia peleistä paremmin. Pelissä oli lagia, ei "lagia". Usko tai älä.
 
Vastaus: NHL 14 "GSOE"-keskustelua

1. PIT
2. PHI
3. Ducks
4. CAR
5. NY
6. WPG
7. Canucks
8. Devils
9. NSH
10. NYI
11. LA
12. OTT
13. EDM
14. PHX
15. San Jose
16. STL

Huono tikki. 3 pts. :(

vs Chicago 0-2 W
vs Ottawa 1-0 L
@ NY Rangers 1-2 L
@ New Jersey 0-3 L
@ NY Islanders 0-1 OTL
@ Philadelphia 0-2 L

Huh huh mitä keskeytysprosentteja porukoilla bottia vastaan! Jopa 20, 30, jopa yli 40 prosenttia! Kaikilla on varmaan tosi hienoja tarinoita noiden taakse, mutta jokainen varmaan myös ymmärtää miltä nuo näyttävät ulkopuolisille. Pelien määriä ei näy, mutta ei tietty varmaan monia pelejä. Monella 0% mikä on asiallista!
 
Vastaus: NHL 14 "GSOE"-keskustelua

On nää bottipelit kyllä hanurista. Moss lähti sikaniitillä saikulle eikä edes jäähyä. Onneksi vaan 4 peliä.
 
Ylös Bottom