Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 14 "GSOE"-keskustelua

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja milesizdead
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 14 "GSOE"-keskustelua

Tuossa ei ole kaikki pelaajat. Sinne jää vielä pimentoon joitakin overaalilta huonoimpia pelaajia, jotka voi olla myös hyviä junnuja. En vaan jaksanu räpsiä kerhopelien välissä miljuunaa kuvaa.

Joo, ton kyllä arvasinkin. En todellakaan oottanu, että alat postaamaan tänne 20 kuvaa. :D Kiitti viel, että laitoit kuvat! Huh huh, vielä 6 yötä pitää odottaa.
 
Vastaus: NHL 14 "GSOE"-keskustelua

Menee kyllä taas hommat täysin lapaan. Olivat Elisalla vetäneet piuhat mutkalle tai jotain vastaavaa eikä tänään oo sit ollenkaan netti toiminu. Kun tänään soitin aiheesta niin ilmottivat, että ongelman selvittämiseen menee 1-2 arkipäivää eli luultavasti maanantaina tai tiistaina taas netti toiminnassa. Keskiviikkona lähden reissulle Saksaan ja tarkotus oli pyhittää tää viikonloppu änärin peluulle. Meni taas helvetin hyvin tää Early Releasen pelaaminen! :rolleyes:
 
Vastaus: NHL 14 "GSOE"-keskustelua

Kapise jo tuolla toteskin että etuyläkulma tuntuu haavoittuvalle. Mulla tuli eilen neljässä pelissä vanhanaikanen ja etukulma molemmat imuroitua. Tosin yks niistä vastustajista olikin pahimpia änärinörttejä :D mitä tiedän niin ei ollu ihmekään kun tuli kaikki mahdolliset nähtyä.

Sukeet pakit sain Buffaloon mutta ei voi mitään hyökkääjät oli kohtuu hyvät. Ottawalla oli kyllä ihan älytön joukkue kun katsoo vielä potentiaalin kannalta. Voi olla että kaikkia ei pysty mitenkään pitämään ensimmäisen kauden jälkeen saapi nähä.
 
Vastaus: NHL 14 "GSOE"-keskustelua

Taitaa uupua NHLPA:n lupa pistää rostereihin ennen ensimmäistä pelattua NHL-peliä.

Mulle ainakin partyssa sano muut liigalaiset että lupaukset ois pysyny oikeissa seuroissa. Eli Armia mulla ja Rajala varmaan edmontonissa, en nyt muista varmaks oliko se sen varaama oikeasti.

hienosti väärään tekstiin siteerattu. Vilperille kuitenkin tiedoks.
 
Vastaus: NHL 14 "GSOE"-keskustelua

Mulle ainakin partyssa sano muut liigalaiset että lupaukset ois pysyny oikeissa seuroissa. Eli Armia mulla ja Rajala varmaan edmontonissa, en nyt muista varmaks oliko se sen varaama oikeasti.

hienosti väärään tekstiin siteerattu. Vilperille kuitenkin tiedoks.
Suurin osa varauksista onkin pysynyt original jengissä. Ei löydy kyllä Joppea Buffalosta, eikä Rajalaa Edmontonista. Eikä vapaista pelaajista.

Heikosti on kyllä Barkov ja Ristolainen arvioitu. (3 kelt tähteä) Parrosillakin kovempi vaihtoarvo. Pirun Rammer! Noilla jenkki ja kanukki ykköspickeilla järjestäen 4 tai 4,5 tähteä..
 
Vastaus: NHL 14 "GSOE"-keskustelua

Toni Rajala ei ole enää Edmontonin organisaatiossa, joten hänen ei kuuluisikaan löytyä sieltä. Rajalan pitäisi siis olla vapaissa agenteissa.
 
Vastaus: NHL 14 "GSOE"-keskustelua

Suurin osa varauksista onkin pysynyt original jengissä. Ei löydy kyllä Joppea Buffalosta, eikä Rajalaa Edmontonista. Eikä vapaista pelaajista.

Heikosti on kyllä Barkov ja Ristolainen arvioitu. (3 kelt tähteä) Parrosillakin kovempi vaihtoarvo. Pirun Rammer! Noilla jenkki ja kanukki ykköspickeilla järjestäen 4 tai 4,5 tähteä..

joo huomasin että ei oo Armia mulla, Armiallakin ois varmaan ollu 3 tähtee vaan. Vai onko se sitten jollain muulla joka tietäs tarkan potentiaalin vai puuttuuko koko pelistä.
 
Vastaus: NHL 14 "GSOE"-keskustelua

Näköjää 2 pelaajaa siirty GM mukana Dallasista, ku joukkueesta löyty Roy ja Jones. Kova olis ykköskenttä, mut ei oo oikein omassa suosiossa Sedin ja Semin. Pakki osasto on aika hyvällä mallilla, vaikka suurin osa onki 30-vuotiaita.

Yleisesti ottaen näytti fantasy arponeen aika tasasesti noi joukkueet.
 
Vastaus: NHL 14 "GSOE"-keskustelua

Tässä ei liene enää mitään esteitä jos rostereita ei muutella niin pelata sitten jo pelejä pois niiden kanssa, ketkä on joukkueensa ottanut haltuun early releasessa ? Payjayllä näyttäs perse olevan sen verran hyvin vaseliinissa, että voitas tuo peli tuupata alta pois :D
 
Vastaus: NHL 14 "GSOE"-keskustelua

Minä oon kyllä ihan paska (tässäkin) pelissä. Jätettiin pelaamatta se peli kun oli semmosia arcade raketteja ukot. Että liekkö asetukset kohillaan vielä ja sitten jos niitä ei voikaan muuttaa pelatun pelin jälkeen enää.
 
Vastaus: NHL 14 "GSOE"-keskustelua

Buffalolle voi ottaa toisen GM:n tilalle mulla ainakin joka pelissä katkee yhteys servereihin tällä hetkellä.
 
Vastaus: NHL 14 "GSOE"-keskustelua

On kyllä aikamoista Arcade revitystä nuo normi onlinet. Tuntuu että aamusta oli vielä pelitempo hitaampaa, nyt viimepelit ukot kiitää raketinlailla...älä payjay nyt heti lannistu, oot päässyt islandersista eroon nyt ni ootahan kun pelit alkaa ;)

Eikös tuollanen treidiketju ollu aikasemminki, tarpeen varmasti edelleen :)
 
Vastaus: NHL 14 "GSOE"-keskustelua

On kyllä aikamoista Arcade revitystä nuo normi onlinet. Tuntuu että aamusta oli vielä pelitempo hitaampaa, nyt viimepelit ukot kiitää raketinlailla...

...Eikös tuollanen treidiketju ollu aikasemminki, tarpeen varmasti edelleen :)
En ole versusta testannut, mutta eikö tässä liigassa ole samat asetukset päällä kun niissäkin?

Oli, mutta sillon kaikki jauhoivat turhanpäivästä siellä ja siitä ei ollut mitään hyötyä. Tohon vaan yksi viesti per/gm.
 
Ylös Bottom