Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 14 "GSOE"-keskustelua

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja milesizdead
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 14 "GSOE"-keskustelua(TBL/Wsh vapaana)

1. STL
2. MIN
3. WPG
4. PIT

Verkot laskettu vesille. Josko sitä pääsis kohta pelailemaan sitten piakkoin :)
 
Vastaus: NHL 14 "GSOE"-keskustelua(TBL/Wsh vapaana)

Pikkulinnut laulaa, että nämä yli-innokkaat FA-miehet viime offseasonilta ovat mukana FA-kisassa heti ekalla rundilla? Oli vähän puhetta, että me muut saamme pari tikkiä etumatkaa...
 
Vastaus: NHL 14 "GSOE"-keskustelua(TBL/Wsh vapaana)

Näemmä siellä on etusivulla Buffalon kielto tehdä sopparia Nashvillen Leblackin kanssa. Leblancista on kuitenkin tehty tarjous, Buffalon tarjous.


Mäkin olen näemmä kussut keikkaa, kun ilmeisesti C. Schneider oli viime vuonna näitä AI:lta vapautuneita pelaajia. Tein nyt pari varausta 4. ketjun miehistä.


Onhan tuo rangaistus, eli kielto osallistua kahteen ekaan rundiin viestissä #4331 + #4369. Minun virhe tältä osin!

Toistaalta en ole tuon Schneiderin signaamisessa kokenut tehneeni mitään väärään, kun varasin Schneiderin vasta luettuani viestin #4282, missä mielestäni annettiin lupa tehdä sopimuksia näiden pelaajien kanssa eikä ainakaan kielletty (aikaisemmassa viestissä 4281 olin jo ilmoittautunut valmiiksi). Näin en omasta mielestäni syyttömänä nyt osannut "vankilaankaan mennä".

Pahoittelut!

Komissaarille hommia... :)

E:

Todetaan tähän vielä, että olen jättänyt seuraavat tarjoukset jos joku haluaa ne ylittää:

Ryan White (OVR 78), 1,1M
Andre Bouvet-Morissette (OVR 80) 1,7M
 
Vastaus: NHL 14 "GSOE"-keskustelua(TBL/Wsh vapaana)

Huomenna aamulla simmaillaan kauteen asti, jos joku ei vapareihin ehtinyt niin ehkä siellä jotain on vielä jäljellä. Heikkohan tuo tarjonta on joka kausi anyways, viime kauden botti/pelaaja-hölmöilyä lukuunottamatta.
 
Vastaus: NHL 14 "GSOE"-keskustelua(TBL/Wsh vapaana)

En kai mä sentään nyt itte sitä leblancia tarjonnu? :D jos näin on niin saa mennä kyllä nashvilleen ilman korvausta jos ylipäätään mun tarjous oli vetämässä. Ei siellä muutenkaan ollu mulla kun 4 milliä tilaa eli ei sillä hirveesti kisailla pelaajista.
 
Vastaus: NHL 14 "GSOE"-keskustelua(TBL/Wsh vapaana)

Näköjään siyten okin tarjonnut leblancista mutta se oli töys vahinko. Eli nashvilleen vaan jos mun tarjous voittaa jampun tarjouksen. Sen lisäksi mulla taitaa olla 2 tarjousta vetämässä ja nekin molemmat aika jämä ukoille kun tarkistin. Suurin kilpailu näyttää olevan heatleystä, umbergeristä ja brouwerista, jokaisen kintereillä jo 6 joukkuetta. Ja sama se kai on missä vaiheessa sinne heittää tarjouksensa? Olettaisin että eniten tarjonnuy yleensä voittaa kilvan?
 
Vastaus: NHL 14 "GSOE"-keskustelua(TBL/Wsh vapaana)

Ja sen mitä nyt noita vapaita tossa käynyt läpi niin mun mielestä tarjonta on hiukan parempaa mitä viime pelikauden jälkeen (ei simu). Siellä on vieläkin jokusia jopa yli 80 tason ok ukkoja joista ei ole heitetty yhtään tarjousta kehiin, niin hyökkääjiä kuin puolustajia.

Näköjään Hilleristä myös kova kisa menossa, siitäkin jo 6 tarjousta heitetty.
 
Vastaus: NHL 14 "GSOE"-keskustelua(TBL/Wsh vapaana)

1. STL
2. MIN
3. WPG
4. PIT
5. BUF

Joukkueen tiedot päivitetty treidiketjuun. Pieniä muutoksia voi vielä tulla.
 
Vastaus: NHL 14 "GSOE"-keskustelua(TBL/Wsh vapaana)

1. STL
2. MIN
3. WPG
4. PIT
5. BUF
6. NSH

Joo Mikimi kattellaa tradee si jos LeBlanc tulee sinne päi
 
Vastaus: NHL 14 "GSOE"-keskustelua(TBL/Wsh vapaana)

Eihän siellä Nashvillen palkkakatto kestä kaikkia kolmea KHL karkulaista.

Voidaankos me, jotka ei rosvoiltu pelaajia ennen simukautta alkaa nyt treidailemaan bottijoukkueiden kanssa ? Mikä on käytäntö ? Samantasoista ukkoa vaihdossa ja täällä/komissaarilla hyväksyntä ?

Vaikka ei se nyt ihan sama ole, kun toiset poimi ykköskentän äijiä ilmaiseksi ja toiset maksaa. No enemmistö päätyi siihen, että pelaajia ei palauteta 7.pickia vastaan ja sillä mennään.
 
Vastaus: NHL 14 "GSOE"-keskustelua(TBL/Wsh vapaana)

Pikkulinnut laulaa, että nämä yli-innokkaat FA-miehet viime offseasonilta ovat mukana FA-kisassa heti ekalla rundilla? Oli vähän puhetta, että me muut saamme pari tikkiä etumatkaa...
Ketkäs nämä yli-innokkaat fa-miehet on? Iteltä isoin signaus viime offseasonilta oli (tällä hetkellä, en muista mitä oli viime kaudella) 83 overallin Brodie, "tähdistä" pidin näppini erossa vaikka tarvetta näille stamkoseille sun muille olisi ollutkin :D Ymmärsin siis että nämä stamkosien/backesien jne. huutajat olisi "bännissä" nämä pari ekaa tikkiä, mutta pahoittelut jos minutkin oltiin luokitelty näihin "yli-innokkaisiin FA-miehiin"

E: vai oliko ennen simukautta FA-pelaajien signaaminen kokonaan kielletty?
 
Vastaus: NHL 14 "GSOE"-keskustelua(TBL/Wsh vapaana)

Ei mitään suurta draamaa, pari geeämmää oli pois kartalta, ja botti kusi soppareita. Vapareissa oli stamkos, backes ja pari muuta selkeästi sinne kuulumatonta. Postasin asiasta ketjuun ja porukka silti saignasi ne sieltä. Osa ei käy kfinissä, osa ei kai välittänyt.

Homma hanskassa, kesäkausi on muutenkin vähän rennommalla otteella, syksyllä palataan ruotuun ja meikäkin skarppaa ostamalla ison rullan rautalankaa ettei tule mitään epäselviä tilanteita enää :)

Hellepäivä tänään!
 
Vastaus: NHL 14 "GSOE"-keskustelua(TBL/Wsh vapaana)

Ei käy kyllä kateeksi Detroittia ainakaan, kun on kourallinen yli 80 pelaajia. No itse laitoin maalivahdista tarjouksen, jossa sinne suuntaan menis 2 yli 80 pelaajaa, mutta saa nähdä hyväksyykö edes. Ois niistä edes vähän apua tuohon pelaajapulaan.
 
Vastaus: NHL 14 "GSOE"-keskustelua(TBL/Wsh vapaana)

Laitoin tuon liittymispyynnön takas liigaan, katsotaan mitä siellä saatu aikaan.
 
Vastaus: NHL 14 "GSOE"-keskustelua(TBL/Wsh vapaana)

Siellä on edelleen vapaissakin ihan hyvää ukkoa tarjoolla joista ei ole yhtään tarjousta heitetty jos vaan nämä nukkumatti gm:t olisi hereillä. Esim keith ballard 80, jannik hansen 80, guillaume latendresse 80, brad boyes 82. Ja tossa vaan muutama. Siellä on joka tontille ihan hyvää ukkoa jos vaan pätäkkää eli massimoduttia löytyy.
 
Vastaus: NHL 14 "GSOE"-keskustelua(TBL/Wsh vapaana)

Ja detroit jos on vaan aktiivinen niin sieltä saa treidaamalla itelleen kelpo ukkoja vaihdossa maalivahteihin. Lunkka 91, rask 87, enroth 85, dubnyk 84. Jokanen ykköskorin veskoja.
 
Vastaus: NHL 14 "GSOE"-keskustelua(TBL/Wsh vapaana)

1. STL
2. MIN
3. WPG
4. PIT
5. BUF
6. NSH
7. EDM

Verkkoja on pistetty vesille vähän joka suuntaan, katsotaan jos joku vaikka tarttuisi tarjoukseen :)
 
Vastaus: NHL 14 "GSOE"-keskustelua(TBL/Wsh vapaana)

Kausi alkaa!

Eli torstaisin toistaiseksi simupäivä, kiristetään tahtia mahkujen mukaan. Cpu-pelit voi pelata milloin lystää, ihmiskomennossa olevat bottipelit vasta tikin viimeisenä päivänä.
 
Ylös Bottom