Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Aaarrgghh tätä tuppukylä Jyväskylää. Keskustasta ei meinannu peliä löytyy mistään. Anttilas oli onneks 2 kpl viel hyllyssä, mutta 10e kalliimmalla hinnalla. Piti sit napata se. Pistän liittymispyynnön liigaan.
Ja vielä sanon sen että minua ei vituta hävitä näitä pelejä mutta nollilla vituttaa hävitä sillon kun saa hyviä paikkoja kohtuu monta. Innolla odotan näitä taitavampia vastustajia kun ei nykyään poket osu edes heikompia vastaan HC my ass sanon. Tattia kun vähän liikuttaa nin joka poke menee ohi tai jalkoihin ja supertähdillä tunnetusti mailan nostot mailan varren läpi, vuodesta toiseen samaa paskaa sanos joku. Toisaalta meikä valittaa liikaa kun pelissä on hyviäkin puolia todella paljon (enemmän kuin huonoja). Ea ei silti minusta joitain asioita oo ikinä tajunnu (joka pelaajan maila nousee osuessa kun sitä nostaa vaikka ois tähtipelaaja). Toinen on mitä pittsburghin gm:n kanssa on naureskeltu että maila katkee kun sitä nostaa siltä nostettavalta. Se ei saatana oo mahdollista fyysisesti. niin kovasti ei kukaan nosta mailaa sillä vivulla mitä on mahdollista jäätä vasten olevaa mailaa nostaa. Mutta huitomis jäähyjä siitä on tullu siitä asti kun ea teki huikeen uudistuksen hajoavat mailat.
Kahden suunnan sopimushan ei takaa muuta kuin pienemmän palkan AHL'n puolella. Sillä ei ole mitään vaikutusta siihen, voiko pelaajan siirtää alas ilman waivereitä.Osalla pelaajilla on kahdensuunnansopimus mutta waiverissa "yes".
Itse muistelisin uran aikana pelattujen NHL-pelien vaikuttavan tuohon asiaan.Milez sanoi:Waiverit on päällä, onko kahden suunnan pelaaja waiver eligible riippuu iästä ja sopparista muistaakseni.
Kahden suunnan sopimushan ei takaa muuta kuin pienemmän palkan AHL'n puolella. Sillä ei ole mitään vaikutusta siihen, voiko pelaajan siirtää alas ilman waivereitä.
Pidetäänkö tää nyt sitten pelien sopimisketjunakin? Oli mun mielestä vähän sekava toi viime vuoden systeemi missä oli pääketju erikseen, multa meni ainakin suurinosa viesteistä ohi kun ei sitä älynnyt seurata ollenkaan.