Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 14 "GSOE"-keskustelua

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja milesizdead
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 14 "GSOE"-keskustelua

eiköhän pelata sitten matsi alta pois. tulen linjoille samoin tein.

Kyllähän siitä oli EA:n suunnalta puhetta tämän vuoden hokin osalta, mutta mikä se ero kehityksessä sitten on niin se jää nähtäväksi. Tänä vuonna kehitystä pitäisi tapahtua jossain määrin kesken kauttakin joten ehkä siitä saa osviittaa jos peluuttaa parikymmentä matsia. Mitään "player progression"-ruutua ei missään ole kai eli itse pitää seurata silmä kovana mitä tapahtuu pelaajille :)

Jaahas...Laitetaan lottopallot pyörimään siis.

E: Kokonaisuus 61 mutta alotukset 75 ja tuntu näpeissä ihan hyvältä. Nelosen sentteriks vaan.

Viimeksi muokannut moderaattori:

Tämän viikon matsit pelattu suht nopeaan, kiitos vastustajille. Pelit sujui vaihtelevasti, mutta kokoonpano alkaa näyttämään pikkuhiljaa omanlaiselta. Loppuviikko menee pelaajakauppojen merkeissä.

1. Buffalo

Jee sain toimiin taas. Eli Nashvillen vastustajat huomio:

Pelit onnistuu seuraavasti:
....

Pelattasko huomenna klo 22 aikoihin pois poikkeen ? Tais olla Washington ja Montreal vielä lisäks. Tulkaahan peleille jos suinkin pystytte huomenissa. Perjantaista en vielä tiedä, kun saatan lähteä jonnekkinpäin metsästysreissulle lauantai iltaan asti, joten tod. näk. sunnuntaina sitte viimeset pelit pelattavissa jos ei huomenna onnistu...

Tuohon aikasempaan vapaiden pelaajien sopimushommaan, niin ei mulla pitäs olla mitenkään 50:tä sopimusta, kun en oo yhtäkään vapaata saanu ja treidannukki aika maltilla ja nekin jotakuinkin kaikki aina tasamäärin. Noh, onneks treidit on tuonut apua tiimille kummasti joten uusin treidi julkistettakoon samalla. Vancouverista saapuu Mike Ribeiro Pittsburghiin tuomaan vähän pelikäsiä maalintekotilanteisiin ja Vancouverin suuntaan kapsäkit pakkaa Richard Panik. Jospa olisi nyt pari pelattavaa ketjua kasassa. Vielä kunhan Eriksson tulis nopiaan takaisin pelikuntoon... :)

Tuohon aikasempaan vapaiden pelaajien sopimushommaan, niin ei mulla pitäs olla mitenkään 50:tä sopimusta, kun en oo yhtäkään vapaata saanu ja treidannukki aika maltilla ja nekin jotakuinkin kaikki aina tasamäärin.
Niinno, mulla oli ainakin botin puolesta tuo 50 sopimuspaikkaa täynnä heti kauden alusta alkaen. Siellä on sopimus tehtynä esimerkiksi Johan Motinin kanssa, joka pelannut Oilersin organisaatiossa viimeksi kaudella 2011-2012. :rolleyes:

No niin, liigan jumbojoukkue Dallasin uusi GM ilmoittautuu palvelukseen. Pelejä voin pelailla oikeastaan päivittäin, mutta ajankohta vaihtelee. Iltasella nyt ainakin, mutta monesti myös päiväsaikaan.

Ja koska astun häntäpään jengin peräsimeen, vaatii kurssin kääntäminen kovia toimenpiteitä esimerkiksi joukkueen kokoonpanon suhteen. Senpä tähden joukkueesta olisi kaupan muun muassa sellaisia pelimiehiä, kuin Pominville(86), Lupul(86), Pronger(85), Phillips(85), joten hyökkäyspään taitoa, sekä puolustukseen osaamista olisi tarjolla. Tuonne NHL 14 "GSOE" joukkueen tiedot ja vaihtomarkkinat-ketjuun laitoin oman kokoonpanon ylös ja sitä päivitellään sitä mukaa mikäli vaihtoja tulee. Lisäksi siellä ilmoitellaan millaisille pelimiehille olisi Texasissa käyttöä.

Tuohon aikasempaan vapaiden pelaajien sopimushommaan, niin ei mulla pitäs olla mitenkään 50:tä sopimusta, kun en oo yhtäkään vapaata saanu ja treidannukki aika maltilla ja nekin jotakuinkin kaikki aina tasamäärin.

Tähän vapaiden pelaajien probleemaan olen itse törmännyt, kun olen yksinpelinä be a GM:ää kokeillut. Jos koettaa hankkia vaikka statuksen "2-kentän hyökääjä" omaavaa pelaajaa vapailta markkinoilta, mutta noita 2-kentän hyökkääjiä on jo kentällisen verran joukkueessa, ei tämä ukko suostu tulemaan joukkueeseen vaikka lupaisi 10 miljoonaa kaudelta. Tuli mieleen, että olisiko tämä syy miksi vapaita pelureita ei Pittsburghissa kiekkoilu kiinnosta?

Tervetuloa Pöppönen/Visailija.

Nyt uupuu enää Columbuksen GM, viestiä laitettu jonoon mutta vastausta ei ole kuulunut toistaiseksi. Jos liigalaisten tutuista löytyy yksi mies lisää joukkoon iloiseen niin patistakaa laittamaan viestiä mulle, pääsee suoraan messiin jos sisäistää säännöt hyvin :)

Tosiaan Nashville tänään peleillä klo 19.30 eteenpäin puolille öin saakka. toivottavasti sais mahd monta peliä pelattua...

Voisin tulla varasijalle jos pääsen?
Olen erittäin kiinnostunut tästä pelimuodosta ja liigastanne.
Olen aktiivinen ja halukas kokemaan haasteita.
Ilmeisesti CBJ on vapaa ja jos kukaan edelläni olevista ei vastaa, niin täällä olisi GM heti valmiina.

Voisin tulla varasijalle jos pääsen?
Olen erittäin kiinnostunut tästä pelimuodosta ja liigastanne.
Olen aktiivinen ja halukas kokemaan haasteita.
Ilmeisesti CBJ on vapaa ja jos kukaan edelläni olevista ei vastaa, niin täällä olisi GM heti valmiina.

Oukkidoukki, kelaa ensimmäisessä postissa olevat säännöt niin ei tule mikään yllätyksenä myöhemmin :)

Palaan huomenna asiaan jos jonosta ei kuulu mitään.

Jamppuu ja Vilperi, huomenna ehkä onnistuu kasin maissa, vkl paremmin. Tänään en varmaan ehdi enää konsolille. Jos jampulla on tiukka aikataulu niin laita privana ehdotuksia ajasta, eiköhän jotain keksitä.

1. Devils
2. Ducks
3.Phoenix
4. Buffalo
5. WPG
6.Chicago Blackhawks

Saatana,meni tunteisiin!!

Monelta oisit Mazer huomenna paikalla? En oo ihan vielä varma miten ittelläni on huomenna menoa vai onko ollenkaan :D mutta sen tiedän varmasti, että heti "aamusta" ja päivällä pystyn pelaamaan. Lauantaina ajattelin viettää koko päivän kotona opiskellen, että silloinkin kyllä sopii hyvin pelit, että saa sitten hyvän (teko)syyn olla opiskelematta :)

Ylös Bottom