Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Kyllähän siitä oli EA:n suunnalta puhetta tämän vuoden hokin osalta, mutta mikä se ero kehityksessä sitten on niin se jää nähtäväksi. Tänä vuonna kehitystä pitäisi tapahtua jossain määrin kesken kauttakin joten ehkä siitä saa osviittaa jos peluuttaa parikymmentä matsia. Mitään "player progression"-ruutua ei missään ole kai eli itse pitää seurata silmä kovana mitä tapahtuu pelaajille
STL lisäsi pelaajan RINNE (G, 89) trading blockiin.
Jee sain toimiin taas. Eli Nashvillen vastustajat huomio:
Pelit onnistuu seuraavasti:
....
Bruins palaa pe iltana reissusta 22 aikoihin. Viikonloppuna mielellään siis matsit. Jos ei natsaa vastustajille niin voi potkia pois ja raiskata bottia..Jäljellä Vilperin Bruins. Onnistuuko huomenna illalla tai nyt?
Bruins palaa pe iltana reissusta 22 aikoihin. Viikonloppuna mielellään siis matsit. Jos ei natsaa vastustajille niin voi potkia pois ja raiskata bottia..
Niinno, mulla oli ainakin botin puolesta tuo 50 sopimuspaikkaa täynnä heti kauden alusta alkaen. Siellä on sopimus tehtynä esimerkiksi Johan Motinin kanssa, joka pelannut Oilersin organisaatiossa viimeksi kaudella 2011-2012.Tuohon aikasempaan vapaiden pelaajien sopimushommaan, niin ei mulla pitäs olla mitenkään 50:tä sopimusta, kun en oo yhtäkään vapaata saanu ja treidannukki aika maltilla ja nekin jotakuinkin kaikki aina tasamäärin.
Tuohon aikasempaan vapaiden pelaajien sopimushommaan, niin ei mulla pitäs olla mitenkään 50:tä sopimusta, kun en oo yhtäkään vapaata saanu ja treidannukki aika maltilla ja nekin jotakuinkin kaikki aina tasamäärin.
Voisin tulla varasijalle jos pääsen?
Olen erittäin kiinnostunut tästä pelimuodosta ja liigastanne.
Olen aktiivinen ja halukas kokemaan haasteita.
Ilmeisesti CBJ on vapaa ja jos kukaan edelläni olevista ei vastaa, niin täällä olisi GM heti valmiina.