Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 14 "GSOE"-keskustelua

Vastaus: NHL 14 "GSOE"-keskustelua

Laksola voi pelaa Chican bottia vastaan kun oon sunnuntaina seuraavan kerran vasta linjoilla. Ei tosta pelistä tuu muutenkaan mitään kun noi ***** junnut vaan pysty mihinkää. Ei se voi olla siitä että "kaikki" on yhtäkkiä mua parempia...Tai sit voi...:)
 
Vastaus: NHL 14 "GSOE"-keskustelua

Laksola voi pelaa Chican bottia vastaan kun oon sunnuntaina seuraavan kerran vasta linjoilla. Ei tosta pelistä tuu muutenkaan mitään kun noi ***** junnut vaan pysty mihinkää. Ei se voi olla siitä että "kaikki" on yhtäkkiä mua parempia...Tai sit voi...:)

Kyllä tää aikamoista vuoristorataa menee ainakin tällä suunnalla. Välillä tosiaan onnistuu suht kaikki, ja heti seuraavassa ei saa edes ekaa syöttöä perille. "Henkimaailman" juttuja varmaan.
 
Vastaus: NHL 14 "GSOE"-keskustelua

Kyllä tää aikamoista vuoristorataa menee ainakin tällä suunnalla. Välillä tosiaan onnistuu suht kaikki, ja heti seuraavassa ei saa edes ekaa syöttöä perille. "Henkimaailman" juttuja varmaan.

Suurin osa taitaa vaan olla tällä hetkellä noita "ei onnistu" pelejä. On se ihan naurettavaa,että tiiät et se ketjukaveris polkee siinä laidalla ni oho,syöttö meniki vaan metrin kaverin edelle ja pitkä kiekko. Oikeestaan ihan sama noissa peleissä kun muutkaan syötöt ei mene lapaan. Tai sitte kun olis avopaikka jostain liikkeestä vetää,ni hyvä ettei osu siihen hallin ylimpään katsojaan jolla kiikarit kädessä.
 
Vastaus: NHL 14 "GSOE"-keskustelua

1. Dallas
2. Calgary
3. Buffalo
4. Ducks
5. Tampon Bay
6
. STL
7. Pittsburgh
8. New Jersey Devils

2-2-0 mentiin tämä tickki. Ihan hirveää kuraa täälläkin suunnalla. Viime änärissä tuli kehityttyä melko paljon ja siinä kausien aikana tämä gm pärjäsi peli peliltä paremmin kovempia vastustajia vastaan. Tässä änärissä tähän asti oon pärjännyt pelilliesti oikeastaan kaikille paitsi Jampulle tuossa yhdessä pelissä. Voittoja ei kuitenkaan tule. Maaleja en vain kykene jostain syystä tekemään. Paras peli oli Winnipegia vastaan. 0-6 takkiin vaikka kaikki tilastot olivat mun puolella. Vetoja puolet enemmän. Kaveri tuli alueelle, viritti lämärin ilman maskia ja kiekko oli pömpelissä. Siinä ei oo oikein oman pelin kanssa mitään tekemistä, jos tuollaiset uppoaa. Buffaloa vastaan sitten munkitin voiton, sillä 1-3 tilanteessa tuli onnekkaita pomppuja ja varsinkin tuo 3-3 tasoitus 3 sekkaa ennen loppu pomppi kyllä erittäin onnekkaasti. Carolinaa vastaan väänsin tuplapelit ja ensimmäisessä vein helposti hyökkäysalueajan ja vedot, mutta siinä ei voi mitään jos kaveri iskee pienestä kulmasta kiekon pakin kautta sisään, mutta vastustajan veskari torjuu maalin edestä vedetyt vedot helposti. Toisessa pelissä tuli kuin tulikin 3-2 voitto ja siinä oli Carolinalla hyvät paikat tasoittaa ottelun lopussa, mutta vedot painuivat ohi maalin.

Noh positiivista oli nuoren Hartmanin suoritus. 0+0 tosin, mutta hyvää vääntöä 58 ovr juniorilta :D Pleijaripaikassakin oon vielä toistaiseksi kiinni, mutta näillä esityksillä oon kohta toiseksi viimeinen ;)

E: Kuinka monta tuntia pattereiden pitäisi kestää ohjaimissa?

 
Vastaus: NHL 14 "GSOE"-keskustelua

1. Dallas
2. Calgary
3. Buffalo
4. Ducks
5. Tampon Bay
6
. STL
7. Pittsburgh
8. New Jersey Devils
9. Carolina

2 peliä oli Devilsiä vastaan ja voitto sekä tappio sieltä tuli. Ihan jees vääntöä, mutta hyökkääminen meni vähän turhan pyörittelyksi aika ajoin. Lundqvist pääsi vihdoin edes kohtuulliseen vireeseen.
 
Vastaus: NHL 14 "GSOE"-keskustelua

Vaikkapa tollaset perus duracellit.

Riippuu vähän milliamppeeritunneista mutta kyllä mulla kestäny stetsonista heittäen 30 tuntia.

E: Itseasiassa pidempäänkin. Tuli mieleen että Getari vitosta tuli hakattua samoilla patskuilla lähemmäs 40h plus random änärisetit.
 
Vastaus: NHL 14 "GSOE"-keskustelua

mitähä siel liigan puolella on tapahtunu.. Hävis omat pelit näkyvistä sieltä oikeelta, aikataulussa näkyy vielä pelaamattomina. Onko siellä taas joku EA:n piuha solmussa?
 
Vastaus: NHL 14 "GSOE"-keskustelua

mitähä siel liigan puolella on tapahtunu.. Hävis omat pelit näkyvistä sieltä oikeelta, aikataulussa näkyy vielä pelaamattomina. Onko siellä taas joku EA:n piuha solmussa?

Tehny mullaki tota usein, korjaantu ihan sillee ett poistuu päävalikkoo ja menee takas GMC:n.
 
Vastaus: NHL 14 "GSOE"-keskustelua

1. Dallas
2. Calgary
3. Buffalo
4. Ducks
5. Tampon Bay
6
. STL
7. Pittsburgh
8. New Jersey Devils
9. Carolina
10. WPG
 
Vastaus: NHL 14 "GSOE"-keskustelua

Phoenix nyt linjoilla pari tuntia ja seuraavan kerran sit lauantaina. Viestiä vaa lives ni pelataa alta pois!
 
Vastaus: NHL 14 "GSOE"-keskustelua

Mihis asti tätä lyhkäsempää tickkiä saa vatvoa? Onko se se sunnuntai normisti? Oiskos Nashvillelle vastustajia tossa viiden jälkee. Vois siin pari pelii pelailla esmes putkee. Philly, Phoenix ja ketä niitä oli?
 
Vastaus: NHL 14 "GSOE"-keskustelua

Mihis asti tätä lyhkäsempää tickkiä saa vatvoa? Onko se se sunnuntai normisti? Oiskos Nashvillelle vastustajia tossa viiden jälkee. Vois siin pari pelii pelailla esmes putkee. Philly, Phoenix ja ketä niitä oli?

No Columbus ainakin voisi pelailla
 
Vastaus: NHL 14 "GSOE"-keskustelua

Mihis asti tätä lyhkäsempää tickkiä saa vatvoa? Onko se se sunnuntai normisti? Oiskos Nashvillelle vastustajia tossa viiden jälkee. Vois siin pari pelii pelailla esmes putkee. Philly, Phoenix ja ketä niitä oli?

Simmataan aiemmin jos porukka saa pelit pelattua, ei vain viitsinyt asettaa mitään nopeampaa pelitahtia maanantaina kun tikin lyhyys selvisi. Muuten normisti Sunnuntaina.
 
Vastaus: NHL 14 "GSOE"-keskustelua

Millon washington pystyisi pelaamaan meiän matsin? Mieluusti tänään, mutta huomenna illalla onnistuu kanssa. Perjantaina Ottawa:n Gm suuntaa kohti Italiaa, takasin tuun seuraavan viikon lauantaina illalla, joten jos ei oo vielä muut valmiita sillon seuraavassa tickissä niin voisi silloin sunnuntaina pelata pelit, mutta jos vauhti on kiihtynyt ja vaan mua venattaisiin, niin sitten vaan bottia raiskaamaan.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 14 "GSOE"-keskustelua

Joillakin saattaa olla syyslomat "ongelmana".

Meikällä tais olla vielä Nashville ja joku toinen ei nyt muista. Philadelphia voi tänään ottaa matsii.
 
Vastaus: NHL 14 "GSOE"-keskustelua

Jaksamista härdelliin :)

Kiits, sitä tarvitaan! Joo oikein se vaimoke epäili, piti käydä sairaalassa pikkuveli operoimassa talouteen nykyselle pojanklopille!

Tässä kun nyt vanhemman pojan kanssa isännöidään taloa kahden, ni hyvin kerkeis pelailemaan varsinki iltasella ku kloppi nukkuu. Tikki taputeltu aikaa sitte ja kattelin just listaa niin tais olla 16 peliä pelaamatta koko porukalta enää. Rykäskääs ne tänään pois, niin simutaan tänään ja seuraava sitten sunnuntaina :D Ite kun pelailen käytännössä aika usein joko pennun päiväunien aikaan (jos töistä vapaalla) tai ilta-aikaan klo21 jälkeen, ni ihan sama montako peliä sitä pelailee. Menis vaikka se kaks tikkiä viikossa minun puolesta. Mutta saattashan se pidemmällä aikaa olla turhan "työlästä"... mutta ainakin nämä minitikit vois jatkossa pelata puoleen viikkoon pois ?!
 
Ylös Bottom