Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 14 "GSOE"-keskustelua

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja milesizdead
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 14 "GSOE"-keskustelua

Kojootit on potkittu ilmeisesti liigasta, että saatiin homma etenemään, mutta miksi Oilersilla on botti päällä. Onko tietoa näiden tilanteesta?

Oilersilla taitaa olla koko ajan botti päällä, zubrun tuuraaja kun on. Kide on kai jossain kauempana konsolilta...
 
Vastaus: NHL 14 "GSOE"-keskustelua

Olikos Zubrun palaamiselle muuten mitään aikataulua?
Ensi kuun aikana, toivon mukaan. Remppa on hivenen venähtänyt, pahoittelut siitä :) Kyllä tuon tuurajan roolia vetävältä Laksoltakin pitäisi onnistua pelien pelaaminen, kyselyitä voi esittää boksin kautta siihen suuntaan.
 
Vastaus: NHL 14 "GSOE"-keskustelua

Tampan GM saikulla joten tässä on nyt hyvää aikaa milloin vain pelata pelejä pois. Laitelkaa täällä viestiä milloin sopii. Livessä jos näkyy niin nakatkaa viestiä vaikken änäriä tykittäiskään.
 
Vastaus: NHL 14 "GSOE"-keskustelua

Tampan GM saikulla joten tässä on nyt hyvää aikaa milloin vain pelata pelejä pois. Laitelkaa täällä viestiä milloin sopii. Livessä jos näkyy niin nakatkaa viestiä vaikken änäriä tykittäiskään.

Devils tuli nyt himaan ja boxille. Katon netflixist sarjaa, mut jos joku vastustajistani (Stetsoni) tulee pelaamaan, niin laittakaa vaan viestiä.
 
Vastaus: NHL 14 "GSOE"-keskustelua

Eipä näkynyt Ottawaa,calgaryä tai montrealia linjoilla pariin tuntiin joten lähdin pois. Ottawan gm:n temeeee ei ole vielä hyväksynyt kaveripyyntöä eikä ole mies ollut linjoilla 5 päivään?
 
Vastaus: NHL 14 "GSOE"-keskustelua

Eipä näkynyt Ottawaa,calgaryä tai montrealia linjoilla pariin tuntiin joten lähdin pois. Ottawan gm:n temeeee ei ole vielä hyväksynyt kaveripyyntöä eikä ole mies ollut linjoilla 5 päivään?

Millos sulle onnistuis? Itse en tänään pääse varmaan enne yhtätoista paikalle.
 
Vastaus: NHL 14 "GSOE"-keskustelua

Eipä näkynyt Ottawaa,calgaryä tai montrealia linjoilla pariin tuntiin joten lähdin pois. Ottawan gm:n temeeee ei ole vielä hyväksynyt kaveripyyntöä eikä ole mies ollut linjoilla 5 päivään?

Teme hakee kiekko-oppia maalintekoon Italiasta. Palaa sorvin ääreen viimeistään sunnuntaina.

Devilsin gm on kyllä aivan hermoromahduksen partaalla boksin ääressä. Stetsoni sai kokea asian 51 taklauksen verran :D Siellä oli 18 Trevor Gilliesia kentällä. Devils aikookin lievittää tuskaansa seuraaviin otteluihin nostamalla kokoonpanoon Jordin Sparks Tuut tuut:in sekä toisen vapaista hankitun 58 ovr tiejyrän.
 
Vastaus: NHL 14 "GSOE"-keskustelua

Teme hakee kiekko-oppia maalintekoon Italiasta. Palaa sorvin ääreen viimeistään sunnuntaina.

Devilsin gm on kyllä aivan hermoromahduksen partaalla boksin ääressä. Stetsoni sai kokea asian 51 taklauksen verran :D Siellä oli 18 Trevor Gilliesia kentällä. Devils aikookin lievittää tuskaansa seuraaviin otteluihin nostamalla kokoonpanoon Jordin Sparks Tuut tuut:in sekä toisen vapaista hankitun 58 ovr tiejyrän.

Huomasin että alko vastustajan kaverit käymään hieman kuumana. Ukkoa lähti boksiin millon mistäkin "hiukan" myöhäsestä niitistä. :D Turhautuminen oli kyllä ihan oikeutettu kun mulla uppos aika pitkälti jokanen helppokin kuti.

Harvoin saa seittemää maalia tehä kaverin verkkoon mutta nyt siitä maksettiin hintakin. Hertl loukkaantui samassa tilanteessa kuin iski uransa ensimmäisen häkkinsä. Myös Weise kolattiin rikki jossain vaiheessa.
 
Vastaus: NHL 14 "GSOE"-keskustelua

Millos sulle onnistuis? Itse en tänään pääse varmaan enne yhtätoista paikalle.

Toivottavasti ei temeeee tuo mitään maalipyssyä mukanaan paikallisesta liigasta. :P

Maagiset: Voin tulla 23 jälkeen linjoille. Kattelen tuossa varmaan mestarien liigaa ja palaan boxin ääreen kun pelit on loppu.
 
Vastaus: NHL 14 "GSOE"-keskustelua

Huomasin että alko vastustajan kaverit käymään hieman kuumana. Ukkoa lähti boksiin millon mistäkin "hiukan" myöhäsestä niitistä. :D Turhautuminen oli kyllä ihan oikeutettu kun mulla uppos aika pitkälti jokanen helppokin kuti.

Harvoin saa seittemää maalia tehä kaverin verkkoon mutta nyt siitä maksettiin hintakin. Hertl loukkaantui samassa tilanteessa kuin iski uransa ensimmäisen häkkinsä. Myös Weise kolattiin rikki jossain vaiheessa.

Yritämme saada pelin uomiinsa ja keskittyä jatkossa pelaamiseen. Pahoittelut.

Terv. GM Summanen,
 
Vastaus: NHL 14 "GSOE"-keskustelua

Toivottavasti ei temeeee tuo mitään maalipyssyä mukanaan paikallisesta liigasta. :P

Maagiset: Voin tulla 23 jälkeen linjoille. Kattelen tuossa varmaan mestarien liigaa ja palaan boxin ääreen kun pelit on loppu.

Jep, kattellaan sit pelien jälkeen.
 
Vastaus: NHL 14 "GSOE"-keskustelua

1.Chicago Blackhawks

Ei voi ku vaan ihmetellä tätä miten nää pelit täällä liigassa menee. :D Viime yönä oli kyllä taas niin kummallista touhuu tuplapeleissä Dallasia vastaan. Ensin vastustaja pieksee mut pystyyn 5-0,jonka jälkeen toinen ottelu päättyy mulle vastaavin luvuin. Hohhoijaa ainakin pysyy jännitys yllä joka pelissä kun ei pysty yhtää lähtä veikkaamaan lopputulosta.
 
Vastaus: NHL 14 "GSOE"-keskustelua

Dallasiin kesällä palkatun GM Noumandon hotellin seinänaapuri kävi katkomassa puhelinpiuhat, ilmeisesti välillä kiivaaksikin äityneiden treidiväittelypuheluiden takia. Dallas Starsin organisaatio ei saanut pariin viikkoon yhteyttä manageriinsa pelipäivinä, joten lähettivät laihan palkkanauhan Tampereen osoitteeseen. Noumando palasi maitojunalla Alaskan ja Venäjän kautta Tampereelle ja kuuli matkalla jonkun sanovan Ilveksen olevan myynnissä. Tästä innostuneena managerin irvikuva marssi suoraan Hakametsän Yläpesään, jossa tilasi punaisen puhelimen Vinnielle. Sedät pääsivät ensipuhelulla sopimukseen Ipan ostosta ja sopimuspapereita allekirjoitettiin kaksi päivää myöhemmin Hervannan Vapaa-aikakeskuksen pihalla lumisateessa. Ongelmaksi muodostui kuitenkin epäluottamus uuden omistajan motiiveihin ja kyllähän siinä taisin lipsauttaa tekeväni Ipasta Tapparan farmiseuran kakkosdivariin. Vinnie nosti kädet ristiin päänsä päälle ja sanoi, että kauppoja ei tullutkaan. No eihän minulla sellaisia rahoja olisi ollutkaan.

Pari päivää myöhemmin Robitaillen Luc soitteli, että Kaliforniassa olisi töitä, kun kukaan muu ei paikkaa ollut huolinut. Los Angeles Kings kuulemma kaipasi miestä, joka ei ainakaan paljoa pysty sotkemaan asioita, joten paikka oli minun. Innostuin tästä, koska olinhan aina halunnut luotsata joukkuetta, jossa pelaa Wayne Gretzkyn tasoinen vesseli. Paikalle päästyäni minulle kerrottiin, että Wayne ei ollut hetkeen enää joukkueen vahvuudessa ollut. Päätin siis tutkia rosteria ja minulle selvisi, että potentiaaliahan se pursuaa.

Tänään ensimmäisenä työpäivänäni puhelinyhteydet taas takkuilivat ja näinpä saman hotellinaapurin käytävässä -sattumaa? No, taitavana kaverina soittelen kotimaahan huomenna Soneralle, jos ne saisivat yhteydet kuntoon Kaliforniassa.

Eli Kings peleille heti, kun Sonera saa yhteydet pelittään!
 
Ylös Bottom