Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 14 "GSOE"-keskustelua

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja milesizdead
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 14 "GSOE"-keskustelua

Mutta silti, ensi kaudella jos ei osaa sääntöjä niin ruoskitaan selkänahka verille rangaistuksien päälle :)

Täytyy käydä hakemassa jo Bepanthenit valmiiks....

Meikäläinen hankkii ens syksynä PS4:n todennäkösesti. Kahtoo ny onko edes kyhnykkää/kiinnostaako.
 
Vastaus: NHL 14 "GSOE"-keskustelua

Ei oo vene keikkunut. Mutta se nyt on ihan toisarvoinen seikka. Kyllä sain ohjeeksi, että pitää olla rajojen sisällä kauden lopussa. Ehkä sitten vain ymmärsin väärin. En jaksa enään väitellä. :)

Loistava liigahan tämä on! Paras mitä löytyy. Välillä tietty tulee erimielisyyksiä ja draamaa on historian aikana ollut. Vieläkun uudet mänätseritkin saataisiin mukaan foorumille.

Kuinkas moni muuten meinaa ostaa Xbox Onen/PS4:n ? PS4 luultavasti tulee hankittua, kun aika moni EASHL:sta siirtymässä sinne.

Ite käännyn varmaan boxin puoleen. Mutta hankinta jäänee syksyn puoleen kans. Molempiin konsoleihin kyl vähä pettynyt.
 
Vastaus: NHL 14 "GSOE"-keskustelua

MIKIM oon huomenna klo 20 aikaa tossa ratinassa kattomassa koppuran ja ilveksen ulkohöntsyä ja varmaa aika hyvissä humaloissa jo siinä vaiheessa. Että sunnuntai iltana sit pelaillaan...
 
Vastaus: NHL 14 "GSOE"-keskustelua

MIKIM oon huomenna klo 20 aikaa tossa ratinassa kattomassa koppuran ja ilveksen ulkohöntsyä ja varmaa aika hyvissä humaloissa jo siinä vaiheessa. Että sunnuntai iltana sit pelaillaan...

Jees. Sunnuntaina sitte. Mulla salibandyt 19-20 mutta 20:30 maissa oon varmaan kotona eli oo sitte sillon linjoilla. Looneykeijo vois vastailla ehtiikö huomenna linjoille klo 20 tai sitte menee myös tonne sunnuntaille ihan viimetinkaan jos et ehdi huomenna?
 
Vastaus: NHL 14 "GSOE"-keskustelua

Hoplaa, ois pelejä jäljellä reilusti. Tampa, St. Louis, Carolina, Columbus, Chigago ja Detroit. Botteja päällä parilla kolmella... Detroitin botille häviän kohta, kun Jarski taisi ilmoittaa ettei kerkeä pelaamaan ja poistunut liigastakin ? Mites Columbus kun botti päällä ja jollain toisellakin oli. Tänään olisin nyt linjoilla hetkisen, sitten tuossa iltapäivän puolella uudestaan varmaan joskus klo 15 aikoihin jos vaan kerkeen asioilta takas. Klo 17 pitää poistua takavasemmalle "ampumaan naula otsaan"... huomenna käy vaihtelevasti, ehdottakaa aikoja! Ettei jäis kaikki 5 peliä huomisiltaan...
 
Vastaus: NHL 14 "GSOE"-keskustelua

Hoplaa, ois pelejä jäljellä reilusti. Tampa, St. Louis, Carolina, Columbus, Chigago ja Detroit. Botteja päällä parilla kolmella... Detroitin botille häviän kohta, kun Jarski taisi ilmoittaa ettei kerkeä pelaamaan ja poistunut liigastakin ? Mites Columbus kun botti päällä ja jollain toisellakin oli. Tänään olisin nyt linjoilla hetkisen, sitten tuossa iltapäivän puolella uudestaan varmaan joskus klo 15 aikoihin jos vaan kerkeen asioilta takas. Klo 17 pitää poistua takavasemmalle "ampumaan naula otsaan"... huomenna käy vaihtelevasti, ehdottakaa aikoja! Ettei jäis kaikki 5 peliä huomisiltaan...

Jarski piti poistaa kun rosterit oli juntturassa, ei pystynyt bottejakaan vastaan pelaamaan. Muiden bottitilanteesta en tiedä mitään, Columbuksen kanssa pelasin ihan ihmispelin pari päivää sitten...
 
Vastaus: NHL 14 "GSOE"-keskustelua

Mulla jääny se botti taas päälle tuon loman jälkee, kun sitä ei muista poiskaa ottaa. Tänään onnistuu kyllä pelit Carolinaa vastaan melkeenpä millon vaan. Jos vaikka tänne viestiä laittaa, jos en boksilla ole, niin eiköhän saaha järkätyksi.
 
Vastaus: NHL 14 "GSOE"-keskustelua

Hoplaa, ois pelejä jäljellä reilusti. Tampa, St. Louis, Carolina, Columbus, Chigago ja Detroit. Botteja päällä parilla kolmella... Detroitin botille häviän kohta, kun Jarski taisi ilmoittaa ettei kerkeä pelaamaan ja poistunut liigastakin ? Mites Columbus kun botti päällä ja jollain toisellakin oli. Tänään olisin nyt linjoilla hetkisen, sitten tuossa iltapäivän puolella uudestaan varmaan joskus klo 15 aikoihin jos vaan kerkeen asioilta takas. Klo 17 pitää poistua takavasemmalle "ampumaan naula otsaan"... huomenna käy vaihtelevasti, ehdottakaa aikoja! Ettei jäis kaikki 5 peliä huomisiltaan...

Koitan tossa 15.00 tulla katteleen.
 
Vastaus: NHL 14 "GSOE"-keskustelua

Nashville kanssa sovittiin peli huomiselle klo 21 kun ei aiemmin ehdi. Montrealista ei kuulunut edelleenkään mitään vastausta. Olisi kyllä halua pelata matsi pois joko tänään tai huomenna illalla. Alkuviikosta sain viimeksi montrealin suunnasta vastausta ja sillon ei montreal ehtinyt.
 
Vastaus: NHL 14 "GSOE"-keskustelua

Nashville kanssa sovittiin peli huomiselle klo 21 kun ei aiemmin ehdi. Montrealista ei kuulunut edelleenkään mitään vastausta. Olisi kyllä halua pelata matsi pois joko tänään tai huomenna illalla. Alkuviikosta sain viimeksi montrealin suunnasta vastausta ja sillon ei montreal ehtinyt.

En oo löytäny mitään ratkasua noihin yhteysongelmiin vaikka mielestäni kaikki mahollisuudet oon käyny läpi. Jos siellä on jonossa halukkaita managereita ni milez voi potkia mut pois ja ottaa seuraavan kaverin siihen tilalle.
 
Vastaus: NHL 14 "GSOE"-keskustelua

En oo löytäny mitään ratkasua noihin yhteysongelmiin vaikka mielestäni kaikki mahollisuudet oon käyny läpi. Jos siellä on jonossa halukkaita managereita ni milez voi potkia mut pois ja ottaa seuraavan kaverin siihen tilalle.

Oletko ihan operaattoriin ollut yhteyksissä? Jos vaik heittäisit botin kehiin lopputikiksi ja kokeilisit maanantaina jos ne vois jeesata asiassa.
 
Vastaus: NHL 14 "GSOE"-keskustelua

1. PHX
2. Devils
3. Philadelphia
4. Bruins
5. WPG
6. Ducks
7. Canucks
8.WSH

9.NYR
10.FLA
11.EDM

Eipä hirveästi jäänyt tästä tikistä käteen, yhteysongelmien lisäksi. Taisi olla ensimmäinen tikki jossa noita ongelmia esiintyi, ainakaan kukaan ei ole aikaisemmin viittinyt mulle asti ilmottaa jos yhteys on ollut huono :)
 
Vastaus: NHL 14 "GSOE"-keskustelua

1. PHX
2. Devils
3. Philadelphia
4. Bruins
5. WPG
6. Ducks
7. Canucks
8.WSH

9.NYR
10.FLA
11.EDM
12. STL

3-3-0.
 
Vastaus: NHL 14 "GSOE"-keskustelua

Oisko looney mahdollista laittaa se botti jo tänään päälle niin voisin pelata sen meiän matsin pois? Jamppuu ei ehdi huomenna ennen yhdeksää linjoille niin menee muuten aika tiukille että ehtii 2 peliä pelaamaan ennen aikarajaa.
 
Vastaus: NHL 14 "GSOE"-keskustelua

Itsekin jarskin bottia vastaan ehdin vasta joskus n. Klo 21 pelaamaan. Ja tulevaisuudesta sen verran, että varmaan siirryn ps4:n puolelle.. Voidaanhan me jo sopia sinne puolelle liigan ydin tän liigan 'karkureista' :D
 
Vastaus: NHL 14 "GSOE"-keskustelua

Ottawa vois nyt vajaa kaks tuntia pelailla, jos joku vastustaja eksyis paikalle. Tonps, Mylläri ja Vesinokka. Stetsonin kanssa sovittiin, että illalla pelataan, oon varmaan noin kaheksalta himassa taas sitten.
 
Vastaus: NHL 14 "GSOE"-keskustelua

Montrealia saapui kipparoimaan Shrekitys, yrittää pelata tänään matseja mutta botti taisi olla päällä varmuuden vuoksi.
 
Ylös Bottom