Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 14 "GSOE"-keskustelua

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja milesizdead
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 14 "GSOE"-keskustelua

Tuossahan keväällä kyselin ääniä seuraavan liigan tiimoilta, se määrä joka äänesti riitti jo demokraattiseen ratkaisuun.

Jo ensimmäisen äänestyksen tulos oli aivan 50/50, jälkimmäinen fantasyn puolella. Ja haluaisin vielä lisätä sen, että suurin osa fantasyn puolustajista on niitä joilla on ollut etua autenttisista rostereista.

Naurettavaa kyllä vihjatakaan siihen suuntaan, että muutaman tyypin valitusten takia tässä liigassa mitään tehtäisiin.

Tuliko tuolloin fantasylle 15+ ääntä? Jos tuli, niin sitten asia on selvä.

Ja ihan selvyyden vuoksi, en vihjannutkaan, että tehtäisiin päätöksiä muutaman tyypin valituksen vuoksi. Toin vain esille, että muita oikeiden rostereiden vastaisia lausuntoja ei ole tullut luetuksi.

Edit. Ja nyt kun selasin tätä ketjua taaksepäin, niin oliko hädin tuskin edes puolet äänestäneet millä rostereilla mentäisiin seuraavaan änäriin.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 14 "GSOE"-keskustelua

Edit. Ja nyt kun selasin tätä ketjua taaksepäin, niin oliko hädin tuskin edes puolet äänestäneet millä rostereilla mentäisiin seuraavaan änäriin.

Demokratiaa se on sekin, että enemmistö uurnille vaivautuneista äänestää fantasyn puolesta. Minkäs sille mahtaa, että puolet liigalaisista ei osallistu liigaan muuten kuin pelaamalla pelit pois. Ja siinä ei siis ole mitään vikaa, olihan meillä Halonenkin presidenttinä, demokraattisesti valittuna, nukkuvien tukemana.
 
Vastaus: NHL 14 "GSOE"-keskustelua

Demokratiaa se on sekin, että enemmistö uurnille vaivautuneista äänestää fantasyn puolesta. Minkäs sille mahtaa, että puolet liigalaisista ei osallistu liigaan muuten kuin pelaamalla pelit pois. Ja siinä ei siis ole mitään vikaa, olihan meillä Halonenkin presidenttinä, demokraattisesti valittuna, nukkuvien tukemana.

Ymmärrän pointin, mutta olivatko kaikki edes tietoisia, että piti tulla tänne äänestämään ens änärin rostereita? Itse en ollut edes varma, että tuo oli edes äänestys. Vahingossa taisin tulla tänne kommentoimaan oikeiden rostreiden puolesta...

Jotta saisin mielenrauhan, niin ehdottaisin, että nyt pidettäisiin selkeä äänestys siitä kummilla rostereilla nyt mennään. Ihan sama, vaikka kannattaisin yksin oikeita rostereita, mutta jonkun selvyyden haluaisin tähän :p.
 
Vastaus: NHL 14 "GSOE"-keskustelua

Sopiihan tuo, laita vaikka viesti pelin valikkoon asiasta. Tosin siellä on noita kesälomalaisia jotka tuskin käyvät siellä eikä foorumeillakaan mutta osuuhan se varmaan enemmistön silmiin.

Jos liiga muuttaa mielensä rostereista niin muutetaan sitten divarijakosuunnitelmaa toisenlaiseksi.
 
Vastaus: NHL 14 "GSOE"-keskustelua

Laitoin puhelimella just viestin. Näyttäis, että sensuroi 'äänestys' sanan, mutta eiköhän tuosta ymmärrä foorumille tulla.
 
Vastaus: NHL 14 "GSOE"-keskustelua

Mun mielipide heilunu vähän puolin ja toisin. Tällä hetkellä kuitenkin fantasyn ja tuon uuden divari jaon kannalla.
 
Vastaus: NHL 14 "GSOE"-keskustelua

Puolensa molemmissa, mutta olisin oikeiden rosterien kannalla ja joukkueet sitten nopalla. Jotenkin vaan tulis "aidompi fiilis", kun ei oo kaikki ukot sikinsokin ties missä pelaamassa. Jos tulee paska joukkue niin tulee, sillä mennään!
 
Vastaus: NHL 14 "GSOE"-keskustelua

minä oon sillä kannalla että minun pitää järjestää äänestys näistä asioista pitäskö minun ostaa GTA V amazonista vai vpd:stä. Amazonista se olis selvästi halvempi mutta tuskin tulis julkaisupäivänä. Omasta mielestä se kolmen päähenkilön systeemi on kyllä tosi kiva juttu. Ja toinen asia mitä en osaa päättää on se että pelaanko ensin Deus Ex:n vai Ac Revelationsin läpi. Ja ehkä jos vielä kolmas askarruttava tekiä on niin se on että mikä peliyhtiö on paras hävitä rahansa kun alkaa kaikki hyvät liigat paska kesäajan jälkeen.
 
Vastaus: NHL 14 "GSOE"-keskustelua

en tiiä muuta kuin Washington on eka korissa idässä, kaikki muut oon voittanu useammankin kerran. Muutenkin paha sanoa paljonko rosterit on vaikuttanu peliin. Viimeinen kausi muutenkin ollut paras ylivoimien ja aloitusten takia edellisiin verrattuna (poislukien ensimmäisen kauden alku kun poketkin vielä osu tähtipelaajiin heikommillakin pelaajilla tämä siis ennen jonnejen itkua ja päivitystä). Ite voisin melkein oikeat ottaa ja tason mukaan valita joukkueet vai miten se komissaarin ehdotus nyt menikään.
 
Vastaus: NHL 14 "GSOE"-keskustelua

Fantasylla alusta asti vaan, fantasiaa alkuperäiseen nähden on suurin osa joukkueista kuitenkin jo ekan kauden trade deadlinen jälkeen.

- Kaikilla optimaalisessa tilanteessa saman verran pelimerkkejä lähteä muokkaamaan joukkuetta.
- Liiga saadaan samantien pyörimään, oikeilla rostereilla samantien aloittaessa vain kaduttaa kuukauden jälkeen kun lopulliset kokoonpanopäivitykset ovat tulleet.
- Uusi divareihin jako menetelmä vaikuttaa reilulta kaikkia kohtaan. Pidän ajatuksesta, että tässä versiossa heikomminen menestyneillä on saumat seurata divarien/konferenssien muodostumista ja näin ollen välttää vastustajat joita kohtaan on jo ns. "valmiiksi hävinnyt" asenne.
 
Vastaus: NHL 14 "GSOE"-keskustelua

Fantasyn puolella täälläkin. Olisi eri asia jos saisi oman lempijoukkueen (The Hawks) ohjattavakseen niin silloin ei varmaan hirveästi treidejä tapahtuisi, mutta kun tulee joukkue johon ei ole itsellä mitään tunnesiteitä niin sitten helposti treidaa runkopelaajia pois joukkueesta. Olin viime kaudella ehdottomasti oikeiden rostereiden kannalla, mutta tasapuolisuuden nimissä Fantasy tuntuu paljon paremmalta vaihtoehdolta.
 
Vastaus: NHL 14 "GSOE"-keskustelua

Oikeiden rostereiden kannalla olen itsekin, mutta aika turhalta näyttää pyristely tällä hetkellä. Sen verran moni näyttää haluavan tuota fantasya. Tavallaan olisi kiva lähteä liikenteeseen oikeilla kokoonpanoilla ja järkeistää jollain tavalla tuota treidien kanssa kohkaamista. Eli olisi joku katto koko kauden aikana suoritettaville vaihdoille, kuten tässä jokunen kuukausi takaperin oli puhetta.
 
Vastaus: NHL 14 "GSOE"-keskustelua

Oikeiden rostereiden kannalla olen itsekin, mutta aika turhalta näyttää pyristely tällä hetkellä. Sen verran moni näyttää haluavan tuota fantasya. Tavallaan olisi kiva lähteä liikenteeseen oikeilla kokoonpanoilla ja järkeistää jollain tavalla tuota treidien kanssa kohkaamista. Eli olisi joku katto koko kauden aikana suoritettaville vaihdoille, kuten tässä jokunen kuukausi takaperin oli puhetta.

Siinä on ideaa myös, mutta tasaisemmat rosterit olisivat siinäkin menettelytavassa mukavammat. Harmi kun oikeat tiimit toimivat eri budjeteilla ja periaatteilla rapakon toisella puolella :)
 
Vastaus: NHL 14 "GSOE"-keskustelua

Oikeiden rostereiden kannalla olen itsekin, mutta aika turhalta näyttää pyristely tällä hetkellä. Sen verran moni näyttää haluavan tuota fantasya. Tavallaan olisi kiva lähteä liikenteeseen oikeilla kokoonpanoilla ja järkeistää jollain tavalla tuota treidien kanssa kohkaamista. Eli olisi joku katto koko kauden aikana suoritettaville vaihdoille, kuten tässä jokunen kuukausi takaperin oli puhetta.

Yllä olevan allekirjoitan täysin. Eli siis oikeiden rostereiden kannalla ollaan.

Eikös tähän ketjuun pysty laittamaan äänestyksen, johon jokainen voi käydä äänensä laittamassa. Ainakin joskus ollaan näin toimittu.
 
Vastaus: NHL 14 "GSOE"-keskustelua

Eikös tähän ketjuun pysty laittamaan äänestyksen, johon jokainen voi käydä äänensä laittamassa. Ainakin joskus ollaan näin toimittu.

Olisi pystynyt joo, nyt turha enää kun osa on käynyt ketjussa ja osa laittanut privana äänensä.
 
Vastaus: NHL 14 "GSOE"-keskustelua

Hyvä osallistuu keskusteluun kun nyt löysin ekaa kertaa tälle foorumipastalle. :D Mutta fantasyn kannalla olen,ja uudet joukkueet alle vaan. Ei oo semmosta bondausta tapahtunu Edmontonin kanssa vaikka Hall säilyykin aina sydämessä.
 
Ylös Bottom