Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 14 "GSOE"-keskustelua

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja milesizdead
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 14 "GSOE"-keskustelua

Minnesotankin trading block suurinpiirtein päivitetty tuonne toisen ketjun ensimmäiselle sivulle. Kovia laitureita etsiskellään..

1. NYI
2. Chicago
3. Canucks
5. WPG
6. Montreal
7. Ducks
8. Boston
9. PHX
10. Toronto
11. Edmonton
12. Detroit
13. Calgary
14. Preds
15. Dallas
16. Buffalo
17. Hait
18. Minnesota
19. Carolina
20. Tampa Bay

Aika kaksjakonen tikki. 3-3-0

Tulokas veskari Tokarski osottautu ihan päteväks ja unkarilais vahvistus Erskine nostettiin ekaan kenttää Pavelskin ja Brownin kanssa. Kaverilla mielettömät jalat.

Nyt tuli pistettyä semmonen lupauksia mulle ja Nykyisyyttä taolle treidi että sitä en halua tehdä mallailin vaan ja painoin jes tao tao jos kilttinä ei suostu niin lassin kanssa aletaan vääntää treidiä.

1. NYI
2. Chicago
3. Canucks
5. WPG
6. Montreal
7. Ducks
8. Boston
9. PHX
10. Toronto
11. Edmonton
12. Detroit
13. Calgary
14. Preds
15. Dallas
16. Buffalo
17. Hait
18. Minnesota
19. Carolina
20. Tampa Bay
21. FLA

Täälläkin vähän kaksijakoinen ensimmäinen sykli takana. 4-3-0. Ehkä parhaiten mieleen jäi tuo tappio Coloradolle, kun siinä pelissä oli kyllä paikkoja, mutta ei meinannut millään mennä kiekko maaliin. Ea tämän sitten ilmeisesti korvasi syklin viimeisessä pelissä Washingtonia vastaan, kun jopa syötöt upposi sisään. Noh tästä lähdetään parantamaan seuraavaan jaksoon :)

1. NYI
2. Chicago
3. Canucks
5. WPG
6. Montreal
7. Ducks
8. Boston
9. PHX
10. Toronto
11. Edmonton
12. Detroit
13. Calgary
14. Preds
15. Dallas
16. Buffalo
17. Hait
18. Minnesota
19. Carolina
20. Tampa Bay
21. FLA
22. Pittsburgh

Viimenen peli olikin New Jerseytä vastaan ja uusi vastus ohjastamassa. EA päätti hyvitellä aikaisempia ja aloitinkin ottelun suosiolla Lehner maalilla. Pittsburgh lähti polkemaan kovasti heti alusta ja paikkoja ropisi hyvää tahtia ja Seminin johdolla alettiin tahtipuikkoa heilutella. Läpiajo josta koukittiin nurin, rankkareilla sitten rystyltä sisään ja 1-0 tauluun. Hetken päästä lisää myllyä ja Semin laukoi 2-0. Kirsikkana kukan päälle hirvittävät röpellykset maalin edustalla kolmannessa erässä, Henrique pääsi jonku reiskan riparista yrittämään sisään, ei menny vaan vielä irtos ripari kiekko josta Coyle surutta sai yläkulmaan lämästä pelin 3-0. Pittsburghin ukot liikkui kuin salama ja ukot totteli. Voi voi kun oiskin tällästä aina. Laukaukset 22 - 13 , taklaukset 13 - 15 , hyökkäysalueaika 8.52 - 5.53. Jäähyjä Pingviineille 1kpl ja Jerseylle kaksi...kumpikaan ei jäähyjä päässyt hyödyntämään.
Tästä on hyvä jatkaa, varsinkin jos nyt saatas Payjayn kanssa treidiä aikaseks, mutta näyttää pahasti siltä että pitäs Lehneristä luopua vaikka just nollapelin pelas ja koittaa vielä uskoa Raskiin. ( Monestikko sitä voikaan "anteeksi antaa" menneet ;) )

Neevouvottelut oli pitkätj ja ne käytiin mutta loppuunn vedettiin ja tuloksia saataaiin. Gaborik nyt siirtyy penguinsiin ja rask imuroimaan detroitsiin. ai niin ja hanrique kans

Oon minä sille jonkun muunkin luvannu mutta en muista enää että kenet :D.

ettei ois toine mokeista? :D simuko tänään klo 22? Hieman nyt odottuttais että vaihtuis jo!!

Hahaha no voi juma sinun kanssas :D partyssa vielä umpi innoissas olit että saat raskin sinne imuroimaan ja Henriquen ykköskenttään. Gaborik ja Leino on treidissä tänne päin ja tehtiin jo Se diili :) vai onko nyt rapulan myötä mielikin muuttunu ;)

Melkosia juoppo geeämmiä täällä kun keskellä viikkoa tenutus päällä :)

Losilla viimeinen mahdollisuus pelata New Jerseytä vastaan juuri ennen simua, jos ja vain jos pääsen ajoissa lähtemään duunista. 21.30 suunnilleen siis.

Todetään nyt vielä tähän väliin, että itse olen ihan vesiselvä ollut treidiä tehdessä ja koko tämän vuoden puolella kerran viimeviikonloppuna payjayn kanssa otettiin häppää :D Ja toisekseen payjay soitti ihan irl mulle, kun tunnettu kohta puolet elämästä, niin ei tässä varsinaista tuntemattoman kännikusetusta ole ilmoilla :D Treidvaluet pitäs olla aikalailla kohdallaan!

Pistä vaan se kauppa läpi paitsi jos se on komissaarin omasta mielestä niin epätasapainossa. Penguinsin pomo kerto vielä kenet toisen pelaajan olin antanu niin ei siellä mikään tavares ollu sentään humalassa menny :D.

Ylös Bottom