Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Devils pääsee huomenna laita vaik tänne viestii ku tiiät mihi aikaa pääset mulle kelpaa 16 eteenpäiCanucks nyt valmiina pelaamaan. Vastassa vielä Ottawa ja Devils. Huomenna onnistuu myös, mutta aikaa en osaa vielä sanoa.
Tänään ja eilen tuli nykäistyä monta peliä. Saldona jo tutuksi tullut 0 pinnaa.
--
Illan viimeinen kohtaaminen Bluesia vastaan. Peli alkoi loistavasti, kun ensimmäinen laukaus Nugent-Hopkinsin toimesta upposi maaliin. Tämän jälkeen Blues-leirissä otettiin kippas-kappas konstit käyttöön ja herrat Ovechkin sekä Gagner hämmensivät Carolinaa törkeiden myöhästyneiden taklausten myötä. Molemmat herrat mukiloitiin oikeutetusti Shultzin sekä rautanyrkki Matt Greenin toimesta. Ovechin jäi tapansa mukaan ruikuttamaan loppupelin ajaksi, mutta Gagner oli suuressa roolissa St.Louisin voitossa. Mukavan pelivireen löytänyt N-Hopkins teki vielä 3.erässä 2-3 kavennuksen, mutta sitten Schultz joutui jättämään kentän puhtaan taklauksen seurauksena. Tästä pakkikaveri Yandle pillastui ja taklasti törkeästi kiekottoman miehen täysin pystyyn. Tästä tulleesta ylivoimasta St.Louis iski pelin 2-4:ään ja peli ratkesi. Lopputulos 2-5. Mukava fyysinen taisto tämäkin ja kumpikin GM sekä yleisö olivatkin tyytyväisiä pelin antiin tappiosta huolimatta.
Mulle käy ainaki toi klo 19NYR pelasi pari peliä eilen, enempäänkin olisi virta riittänyt mutta Devilsiä ja Ottawaa ei näkynyt illan aikana linjoilla.
Chicagon botti pelasi normaalia bottipeliä, eli tasoitti pelin väkisin ennen varsinaisen päättymistä. Jatkoajan kautta rankuille jossa kymmenennellä kierroksella NYR sai maalin tehtyä ensimmäisenä. Helppoa ja hauskaa tuo botteja vastaan pelaaminen
Losia vastaan oltiin altavastaajana pelin ensimmäinen puolisko, osittain bottien sekä GM:n jäähyjen takia, osittain ei vain peukut riittäneet. Losi meni YV:llä 1-0 johtoon ja NYR laittoi kovemman vaihteen silmään loppupeliksi mutta eihän sitä maalia saanut aikaiseksi, vaikka viimeisessä erässä oli ihan jees myllytyskin. Mm joku average Joe nimeltään Pat Kane laittoi tyhjästä maalista kiekon about seitsemän metriä ohi maalin. Noh, ansaittu voitto Janzelle, olisin ehkä sinisin lasein katsottuna ansainnut jatkoaikapisteen mut ei tällä kertaa GG
Tänään olisi toivottavaa, että natsaisi kahden jäljellä olevan kanssa aikataulut ennen kymmentä. NYR linjoilla 19-22 välisenä aikana.
Mulle käy ainaki toi klo 19
Devils pääsee huomenna laita vaik tänne viestii ku tiiät mihi aikaa pääset mulle kelpaa 16 eteenpäi
Joo käyOtetaanko 16:30? Sitten olisi vielä Ottawa...
Ottawa ois nyt linjoilla..