Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 14 "GSOE"-keskustelua

Vastaus: NHL 14 "GSOE"-keskustelua

Eipä näkynyt vastustajia tälle illalle linjoilla. Kukaan huomenna peleillä? Päiväajat ei onnistu, kun on päivisin töissä, eli iltaisin pitäisi pystyä pelaamaan. Huomenna tuossa klo 17 aikoihin vamaan aikaisintaan peleillä.

Mulle käy huomenna klo.17
 
Vastaus: NHL 14 "GSOE"-keskustelua

Jos sinne nyt tuntuu jäävän ihan hirveä määrä niitä pelejä niin pitäiskö lykätä se simu sunnuntaille vaan tuon juhannuksen takia? Sen jälkeen taas tuo 5 päivän simukäytäntö voimaan.
 
Vastaus: NHL 14 "GSOE"-keskustelua

Kannatan jos noi multa puutuvat ei ilmesty huomen ja odottelee et voi raiskaa mun bottia jussina jossai mökil :D
 
Vastaus: NHL 14 "GSOE"-keskustelua

Jos sinne nyt tuntuu jäävän ihan hirveä määrä niitä pelejä niin pitäiskö lykätä se simu sunnuntaille vaan tuon juhannuksen takia? Sen jälkeen taas tuo 5 päivän simukäytäntö voimaan.

Itse en näe mitään hyvää siinä. Aktiivisuudestahan se vaan kiinni on. Bottia vaan päälle jos ei pysy aikataulussa.
 
Vastaus: NHL 14 "GSOE"-keskustelua

No oon ny 3 päivää sit mielestäni kertonu tääl et tän tikin pelit saatava pelattuu viimestää keskiviikkona ennen kasia. Jos jätkiä ei huomen näy niin laitan sit mukisematta botin päälle? :D Kuulostaa typerältä
 
Vastaus: NHL 14 "GSOE"-keskustelua

Aktiivisuudesta kiinni joo, mutta ei ole fakiir1 tai shrekitys vastaillut tänne vielä mitään, ne on mitä mulla on jäljellä ja muista en tiedä paljonko on pelejä. Ikävä niitä on simuilla jos kauhea läjä pelejä jäljellä ja melkein yhtä kuivaa se on bottia vastaan pelata. Mutta mulle käy silti mikä vaan, kunhan heitin ehdotusta ilmoille. Itse olen huomenna illalla paikalla klo 20 lähtien ja torstainakin vielä onnistuu päivällä, samoin perjantaina voi onnistua päivällä.
 
Vastaus: NHL 14 "GSOE"-keskustelua

Ne joilla on Vancouver vastassa, pelatkaa vaan mun bottia vastaan. En osaa sanoa yhtään, että kerkeenkö tänään tai huomenna boxille. Juhannuksen jälkeen pitäisi onnistua pelit taas ihan normaalisti.
 
Vastaus: NHL 14 "GSOE"-keskustelua

Isles peleillä klo 18.00 jälkee, jäljellä oli Phoenix, Phillly ja Washington muistaakseni
 
Vastaus: NHL 14 "GSOE"-keskustelua

Pääsen ehkä itekki linjoille 18.00 pintaan. Tiedoksi Arskalle ja Temeelle!
 
Vastaus: NHL 14 "GSOE"-keskustelua

Eikös Se tuossa 20 pelin hujakoilla ollu ekan kerran. 20,40,60 ja lopussa. Mites Miles ja Mylläri linjoilla ? Pääsisin varmaan puol ysi boxille.
 
Vastaus: NHL 14 "GSOE"-keskustelua

Katastrofit poislukien NYR on linjoilla kasin maissa hyväksymässä kiden liittymispyyntöä ja pelailemassa pelejä pois ennen juhannuksen alkua. Simua voidaan harkita sunnuntaille, jo pelkästään sen takia, että tuskin olen konsolin ääressä lauantai-iltana. Toivotaan, että krapulaiset liigalaiset eivät saa mitään slaageja sunnuntaipelien aikana :)

edit: peliajat tsekkaillaan joo, sitä mukaa kun tiimit ovat pelanneet tikkinsä loppuun niin ne voidaan tarkistaa tiimikohtaisesti, ei tarvitse sunnuntaina (?) sitten koko porukkaa kahlata läpi.
 
Vastaus: NHL 14 "GSOE"-keskustelua

Floridalla vielä Washington, Vancouver, Ottawa ja Montreal jäljellä. Ottawa ollut boxilla viimeksi 15 päivä ja Montreal 16 päivä. Milloinka linjoilla, vai tuleeko bottipelejä?
 
Vastaus: NHL 14 "GSOE"-keskustelua

Suuret pahottelut ettei oo tullu vastailtuu. täl hetkel ei riitä aika millää nyt liigapelaamisee, joten on pakko vetäytyy kesän ajaks ainakii taka-alalle. Kiitokset kaikille reilusta ja aidosta pelistä. Uuel boxil sit uuet kujeet. Tänää viäl kasilt komissaaritylytys...
 
Vastaus: NHL 14 "GSOE"-keskustelua

Saa pelata bottia vastaan, kun ei ole varmuutta kerkeenkö tulla pelaamaan. Tosiaan alkulohkovaiheen jälkeen paremmin paikalla.. Neljä vuotta odotettu näitä kisoja nii pakko kattoo kaikki pelit :D
 
Ylös Bottom