Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 14 "GSOE"-keskustelua

Vastaus: NHL 14 "GSOE"-keskustelua

Iso tikki. Tänään illalla varmaan online, jos ei mtn yllättävää tule.
Vastassa:

VS CHICAGO
VS PITTSBURGH
@ BOSTON
@ DETROIT
@ NASHVILLE
VS CHICAGO
@ VANCOUVER
@ CALGARY

E: Online! BTW Onko tuo Detroit botti vai vain naamioitunut sellaiseksi (Vesyharkins)?
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 14 "GSOE"-keskustelua

Jeps iso tikki, 7 peliä ja onneksi vain 2 bottipeliä. Molemmat pelasin pois ja voitot, mutta kovalla hinnalla. Ykkössentteri Filppulan botit jyräs ja 28 peliä sivussa, eli koko loppukausi. PERRRKELE. Onneks on pari muutakin yli 55% aloittajaa, notta ei ihan kusessa olla, mutta kuitenkin..

Vastassa ois Nashville, St. Louis , Los Angeles , Winnipeg ja Washington. Sisun kans sovittiinki peli KE illalla klo 21 jälkeen, kun eilen illlalla tuli aina "yhteys katkesi" vaikka boottailin laitteet. Tänään illasta luulisin olevani paikalla taas samoihin aikoihin eli joskus klo 20-21 jälkeen ja sitte keskiviikkona kans illasta paikalla. To aamuna onnistuu myös pelit, sitten lähdenkin reissuun taas ja palaan vasta seuraavan viikon ti/ke.

ps. One tilattu vpd:stä Fifan ja Forza 5:n kera, toimitusta odotellen (syyskuu 5.) :)
 
Vastaus: NHL 14 "GSOE"-keskustelua

Aamulla tuli väännettyy neljä bottigamee.. Aattelin, että pirtenä ei niin pahasti hermot menis, mutta väärässä oltiin. Jos nyt muistan oikein niin yks voitto ja kolme tappioo, joista pari tais tulla jatkoajalla tai jotain. Muutama peli kyl jäi niin hyvin mieleen... Yhtä johdin 3-0 ja niin se kone paukutti eka kaks maalii alta 20sekuntiin ja kolmannen vipan erän loppuun. Jatko-ajalla sit sai käärittyä voiton. Ei tarvi tosian kummosii paikkoi antaa ku repussa helähtää ja oma bottipakki ihailee aitiopaikalla, vaikkairtokiekkoa olis voinut pelatakin. Toinen vaihtoehto oli se, että irto kiekko tuli suoraan lapaan ja kone ajoi samantien matalaks ja läiskäs kiekon reppuun. Samat kauniit kuviot toistu.
Nyt jäljellä kaks pelii Washington ja Florida. Vaikka tappioita tulis niin ei voi tällee nyppii ku näis peleissä. Huokaus.. Keskikiviikkona olis hyvä sauma gamettaa joskus esim. viiden jälkeen? Passaako kummallekaan? Perjantaina lähdössä reissuun, joten jäljelle jää sit vielä torstai. Tän päivän hermoilut on hermoiltu. :)
 
Vastaus: NHL 14 "GSOE"-keskustelua

Iso tikki. Tänään illalla varmaan online, jos ei mtn yllättävää tule.
Vastassa:

VS CHICAGO
VS PITTSBURGH
@ BOSTON
@ DETROIT
@ NASHVILLE
VS CHICAGO
@ VANCOUVER
@ CALGARY

E: Online! BTW Onko tuo Detroit botti vai vain naamioitunut sellaiseksi (Vesyharkins)?

Vesy taisi vaihtua jo hittihermuun mutta hääkii on awol.
 
Vastaus: NHL 14 "GSOE"-keskustelua

eikö me rambo tuo pelattu iha vastakkain? :D mun netti pelannu kyl kokoaja. sekotat ny johki toiseen? eikä tänne paljoa jaksa noista bottikahinoista tarinoida. vaikka tullut niitäki hävittyy. rankkareil ainaki aina tullu kuokkaa :D
 
Vastaus: NHL 14 "GSOE"-keskustelua

eikö me rambo tuo pelattu iha vastakkain? :D mun netti pelannu kyl kokoaja. sekotat ny johki toiseen? eikä tänne paljoa jaksa noista bottikahinoista tarinoida. vaikka tullut niitäki hävittyy. rankkareil ainaki aina tullu kuokkaa :D

Rambon ja prompterin välinen matsi taisi pätkiä. Ja siinä rambolla oli mahkuja pelata itse bottia vastaan mutta peliä ei oltu pelattu simuun mennessä. Tehtiin pikaratkaisu missä prompteri pelasi bottipelin jotta simulta vältyttiin.

Jos vaikka tästä matsista oli kyse :)
 
Vastaus: NHL 14 "GSOE"-keskustelua

Uuh, oon kyl pelannu ite täs tikis dallasin bottii vastaan :eek: enhä hokassu laisinkaan et ois humaani otus siellä myös. Oli noin 7/10 bottipeliä näet ja aloin vaan yläpäästä hakata niitä pois :/ pahoittelut, annan vastineeks mahdollista tulevista peleistä antaa isän kädestä takas mun vastaaville jos passaa..
 
Vastaus: NHL 14 "GSOE"-keskustelua

eikö me rambo tuo pelattu iha vastakkain? :D mun netti pelannu kyl kokoaja. sekotat ny johki toiseen? eikä tänne paljoa jaksa noista bottikahinoista tarinoida. vaikka tullut niitäki hävittyy. rankkareil ainaki aina tullu kuokkaa :D
niinhän se olikin. sekotin prompteriin. anteeks
 
Vastaus: NHL 14 "GSOE"-keskustelua

Rambon ja prompterin välinen matsi taisi pätkiä. Ja siinä rambolla oli mahkuja pelata itse bottia vastaan mutta peliä ei oltu pelattu simuun mennessä. Tehtiin pikaratkaisu missä prompteri pelasi bottipelin jotta simulta vältyttiin.

Jos vaikka tästä matsista oli kyse :)
juu näinhän se oli. anteeksi, muistin väärin
 
Vastaus: NHL 14 "GSOE"-keskustelua

Uuh, oon kyl pelannu ite täs tikis dallasin bottii vastaan :eek: enhä hokassu laisinkaan et ois humaani otus siellä myös. Oli noin 7/10 bottipeliä näet ja aloin vaan yläpäästä hakata niitä pois :/ pahoittelut, annan vastineeks mahdollista tulevista peleistä antaa isän kädestä takas mun vastaaville jos passaa..
juu, jokainen piste on nyt tärkee
 
Vastaus: NHL 14 "GSOE"-keskustelua

hoidappa se nettis kuntoon niin et saa ihan noin helppoi voittoi kun mun bottii vastaan

jos voit kertoa miten pääsen hoitamaan netin kuntoon niin teen sen kyllä ilomielin, itse en ole keksinyt muuta ratkaisua vielä kuin vikatiketti soneralle johon annoin omasta modeemin logista dataa, mutta jos sulla on keinot niin teen sen mielellään itse, tuskin meistä kukaan haluaa elellä pätkivällä netillä. vara yhteytenä mulla on 4g ränni ja nyt olen muutaman pelin sillä pelaillut.
 
Vastaus: NHL 14 "GSOE"-keskustelua

Bruins vois kohta tulla linjoille. Dallas, Ottawa ja Islanders jäljellä. Geno is back !

Täällä ei enään toivottavasti jouduta taistelemaan yhteyksistä. Soneran 24/1 koti-TV paketista päästiin eroon muuton yhteydessä ja saatiin taloyhtiön ilmainen 100/100 valokuitu. :)
 
Vastaus: NHL 14 "GSOE"-keskustelua

Pingut ois nyt vaihtelevasti päivystelemässä onlinessa tuonne klo 23 ja rapiat asti.
 
Ylös Bottom