Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 14 "GSOE"-keskustelua

Vastaus: NHL 14 "GSOE"-keskustelua

niin MAZER pelataanko koska sarjaa lisää? vai mikä oli tilanne. tänää illalla käy esmes seiskalta jos alotetaa
 
Vastaus: NHL 14 "GSOE"-keskustelua

niin MAZER pelataanko koska sarjaa lisää? vai mikä oli tilanne. tänää illalla käy esmes seiskalta jos alotetaa

Moro

Yritän saada jonkun korvaajan tilalle. Pääset liian helpolla. Mul ei ollu mitään sanomista. Rupes naurattaa ku syötöt lähtee kohti omaa puollustusaluetta. Joko sormet tekee liian äkkiä asioita tai peli ei ehdi reagoimaan. :) Ja oman kokemuksen perusteella mun sormet ei voi olla liian nopeet. Katotaan nyt saanko puikkoihin toisen ohjastajan.
 
Vastaus: NHL 14 "GSOE"-keskustelua

Joo M4ZER laitto viestiä että ottaisinko Chicagon haltuun loppusarjaksi (tai siihen asti kunnes tonps palaa). Itselle käy, jos se Jampulle, milesille ja tonpsille sopii :D
 
Vastaus: NHL 14 "GSOE"-keskustelua

Onks sun kingssit jo tippunu? Joo sama se. Vaikka mieluummi oisin mazerin kans ottanu :D pari ekaa suju sen verra hyvi
 
Vastaus: NHL 14 "GSOE"-keskustelua

Sopii mulle, kesäkausi kun on kyseessä :)

Ok.. Meikä ei oo saanut Tonpsii kii, mut uskallan luvata, että paremmissa käsissä on tiimi.
Jamppuulle: uskon että tuota sarjaa olis ollut kiva jatkaa.. :) Etkö sä missään vaihees ihmetellyt ku sun hyökkäyspääs mun syötöt lähti väliin 270 astetta väärään suuntaan?
Janzelle vaan tsemii peleihin. Käyn potkiis itteni pois niin Janze saa heittää liittymispyynnön illaks. Millo sit ehdittekään pelata.
 
Vastaus: NHL 14 "GSOE"-keskustelua

koska janze ehditää hyväksyy ohjastaksi? pelataanko jo tänään klo 17 alkaen? vai mihin siirtyy
 
Vastaus: NHL 14 "GSOE"-keskustelua

Itse ehtisin varmaan siinä vähän viiden jälkeen pelaa, käyn laittaa liittymispyynnön, miles tais olla boxilla kanssa
 
Vastaus: NHL 14 "GSOE"-keskustelua

joo Nashville eteni lännen vinaaleihin 4-1 voitoin Chicagosta. Janzen kans saatii 3 tiukkaa vääntöä joista sain onneks pari voitettua. Vastaan sitten agih tai rambo?

Koska muuten tulee NHL 15 demo tälle vanhalle 360:selle? Tietääkö joku?
 
Vastaus: NHL 14 "GSOE"-keskustelua

Ei tule demoa vanhoille konsoleille laisinkaan. Vain season ticket kokeilujakso.

Hitsi, kun arveluttaa, että pelkkä rosteri päivitys sieltä on tulossa. Kun eivät kerta demo saaneet tuotua PS3:lle / Xbox360:lle.
Toivottavasti joku kerkeää torstaina kommentoimaan, onko ihan kuraa vai ei.. Ennen kuin oman version käy kaupasta hakemassa (jos käyn hakemassa).
 
Vastaus: NHL 14 "GSOE"-keskustelua

Näin saatiin Dallasin kausi pakettiin. En ole koskaan pelannut näin tiukkoja matseja kuin nyt agihia vastaan. Ratkasu nähtiin vasta game sevenin ekan jatkoerän lopulla ja sekin tuli omalla maalilla. Itsellänikin oli paikat ratkasta, mutta hieman tarvii nyt selitellä koska viimeseen peliin lähdettäessä oli lasaretissa sekä 1- että 2. sentteri. Lisäksi kakkosen tuulennopea Calvert. Sitten vielä Tedenby loukkaantui puolessa välissä matsia ja Clencross otti botin toimesta ulosajon. Ei riittäny enää puhti äijillä ja kukaan näistä mun täytepelaajista ei osunut maalia kohti edes. Onnittelut kovalle vastukselle, parempi voitti. Lindback piti väliin kyllä Starsseja pystyssä.

Kiitokset myös komissaarille mahtavasta liigasta ja jatkossa olen mukana mikäli vanhalla koneella jatkatte. Ostan myös nhl 15. Minun Liigaani sopii myös liittyä mikäli nhl15 löytyy hyllystä ensi kuun aikana. Mile laittele kutsua kun uusi kausi aluillaan. Kiitos.
 
Vastaus: NHL 14 "GSOE"-keskustelua

Koskas se season ticket jakso alkaa 360selle? Jaa että agih vastassa sitten. Hyvä niin
 
Vastaus: NHL 14 "GSOE"-keskustelua

Kiitokset myös komissaarille mahtavasta liigasta ja jatkossa olen mukana mikäli vanhalla koneella jatkatte. Ostan myös nhl 15. Minun Liigaani sopii myös liittyä mikäli nhl15 löytyy hyllystä ensi kuun aikana. Mile laittele kutsua kun uusi kausi aluillaan. Kiitos.

Laittelen geeämmille viestiä kun ajankohta lähestyy niin kaikki halukkaat aktivoituvat foorumeilla. Ja eipä kestä kiitellä.
 
Vastaus: NHL 14 "GSOE"-keskustelua

Jepulis, Pittsburgh viimeisteli Rangersia vastaan sarjan parilla bottipelillä, kun ei saatu aikatauluja natsaamaan. Pohjilla oli kaksi kohtaamista Mileziä vastaan Pingviinien areenalla, joista ensimmäinen päättyi muistaakseni lukemin 7-1. Lehner torjui 96,5%, kun taas Rangersin päädyssä Hellbergin taakse meni varmaan puolet vedoista. EA oli tämän ottelun "tähtiin kirjoittanut" ennalta... Toinen ottelu tiukempaa vääntöä alusta asti, mutta lopulta 4-2 lukemat kolmannen erän lopulla takasi voiton Pingviineille. Ja sitten tosiaan Milezin ilmotettua ettei iltapelit onnistu tällä viikolla ja aamupelit myös hankalia, niin pelasin viimeset 2 bottia vastaan ja ekasta oliko 5-2 lukemat ja toisesta 4-2 voitto. Harmi että piti mennä sarjan tällein, mielellään olisin Mileziä vastaan pelannut loputkin.

Aika erikoista, mitenlie koodailtu, kun tuntuu ja näyttää tilastot hyvin hassuilta näin playoffeissa. Useat maalivahdit venyy tuollaisiin 95 T% ja superstarat tuntuu hakkaavan pisteitä aina tilaisuuden tullen. Ei tuntunu ihan tältä pelata runkosarjassa. Joku +20% boosti näille ukoille annetaan pleijareihin :)

Mutta jeps, tikin pyörähdettyä, kunhan Boston ja Buffalo selvittää paremmuutensa olen jälleen konsolin ääressä perjantaina, mahdollisesti iltapäivän ja viimeistään illan aikana. Lauantai aika buukattu , talkoot ja kaverin häät, mutta sunnuntaina krapulassa jatkukoon sarja jos ei perjantaina ole pieksetty loppuun.
 
Vastaus: NHL 14 "GSOE"-keskustelua

Jep, näin pääsi käymään pleijareissa. Tosiaan kahdessa ekassa matsissa Mason ja Hellberg molemmat kuittasivat noin 60% saldon torjunnoissa; suoria vetoja, etukulmakikkoja ja pari riparia. Mikään ei tarttunut räpylään kummallakaan :) yksi ranneveto viivaltakin taisi lurahtaa jalkojen välistä. Lehner taas toisessa päässä oli aivan ilmiömäinen.

Ei siinä mitään, jos lukuja ei tuijottanut niin hauskoja tasaisia pelejä, ehkä jopa Rangers niskan päällä, mutta molkepeli ratkaisee lähes aina pleijareissa.

Kiitoksia tästäkin vuodesta pelureille!
 
Vastaus: NHL 14 "GSOE"-keskustelua

Uus änäri vanhalle boxille ja pleikalle tulee sisältämään varmasti muutakin kuin rosteripäivitykset.

Mitään tietoa minulla ei ole, mutta voisin kuvitella, että muutami animaatioita muutellaan ja valikkoja hinkataan erilaiseksi. Komentaattorit uusitaan ja jotain pientä tasapainotusta peliin.

Udet taklaushässäkät on poissuljettu ja en usko myöskään tennispalloeffektin hävinneen mihinkään. Kutakuinkin samaa settiä kuin tämä nykyinenkin lätkä pienillä muunnoksilla, että voidaan sanoa julkaisevansa uusi peli
myös vanhalle konsolille.

Toki sekin kertoo paljon, että vanhan boxin änäri pitää sisällään kaikki vanhat pelimuodot. Kiekon käyttäytyminen olis vielä käytännössä mahdollista muuttaa tähän vanhaankin versioon, mutta en jaksa uskoa siihen, koska X1-versiokin jäi myös keskeneräiseks.
Josko joku pistää tuubiin videoo ett pääsee tsekkaa miltä se lopulta näyttää. Jos muutakin kuin pelkkää koristetta, niin sit voin harkita änärin ostamista vanhalle boxille.
 
Vastaus: NHL 14 "GSOE"-keskustelua

Toivottavasti maalivahtipeliin tulee jtn järkeä noihin uusiin änäreihin :D noissa kolmessa pelissä Chicagolla Halak (85) torju n. 50% vedoista ja kahteen viimiseen laitoin Aittokallion maaliin (75) ja torju päälle 90%... Ois Losillaki pitäny vaan nostaa se Bartosak AHL:stä eikä luottaa Fasthiin. Quick sentään Nashvillellä oli overallinsa arvonen noissa matseissa. Runkosarjassakin Bartosakilla tais olla joukkueen veskoista parhaat GAA:t ja SV% kun tuuras Fasthia sen ollessa loukkaantuneena
 
Ylös Bottom