Vastaus: NHL 14 "GSOE"-keskustelua
Vilperi jatkoon meidän sarjasta voitoin 4-2.
Eka peli Pingviineille maalein 4-2 , tasaista peliä, mutta Pingviineiltä meni aavistuksen paremmin sisään.
Toinen peli aika samanlaista peliä, mutta Pingviineiltä ei menny mikään sisään, oliko 2-0 maalit Bostonille.
Kolmas peli Bostonille ja tais olla jotain 5-3 tms. Lopussa taas pääs niistämään muutaman maalin sisään turhan helposti.
Neljäs peli samanlaista touhua. Ekan erän vedot oli Pingviineille jotain 15 - 5 , mutta ei maalia ja sitten lopulta Vilperi niittaili useamman maalin, en muista montako

Viidennessä sitten muutettiin kentällisiä, tai no oikeastaan joka pelissä oli pientä eloa ja se tuotti sen verran tulosta kun ykkösvitjaan Filppulan kylkeen pääs Coyle ja Semin ja Coyle teki ottelun ainoan maalin. 1-0 voitto Pingviineille.
Kuudennessa pelissä sarja sitten ratkes, pitkän aikaa hyvää peliä ja mielestäni mulla oli paikkoja selkeesti enempi mutta ei kyllä uponnu ei sitten millään. Sitten Havlat melkosen lirun hipasemaan Lehnerin ohi ja taululle ja peli alko olla selvä. Bryzgalov otti kiinni toisessa päässä kaikki ja lopulta oliko se 4-0 takkiin. Oli aikamoisia kikkamaaleja pari lopussa, ei siinä mitää, harvoin menee nuo lirutukset sisään mutta nyt meni
Yhteenvetona todettakoon että hyvin erityyppisiä pelureita vastaan saanu pelata näitäkin playoffeja. Hatunnosto vaan Vilperille, kyllä sen tuossa sarjassa huomas että skill stickin liikkeet on hallussa! Ei tapahtunu sulle vastaavaa ku mulla oisko kolmannessa pelissä kun olin 3-2 johdossa oman maalin takana ja piti tehdä lämärisyöttö ni teinki sitte oliko LB + vasentatti alas eli jalkakikan ja suoraan karkas kiekko Yakupovin lapaan ja 3-3 tasoihin ja siitä sitte oliko 5-3 karkuun

Kiitoksia vaan kaikille pelureille! Katellaanpa jatkoa sitten vähän myöhemmin...