Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja SPEEDCELL
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Kyseinen herra löytyy boxin puolelta. Synkaus virhe tyyppejä ei onneksi boxin puolelta tähän mennessä ton lisäksi oo muita tullu vastaan. Eli ei oo vielä ainakaan toi syöpä boxin puolelle levinny.

Olen toiseenkin törmännyt, gamertag Vapenicek. Joukkueen nimeä en nyt muista. Oli kyllä aikamoinen kokemus kun tuota kaveria vastaan pelasin tässä joku aika sitten. Ehdottomasti järkyttävin yhteys millä olen pelannut mitään pelimuotoa missään änärissä, ei puolta sekuntia pelattu ilman sekunnin mittaista piikkiä. Kaveri sitten voitti aloitukset kun en onnistunut viittä sekuntia ennakoimaan, ja heitti kiekon katsomoon. Tästä ylivoima, veska pois ja kaveri laittoi kiekon omiin. Lähdin sitten 5-0 tilanteessa syömään ja tekemään kaikkea muuta, ja jätin pelin rullaamaan taustalle. Noin tunnin päästä katsoin joko olisi loppunut, niin toista erää muutama minuutti pelattu. Tilanne 36-0. Seuraavasta aloituksesta kaveri sitten viimein onnistui synkronointivirheen järjestämään. Ja laittoi vielä viestiä perään jossa aukoi päätään ja kehuskeli "taidollansa" minkä kerkesi. Että semmoinen kaveri.

Mutta, boxin puolella ei tosiaan ole läheskään niin paljoa näitä sankareita kuin ilmeisesti pleikkarilla, ainakin sen perusteella mitä nyt täältä lueskellut. Ainoastaan nuo kaksi tiedän.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

En ole vielä itse kertaakaan joutunut synkronointipelleilyn kohteeksi :D ehkä mul on pleikkaris joku idioottisuodatin päällä ja hyvä niin :D
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Ostin tuossa mielestäni halvalla POTG Perronin 17k :) paljollako luulette että sais myytyä?
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Ostin tuossa mielestäni halvalla POTG Perronin 17k :) paljollako luulette että sais myytyä?
No, tuo hetkellisesti jumahti kahteenkymppiin tuo kortti, luonnollisesti sen hinta nyt alkaa pikkuhiljaa nousta kun tuota korttia ei enää pakoissa ole. Mut en mitään älyttömiä odottelisi. Kympin, pari profittia ehkä.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Morjes!

Mulla on tuo milestone ovechkin myynnissä ja sain äsken tälläisen vaihtotarjouksen: milestone crosby, hutlive nash ja 250k kiekkoja. Mitä mieltä jengi on onko tämä hyvä tarjous, mielestäni on aika kohtuullisen hyvä.

Kyllä minä tuon vaihdon hyväksyisin.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Tylsä mutta suht varma konsti välttää synkro, pidä numerot tasaisina 2-1, 3-2, 2-2 ja ratkaise "viimeisestä" hyökkäyksestä tai jatkoajalla.

minua vastaan yritetty n 5 kertaa, 3 epäonnistunut onkohan EA tehnyt jotakin.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

En ole vielä itse kertaakaan joutunut synkronointipelleilyn kohteeksi :D ehkä mul on pleikkaris joku idioottisuodatin päällä ja hyvä niin :D

Sama vika tällä. Kertaakaan en ole pelissä todistanut moista. Pari-kolme sataa matsia tullu tahkottua pelimuotoa. 1.-3. Divaria pääsääntöisesti ees taas.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Noniin vihdoin tiimi valmis!

1.Totw A.Ovechkin(c) -Totw Bäckström(a)- MP St.louis
Totw Mcdonahd- Totw Carllson

2.Pgro- Perron-Bergeron- Totw Wheeler
Totw Gonchard- Mp Phillpis

3.MP D.Sedin- Totw Kesler- Towt Pominville
Green(a)-Totw Greene

4.Totw Johansen- Totw Dubinsky- Lusic

Maalissa T.Vokoun (Torjuntaprosentti "20peliä" 96.4)

Kyllä tällä tiimillä pärjää ihan mukavasti. Isolle 8:lle ku laittaa c kortin rintaa nii napsuu vedot mukavasti maalii ;) tuo mp st louis on helskatin nopee ja osaa myös taklata 173 senttiseks :D Paras maku jääny silti mcdonahii ku veto on ihan huikee :D
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

En ole vielä itse kertaakaan joutunut synkronointipelleilyn kohteeksi :D ehkä mul on pleikkaris joku idioottisuodatin päällä ja hyvä niin :D

Itsekin olen välttynyt näiltä suuremmilta synkropelleiltä, pelin alussa taisin kaksi kertaa kohdata kyseisen errorin, sen jälkeen on tainnut olla hyvä tuuri pelihaussa tai en vain pelaa tarpeeksi. Noh, tiedän ketä välttää tän palstan ansiosta, vaikka ei ketään näistä janttereista olekaan tullut vastaan.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Moro, Myynnissä noin 3 miljoonaa k! 10e 100 000k isommat ostokset voidaan tulla vastaan. Mielellään danskebank. yhteyden otot täällä . hyvää vuodenvaihdetta!
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Seuraava syncroretard mustalle listalle psn: Healt jengi: Shadow. Hohhoijjaa kirjataan näitä nyt tänne ylös, niin osataan välttää noita. Nyt joulun jälkeen tullut varmaan 4 vastaan, ennen joulua ei ainoatakaan. Jonnet saaneet mutsiltaan änärin joululahjaksi ja heti on opiskeltu kuinka kusetetaan? :(

Toivottavasti EA nyt tekee jotain tälle. Alkaa olla jo niin monia synkka nickejä mitä pitäisi muistaa välttää et ei pysy kyl perässä... Joku vois koota kaikki samaan listaan ja liittää aloituspostiin tms.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Asia ei nyt kuulu tähän peliin, mutta ajattelin kirjoitella tähän jotta saisi paremmin huomiota. Muutenkin kaiken maailman kerjäämiset itseä ärsyttänyt tässä ketjussa mutta nyt joudun itse, jos täältä foorumilta löytyisi apua.
Eli kyse on NHL13 pelistä. Lahjoitin pojalleni (7v) nhl14 ilmestyessä 13 joukkueeni joka koostui sotw ja sc pelaajista, mm crosby zetterberg, yakupov, keith, letang, chara, price, gretzky, lemieux jne jne...
Nyt hänen pikkuveli (5v) oli jossain vaihees myyny lähes kaikki sileeks ja pucksit näyttää 8143!!
Varsinkin tuon entisen oman 99ovr crosbyn näkeminen marketissa otti koville.

Poika nyt aika harmissaan ja ei oikeen ymmärrä mikä homma noita olisi ruveta takaisin haalimaan, varsinkaan kun ei tuota 13:ta itse kyl enää jaksa.

Eli nyt tämä kerjäämisosio :) Eli harva täällä varmaan enää 13:ta pelailee, niin kyselisin jos jollain olisi jäänyt 13:ta kohtalaisia pelaajia tai puckseja niin otetaan lahjoituksia vastaan. Hyvän lahjoituksen tehnyt saa halutessaan vaikka skype kiitospuhelun pojaltani!

Ottakaa yv:llä yhteyttä jos jotain löytyy.

Me laitetaan nyt 3:ksi päiväksi 1000pucks lähtöhinnalla kuntoutuskortteja kolmeksi päiväksi markettiin johon voi halutessaan laittaa vaihtotarjouksia. Joukkueen nimi on oravat9


EDIT: Vaivan palkaksi voin hyvitellä pikkusummia nhl 14 puckseja.

Kiitos pienestä lahjoituksesta VillePee

EDIT2: Iso lahjoitus Yolobergilta, kiitos. Tuli paljon tavallisena versiona sellaisia tilalle mitä oli viikontähtenä ja sc editionina, mutta poika kiittää! :)

Joku tuupannut hirveen kasan 80-84 pelaajia, älkää suotta niitä laittako :)

Edit3: Kiitos sille joka pisti Gretzkyn, sotw Pavelskin, Muellerin ja stanley cup Hortonin. Väinön takaisin saanti saa varmasti pojalle hymyn leviään :)

Edit4: Dreemus käyttäjältä loistava lahjoitus lähes joukkeellinen pelaajia, helmeinä normi malkin, gabo ja legenda kurri.

Edit: Miikam5:lta huippulahjoitus lähes joukkueellinen, mm oveckinia, kovalchukia, lemieuxia, sotw phaneuffia. Pucks palkkio 14:ta tulossa myös sinne. Miedän jätkä ihan innoissaan kun nyt 3 kokoonpanoa jo tehtynä ja niitä puljailee kovasti Alkanut mukavasti harmitus muuttumaan ilosta hyppimiseen. Vaikka ei vielä niin kova nippu ole mitä oli alunperin mutta hänelle tuo määrä kyl tärkeempi tekijä näköjään

Myös edsonilta hyvä lahjoitus, kiitos.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Kellään normi ovechkinia jonka haluis päivittää Hut Live versioon pienen välirahan kera? itseltä löytyy tuo HL ja tavallista tarvis kokoelmiin :P Toki voi ehdotella kaikenlaista muutakin ja pelkkiä pucksejakin myös :D
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Kiekkomyllyn kanssa tehty kaupat reilulla meiningillä ilman turhia kyselyitä. Suosittelen jatkoon 5/5 !
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

mitä täällä tapahtuu äsken oli crosby markkinoilla ja kukaa ei tarjonnu mitää siitä ja sit vaa aika loppu eikä vedetty pois. siit ois saanu miljoonalla reg crosbyn mut ei ollu itel ku 760k kiekkoja :(:(:(:(
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

samitzun pojalle lahjotettu jengi.. Ai että tuli oikein paha mieli kun muisteli kuinka halpoja vanhat kunnon Nash ja Marleau sekä Rinne oli.. Olihan siellä Spezzaa sun muita myös, nykyään edes puolet noin hyvä jengi kun kaikkien oikeasti hyviä pelaajia on parannettu ja hinnat katossa. :(
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Viime päivinä yrittäessäni mennä päävalikosta HUTiin änäri on tiltannut vähintään joka toinen kerta kohdassa "ladataan Hockey Ultimate Team -peliä". Onneksi pelin käynnistäminen uudestaan tepsii lähes aina, mutta harmillista tämä silti on. Eilen yritin neljästi putkeen päästä kyseiseen pelimuotoon, mutta ei onnistanut. Lieneekö muilla esiintynyt samaa?

E: Okei, hexton. Pitääpä tota videon katsomis -kikkaa testata. :D

NHL 14 ei muuten ole ainakaan minulla temppuillut ollenkaan, siksi tällaisesta yhtäkkiä ilmenevästä tilttailusta on jopa yllättynyt.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Viime päivinä yrittäessäni mennä päävalikosta HUTiin änäri on tiltannut vähintään joka toinen kerta kohdassa "ladataan Hockey Ultimate Team -peliä". Onneksi pelin käynnistäminen uudestaan tepsii lähes aina, mutta harmillista tämä silti on. Eilen yritin neljästi putkeen päästä kyseiseen pelimuotoon, mutta ei onnistanut. Lieneekö muilla esiintynyt samaa?

"Become a hero" (:D) videon katsomalla pitäisi estää tuo jäätyminen, itse olen kattonut ekasta viikosta lähtien eikä ole jäätynyt kertakaa. Toinen keino on mennä "pelaa nyt" ja käväistä pelissä, taikka rankkarit vetämässä. Miten tykkää. :P
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Viime päivinä yrittäessäni mennä päävalikosta HUTiin änäri on tiltannut vähintään joka toinen kerta kohdassa "ladataan Hockey Ultimate Team -peliä". Onneksi pelin käynnistäminen uudestaan tepsii lähes aina, mutta harmillista tämä silti on. Eilen yritin neljästi putkeen päästä kyseiseen pelimuotoon, mutta ei onnistanut. Lieneekö muilla esiintynyt samaa?

E: Okei, hexton. Pitääpä tota videon katsomis -kikkaa testata. :D

NHL 14 ei muuten ole ainakaan minulla temppuillut ollenkaan, siksi tällaisesta yhtäkkiä ilmenevästä tilttailusta on jopa yllättynyt.
Itellä on tuo jäätyminen loppunut kun oon alkanut tekemään tätä http://answers.ea.com/t5/NHL-14/NHL-14-PS3-Hockey-Ultimate-team-loading/td-p/1968515 , kun ei tuo videon katsominen ole ainakaan minulla toiminut eli "Go in play, then quick mode, training, shootout and back off".
 
Ylös Bottom