Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja SPEEDCELL
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Pitäs jostain keksii rahat edes parantamaan ykköspakkiparia, vaikkapa muotoon phaneuf-bufyglien, kellään kokemusta kyseisestä parista?

Itellä ei oo kokemusta Phaneufista, mutta onhan porukka sitä kehunut. WC Phaneuf - HL Pietrangelo olis yks mitä tän version aikana kyllä haluis testata, ei kyllä välttämättä oo mahdollista ellei pakasta napsu jotain.. :)

Mutta HL Bufyglien on toiminut itellä älyttömän hyvin. Tehnyt tehoja vähän reilu piste per peli ja niittaillut ukkoja seinille urakalla ;) Toisaalta pitää sitten olla valmis kestämään ne AV:t mitä ukko botin ohjastamana aiheuttaa :D Suosittelen puolustamaan oman pään pyörityksissä itse Big Buffylla, koska jos botin antaa hallita miestä niin vähänkin pidemmissä pyörityksissä kaveri ottaa estämisestä 2 min, kun vastustaja lentää maalinedustalta niskapersotteella pois.. :cool:

Pitäs jostain keksii rahat edes parantamaan ykköspakkiparia, vaikkapa muotoon phaneuf-bufyglien, kellään kokemusta kyseisestä parista?

Pietrangelo on kyllä saatanan hyvä pakki ollut ainakin mulla, tosin hintaakin taitaa olla se +200k ja itse nostin sen tosta 35k pakasta. Kokoa löytyy, on nopea luistelija ja lämärit viivasta painunut aika kovalla prosentilla häkkiin vielä kun on maskia edessä. Phaneufia kokeilin mutta ei saanut oikein mitään aikaiseksi joten lähti aika nopeesti takasin markettiin.

Toi on ollut mulla uudesta asti, joten statsit ainakin pitää paikkansa, torjuntaprosentti kyllä paperilla
näyttää "huonolta" kun alle 90, mutta epäilisin että hutissa vaikea pitää niin korkeaa prosenttia kun
ns. varmat maalit varmasti rajoittaa torjuntojakin.

Jimmy Howard #35
Games played: 85
W: 71
L: 14
GAA: 1.31
SV%: 89.7

Ite koin Howardin ihan sysipaskaksi ja enkä ole ainoa. Liian pienikokoinen maaliin. Mulla on toiminut Bobrovsky nyt aivan loistavasti, neljä nollapeliä tullut nyt putkeen ja alle maalin per peli päästänyt viimesessä 15 ottelussa. Ehkä vain oma peli on parantunut sen verta paljon, en tiedä. Joukkue toimii kuin rasvattu, ei tätä tartte muokata ollenkaan!

En tiedä meneekö tämä "trading puolelle" mutta nyt vain gaborik puuttuu columbuksesta..
Seuraavaksi aidon kerätä st louisin..
Edit. Missä hinnoissa st louis liikkuu kokonaisena mukaanlukien pietrangelo??

Pietrangelo on kyllä saatanan hyvä pakki ollut ainakin mulla, tosin hintaakin taitaa olla se +200k ja itse nostin sen tosta 35k pakasta. Kokoa löytyy, on nopea luistelija ja lämärit viivasta painunut aika kovalla prosentilla häkkiin vielä kun on maskia edessä. Phaneufia kokeilin mutta ei saanut oikein mitään aikaiseksi joten lähti aika nopeesti takasin markettiin.

Aika jännä, mulla taas toistepäin, phaneuf mulla kerran olikin jo, ja mielestäni pelas loistavasti hintaansa nähden. Tuota big buffia enemmän mietin, mutta saas nyt nähdä uskaltaako sitä ottaa jos kerran itekseen napsii nuita estämisjäähyjä :D

Ite koin Howardin ihan sysipaskaksi ja enkä ole ainoa. Liian pienikokoinen maaliin. Mulla on toiminut Bobrovsky nyt aivan loistavasti, neljä nollapeliä tullut nyt putkeen ja alle maalin per peli päästänyt viimesessä 15 ottelussa. Ehkä vain oma peli on parantunut sen verta paljon, en tiedä. Joukkue toimii kuin rasvattu, ei tätä tartte muokata ollenkaan!

Vainiin.. mulla taas osottautunu parhaaksi ikinä. Ne isot maalivahdit ei taas oo saanu mitään kiinni,
Howard sentään tekee TÖITÄ ja on vaikka päällään siellä maalissa jos vaan tarvetta on.. Kai se on
sitten miten kelläkin toimii mulla esim. toi Lehtonen on ihan surkea kun taas jollain vastustajilla se on
ollu ilmiömäinen ja täälläkin kehuttu.
Mulla tais olla myös toi Bobrovski, muistaakseni kilahdin niin pahasti että quick selliin meni koko roskaläjä
kun 8 pelin torjuntaprosentti oli rehti 80%.

Vainiin.. mulla taas osottautunu parhaaksi ikinä. Ne isot maalivahdit ei taas oo saanu mitään kiinni,
Howard sentään tekee TÖITÄ ja on vaikka päällään siellä maalissa jos vaan tarvetta on.. Kai se on
sitten miten kelläkin toimii mulla esim. toi Lehtonen on ihan surkea kun taas jollain vastustajilla se on
Mulla tais olla myös toi Bobrovski, muistaakseni kilahdin niin pahasti että quick selliin meni koko roskaläjä

Niin tuossa taas yksi esimerkki siitä että miten joillakin toimii ja joillakin ei. Ite en onetimereita anna vastustajille ja Bob tuntuu koppaavan sitten jokaisen ranteen ja lämärin, jollei ole ihan varma paikka. Lehtonen on umpisurkea, se on aivan totta.

En tiedä meneekö tämä "trading puolelle" mutta nyt vain gaborik puuttuu columbuksesta..
Seuraavaksi aidon kerätä st louisin..
Edit. Missä hinnoissa st louis liikkuu kokonaisena mukaanlukien pietrangelo??

Sanoisin että jos Pietrangelo on sen 200k, niin loput kokoelmasta pitäisi saada about 50k:lla tai vähemmällä. Kalleimmat Backes, Shatterkirk ja Halak.

Aika hyvä kenttä tuli tehtyä! Keräsin Vancouverin ja teki mieli pelata mut puuttu 2 hyökkääjää ykkösestä , noh sitten heitin ykköseen pari Sediniä ja ykköne oli D.Sedin-H.Sedin-MS Williams. Kenttä oli ihan maaginen ja kööri keräs 5 peliin 25-30 pistettä. Ne keillä rahaa on nii Williams joukkueeseen

Mulla taas HFC-Howard on ollut melko surkea enkä anna sen enää oikeen etes pelata kun hankin Raskin Lehtosen kakkosmieheksi. Lehtonen on itellä hoitanu kyllä parhaiten hommat :D Ilmiömäisiä torjuntoja tekee melkeen joka pelissä. Howardillekin sattuu ne tähtihetkensä, mutta maku meni vähän siihen kun eräässä pelissä päästi 8 laukauksesta 5 sisään (ja samaa luokkaa melkeen joka toisessa pelissä), mutta liekö syynä se paljon puhuttu ''tasoitusmoottori'' vai miksi sitä kutsutaankaan.

Mulla taas HFC-Howard on ollut melko surkea enkä anna sen enää oikeen etes pelata kun hankin Raskin Lehtosen kakkosmieheksi. Lehtonen on itellä hoitanu kyllä parhaiten hommat :D Ilmiömäisiä torjuntoja tekee melkeen joka pelissä. Howardillekin sattuu ne tähtihetkensä, mutta maku meni vähän siihen kun eräässä pelissä päästi 8 laukauksesta 5 sisään (ja samaa luokkaa melkeen joka toisessa pelissä), mutta liekö syynä se paljon puhuttu ''tasoitusmoottori'' vai miksi sitä kutsutaankaan.

Niin voihan se olla sekin kun Howard pelaa vaan 36ovr 2 mv kanssa tiimin tähtien ollessa 3.5 ja Lehtonen pelaa vaan sillon kun Howard häviää tähtien ollessa 5.. Sekin vois selittää miksi Lehtonen on huomattavasti huonompi mulla kun Howard.

Mulla jo pitkään ollu Byfuglien-Phaneuf ykkösparissa (viikonloppuna hankin normi-Byffun tilalle HUT Liven ja Phaneufin tilalle WC-version) ja Byfuglien on kyllä ollut paras pakki mun joukkueessa. Taklaukset on kultaa ja lämäri myös. Phaneufin taklaus vähän ihmetyttää, kun välillä ei tunnu saavan ketään maahan, ja ite lentelee senkin edestä. Mutta osaa ainakin maaleja tehdä, kun sille päälle sattuu. Eli kannattaa ehdottomasti hankkia kyseinen pari joukkueeseen.

Niin voihan se olla sekin kun Howard pelaa vaan 36ovr 2 mv kanssa tiimin tähtien ollessa 3.5 ja Lehtonen pelaa vaan sillon kun Howard häviää tähtien ollessa 5.. Sekin vois selittää miksi Lehtonen on huomattavasti huonompi mulla kun Howard.

Nojoo, pitääpäs muuten kokeilla Howardia seuraavaan otteluun, kun niin paljon puhetta kaverista ollut. Katsotaan miten pojalle käy.

Mulla jo pitkään ollu Byfuglien-Phaneuf ykkösparissa (viikonloppuna hankin normi-Byffun tilalle HUT Liven ja Phaneufin tilalle WC-version) ja Byfuglien on kyllä ollut paras pakki mun joukkueessa. Taklaukset on kultaa ja lämäri myös. Phaneufin taklaus vähän ihmetyttää, kun välillä ei tunnu saavan ketään maahan, ja ite lentelee senkin edestä. Mutta osaa ainakin maaleja tehdä, kun sille päälle sattuu. Eli kannattaa ehdottomasti hankkia kyseinen pari joukkueeseen.

Tää kuullostaa niin tutulta stoorilta :D Monta kertaa lentänyt kapula käsistä v sanojen saattelemana, kun vihu on taas kerran kävellyt Phaneufin taklauksen läpi :) Eikös sillä se taklausarvokin ole ihan ok? muistaakseni 90? Eikä se mikään pelin pienin pakkikaan ole, mutta niin monta takaiskua on tullut siitä, kun ajan Phaneufilla vihun laituria vastapalloon laitaan päin, niin mitään ei tapahdu. Kaveri vaan jatkaa matkaan ja sit onkin 2 vs 1 maalin edessä. Ja se on ihan sama et onko se 150cm hokkarit jalassa St. Louis vai joku Lucic kuka sieltä tulee :)

Enää en edes lähde Phaneufilla ajelemaan vihuja niin säästyy hermot :) Pidän sen kuitenkin jengissä, koska parempaakaan ei nyt jaksa etsiä, veto sillä kuitenkin hyvä ja verkot soi. Pelaa mulla Pietreangelon parina. Täällä kovasti kehuttu Pietreangelon vetoa, mut mulla se ei osaa tehdä maaleja, tai mä en osaa tehdä sillä maaleja :) Muut pakit kyllä pistää kiekkoa häkkiin, mutta Alex poika tuhnuilee ihan urakalla, muuten toki hyvä pakki.

Niin ja sama tuohon Buffyn jäähyherkkyyteen, en suosittele kaveria. Oli joskus jonkun pelin mulla luutimassa, mut sai lähteä niiden penaltien takia. Ihan käsittämätön kuumakalle ja jäähymagneetti :) Välillä kun olin jo punaisen yli hyökkääjällä, niin siellä se omassa päässä vielä ajeli vastustajan hyökkääjiä :D

Pojatpojat, ei se vaihtamalla parane.. Se on melkein ihan sama kuka sielä tolppien välissä makoilee, välillä tulee niitä unelmapelejä, välillä taas ei mitään saa kiinni, ihan sama onko se Price tai vaikka Rynnäs, niin kyllä sieltä aina tulee peli jonka häviät sen takia kun oma molari ei saa mitään kiinni.

Tässä on nyt varmaan noin 500peliä tahkottu huttia, ja vaikein ohitettava itselläni on ollut ihmemies mcBishop. Tämän takia luovuin itsekin Pricesta ja laitoin 1k maksavan Bishopin maaliin. On se sit taas kumma kun se on itellä maalissa, niin torjuntaprosentti hivelee varmaan 80%rajaa, vaikka yleensä kun bishop on toisessa päässä kaukaloa, niin sielä torjuntaprosentti on useimmiten 95%. Taas päinvastoin, Lehtonen on kyllä niin seula ollut lähes poikkeuksetta kun siihen oon törmännyt, ettei sitä uskalla omaa häkkiä vartioimaan laittaa sitten millään.

Tää kuullostaa niin tutulta stoorilta :D Monta kertaa lentänyt kapula käsistä v sanojen saattelemana, kun vihu on taas kerran kävellyt Phaneufin taklauksen läpi :) Eikös sillä se taklausarvokin ole ihan ok? muistaakseni 90? Eikä se mikään pelin pienin pakkikaan ole, mutta niin monta takaiskua on tullut siitä, kun ajan Phaneufilla vihun laituria vastapalloon laitaan päin, niin mitään ei tapahdu. Kaveri vaan jatkaa matkaan ja sit onkin 2 vs 1 maalin edessä. Ja se on ihan sama et onko se 150cm hokkarit jalassa St. Louis vai joku Lucic kuka sieltä tulee :)

Joo, 90 taitaa Phaneufilla taklaus olla :D Jack Johnson jolla taklaus on 88 on ainakin itellä saanu porukkaa kenttään paljon helpommin, kuin Phaneuf. Välillä jopa Gretzky saa pelaajia maihin Phaneufia helpommin :D Myersin kanssa on täysin sama juttu, ei taklaa ei niin millään niitä pelaajia maahan. Sen takia Byfuglienistä en halua luopua niistä jäähyistä huolimatta, kun tuntuu olevan ainut pakki jonka taklaus vastaa sitä arvoa, mikä kortissa seisoo.

Pojatpojat, ei se vaihtamalla parane.. Se on melkein ihan sama kuka sielä tolppien välissä makoilee, välillä tulee niitä unelmapelejä, välillä taas ei mitään saa kiinni, ihan sama onko se Price tai vaikka Rynnäs, niin kyllä sieltä aina tulee peli jonka häviät sen takia kun oma molari ei saa mitään kiinni.

Tässä on nyt varmaan noin 500peliä tahkottu huttia, ja vaikein ohitettava itselläni on ollut ihmemies mcBishop. Tämän takia luovuin itsekin Pricesta ja laitoin 1k maksavan Bishopin maaliin. On se sit taas kumma kun se on itellä maalissa, niin torjuntaprosentti hivelee varmaan 80%rajaa, vaikka yleensä kun bishop on toisessa päässä kaukaloa, niin sielä torjuntaprosentti on useimmiten 95%. Taas päinvastoin, Lehtonen on kyllä niin seula ollut lähes poikkeuksetta kun siihen oon törmännyt, ettei sitä uskalla omaa häkkiä vartioimaan laittaa sitten millään.

Se kyllä tuntuu olevan ihan totta, että se on melkeen ihan sama kuka sitä maalia vartioi. Itse asiassa Rynnäs on ollutkin mulla maalissa parissa pelissä, ja toisessa pelas nollapelin ja toisessa torjui muuten vaan hyvin.

Bishop tuottaa kyllä mullekin vaikeuksia aika ajoin, mutta ei lähellekään niin paljoa, kuin Dubnyk. Tuntuu välillä torjuvan kaiken mahdollisen ja mahdottoman laukauksen.

Helpoin maalivahti taas tuntuu olevan itse Henrik Lundqvist, joka tulee kyllä harvoin vastaan, mutta silloin kun tulee, niin maalijuhlat on taattu.

Hah sieltähän muuten tuli heti Howard vs Howard titaanien taisto jonka vastustaja lopulta voitti rankkareilla,
jota ennen tuurilla jollain pompulla läpiajoon ja 30s ennen loppua tasotti. Noh itse en rankkareita pidä juuri
minään ja miesten pelit pitäis ratkasta OT loppuun asti joten recordi olkoot 37 voittoa (3RL häviötä).
Eihän tolla perkeleen homo maalivahdilla voi kukaan osata pelata, vaikka ite tekis 3 ni ei niitä torjuntoja vaan
tule.. :D Palkkaan jonkun kiinalaisen tänne mun kanssa pelaamaan, lyön sille kapulan käteen kun rankkarit alkaa
se on ihan sama onko siellä tyhjä maali vastassa kun minä maalissa. :)
Niin ja tottakai vihun Howardi pelas unelmapelin, oma pelas ihan ok pelin. Vihulla 92.9% mulla 89.5%, mutta alko
kyllä nakertamaan vihun Howardin pelaaminen siihen malliin että älkää kukaan hankkiko sitä! Toi oli kärsimystä.

E: Alkaa vissiin Kärppä Lehtonenkin heräilemään tuolla maalissa.. 23/24 95.8% äskösessä pelissä otti kaikki ohjurit
ja viivapommit kiinni..

Ainiin ja maalivahtikeskusteluun yön viimeinen kevennys: Tolla mun 36ovr DEL liigan Schörsrj, kavereiden kesken Skröböllä
on joku pelannu perhana 85 peliä ja silläkin torjuntaprosentti 84.. eli asiat voisivat olla huonommin!

Viimeksi muokannut moderaattori:

Täällä porukka väittää, että tähdet vaikuttaa maalivahtien peliin jne. jne. Otin täältä foorumilta neuvoista vaarin ja hommasin jonkun DEL -liigan kovaakin kovemman ovr 44 veskarin, en edes nimeä muista! Tähdet tippuu viidestä kolmeen kun sen laittaa luukkuvahdiksi... Mutta ei, ei piruvie.. noin 50 matsia kokeilin tätä kombinaatiota ennen kuin luovutin :D

Elikkäs;

Mulla maalissa;
T.Rask ovr 99 (boostattu)
C.Anderson ovr 86

Rask maaliin ja tää DEL -liigan imuri luukulle, tähdet tippuu samantien viidestä kolmeen. No, 9/10 otteluista on tullut turpaan, koska Rask imee kaiken - tai pomputtaa reboundeja suoraan vastustajan lapaan. Kaverit vetelee siniviivalta etu- ja takayläkulmiin ja jos ei mene suoraan niin Rask antaa reboundin. Suoraan syötöistä vedot aina melkeen maalissa, ihan sama mistä vetää. P*****e!

No eihän siinä, väsymys iskee; Rask luukulle ja Anderson tolppien väliin. Tähdet taas siellä viitosessa ja Anderson venyttelee mitä ihmeellisimpiä koppeja sekä liimaa kaiken hanskaan. Tasoituksetkin tuntuu olevan omalla puolella - kai, jos semmosia siis edes on.

Nykyään peluuttelen Raskia Andersonin kanssa ja annan DEL -liigan veskarin märehtiä katsomossa. Boostiakaan ei ole enää Raskilla, ja tuntuu torjuvan paljon paremmin.

Yhteenvetona omien kokemuksien kautta:
- Boostit ei auta mihinkään maalivahdilla, turhaa pucksien tuhlausta
- Tähdillä ei ole mitään merkitystä siihen kuinka oma joukkue tai maalivahti pelaa. Taitaa korvien välissä vaikuttaa, kun olettaa EA:n antavan tasoitusta - pelaat siis paremmin
- Maalivahtien pelaamiseen vaikuttaa vain tuuri, ei OVR (ainakaan paljoa) eikä tähdet. Toisinaan ottaa kaikki kiinni ja toisinaan ei mitään.

Itse peluuttelen vuorotellen bäckströmmiä, hilleriä ja hardingia. Välillä joku del veska luukulla. Oikeastaan mitään logiikkaa en ole huomannut tuossa, välillä imee kaikki ja sitten seuraavassa pelissä torjuu kaiken :D

Kävipä munkki kerrankin, tuli marketissa getzlaf vastaan 46k. :D

Joo itseasiassa oon itekin huomannut, että oliskos se isoin vaikutus kuitenkin kotiedussa(jonka olemassaolo tiedetään).. Mulla ehkä 90% kotona ja ne pelit menee aina mukavasti, mutta niitä huonoja pelejä taitaa sitten olla vieraissa.
Ja kyllä se 36 siellä pysyy vaikkei vaikuttaiskaan, ei siellä tarvii kunnon mokeja kahta pitää jos toinen ei väsynyt.. Tosin kyllä tähänkin toivois, että mokea vois vaihtaa kesken pelin mutta ei.. ei onnistu.

Ylös Bottom