Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja SPEEDCELL
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Mulla on tällä hetkellä HL Buffy myynnissä. Vaihtotarjouksiakin voi esittää jos kiinnostaa. Ite tosiaan tympäännyin siihen, että tuo meinaa vähän turhan paljon ottaa bottina jäähyjä :D Muuten kyllä lähtee miehet seinälle ja luistinkin liikkuu yllättävän hyvin noin isoks mieheks.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Mulla on tällä hetkellä HL Buffy myynnissä. Vaihtotarjouksiakin voi esittää jos kiinnostaa. Ite tosiaan tympäännyin siihen, että tuo meinaa vähän turhan paljon ottaa bottina jäähyjä :D Muuten kyllä lähtee miehet seinälle ja luistinkin liikkuu yllättävän hyvin noin isoks mieheks.

Nojoo, melkeen joka pelissä se lähtee botin ansiosta jäähyaitioon, mutta itteä ei yleensä ne alivoimat haittaa ku harvemmin se vastustaja silloin maalin tekee. Lisäksi Byfuglienin laukaus on aivan omaa luokkaansa, vaikka välillä lähtee sinne laitaan ne, mutta menee ne sentään joskus ihan perille asti.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Puuhapate93 niminen peluri synkrolistan jatkoksi. 3-0 tilanteessa rupesi lätkimään kiekkoa katsomoon ja ottamaan molaria pois. Pidin sitten kiekkoa omalla alueella lopun pelin ajan, eikä synkroa päässyt onneksi tapahtumaan :) pelin jälkeen alkoi postilaatikko laulamaan... "v*tun äitis nu*sia, ime isäs kivii" olisi melkein jopa ymmärrettävää joltain 13.v jonnelta, mutta käyttäjänimen perusteella 20.v aikuiselta järkyttävän lapsellista :D
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Itellä ykkös pakkiparissa vara kapu kortilla varustettuna. Taitaa olla nyt viimeset viis peliä 3+9 tatsit. Alotuksesta yyveellä suora lämäri usein maalissa tai vaarallinen rebound. Tykkään nopeudesta tuossa pelaajassa. En vaihtaisi kyllä pois.

Halvemmalla jos haluaa päästä, niin fowler on kans loisto valinta! Nopea, hyvä laukaus ja pehmeät kädet!!
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Itellä ykkös pakkiparissa vara kapu kortilla varustettuna. Taitaa olla nyt viimeset viis peliä 3+9 tatsit. Alotuksesta yyveellä suora lämäri usein maalissa tai vaarallinen rebound. Tykkään nopeudesta tuossa pelaajassa. En vaihtaisi kyllä pois.

Mjoo, mutta ns. alotuksesta suora lämäri menee 85% sisään vaikka kenellä.. Bouwmeesterillä on muuten myös aika tulinen
kuti, on tullut huomattua.. Se on kyllä varmasti yks parhaita hintalaatusuhdepelaajia ollu monta vuotta HUTissa.
Rightin pakit on kyllä vähän kiven alla.. mulla oikeestaan vaan Shattenkirk johon tyytyväinen ja sen lisäksi älyttömän pieni
eikä niinkään hirveen hyvä OFD HL Wisniewski ja HL Boychuk joka ei osu kertaakaan maaliin vaikka 100 kertaa yrittää.
Kalliita rightin pakkeja kyllä tulee mieleen, mutta järkevän hintasista ei niinkään..
Drew Doughty, Kris Letang, Alex Pietrangelo, Brent Seabrook, P.K. Subban ja Shea Weber olis esim. aika rautasia rightin miehiä,
mut ei tommosiin oo rahaa vaikka myis koko pakiston pois. :D
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Byfuglien-Kronwall! Byfu ajaa kaiken tieltä (ja ottaa comina rutkasti jäähyjä) ja Kronwallin lämäri on täyttä kultaa. Mulla on jo pitkään ollu ykkösparina (HL) Byfuglien ja (WC) Phaneuf, mutta nyt saa kyllä Phaneuf siirtyä, kun otteet olleet niin heikkoja viime aikoina. Ja kukapa muukaan tilalle, kuin Kronwall.

Jos ei haittaa niin Subbania ehottelen! Ihan loistavasti pelannu Karlssonin kaa ja hyvällä tuurilla saat sen 115k
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Jos ei haittaa niin Subbania ehottelen! Ihan loistavasti pelannu Karlssonin kaa ja hyvällä tuurilla saat sen 115k

On ollut itse asiassa kaksi kertaa mulla (ekalla kerralla kun hankin Montrealin ja toisella kerralla sain pakasta yhdessä P. Kanen kanssa) ja molemmilla kerroilla jätin testaamatta, kun halusin mahdollisimman nopeasti eroon. Tällä hetkellä hankintalistan ykkösenä tosin HL-Vanek ja tässä odottelen kun sen hinta hieman laskee, joten sen takia Subbanin hankinta siirtyisi myöhemmäksi. Ei kyllä muutenkaan oo koskaan oikein tuo Subban kiinnostanut, mutta täältä lukenut jo niin paljon kehuja, että kai se on pakko joskus testata, ja jos poika selviää testistä, niin jättää se ihan pelaamaankin.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

On ollut itse asiassa kaksi kertaa mulla (ekalla kerralla kun hankin Montrealin ja toisella kerralla sain pakasta yhdessä P. Kanen kanssa) ja molemmilla kerroilla jätin testaamatta, kun halusin mahdollisimman nopeasti eroon. Tällä hetkellä hankintalistan ykkösenä tosin HL-Vanek ja tässä odottelen kun sen hinta hieman laskee, joten sen takia Subbanin hankinta siirtyisi myöhemmäksi. Ei kyllä muutenkaan oo koskaan oikein tuo Subban kiinnostanut, mutta täältä lukenut jo niin paljon kehuja, että kai se on pakko joskus testata, ja jos poika selviää testistä, niin jättää se ihan pelaamaankin.

Missä vinnoissa hl Vanek on? Nimittäin suosikkipelaaja IRLissä. Vaihtaskoha joku sen Vanekin Subbaniin:D
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Missä vinnoissa hl Vanek on? Nimittäin suosikkipelaaja IRLissä. Vaihtaskoha joku sen Vanekin Subbaniin:D

No se on tainnu olla jotain 150-180k. En kyllä kattonu loppuun, mutta ainakaan viimesellä minuutilla kukaan ei ollut tarjonnut edes sitä 150k. Eli eiköhän joku sen Subbaniin suostuis vaihtamaan :D Ite oottelen Vanekin halpenemista, koska tiedän että ens viikolla se voi hyvinki olla jo alle 100k, joten en halua maksaa liian paljoa siitä kumminkaan, kun neloseenhan se menee.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

No se on tainnu olla jotain 150-180k. En kyllä kattonu loppuun, mutta ainakaan viimesellä minuutilla kukaan ei ollut tarjonnut edes sitä 150k. Eli eiköhän joku sen Subbaniin suostuis vaihtamaan :D Ite oottelen Vanekin halpenemista, koska tiedän että ens viikolla se voi hyvinki olla jo alle 100k, joten en halua maksaa liian paljoa siitä kumminkaan, kun neloseenhan se menee.

Joo on kyllä pakkohankinta ku on nii hyvä laukaus 92 (?) Sama oli HUTL Wheelerin kaa oli kalleimillaan 150k ja vähä aikaa sit 45k
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Joo on kyllä pakkohankinta ku on nii hyvä laukaus 92 (?) Sama oli HUTL Wheelerin kaa oli kalleimillaan 150k ja vähä aikaa sit 45k

Joo, 92:han se on. Halutti kyllä hankkia ihan perus-Vanek myös omaan joukkueeseen, mutta luistelun takia en sitä tehnyt. Nyt kun sitten tuo HL-versio julkaistiin, niin tiesin heti, että haluan ainakin kokeilla sitä omassa joukkueessa.
No hyvä, siitä (Wheelerin kohtalosta) sitten voi vähän päätellä, että Vanekin hinta tulee laskemaan huomattavasti. On vaan melko jännä, että nuin vähän myynnissä tällä hetkellä, ja ehkä parhaillaan ollu 4 koko päivänä samaan aikaan.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Haudi!

Missäs divarissa jengi tahkoo HUTTIA??

Itellä 8:s kausi ja 3div... Jengi on mitä on, Ykkössentteri Stastny.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

On kyllä aika kova molari tuo J. Missiaen, pelannut mulla nyt 21 peliä ja jokaisesta tullut voitto. Torjunta% 90,3. Nyt on pelannut kolme nollapeliä putkeen. Eihän se nyt kaikkea torju jos ite pelaa huonosti mutta on kyllä ylivoimaisesti paras mokke joka mulla on HUT:issa ikinä ollut, kannattaa vaan boostata se niin että jokainen kategoria on vähän yli 90 niin avot. Ei kyllä kovin helpolla tule mun maalinsuulta siirtymään tuo kaveri.


Mites noista "riviveskoista" saa buustattua noin hyviä sit?
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Tuli tuossa ehkä hikisin peli ikinä pelattua. Taas vaihteeksi ja kummasti lvl 1:stä vastaan.

1-0 JA voitto, jätkän Vokoun koppas ihan kaikki ja kaikkien ukkojen vedot plekseille + muutama tolppa. Laukauksia ois ollu varmaan ropiat 35 jos kaikki nää 20 ohi mennyttä laukausta oltaisiin laskettu. Ja ei, vastustaja ei ollut todellakaan hyvä, pysyi vain mukana Vokounin ansiosta. Herran jestas oisin varmaan kilahtanut lopullisesti jos tuon olisin hävinnyt. Ja mitä tästäkin hikoilusta sain palkinnoksi? Nousin yhden sijan leaderboardeissa.

Seuraava peli ei alkanut sen paremmin, vastustajan kaksi random lämäriä viivalta.. Eka Bobrovsky längeistä maaliin ilman minkäänlaista maskia ja toinen kilpihanskan kautta yläilmoihin josta se sitten putoaa suoraan verkkoon, tämäkin ilmaan mitään maskia. Noh, pääsin takasin nopeilla maaleilla ja aukeshan ne maalihanat vihdoinkin. Nakutin joku 7 maalia verkon perukoille loppujen lopuksi.

Huikeat kaks hermoja raastavaa peliä, molemmat lvl 1:siä vastaan. Taas hienoa ajanhaaskausta (2 sijaa ylöspäin!), tulkaa joku ottaa nää lvl 1:t pois, en tahdo pelaa näitä vastaan enää.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Täällä menossa kausi nro 8, ja nelosdivarissa mennnään, nousen melko varmasti kolmoseen jollei EA laita näppejään väliin. Saldo 41-10-2, lähtenyt siis ihan hyvin käyntiin, ja lähtikin kun oli 20 ensimmäistä peliä voittoja. Nyt on tahti hieman hiipunut, joten pidän suosiolla taukoa ja keräilen vähän kokoelmia.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Miten jumalauta noita tolloja automaattipelaajia saa pelaamaan? KUKAAN ei tee mitään. Ei mitään yritystä puolustaa? Luistelee minne sattuu? Kiekko vieressä ni lähtee pois päin? Siis jumalauta että mulla alkaa mennä hermot :D. Monien vastustajien automaatit taklii , riistää kiekkoa ja OTTAA kiekon haltuun yms.
 
Ylös Bottom