Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Miten saatte kiekkoja noihin kalliisiin ukkoihin? Kierrätättekö jotain joukkuieta useilla käyttäjillä vai?
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Nyt kokeilin itekki tuota joukkueiden keräystä, Ilves oli melko helppo ja Kalpa myös, tosin kalpassa pronssi rare Kauppinen vähä hankaloitti. :3 Mikähän seuraavaksi..
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Nyt kokeilin itekki tuota joukkueiden keräystä, Ilves oli melko helppo ja Kalpa myös, tosin kalpassa pronssi rare Kauppinen vähä hankaloitti. :3 Mikähän seuraavaksi..

Sm-liigasta pronssirare löytyy joukkueista IFK, KalPa, Lukko, SaiPa, Tappara ja TPS. Muiden kerääminen onnistuu helposti budjetista riippumatta.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Siellä on joku 5000 kiekon hopea erikoispakka tarjolla tai jokin vastaava. En katsonut tarkemmin, näin vain kaupassa.

Viimeksi, kun vastaavanlainen pakka oli tarjolla, sai todella halvalla alempien liigojen paitoja ja logoja. Myös liigat ja joukkoeet, joissa paljon hopeapelaajia ovat tuolloin helpompi kerätä (ainakin se hopeaosuus), kuten SHL joukkoeet. Sai tehtyä ison tilin, kun pystyi keräämään joukkoeet kasaan halvalla, bonarit taskuun ja odotti muutaman viikon ja aloitti kokoelmien (erityisesti hopea korttien) kauppaamisen markkinoille, kun hinnat olivat palanneet takaisin.

Unohtamatta tietenkään, että NHL hopeapelaajien hinnat tulivat hetkellisesti todella alas.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Joku sankari (nimimerkki EASPORT-NHL) lähetti mulle pleikalla viestiä että, olen onnellinen voittaja ja saan itselleni ilmaisen kortin NHL14 hut:iin jos lähetän sille mun sähköposti osoitteen ja salasanan psnetworkkiin. Ihme kun ei pankkitunnuksia kysele tai muuta vastaavaa, kaiken maailman sankaria näihin peleihinkin mahtuu :D

Tässä vielä tubepätkä viestistä

[video=youtube;tRB2nOMa0QE]http://www.youtube.com/watch?v=tRB2nOMa0QE[/video]
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Joku sankari (nimimerkki EASPORT-NHL) lähetti mulle pleikalla viestiä että, olen onnellinen voittaja ja saan itselleni ilmaisen kortin NHL14 hut:iin jos lähetän sille mun sähköposti osoitteen ja salasanan psnetworkkiin. Ihme kun ei pankkitunnuksia kysele tai muuta vastaavaa, kaiken maailman sankaria näihin peleihinkin mahtuu :D

Tässä vielä tubepätkä viestistä

[video=youtube;tRB2nOMa0QE]http://www.youtube.com/watch?v=tRB2nOMa0QE[/video]

Samantyylinen viesti tuli mulle tossa kuukausi sitten.. Aloin vastailemaan sille ja haluisin jonkun kortin, mielikin ehti muuttua matkan varrella. Sain ainakin puol tuntia pidettyä poissa pahanteosta. Sitten kaveri tajus laittaa mun pitkät salasanat kääntäjään ja sitten ilo repesikin kun ehdottelin omaksi salasanaksi säkkien nuolemista yms.. :D Tiedetään, oli lapsellista, mutta silti niin hauskaa :rolleyes:
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Samantyylinen viesti tuli mulle tossa kuukausi sitten.. Aloin vastailemaan sille ja haluisin jonkun kortin, mielikin ehti muuttua matkan varrella. Sain ainakin puol tuntia pidettyä poissa pahanteosta. Sitten kaveri tajus laittaa mun pitkät salasanat kääntäjään ja sitten ilo repesikin kun ehdottelin omaksi salasanaksi säkkien nuolemista yms.. :D Tiedetään, oli lapsellista, mutta silti niin hauskaa :rolleyes:

Ihan oikein! tommosten huijareiden kustannuksella saakin vähän pelleillä :)
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Luoja paratkoon! 89ovr J.Johnson on kuulemma ilmestynyt!
Taitaa vaan maksaa 300-500k... no en tiedä. kai sen sunnuntaihin mennessä 150k saa

Päälle 300 näyttäny olevan. Olin säästäny vähän johonkin kunnon tähteen (300k nyt kasassa) mutta pakko ostaa yhen pelin parhaista pakeista live versio :) Normi kuitenkin pysyny pakistossa siitä lähtien kun sitä ekaa kertaa kokeilin... Viikonloppua ootellessa :D
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Onko kukaan muu pelannut tolla Movember Mackinnonilla? Ostin sen ite tänään ja pelasin viis peliä. Vaikuttaa tosi hyvältä kortilta vaikkakin overall vain 74. Pari peliä pelasin koskemattomana ja niissä teki ykkössentterin paikalla tehot 2+3. Noiden matsien jälkeen pistin muutaman "+5 kaikki" korttia ja 15 keston. Tällä hetkellä kortti on 94 overall ja aivan pirun hyvä. Ykkösketjussa pelaa tällä hetkellä Hall-Mackinnon-Giroux ja jälki on ollut tuhoisaa. Suosittellen ainakin kokeilemaan kaveria!
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Mulleki tuli viesti joltai EAHUTMANAGEMENT käyttäjältä että oon onnellinen voittaja arvonnasta :)
kyselin ms charaa :D
Kyl joku saalistaa näemmä isoin haavein...
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Joo nyt ku tuli puheeks tuo huijaus viesti nii älysimpähä viestejä kahtoo, oli blondiakin yritetty koijjata. :D Hohhoij, toivottavasti ihmiset ei mee tuohon..
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Ketä ostas tiimiin?? Käytössä on 500k ja tiimistä löytyy jo rinne,josi ja se toinen nsh hl pakki.. Ei jones vaan se uusin...
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Osaako joku suositella pelaajia OP ja hyök pakki pitäis nimenomaan olla? 35k käytössä. HL Wisniewskiin alan kääntymään, tilastot vaikuttas suht ok joka osa-alueella. Vai löytyskö joltain parempaa ehdotusta tuohon hintahaarukkaan? Aluks meinasin tuohon 25k promopakkaan iskeä kiekot, mutta kerrankin pidin pään kylmänä ja päätin sijottaa suoraan johkin pelaajaan kiekot, noista pakoista kun ei mulle oo oikeen ikinä mitään napsunu vaikka tullu ihan kohtuullisesti osteltua.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Osaako joku suositella pelaajia OP ja hyök pakki pitäis nimenomaan olla? 35k käytössä. HL Wisniewskiin alan kääntymään, tilastot vaikuttas suht ok joka osa-alueella. Vai löytyskö joltain parempaa ehdotusta tuohon hintahaarukkaan? Aluks meinasin tuohon 25k promopakkaan iskeä kiekot, mutta kerrankin pidin pään kylmänä ja päätin sijottaa suoraan johkin pelaajaan kiekot, noista pakoista kun ei mulle oo oikeen ikinä mitään napsunu vaikka tullu ihan kohtuullisesti osteltua.

Mike Green vois olla hyvä. WC tai HL versio pitäis saada alta tuon, kauhee pyssy ukolla ainakin! Wiski ei ole huono valinta kuitenkaan.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Noni nyt ois "uunituore" Pavelski hut live (89versio) markkinoilla buy nowlla 85k. Saa laittaa myös vaihto ehdotuksia. Tiimin nimi HC MAJUT. Onko kukaa avannu 75k päkkiä. Onko kokeilun arvone?
 
Ylös Bottom